Esterni

Recensioni per Holiday Inn Express London-Royal Docks, Docklands, an IHG Hotel

3 out of 5
Holiday Inn Express London-Royal Docks, Docklands, an IHG Hotel
1 Silvertown Way, Canning Town, London, England

Recensioni

8,0

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 299 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 460 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 146 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 60 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 37 su 1002 recensioni" "

8,0/10

Pulizia

8,4/10

Personale e servizio

7,8/10

Servizi

7,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Tait

Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Tiberiu , il giorno 5 dic 2023
Dear TaitThank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We greatly appreciate your comments, as they help us enhance our services.We are happy to see your favourable review of our hotel. We strive to make each stay as comfortable as possible and we are glad to see that your review reflects this commitment.Your satisfaction is important to us, and we appreciate your insights to make your next stay even more enjoyable. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved experience.If you have any further comments or concerns, please do not hesitate to reach out to us. Your feedback is invaluable in our ongoing efforts to enhance our guest experience.Kind RegardsTiberiu Guest Service Manager

10/10 Eccellente

FRANCESCO

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a luglio 2022
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 30 lug 2022
Dear Francesco, Thank you for choosing Holiday Inn Express Royal Docks, and for taking the time to give us your honest feedback regarding your experience with us. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible and I am glad to hear you enjoyed your stay. I hope you will choose to stay with us again, and we are looking forward to welcoming you in the future. Kind regards, Marion

8/10 Buono

aldo

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Struttura abbastanza nuova con caratteristiche essenziali ma funzionali. Buon rapporto costi/servizio. Area di nuova edificazione, forse non adatta a chi cerca un atmosfera "old British", consente comunque di raggiungere abbastanza comodamente tutte i siti turistici e finanziari collocati al centro di Londra.
Soggiorno di 6 notti a luglio 2022
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 26 lug 2022
Dear Thank you for choosing Holiday Inn Express Royal Docks, and for taking the time to give us your feedback regarding your experience with us. We strive to make each stay as pleasant and comfortable as possible and I am sorry to hear about the inconveniences you faced during your stay. I hope you will choose to stay with us again, and we are looking forward to welcoming you in the future. Kind regards, Marion

10/10 Eccellente

Antonello, Londra

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Perfetto. Precisi, gentili, albergo moderno e pulito
Soggiorno di 1 notte a settembre 2020
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 10 set 2020
Dear Antonello, Thank you for choosing HOLIDAY INN EXPRESS ROYAL DOCKLANDS, LONDON, and for taking the time to give us your positive feedback regarding your experience with us. We strive to make each stay as pleasant as possible and I am happy to hear that you enjoyed your time in our hotel. I hope you will choose to stay with us again. Kind regards, Marion

8/10 Buono

Kamil

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2019
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 28 nov 2019
Dear Kamil, Thank you for choosing HOLIDAY INN EXPRESS ROYAL DOCKLANDS, LONDON, and for taking the time to give us your feedback regarding your experience with us. We strive to make each stay as pleasant as possible and I am happy to hear that you enjoyed your time in our hotel. I hope you will choose to stay with us again. Kind regards, Marion Bihan-Poudec

6/10 Soddisfacente

Maryros, Napoli

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
La struttura è lontana dal centro anche se vicinissima alla metropolitana. Non mi è piaciuta la colazione.
Soggiorno di 13 notti ad agosto 2019
Risposta di Holiday Inn Express- Royal Docks, il giorno 26 ott 2019
Dear Maryros, Thank you for choosing HOLIDAY INN EXPRESS ROYAL DOCKLANDS, LONDON, and for taking the time to provide your feedback regarding your experience with us. We strive to make each stay as pleasant as possible. We are located a 20-30 minute train ride away from central London, and I apologise if this was inconvenient for you. I hope you will choose to stay with us again. Kind regards, Mahak- Guest Services Assistant

