Bar (in loco)

Recensioni per Gem Strathmore Hotel

4 out of 5
Gem Strathmore Hotel
41 Queens Gate Gardens, London, England

Recensioni

8,0

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 270 su 813 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 338 su 813 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 137 su 813 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 50 su 813 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 18 su 813 recensioni" "

8,6/10

Pulizia

8,4/10

Personale e servizio

7,6/10

Servizi

7,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 2 notti ad agosto 2020
Risposta di Gem Hotels, il giorno 14 ago 2020
Dear Guest, Thank You for your positive rating for your stay with us at the Strathmore Hotel and we are pleased that you had a great stay. We would like to tell you that our doors are always open to you in the future. Kind Regards Guest Relations Team

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Ottima posizione, gentilezza e pulizia. Unica cosa gli spazi in camera sono molto ridotti, manca un vero armadio per appendere vestiti e manca spazio per le valige. Quindi va bene solo per brevi soggiorni
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2020
Risposta di Gem Hotels, il giorno 2 mar 2020
Dear Guest Thank You for sharing your experience with us at The Strathmore Hotel. We were pleased to read that you enjoyed our beautiful location, and appreciated our cleanliness and our friendly and kind staffs- which will be shared with them. Regarding the room size, our hotel has different type of rooms available and their size and design vary from room to room . We always accept preferences from our guest and will try to meet all of them if possible. We hope to serve you again in future. Warm Regards, Guest Relations Team

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Posizione ottimale, camera pulita e confortevole tranne poco spazio di armadio e bagno un po’ sottodimensionato; comunque da consigliare
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2018
Risposta di Grange Hotels Marketing Team, il giorno 16 feb 2018
Dear Guest, Thank you for your kind words after your recent stay at our Grange Strathmore Hotel. We are very happy to hear that you enjoyed your days with us and would be happy to welcome you to our hotel soon again! Kind Regards Grange Hotels Marketing Team

6/10 Soddisfacente

Tiziana Italy

Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Hote vicinissimo metro' Gloucester Road
La holl sembra di una pensioncina la stanza piccola ma graziosa e pilita, in un hotel 4 stelle non divrebbe mancare un frigo minibar in stanza. Personale disponibile e gentile. C'e' stato un piccolo problemino con l'assegnazione di una stanza gia' occupata ma per l'inconveniente ci hanno offerto una colazione non prevista nel prezzo

8/10 Buono

Julia, Genova

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bellissimo ! Scelta perfetta :)
Comodissimo hotel in una bella zona signorile e sicura anche per rientrare in piena notte. A 5 min a piedi da metropolitana Gloucester rd. (3 linee metropolitane), a 1 min a piedi dalla fermata dei bus, a 10 min a piedi da fermata metropolitana South Kensington. Vicino in zona moltissimi ristoranti, bar, caffè , due supermercati, banca, farmacia posta. Hotel davvero bello, camera estremamente pulita, personale gentilissimo. Ammetto che la camera è molto molto piccola, non avevamo il posto per mettere il trolley (bagaglio a mano) vuoto, posizionato dentro armadio. La camera offre tutto il pacchetto bagno senza SLS addidtivi, parabeni etc... (rarissimo per un hotel anche a 5 stelle), phone capelli, cassaforte, cambio biancheria quotidiano, bollitore, caffè thè, tisane, biscotti disponibili in camera gratuitamente. Non c'è il minibar. Pecca è che l'ascensore veniva continuamente utilizzato dal personale per pulizie ed è molto lento, abbiamo usato sempre le scale fino al 4 piano.

10/10 Eccellente

Saverio, Bologna

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Un weekend a Londra
Hotel in zona splendida, molto classico ed elegante nelle finiture sia esterne che interne. Camere non grandissime ma assolutamente con tutto il necessario. bei saloni, eleganti ed accoglienti. Un posto molto inglese nell’accezione più positiva del termine, in una zona splendida della città e vicino a musei importanti come quello di storia naturale o il Victoria and Albert. Noi abbiamo poi camminato da Westminster fino all’albergo e alla fine è una bella passeggiata di circa 4 km in una parte molto piacevole della città.

