Cocktail bar

Recensioni per Harbour Hotel Richmond

4 out of 5
Harbour Hotel Richmond
152-158 Richmond Hill, Richmond, England

Recensioni

8,2

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 291 su 665 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 202 su 665 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 95 su 665 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 56 su 665 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 21 su 665 recensioni" "

8,6/10

Pulizia

8,4/10

Personale e servizio

8,6/10

Servizi

8,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Fulvio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

6/10 Soddisfacente

Luigi, Roma

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia
Albergo molto tipico
Assegnata all'arrivo una camera di categoria inferiore a quella prenotata (e pagata). Abbiamo subito segnalato l'errore ma solo dopo due giorni a seguito di una nostra ulteriore richiesta di chiarimenti ci e' stata assegnata con molte scuse una camera del tipo richiesto (ma con wi fi non funzionante) e, a titolo di risarcimento, abbiamo avuto la colazione pagata per tre giorni. Buono il centro benessere in comune con l'hotel confinante. Comunque Richmond e' davvero molto bella.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Per visitare Londra è troppo lontano ma bello

8/10 Buono

Aimee

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

Stephanie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 6 notti a maggio 2024

10/10 Eccellente

sarah

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great location, parking, lovely restaurant and modern well proportioned rooms. Would stay again
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Rooms Division Manager, il giorno 8 mag 2024
We look forward to seeing you again soon Sarah!

10/10 Eccellente

Hannah

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We all loved it thanks so much
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Rooms Division Manager, il giorno 24 apr 2024
We are delighted, thank you Hannah!

8/10 Buono

Paul, Lackawaxen

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Really enjoyed our stay, excellent location
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Rooms Division Manager, il giorno 24 apr 2024
Thanks Paul!See you again soon we hope.

8/10 Buono

Kristie

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Hotel staff were lovely.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Rooms Division Manager, il giorno 24 apr 2024
We take pride in the service that we provide our guests, thank you!

10/10 Eccellente

Ella

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Rooms Division Manager, il giorno 27 mar 2024
Thanks Ella, Hope to see you again soon!

10/10 Eccellente

Kate

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent hotel.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Richmond Harbour Hotel, il giorno 26 mar 2024
Thank you for your review. We hope to see you soon.

10/10 Eccellente

Amanda

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Loved the artsy decor.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Rooms Division Manager, il giorno 23 mar 2024
Thank you Amanda, we do too!See you soon

2/10 Terribile

Kate

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
We had a good night but were very disappointed at the lack of tea and coffee in the bedroom. We then went down to breakfast and they told us we couldn’t have a table as we hadn’t booked. When we checked in, we were told that breakfast was between 7am and 10am and to go down whenever we liked. We weren’t told to book a table. It completely spoilt our stay.
Risposta di RHH, il giorno 20 mar 2024
Dear Kate,We provide tea and coffee in the rooms. There is a machine in the cupboard. If you ever run out of tea bags or coffee pods we have a 24x7 reception that you can call to request for more. In regards to breakfast it does get booked to capacity but theres always the option of room service. I do apologize for the inconvenience caused and hope that you stay with us again. Shoul you need any assistance please feel free to reach out to our reception team and we will be more than happy to help.

8/10 Buono

El

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Lovely hotel, great decor, v nicely done, our room was upgraded which was generous. Reception staff were perfect. Strange to have an internal window in our room and as we were on the ground floor was v dark, great for one night but otherwise too depressing with no natural light. Restaurant/bar had a lot of potential, beautifully airy and light, gorgeous decor and great food but poor service and attention to detail. Once you managed to get a member of staff they were amazingly friendly and great, but seemed to be a lot of staff busy being unorganised, and forgetting things, which was strange. Teamwork needs to be better. Overall lovely stay we walked into town, park opposite, lots of great restaurants and pubs so nice anniversary break.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Russell, il giorno 5 mar 2024
Dear El,Thank you for choosing to stay with and sharing your feedback.We have noted your room preference for a room with a view for any future visits. I have passed on your feedback to the management for improvements in service. We would love to see you stay with us again so we can exceed your expectations. Kind regards,Russell