8/10 Buono

Sergio

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Buono
Personale molto gentile e disponibile. Colazione buona Camera per 3 persone con letto matrimoniale ok,ma divano letto con materasso adatto ad un bambino...troppo sottile. Posizione vicino a metro e bus
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2019
Risposta di Holiday Inn Express- Royal Docks, il giorno 26 ott 2019
Dear Sergio, Thank you for choosing HOLIDAY INN EXPRESS ROYAL DOCKLANDS, LONDON, and for taking the time to provide your feedback regarding your experience with us. We strive to make each stay as pleasant as possible and I am happy to hear that you enjoyed your time in our hotel. I will also be passing on your feedback about the mattress to the relevant department. I hope you will choose to stay with us again! Kind regards, Mahak- Guest Services Assistant

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 4 notti a settembre 2019
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 12 set 2019
Dear, Thank you for choosing HOLIDAY INN EXPRESS ROYAL DOCKLANDS, LONDON, and for taking the time to give us your feedback regarding your experience with us. We strive to make each stay as pleasant as possible and I am happy to hear that you enjoyed your time in our hotel. I hope you will choose to stay with us again. Kind regards, Marion Bihan-Poudec

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Personale educato e molto disponibile, prima colazione buona
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2019
Risposta di Guest Service Manager, il giorno 18 ago 2019
Dear, Thank you for choosing HOLIDAY INN EXPRESS ROYAL DOCKLANDS, LONDON, and for taking the time to give us your feedback regarding your experience with us. We strive to make each stay as pleasant as possible, and I am happy to hear that you enjoyed your time in our hotel. I hope you will choose to stay with us again. Kind regards, Marion Bihan-Poudec

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Abbiamo soggiornato in questo albergo in tre persone per due notti.Posizione comoda,a cinque minuti dalla fermata del metro.Camere pulite,doccia spaziosa ma con tendina.Mancano però bidè e armadio.Ci sono solo alcuni appendini per riporre i vestiti e sinceramente sono pochini.Da portare anche l'adatattore per le prese elettriche.Colazione ottima che va dal dolce al salato.Personale disponibile e possibilità di lasciare i bagagli gratuitamente il giorno della partenza.Nel complesso consigliabile...
Soggiorno di 2 notti a giugno 2019
Risposta di Guest Service Assistant, il giorno 25 lug 2019
Dear, Thank you for choosing HOLIDAY INN EXPRESS ROYAL DOCKLANDS, and for taking the time to give us your feedback regarding your experience with us. We strive to make each stay as pleasant as possible and I am happy to hear that you enjoyed your time in our hotel. I hope you will choose to stay with us again. Kind regards, Marion Bihan-Poudec

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a giugno 2019
Risposta di Guest Service Assistant, il giorno 25 lug 2019
Dear, Thank you for choosing HOLIDAY INN EXPRESS ROYAL DOCKLANDS, and for taking the time to give us your positive feedback regarding your experience with us. We strive to make each stay as pleasant as possible and I am happy to hear that you enjoyed your time in our hotel. I hope you will choose to stay with us again. Kind regards, Marion Bihan-Poudec

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a giugno 2019
Risposta di Guest Service Assistant , il giorno 25 lug 2019
Dear, Thank you for choosing HOLIDAY INN EXPRESS ROYAL DOCKLANDS, and for taking the time to give us your feedback regarding your experience with us. We strive to make each stay as pleasant as possible and I am happy to hear that you enjoyed your time in our hotel. I hope you will choose to stay with us again. Kind regards, Marion Bihan-Poudec

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia
La pulizia delle stanze scarsa mancanza di scopino x wc il 4 giorni non e mai stato.fatto un. Cambio.le zuola Di positivo la colazione.
Soggiorno di 4 notti a giugno 2019
Risposta di Guest Service Assistant, il giorno 25 lug 2019
Dear, Thank you for choosing HOLIDAY INN EXPRESS ROYAL DOCKLANDS, and for taking the time to give us your feedback regarding your experience with us. We strive to make each stay as pleasant as possible, and we take feedback very seriously. I would like to start by apologizing for the inconveniences you faced during your stay. We will coach our team and make the necessary changes to provide a better experience in the future. Thank you again for your time, and I hope you will give us a chance by staying with us again. Kind regards, Marion Bihan-Poudec