8/10 Buono

Davide e Laura, Biella

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Hotel nel complesso molto buono: personale disponibile e gentile (ci hanno aiutato parecchie volte anche quando abbiamo chiesto informazioni turistiche), posizione ottima (a due passi dalla fermata metro servita da ben 3 linee che ti collega con i punti principali della città in 10 minuti),in una zona ben servita da negozi ristoranti bar e pasticcerie. La pulizia è ottima (cosa non sempre scontata). Non avendo mai mangiato in hotel (non avevamo la colazione inclusa) non posso esprimere pareri al riguardo. Se proprio devo trovare un difetto (volendo fare i pignoli), è la mancanza di armadi per sistemare i vestiti. Per il resto è sicuramente un hotel che consiglierei a tutti.

4/10 Scarso

Paola e Fra, Milano

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
peccato!
Buona posizione a pochi passi dalla metro, camera molto piccola ma pulita e ben riscaldata. Pultroppo nel complesso il mio giudizio è negativo per due motivi: 1. abbiamo lasciato la camera il 31 mattina e, avendo l'aereo al mattino alle 6,00 abbiamo chiesto se fosse possibile lasciare la valigia fino alle 3 circa del mattino (oltrettutto era anche la notte di capodanno), ci hanno risposto di no. E questo per noi è stato un grave disagio. 2. La mattina del 31 siamo stati svegliati alle ore 9,00 dalla donna delle pulizie che in modo molto sgarbato ha iniziato ha bussate violentemente alla porta e ci ha intimato di lasciare la camera perchè doveva pulire. Dopo circa mezzora è venuto un altro ragazzo chiedendoci di uscire. dopo un quarto d'ora altra due ragazze ci hanno bussato chiedendoci di uscire. Fatto presente in reception che il check out è alle ore 11,00, si sono scusati. Mi dispiace ma non lo consiglio.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo hotel... Consigliato!!!
Posizionato benissimo a due passi da metro, musei e diversi pub in cui mangiare seguendo il tipo stile inglese...tre giorni da favola!!!

10/10 Eccellente

Martina, Arezzo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo hotel per una vacanza!!!
Sono stati molto professionali e nonostante le difficoltà nella lingua hanno fatto di tutto per aiutarci e farci trascorrere un'ottima vacanza.

4/10 Scarso

S.S., Milano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Ottimo: se non soffrite di claustrofobia!
Hotel in ottima posizione ben ristritturato con ottimo gusto, pulito ed accogliente.....ma la camera che ci hanno assegnato era veramente piccolissima, non c'era spazio per i bagagli vuoti, la porta non si apriva del tutto, il bagno per gnomi, e a complicare la mancanza di spazio delle bellissime tende triplamente imbottite che non ti permettevano nemmeno di salire sul letto. Ho visto molte camere d'albergo ma questa mi è parsa davvero troppo piccola per due persone normali.

8/10 Buono

Federico, Sanremo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
tranquillo e ad un passo dalla metro
La nostra camera era un po' piccola, ma confortevole e pulita. Il personale è gentile e disponibile. wifi gratuito. Zona tranquillissima. Ad un passo dalla fermata della metro Gloucester, dove puoi prendere le linee piccadilly, district e circular per andare dappertutto. Se arrivi a Baker Street con la navetta dall'aeroporto, prendi la linea gialla e sei arrivato in poche fermate

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

10/10 Eccellente

Luca

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Bell'albergo, accoglienza gentilissima,
Bell'albergo, accoglienza gentilissima, stanza bella, con un letto a tre piazze enorme!!! Sopratutto la posiszione, davvero invidiabile, a pochi metri dalla fermata della linea Blu. Da ripetere

10/10 Eccellente

Derrick

Viaggio di gruppo
Overall we rated it high. Would have preferred an a la carte breatkfast option since I am gluten, egg and dairy intolerant and there were not many options available. Also, we did not have hot water in the bathroom the first day and a half, until I ran the shower for 10 minutes. After that we had hot water in the sink and shower both.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024

8/10 Buono

Michael, Pommelsbrunn

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nice hotel close to the V&A and other museums. The location is quiet even though it is almost next to a main road. The only thing is that the windows are a bit poor. Even when these are closed, it's a bit of a draw. Otherwise a good and inexpensive hotel with good connections to the underground.
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di Gem Hotels, il giorno 24 apr 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your recent experience at Gem Hotel. We’re delighted to hear that you enjoyed your stay with us and our proximity to V&A, Museums and other nearby attractions. We're also sorry for the discomfort caused by the window. Your feedback is invaluable, and we'll be reviewing these aspects to improve our services. We appreciate your understanding and bringing these issues to our attention. Your comfort is essential to us, and we'll make every effort to rectify these concerns for a more pleasant stay in the future.Warm regards,Guest Relations Team.