8/10 Buono

Dinah

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Lovely stay
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Russell, il giorno 26 feb 2024
Dear Dinah,Thank you for your review. We cant wait to see you again.Kind regards,Russell

10/10 Eccellente

Philip

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Russell, il giorno 26 feb 2024
Thank you for your review. We cant wait to see you again.Kind regards,Russell

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Russell, il giorno 26 feb 2024
Thank you for your review. We cant wait to see you again.Kind regards,Russell

6/10 Soddisfacente

Robert

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Disappointing after fantastic previous stays
STAFF: Breakfast on the first morning was not good. The ‘manager’ was rude and we felt like an inconvenience. Two staff had an argument in the middle of the dining room over the business. Reception staff were mostly friendly except one who was very abrupt. ROOM: Clean and comfortable. The air conditioning unit made an almighty rattle which was annoying over night. We left the ‘please service the room’ sign on the door at 9:30am, and by 5pm it had still not been cleaned. FOOD: We had breakfast x2 and evening meal x2. Cooked Breakfast was disappointing for the price. It also took ages to come (45 mins after ordering one morning). The evening meal was delicious though. The 2nd evening meal was a real disappointment. After being seated, the kitchen decided to stop taking orders. We ended up waiting nearby 90 mins to place an order. OVERALL: This is our fourth stay here. Everyone other time we’ve been very impressed. This time, however, we were left disappointed and frustrated by the service we received.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Russell, il giorno 24 feb 2024
Dear Robert,Thank you for your loyalty to Richmond Harbour Hotel. I'm so sorry to hear that your most recent stay was below our standard.We would like to invite you back so please give us a chance to make things better. I believe our general manager has got in touch with you so please feel free to contact us directly for any future stay so we can do whatever we can to make your stay a memorable one.Kind regards,Russell

8/10 Buono

Garry

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Russell, il giorno 26 feb 2024
Thank you for your review. We cant wait to see you again.Kind regards,Russell

2/10 Terribile

Richard

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Poor!
Not great. No parking available and told to park else where or in the hotel car park next door. Don’t support Apple Pay, you need physical cards (which we don’t have). Booked breakfast when we checked in, but when we went down in the morning we were told the restaurant was full and told to eat elsewhere - the guy was quite rude. The funny thing was the restaurant was half empty. What hotel can’t serve all their guests with breakfast, even with a reservation? The monsoon shower was very low, level with my nose (I’m 6ft) so a crouching to kick start the day.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Russell, il giorno 24 feb 2024
Dear Richard,Thank you for sharing your feedback.We are sorry that on this occasion we didn't meet your expectations. Please allow us to change turn that experience around. Should you make a booking with us in future, please feel free to ask for me directly and I will help you during your stay.Kind regards,Russell

10/10 Eccellente

Aneesah

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Russell, il giorno 26 feb 2024
Thank you for your review. We cant wait to see you again.Kind regards,Russell

8/10 Buono

Fiona

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Russell, il giorno 26 feb 2024
Thank you for your review. We cant wait to see you again.Kind regards,Russell

8/10 Buono

Wen-Ta

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Close to Richmond park
Need to go up and down a lot of stairs before reaching the lift. Even some floors are in between lifts!
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Russell, il giorno 16 feb 2024
Dear Wen-Ta,Thank you for sharing your feedback. We have noted your room preference for any future stays. Please feel free to call us prior to arrival in the future and we will do everything we can to make your stay memorable.Kind regards,Russell

10/10 Eccellente

peter

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Russell, il giorno 26 feb 2024
Thank you for your review. We cant wait to see you again.Kind regards,Russell

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Russell, il giorno 26 feb 2024
Thank you for your review. We cant wait to see you again.Kind regards,Russell