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
personale disponibile..stazione metro vicina..colazione soddisfacente, con anche possibilità di sacchetto da asporto
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2019

10/10 Eccellente

Antonietta

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Well done!!
Abbiamo soggiornato in questo albergo dal 2 al 4 Marzo 2019. La posizione è molto buona. la metro è a 2 passi dall'albergo e con 10 minuti sei praticamente in zona 2 (centrale). Il soggiorno è stato piacevole, le camere hanno una grandezza regolare, ottime per 2 persone, con tv, necessario per il caffè, bagno privato con doccia ma a tendina. Per 3 ospiti iniziano a diventare strette. Non sono presenti triple con letti singoli ma solo matrimoniali e divan letto quindi se non si ha molta confidenza con i compagni di viaggio meglio evitare di soggiornare in 3 in una loro camera. Con i nostri amici abbiamo avuto questo problema ma il personale è stato molto gentile e ci ha permesso di cambiare stanza, dandocene una più spaziosa (fatta apposta per il soggiorno di persone in sedie a rotelle). La colazione è varia è abbandonate. stile inglese con salsiccie, uova, bacon, fagioli mentre per il dolce ci sono muffin e poi pane tostato, marmellate, yogurt, cereali, succhi, frutta e caffè nonchè porridge. Ci siamo trovati bene, le camere erano pulite e pareti insonorizzate. Unico difetto sono stati lo scarico del bagno, un pò lento e la mancanza di uno spazzolone per pulire il water, nonchè la tendina che a noi personalmente non piace molto.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Posizione comoda nella zona 2/3 a 6 minuti a piedi dalla fermata della metro jubilee e stazione Dlr a 10 minuti dalla cabinovia emirates airline . Il centro é a circa 30 minuti di metropolitana. L'albergo é accogliente, la camera è dimensioni appropriate noi eravamo in tre e c'era spazio sufficiente per muoverci comodamente, il bagno ha la doccia spaziosa. La colazione ottima spazia dal salato al dolce.
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2018

10/10 Eccellente

Concetta

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a maggio 2018

8/10 Buono

Alfredo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Posizione ottima.
Esperienza piacevole. La camera, anche se un po' piccola per tre persone come noi, era comunque essenziale. Colazione abbondante e per tutti i gusti. Ottima la posizione vicino alla fermata della metropolitana Cunning town della linea Jubilee. Attenzione: portatevi l'adattatore per le prese elettriche.
Soggiorno di 6 notti a luglio 2018

10/10 Eccellente

Luca

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Viaggio a Londra Ponte 25 Aprile
Viaggio con la famiglia in occasione del 25 Aprile. Soggiorno all'Hotel molto soddisfacente, personale amichevole, disponibilità di deposito bagagli gratis per il giorno della partenza, camera abbastanza silenziosa, servizi puliti, wifi senza problemi. Hotel a 300m da metro e treni, comodo per spostarsi velocemente. Colazione abbondante anche se scelte limitate. Nel complesso ottima esperienza.

6/10 Soddisfacente

Nicola, Trieste

Hotel funzionale senza grandi pretese
Abbiamo soggiornato per 4 notti in questo hotel di categoria economica. È situato un po' fuori centro ma a due passi dalla fermata Canning Town della Jubilee line della metropolitana. In 20 minuti sei nel centro di Londra e con la stessa linea raggiungi numerosi punti strategici. Il personale èstato disponibile: abbiamo trovato la camera che odorava di fumo di sigaretta e, una volta segnalata la cosa, ci è stata subito offerta un'altra camera. Colazione a buffet accettabile senza grandi pretese. Albergo complessivamente con un buon rapporto qualità prezzo e ben situato nonostante la distanza dal centro.
Soggiorno di 4 notti a marzo 2018