6/10 Soddisfacente

paul

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Gem Hotels, il giorno 9 apr 2024
Dear Guest, Thank you for scoring us after your stay with us at Gem Hotel and our team looking forward to welcome you back in the future.Kind regards,Guest Relations Team.

10/10 Eccellente

Abigail

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
This was great for a one night stay to do a concert at the Albert Hall or if you want to do a couple of days of the museums and parks. Clean room and bathroom with everything we needed for a good night sleep. A couple of great local pubs and the usual chains and few independent restaurants around d the tube stations and walkable to the Albert Hall and museums.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Gem Hotels, il giorno 7 apr 2024
Dear Guest, Thank you for your full score and a detailed review after your stay with us at Gem Hotels. We’re delighted to hear that you are very happy with our services and glad that you found our facilities convenient - it is always a pleasure learning it. We were also happy to know that our location near to Tube stations, local amenities, Museums and Albert Hall impressed you and we look forward to welcoming you back to The Gem very soon.Kind regards,Guest Relations Team.

10/10 Eccellente

Lynne

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
A lovely stay in a quiet and convenient location. Staff were friendly and helpful. Great value for money and we will definitely be back.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Gem Hotels, il giorno 7 apr 2024
Dear Guest, Thank you for your review after your stay with us. We take pride in our location and glad that you mentioned it. We are truly lucky to serve our guest being placed in such an enviable and quiet location. We are also thankful for appreciating our staffs being friendly and helpful- we shall share your lovely comments with our team. Thank you for staying with us and we hope to serve you the best in your future stay with us.Kind regards,Guest Relations Team.

8/10 Buono

Leona

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The hotel was in a quiet neighbourhood but convenient for transportation to those areas of London we wanted to explore.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Gem Hotels, il giorno 4 apr 2024
Dear Guest, Thank you for your review after your stay with us. We take pride in our location and glad that you mentioned it. We are truly lucky to serve our guest being placed in such an enviable location and we hope to serve you the best in your future stay with us.Warm regards,Guest Relations Team.

10/10 Eccellente

Nelson

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great hotel, staff was friendly and helpful. Walking distance to Hyde Park and Gloucester Station.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Gem Hotels, il giorno 27 mar 2024
Dear Guest, Thank you for your glowing review of The Gem Hotel. We are delighted that you enjoyed a great stay in our beautifully appointed hotel with exceptional guest services throughout. It is also great to read such kind feedback about our team who take pride in everything they do - we shall share your thoughts to our team. We hope that we will have the pleasure of welcoming you on your next visit to London.Kind regards, Guest Relations Team

10/10 Eccellente

lee

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Gem Hotels, il giorno 25 mar 2024
Dear Guest, Thank you for your positive score after your stay at the Gem Hotels. We hope that your experience and time with us was enjoyable. We would like to warmly welcome you to the Gem in near future.Kind regards,Guest Relations Team.

8/10 Buono

David

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The staff were extremely helpful and polite. This hotel is very convenient for the Royal Albert Hall. Room was small but comfortable. A quiet situation.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Gem Hotels, il giorno 15 mar 2024
Dear Guest, Thank you for sharing your positive feedback about your recent stay with us! We're thrilled to hear that you enjoyed your stay with us and it's fantastic to know that the comfortness and our location added to your experience. We strive to provide our guests with a comfortable and memorable stay, and we're delighted that you found our accommodations to your liking - we shall not forget to share your thoughts to our helpful staffs. Should your future travels bring you back this way, we'd love to host you again for another wonderful experience.Kind regards,Guest Relations Team.

10/10 Eccellente

isabel

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Lovely property! It was easily accessible and convenient to get anywhere. Would absolutely stay here again!
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Gem Hotels, il giorno 15 mar 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience after your stay with us at Gem Hotel. We're thrilled that our team could enhance your stay and that you found our hospitality excellent and accommodating. We take pride in our location, and we're glad that you appreciated it. We hope to have the pleasure of welcoming you back again in the not too distant future.Kind regards,Guest Relations Team.

10/10 Eccellente

Oliver

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Lovely hotel in a lovely area.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Gem Hotels, il giorno 8 mar 2024
Dear Guest, Thank you for your amazing review and we will make sure that team receives your kind thoughts and we are really happy that they are doing a great job! We hope to serve you soon in the future.Kind regards,Guest Relations Team.