8/10 Buono

Victoria

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
The room was comfy and nice. Service was slow in the restaurant. Good location to explore Richmond. Have to pay for parking. The spa was included and we accessed the swimming pool, sauna and steam room which were nice- wouldn’t have wanted to pay extra for it though.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Russell, il giorno 30 gen 2024
Thank you so much for choosing to stay with us.We hope to see you soon so we can exceed your expectations.Kind regards,Russell

10/10 Eccellente

Yasmine

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Perfect staycation
Amazing, super clean facilities! Perfect for a spa break or staycation.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Russell, il giorno 30 gen 2024
Dear Yasmine,Thank you for your kind review.Cant wait to see you again.KInd regards,Russell

10/10 Eccellente

Zoe

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Russell, il giorno 26 feb 2024
Thank you for your review. We cant wait to see you again.Kind regards,Russell

10/10 Eccellente

Joanne

Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Absolutely fabulous stay . Staff @ reception very friendly . Rooms are amazing . The only disappointing thing I can say is it’s very expensive to park your car. I do think that should be free . £15 for one day !
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Russell, il giorno 30 gen 2024
Dear Joanne,Thank you for choosing to stay with us .We appreciate your kind feedback and hope to see you again.Kind regards,Russell

8/10 Buono

Nabihah

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Russell, il giorno 26 feb 2024
Thank you for your review. We cant wait to see you again.Kind regards,Russell

8/10 Buono

Tamzin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Russell, il giorno 26 feb 2024
Thank you for your review. We cant wait to see you again.Kind regards,Russell

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Rooms Division Manager, il giorno 29 dic 2023
Thank you for your review!Best Wishes

8/10 Buono

Jayne

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Rooms Division Manager, il giorno 28 dic 2023
Thank you Jayne,Hope to see you again soon!

10/10 Eccellente

maxine

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Simply lovely.
Soggiorno di 8 notti a dicembre 2023
Risposta di Rooms Division Manager, il giorno 28 dic 2023
Thank you Maxine, Hope to see you again soon!

10/10 Eccellente

Gary

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice breakfast lovely spacious room
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Rooms Division Manager, il giorno 28 dic 2023
Thank you Gary! Wee are glad you enjoyed breakfast!See you again soon

10/10 Eccellente

Paul

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Rooms Division Manager, il giorno 11 dic 2023
Dear Paul, Thank you for your score!Hope to see you again soon

10/10 Eccellente

Edward

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Rooms Division Manager, il giorno 10 dic 2023
Thank you Edward,Hope to see you again soon!

10/10 Eccellente

DAVID

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Likeable staff Beautiful decor Great location
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Russell, il giorno 8 dic 2023
Thank you for choosing to stay with us.We hope to see you stay with us again in the near future.Kind regards,Russell

10/10 Eccellente

Martin David

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Lovely hotel, bathroom amazing
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Russell, il giorno 8 dic 2023
Thank you for choosing to stay with us.We hope to see you stay with us again in the near future.Kind regards,Russell

10/10 Eccellente

Andrea

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great ambience, hospitality and clean/serene pool/spa area. So picturesque, truly appreciated the thoughtfulness from the team, birthday desert plus room upgrade🌟 Thank you!
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Rooms Division Manager, il giorno 30 nov 2023
Dear Andrea, Thank you for taking the time to share your comments following your most recent stay! We are glad you had such a wonderful timeHope to see you again soon,Richmond Harbour Hotel

10/10 Eccellente

Ken

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Friendly staff and beautiful deco in the reception and dining areas. Russell upgraded our room on arrival which was a nice surprise
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Rooms Division Manager, il giorno 30 nov 2023
Dear Ken, Thank you for taking the time to share your comments following your most recent stay! We hope to see you again soon.Richmond Harbour Hotel

10/10 Eccellente

John

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Russ, il giorno 24 nov 2023
Thank you for rating your experience with us.Kind regards,Richmond Harbour Hotel