8/10 Buono

mirko, Prato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Classica catena di hotel
Parto dall'accoglienza appena arrivati basta il nome ed è già tutto apposto consegnate 2 chiavi elettroniche e le spiegazioni del caso.Camera buona con divano letto fatto trovare aperto ma il materasso osceno ondulato e scomodo,il letto matrimoniale piccolo ma non molto confortevole,bagno con lavandino piccolo che ci si bagnava addosso,doccia grande e con ottima regolazione dell'acqua,prodotti per lavarsi a corredo un pò sbadate le ragazze che rifacevano le camere molte volte lasciavano o la carta igienica mancante o il sapone.L'aspirapolvere non è mai stato passato in 6 notti,fortunatamente in camera ci siamo stati solo per dormire e lavarsi.La colazione una rarità in Londra è molto abbondante fin che uno vuole a buffet,all'inglese con marmellate muffin yogurt etc.. e il classico becon fagioli salsicce e uova macchina per scaldare il pane ottima bevande calde e frutta (banane e mele)ottima la possibilità di portarsi via della colazione tipo panini e frutta. Classica catena di hotel,un pò più di attenzione nella cura delle camere e sarebbe ll top.Penso prossimo alla ristrutturazione ormai avvia ad avere degli anni.Comodo fermata autobus davati all'hotel,metropolitana e stazione autobus e treni a 5 minuti a pidi per raggiungere ovunque a londra. Nel complesso mi son trovato bene lo consiglio.
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2017

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Nel complesso ha rispecchiato le mie aspettative con le sue 3 stelle. un pò di maggiore attenzione al dettaglio e alla manutenzione non guasterebbe personale gentile e disponibile. la colazione un pò scarsa!
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2017

6/10 Soddisfacente

Paolo, Ciampino Roma

Non mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Hotel in buona posizione ma con MOLTE mancanze...
Hotel periferico ma si trova in una posizione buona per raggiungere il centro in 5 fermate di metro dalla vicina stazione di Canning Town, buona colazione ma poi nulla più. La pulizia della camera praticamente inesistente, dal primo giorno che c'erano delle unghie sulla moquette al centro del salottino e sono rimaste fino all'ultimo giorno, quindi non hanno mai aspirato, nella doccia spesso abbiamo addirittura trovato ancora peli o capelli della mattina, per non parlare della tantissima polvere sui mobili, dal primo giorno ci hanno dato una federa del cuscino macchiatta di nero cambiata il 4 giorno, per fortuna danno 4 cuscini. Il letto non è a due piazze ma una piazza e mezzo quindi si rischia di cadere a meno che siete degli umpa lumpa, e la nota dolente è il wii fi INESISTENTE, non apre nessuna pagina web, neanche delle mail si riescono a leggere, praticamente inutilizzabile, sia in camera che nella reception. Onestamente non ci tornerei o non lo consiglierei ad amici.
Soggiorno di 8 notti ad agosto 2017

6/10 Soddisfacente

Mira, italia

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Hotel comodo da raggiungere con underground e situato in un posto veramente tranquillo , accolti veramente in modo gentile peccato che il personale non conosce anche la lingua italiana per cui per capirsi si festicolava anche. Ottima la colazione. Pulizie accettabili. Piccolo inconveniente, eravamo in tre, il primo giorno abbiamo trovato asciugamani x tre e il divanetto letto già pronto x dormire x mio figlio. Il secondo giorno a mio figlio hanno tolto le coperte e asciugamani e chiuso il divanetto.
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2017

8/10 Buono

Patty, Milan

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Nice hotel near the underground station.
Nice hotel near the underground station of Canning town. Little room but ok for a one-week holiday.
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2017

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
300 mt da Canning Town metro
Hotel pulito ed essenziale a due passi dalla metro, ad una sola fermata dalla O2 Arena, colazione inclusa discreta ed abbondante, sia salata che dolce. Le porte usb ai muri ti permettono di non dover acquistare gli adattatori per la corrente e caricare comodamente i tuoi dispositivi anche dalla TV. Reception h24 . Ci hanno tenuto i bagagli dopo il check out gratuitamente. A solo 2 fermate di metro (grigia Jubilee) da Stratford bus station, da cui arrivano e partono i bus per l'aeroporto di Stansted.