10/10 Eccellente

Inga

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very friendly and helpful staff. Great location and had a lovely stay.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Gem Hotels, il giorno 26 feb 2024
Dear Guest, Thank you very much for having taken the time to share this lovely review following your recent stay with us. We are delighted to see that the service provided by the team contributed to an enjoyable experience, and hope to have the pleasure of welcoming you back again in the not too distant future.Kind regards,Guest Relations Team.

6/10 Soddisfacente

Gabrielle

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Nous avions réserver cet hôtel à la dernière minute (4 jours avant) suite à l'annulation de notre hébergement initial. Nous avons donc hésité entre plusieurs établissements et avons pris celui ci car il était le mieux noté : Nous en sommes malheureusement plutôt déçu dans l'ensemble. Chambre double éxécutive (donc l'une des meilleures chambres en principe) avec une baignoire cassé (morceaux de porcelaine cassé sur la baignoire et sur la vasque) pas de douchette (pas très pratique quand on ne veut pas se laver les cheveux...) pas de prise à côté du lit. Une seule prise à l'autre bout de la chambre ... Des rideaux de chambres cassé et pas de voilage. (en resumé : sois il fait tout noir, sois tout le monde vous voit) Concernant l'hôtel, ce n'est pas franchement mieux ... Un ascenseur effrayant qui a sans surprise fini par ne plus fonctionné dès la première journée. Avec des bagages et une journée de marche dans les pattes, plusieurs étages a pied, ça fait long. Point positif : la localisation est top, le quartier est vraiment sympa. Proche de la gare et de plusieurs commodités, nous ne regrettons pas notre choix pour cette raison. Cependant pour le reste, nous n'aurions pas du nous fier à la note de cet établissement. Certains membres du personnel n'étaient pas particulièrement agréable non plus ni compréhensif. Je ne penses pas que nous reviendrons. Car à quasiment 350€ les 2 nuits, nous pouvions aspirer à mieux. Nous vous remercions tout de même de nous avoir reçu.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Gem Hotels, il giorno 24 feb 2024
Dear Guest, Thanks for taking the time to share your honest experience and your observations after staying with us. Providing the highest level of hospitality is our number one priority and we would like to sincerely apologize for falling short of meeting your expectations in this occasion. We are sure you know this is not characteristic of the level of service we strive to provide and we are deeply sorry to learn about the unfavorable impression we made to one of our loyal members. At Gem Hotels, we always value our guests' feedback as this helps us identify any areas for improvement. Please be rest assured that based on the feedback you have given to us, we will personally follow up with our colleagues to avoid repetition, and also we will escalate your feedback to our higher management team for review and action. We hope we will have the opportunity to welcome you back in the future to show you the true Gem hospitality you should have enjoyed the first time round.Kind regards,Guest Relations Team.

10/10 Eccellente

Ena

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Gem Hotels, il giorno 22 feb 2024
Dear Guest,Thank you for your positive score after your stay at the Gem Hotels. We hope that your experience and time with us was enjoyable. We would like to warmly welcome you to the Gem in near future.Warms regards,Guest Relations Team.

8/10 Buono

Chris

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Lovely quaint hotel keeping the original features of when the building was constructed.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Gem Hotels, il giorno 22 feb 2024
Dear Guest, Thank you very much for having taken the time to share this lovely review following your recent stay with us. We are very much delighted to see that the service provided by the team contributed to an enjoyable experience, and hope to have the pleasure of welcoming you back again in the not too distant future.Warm regards,Guest Relations Team.

10/10 Eccellente

Sebastian

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Es war alles super, die sollen nichts verändern
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2024
Risposta di Gem Hotels, il giorno 9 feb 2024
Dear Guest, Thank you very much for your lovely review of our hotel. We are thrilled to know that we have provided you with your best hotel experience thus far. Nothing makes us happier than knowing we have left a great memory in our guest's minds. The team look forward to welcoming you again in the future.Kind regards,Guest Relations Team.

6/10 Soddisfacente

Frances

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Lovely looking building from the outside. Staff very helpful and friendly. Very overheated in bedroom and no way of lowering temperature via a thermostat. Rooms could do with a makeover : carpet a bit worn, sink had small chip. Breakfast poor quality and very expensive.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Gem Hotels, il giorno 9 feb 2024
Dear Guest, Thank you for sharing this feedback of your experience at Strathmore Hotel. We are delighted that you loved our building from outside and it is great to know that you found our staff to offer a great service in a friendly and professional way. We also appreciate your feedback about the carpet, sink and breakfast and we will share your comments with the team for future improvements.. We very much look forward to welcoming you again at our our hotels. Kind regards,Guest Relations Team.