10/10 Eccellente

David

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
A great hotel.
A lovely hotel with extremely helpful and friendly staff. The room, although described as a smaller double was more than big enough with a good sized bed. The room was very clean and well equipped. I would recommend this hotel for a visit to Richmond.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Russ, il giorno 24 nov 2023
Dear David,Thank you for rating your experience with us.Kind regards,Richmond Harbour Hotel

6/10 Soddisfacente

Natasha

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Second and final time staying - disappointed
We were upgraded, which was lovely, but overall, we were disappointed with the room. The room had several issues: - dirty display cushions (photo attached) - behind bathroom sink was very dirty. Viable when in the shower - The towel rail is too hot. My partner has scarred themselves, all from the smallest of touches - leak issue in bathroom ceiling (photo attached) - parking is listed as free on hotels.com, but I learnt it was £15 for 24 hours at check-in My biggest issue is we were charged twice. We pre-paid via hotels.com. Later that evening, we learnt via the credit card app that Harbour Hotel had applied the night fee again after taking the £50 holding fee. We informed the hotel on checkout. They apologised and organised a refund. A part refund has been issued but not the full amount!
Display cushion dirty
Leak in bathroom ceiling
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Russ, il giorno 24 nov 2023
Dear Natasha,Thank you for sharing your feedback. We have circulated your feedback to the management team for necessary improvements.We hope you choose to stay with us again so we can create a better experience for you.Kind regards,Richmond Harbour Hotel

8/10 Buono

Edward

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Rooms Division Manager, il giorno 9 nov 2023
Thank you Edward,Hope to see you again soon

6/10 Soddisfacente

Max

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Wanted it to be so much more
Being open the stay fell below our expectations. We have enjoyed dining at the Gate several times over the years and their Sunday roasts had been exceptional. This time however its clear they have changed, the chicken didnt have a brown or crisp skin, just two leg/thighs chopped. The yorkshire puddings shop bought, sadly way below the previous high standards. The Room we stayed in although nice, we were woken up at 5am as trolleys shifting what looked like towels for the Gym outside our window and then moved past 4 times which ruined our lie in. Also the coffee machine and kettle housed nicely had no socket to plug in so had to all be taken out and set up on the dressing table, rather random and not thought through? The free Gin provided in room is a nice touch you think, however not including the tonic for this removes any geasure as a bit of a gimmik. Wanted to share as we would be keen to return in the future to the area but would most likely try one of the many neighbouring hotels
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Rooms Division Manager, il giorno 9 nov 2023
Dear Max, Thank you for your comments surrounding your most recent stay. They have been passed onto the various departments for review.

8/10 Buono

MOHAMAD

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Rooms Division Manager, il giorno 9 nov 2023
Thank you Mohamad.Hope to see you again soon

10/10 Eccellente

Charlotte

Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Russ, il giorno 24 nov 2023
Thank you for rating your experience with us.Kind regards,Richmond Harbour Hotel

10/10 Eccellente

Andrea

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Beautiful grounds & welcoming staff at first instance. The feel of the building is elegant (it has a lovely fresh ambience) & inviting, combined with the surrounding nature it really is a special place. The spa facilities brilliant & a sure attraction. Our room was close enough to it so great placement provided (ground floor room is nearer a mini not so busy car park so swap to another floor if a light sleeper). Complimentary drinks (birthday) a nice touch. Oh the in house restaurant scallops just amazing, a must visit overall.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Rooms Division Manager, il giorno 9 nov 2023
Dear Andrea, Thank you for sharing such an honest and detailed review following your most recent stay with us.Hope to see you again soon

2/10 Terribile

Abraham

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Avoid
Poor service and Unreasonable staff / management. Delayed my check in and wouldn't even give me 1 hour extra to check out at 12 pm even though the next guest was checking in at 3 pm
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Russell, il giorno 28 ott 2023
Dear Abraham,Thank you for your review. We hope you choose to stay with us again so we can exceed your expectations. Kind regards,Richmond Harbour Hotel