8/10 Buono

Paolo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo rapporto qualità prezzo
Centro città a mezz'ora con metro o DLR. Camera accogliente e silenziosa.

6/10 Soddisfacente

Francesco

Mi è piaciuto: Pulizia

10/10 Eccellente

Luke, Comunanza (Italia)

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Londra
Viaggio in famiglia per la prima volta a Londra, abbiamo visitato molti luoghi e ci siamo spostati con molta facilita' con la metro.

10/10 Eccellente

Matthew

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The property was clean ,staff friendly, food lovely will come back again
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Tiberiu, il giorno 29 apr 2024
Dear MatthewThank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We greatly appreciate your comments, as they help us enhance our services.We are happy to see that you have noted cleanliness as a good aspect of your stay. We strive to ensure that all our rooms and the hotel itself maintain a high level of cleanliness. We are glad to see that this is reflected within your review.Additionally, we are glad to see that you have found our staff as an upside of your stay. Our staff is key to delivering an excellent service and making your stay as comfortable as it can be, we appreciate that you have acknowledged them.Furthermore, we are happy to learn that you found the breakfast as an upside of your stay. We aim to provide a varied breakfast for all our guests and a great eating experience. We are beyond happy to see this reflected in your review.If you have any further comments or concerns, please do not hesitate to reach out to us. Your feedback is invaluable in our ongoing efforts to enhance our guest experience.Kind RegardsTiberiu Guest Service Manager

10/10 Eccellente

Elizabeth

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good stay
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di tibi, il giorno 27 apr 2024
Dear MarkThank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We greatly appreciate your comments, as they help us enhance our services.We are happy to see your favourable review of our hotel. We strive to make each stay as comfortable as possible, and we are glad to see that your review reflects this commitment.Your satisfaction is important to us, and we appreciate your insights to make your next stay even more enjoyable. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved experience.If you have any further comments or concerns, please do not hesitate to reach out to us. Your feedback is invaluable in our ongoing efforts to enhance our guest experience.Kind RegardsTiberiu Guest Service Manager

8/10 Buono

Louise

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
The reception staff need to improve their customer service training. The woman on duty 20th and 22nd April was miserable.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Tiberiu, il giorno 26 apr 2024
Dear LouiseThank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We greatly appreciate your comments, as they help us enhance our services.We are sorry to hear that you had an issue with our staff. Our staff are our key to delivering a great service and making your stay as comfortable as it can be. We will use your feedback in order to train our staff to respond more appropriately.Thank you for your suggestion for EV parking. We are constantly looking for ways to improve our environmental friendliness. I will pass on the suggestion to our General Manager for consideration.If you have any further comments or concerns, please do not hesitate to reach out to us. Your feedback is invaluable in our ongoing efforts to enhance our guest experience.Kind RegardsTiberiu Guest Service Manager

8/10 Buono

Suzanne

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We received a warm and friendly welcome upon arrival. The staff were helpful. The room was clean and we felt that, with breakfast included in the price, the cost was very reasonable. We were able to purchase 24 hours parking in the hotel car park, which was really helpful. The hotel was ideally situated for our visit to the O2. We would definitely stay again and recommend it to others.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Tiberiu, il giorno 15 apr 2024
Dear SuzanneThank you very much for sharing your positive experience with us! We are delighted to hear that you received a warm and friendly welcome upon arrival and that our staff were helpful throughout your stay. Ensuring our guests feel welcome and well taken care of is always our top priority.We're thrilled that you found your room to be clean and comfortable, and that you appreciated the value of having breakfast included in the price. It's fantastic to hear that the option to purchase 24 hours parking in our hotel car park was convenient for you.We're also pleased to hear that our hotel's location was ideal for your visit to the O2 arena. We understand the importance of convenience when traveling, and we're glad that our location met your needs.Thank you for your recommendation and for considering us for future stays. We look forward to welcoming you back again soon and providing you with another enjoyable stay. If there's anything else we can do to make your next visit even more memorable, please don't hesitate to let us know.Thank you once again for choosing to stay with us. We can't wait to have you back with us soon!Kind RegardsTiberiu Guest Service Manager