10/10 Eccellente

Sorrel

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Amazing help with making our celebrations vwry special. Thanks you. Softer beds would be nice though.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Gem Hotels, il giorno 9 feb 2024
Dear Guest, Thank you for your amazing review after your stay with us and we will make sure that team receives your kind thoughts and we are really happy that is doing a great job! We are very much glad that we made your celebration very special and we hope to serve you the best in your future stay with us.Kind regards,Guest Relations Team.

4/10 Scarso

Caroline

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
The hotel is in a good location. The twin room we were given was above the lounge and the music from its ceiling speaker was audible in the room at a level which was annoying though not loud. The twin room 116 has an internal step. There is a notice on the room door about minding the step. It is not at head height. There are no further warnings side the room where the step is a few footsteps from the door. It has no visual delineation, in the dark or a moment’s distraction is enough to result in a dangerous situation.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Gem Hotels, il giorno 4 feb 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your recent experience at Gem Hotel. We’re delighted to hear that you found our location convenient and enjoyed the proximity nearby attractions. We're sorry for the inconvenience caused by the lounge music and the steps between the rooms. Your feedback is invaluable, and we'll be reviewing these aspects to improve our services. We appreciate your understanding and bringing these issues to our attention. Your comfort is essential to us, and we'll make every effort to rectify these concerns for a more pleasant stay in the future. We hope to welcome you back soon!Kind regards,Guest Relations Team.

10/10 Eccellente

MICHAEL

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Gem Hotels, il giorno 30 gen 2024
Dear Guest,Thank you for letting us know you had a great stay through our full score - we love hearing from our guests and feedback such as yours will be sure to put some smiles on faces. We hope to welcome you back soon!Kind regards,Guest Relations Team.

6/10 Soddisfacente

Jenny

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Gem Hotels, il giorno 30 gen 2024
Dear Guest, Thank you for your positive score after your stay at the Gem Hotels. We hope that your experience and time with us was enjoyable. We would like to warmly welcome you to the Gem in near future.Kind regards,Guest Relations Team.

10/10 Eccellente

MARTHA

Soggiorno di 7 notti a gennaio 2024
Risposta di Gem Hotels, il giorno 30 gen 2024
Dear Guest, Thank You for reviewing your stay at the Gem Hotel and your positive score tell us that you are satisfied with our hospitality service and we understand that your stay with us was enjoyable.. We strongly hope that we will have an opportunity to serve you in the future. Kind regards,Guest Relations Team.

6/10 Soddisfacente

Carl

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Gem Hotels, il giorno 27 gen 2024
Dear Guest,Thank You for your positive rating for your stay with us at the Strathmore Hotel and we are pleased that you had a great stay. We would like to tell you that our doors are always open to you in the future.Warm regards,Guest Relations Team.

8/10 Buono

Andrew

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
I can’t fault the hotel or staff there friendly and helpful. How ever and I’m sorry to say there were no tea spoons for the tea or coffee also on arrrival we went to our room and the radiator was very loud filling with water having said that thay did fix it before bed time. Over all nice place to stay
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Gem Hotels, il giorno 24 gen 2024
Dear Guest, Thank you for your kind feedback after your recent stay at Gem Hotel. We are very happy that you enjoyed your stay with us, and we always appreciate our guest feedback which will be taken on board for immediate improvements. We very much look forward to welcoming you again to our hotel.Kind regards,Guest Relations Team

6/10 Soddisfacente

Ana Maria, Yuma

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The hotel is quaint and the lobby and common areas are nicely done with English flavor. Our room was ready for us ahead of checking time. But the beds were uncomfortable and the room was small and there was hair in the bathtub. Nevertheless, The area is very convenient, near many attractions and the subway station. I would definitely stay there again if they update their mattresses.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Gem Hotels, il giorno 24 gen 2024
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your recent experience at Gem Hotel. We’re delighted to hear that you found us convenient and enjoyed the proximity to nearby attractions. We're also sorry for the inconvenience caused by the uncomfortable mattress and housekeeping issue, which will be addressed with the team to avoid future occurrences. Your feedback is invaluable, and we'll be reviewing these aspects to improve our services. We appreciate your understanding and bringing these issues to our attention. Your comfort is essential to us, and we'll make every effort to rectify these concerns for a more pleasant stay in the future.Kind regards,Guest Relations Team.