6/10 Soddisfacente

Hannah

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Convenient location but a hotel showing signs of wear & tear. Room needs new carpet & painting. Shower particularly - door damaged & paintwork patchy. Couldn't close the window. Work on street outside seems to have been going on forever - might look good when finished but currently depressing. Comfortable bed - I did sleep well but this isn't a cheap stay & a refurb needed.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Tiberiu, il giorno 14 apr 2024
Dear HannahThank you for taking the time to share your feedback with us. We truly appreciate your valuable insights.We're glad to hear that our convenient location served you well, but we're sorry to learn of the issues you encountered during your stay. Please accept our sincere apologies for any inconvenience caused by the wear and tear in your room, particularly with the carpet, painting, and shower door. Rest assured, we take your comments seriously, and we will address these areas promptly to ensure a more enjoyable experience for our guests.Regarding the ongoing street work, we understand how it can impact your stay, and we apologize for any inconvenience caused. We share your optimism that the finished project will enhance the area's appeal.We're pleased to hear that you found the bed comfortable and were able to enjoy a good night's sleep. However, we acknowledge your feedback about the need for a refurbishment, and we assure you that we are continuously working to improve our facilities.Your satisfaction is important to us, and we appreciate your patience and understanding. Should you choose to stay with us again in the future, we would love the opportunity to provide you with a more pleasant experience. Please don't hesitate to reach out if there's anything else we can do to assist you.Thank you once again for your feedback. We hope to have the chance to welcome you back and exceed your expectations in the future.Kind RegardsTiberiu - Guest Service Manager

6/10 Soddisfacente

Neil

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Servizi
Everywhere in the area is a building site. And £310 a night plus parking is ridiculous for this level of accommodation
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Tiberiu, il giorno 22 mar 2024
Dear NeilThank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We greatly appreciate your comments, as they help us enhance our services.We are sorry to hear that you found the roadworks to be an inconvenience. Newham council is conducting a road rework on the entirety of Silvertown Way. We do understand that this might be an inconvenience for some guests, however we are unable to affect the roadwords directly.Additionally, we are sorry to hear that you are not satisfied with the value for money we provide. We offer a focused service at our hotel which allows us to prioritise the key aspects of your stay and provide both Wi-Fi and Breakfast complementary. We also offer a lower price compared to other similar hotels which allows us to deliver great value to our customers. We are sorry to hear that those savings were not reflected for your booking. Our priced do change every day to reflect market conditions and we aim to maintain a fair price for all our guests.Your satisfaction is important to us, and we appreciate your insights to make your next stay even more enjoyable. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved experience.If you have any further comments or concerns, please do not hesitate to reach out to us. Your feedback is invaluable in our ongoing efforts to enhance our guest experience.Kind RegardsTiberiu Guest Service Manager

10/10 Eccellente

Jane

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Servizi
Friendly check in/out staff, clean rooms, great breakfast. No issues.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Tiberiu, il giorno 22 mar 2024
Dear JaneThank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We greatly appreciate your comments, as they help us enhance our services.We are happy to see your favourable review of our hotel. We strive to make each stay as comfortable as possible, and we are glad to see that your review reflects this commitment.We are glad to see that you have found our staff as an upside of your stay. Our staff is key to delivering an excellent service and making your stay as comfortable as it can be, we appreciate that you have acknowledged them.Additionally, we are happy to learn that you found the breakfast as an upside of your stay. We aim to provide a varied breakfast for all our guests and a great eating experience. We are beyond happy to see this reflected in your review.Furthermore, we are happy to see that you have noted cleanliness as a good aspect of your stay. We strive to ensure that all our rooms and the hotel itself maintain a high level of cleanliness. We are glad to see that this is reflected within your review.Your satisfaction is important to us, and we appreciate your insights to make your next stay even more enjoyable. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved experience.If you have any further comments or concerns, please do not hesitate to reach out to us. Your feedback is invaluable in our ongoing efforts to enhance our guest experience.Kind RegardsTiberiu Guest Service Manager