8/10 Buono

David

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Gem Hotels, il giorno 24 gen 2024
Dear Guest, Thank you for your positive score after your stay at the Gem Hotels. We hope that your experience and time with us was enjoyable. We would like to warmly welcome you to the Gem in near future.Kind regards,Guest Relations Team.

4/10 Scarso

Paul

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Gem Hotels, il giorno 15 gen 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us at The Strathmore Hotel and we hope to make your unsatisfactory moment into a satisfactory one in your next visit. We look forward to welcome you back.Kind regards,Guest Relations Team.

10/10 Eccellente

Roxanne

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Gem Hotels, il giorno 9 gen 2024
Dear Guest, Thank you for your review and we are so happy to see your 5/5 score and we are glad that your Gem experience did not disappoint and you returned home with many happy memories of your time with us. We are happy to serve you on your next visit.Kind regards,Guest Relations Team.

10/10 Eccellente

Mark

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great location, older building but charming. Some of the rooms are very small (we booked 3 rooms). Family room which slept 4 was very large. Communal bar/lounge room was really comfortable. Staff were all very friendly.
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Gem Hotels, il giorno 9 gen 2024
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the The Gem, and for taking the time to complete a guest survey. It is always a pleasure to receive such positive feedback, and we will share your comments with our team. We are so pleased to learn that everything exceeded your expectations and you went home with many special memories. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to welcoming you back to The Gem very soon.Kind regards,Guest Relations Team.

2/10 Terribile

Katja

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Gem Hotels, il giorno 9 gen 2024
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us at The Strathmore Hotel and we hope to make your unsatisfactory moment into a satisfactory one in your next visit. We look forward to welcome you back.Kind regards,Guest Relations Team.

8/10 Buono

Léa

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great hotel, even if the room was too small, it was clean, food for the breakfast was good, everything was fine. Thanks to all the team for their kindness ! And happy New Year !
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Gem Hotels, il giorno 5 gen 2024
Dear Guest, Thank you for your review after your stay with us at Strathmore Hotel and we take this opportunity to wish you a very happy New year. We are glad that everything about your stay is upto your expectations and we hope to serve you much better in the future.Kind regards,Guest Relations Team.

8/10 Buono

Jo-Ann

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
good nights sleep close to subway can open window for air and streets below quiet
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023
Risposta di Gem Hotels, il giorno 28 dic 2023
Dear Guest, Thank you for staying with us at The Gem Hotel and for taking the time to leave us this feedback. We are delighted to hear that you appreciated our fantastic location, and pleased that you enjoyed your stay with us. We hope to serve you soon in the future.Kind regards,Guest Relations Team.

8/10 Buono

Neil

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Would use again.
Good quality hotel with a feeling of established status. Ice area, near the museums and Harrods. Hyde Park a short walk away.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Gem Hotels, il giorno 28 dic 2023
Dear Guest, Thank you very much for taking the time to share this review of your experience at our hotel! Our team here at Gem Hotel is committed to providing high-quality customer service and we're thrilled to hear that we made a good impression on you. We are truly lucky to be situated in such an enviable location with Museums and Harrods nearby, and we are glad you found us commutable. Thank you for staying with us; there is no better compliment than a return visit.Kind regards,Guest Relations Team.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Average
We stayed for 3 nights. Staff were very friendly and helpful and the hotel looked nice with all the christmas lights. Our room was clean but extremely small and cramped with very little space to move around. Literally nowhere to hang anything like coats and the tiny wardrobe had 3 hangers and our cases took up quite a bit of the limited floor space. We found the bed comfy and the room was quiet. We were a bit disappointed with the room but the location of the hotel was great for the tube.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Gem Hotels, il giorno 21 dic 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your stay at the Strathmore Hotel. We were disappointed to read that you were not completely satisfied with your stay due to the size of the room,and its facilities. Please allow us to apologize for any inconvenience and discomfort caused, and we just want to let you know that, being a listed building, the hotel has different type of rooms available and their size and design vary from room to room. We are always happy to receive any request or preferences from our guests and we will always try as much as we can to meet all of them. Positively, we are glad that you found our team friendly and our location convenient. It's always a pleasure knowing that our guest are comfortable with their stay. We hope your experience will not deter you from visiting us again and we look forward to welcoming you back to the hotel.Kind regards,Guest Relations Team

10/10 Eccellente

Alison

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Gem Hotels, il giorno 21 dic 2023
Dear Guest, Thank you for letting us know you had a great stay through our full score - we love hearing from our guests and feedback such as yours will be sure to put some smiles on faces. We hope to welcome you back soon!Kind regards,Guest Relations Team.