8/10 Buono

Clive

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Tiberiu, il giorno 22 mar 2024
Dear CliveThank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We greatly appreciate your comments, as they help us enhance our services.We are happy to see your favourable review of our hotel. We strive to make each stay as comfortable as possible, and we are glad to see that your review reflects this commitment.Your satisfaction is important to us, and we appreciate your insights to make your next stay even more enjoyable. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved experience.If you have any further comments or concerns, please do not hesitate to reach out to us. Your feedback is invaluable in our ongoing efforts to enhance our guest experience.Kind RegardsTiberiu Guest Service Manager

8/10 Buono

Denise

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Alex the maintenance Man is the standing pillar of the Holiday Inn in Canning town! Thank you so much for fixing my suitcase! 5 star service!!!
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Tiberiu, il giorno 22 mar 2024
Dear DeniseThank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We greatly appreciate your comments, as they help us enhance our services.We are happy to see your favourable review of our hotel. We strive to make each stay as comfortable as possible, and we are glad to see that your review reflects this commitment.We are glad to see that you have found our staff as an upside of your stay. Our staff is key to delivering an excellent service and making your stay as comfortable as it can be, we appreciate that you have acknowledged them. We have let Alex know of your mention.Your satisfaction is important to us, and we appreciate your insights to make your next stay even more enjoyable. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved experience.If you have any further comments or concerns, please do not hesitate to reach out to us. Your feedback is invaluable in our ongoing efforts to enhance our guest experience.Kind RegardsTiberiu Guest Service Manager

10/10 Eccellente

Pauline

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Lovely and clean. Great buffet breakfast which was included in the price which was very good. Will definately use again
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Tiberiu, il giorno 4 feb 2024
Dear PaulineThank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We greatly appreciate your comments, as they help us enhance our services.We are happy to see that you have noted cleanliness as a good aspect of your stay. We strive to ensure that all our rooms and the hotel itself maintain a high level of cleanliness. We are glad to see that this is reflected within your review.Additionally, we are happy to learn that you found the breakfast as an upside of your stay. We aim to provide a varied breakfast for all our guests and a great eating experience.If you have any further comments or concerns, please do not hesitate to reach out to us. Your feedback is invaluable in our ongoing efforts to enhance our guest experience.Kind RegardsTiberiu Guest Service Manager

10/10 Eccellente

Helen

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Billie-Anne, il giorno 30 gen 2024
Dear Helen,Thank you for taking the time to share your feedback score at your recent stay with us.Your satisfaction is important to us, We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved experience.If you have any further comments or concerns, please do not hesitate to reach out to us.Your feedback is invaluable in our ongoing efforts to enhance our guest experience.Kind RegardsBillie-Anne Guest Service Manager

8/10 Buono

Danny

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Overall good stay, convenient, good standard all round, bit of a bun fight a breakfast but staff worked really well. Would stay again
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Tiberiu, il giorno 29 gen 2024
Dear DannyThank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We greatly appreciate your comments, as they help us enhance our services.We are happy to see your favourable review of our hotel. We strive to make each stay as comfortable as possible, and we are glad to see that your review reflects this commitment.Your satisfaction is important to us, and we appreciate your insights to make your next stay even more enjoyable. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved experience.If you have any further comments or concerns, please do not hesitate to reach out to us. Your feedback is invaluable in our ongoing efforts to enhance our guest experience.Kind RegardsTiberiu Guest Service Manager

8/10 Buono

ceci

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2023
Risposta di Tiberiu, il giorno 27 gen 2024
Dear CeciThank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We greatly appreciate your comments, as they help us enhance our services.We are happy to see your favourable review of our hotel. We strive to make each stay as comfortable as possible, and we are glad to see that your review reflects this commitment.Your satisfaction is important to us, and we appreciate your insights to make your next stay even more enjoyable. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved experience.If you have any further comments or concerns, please do not hesitate to reach out to us. Your feedback is invaluable in our ongoing efforts to enhance our guest experience.Kind RegardsTiberiu Guest Service Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Tiberiu , il giorno 20 gen 2024
Dear AnonymousThank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We greatly appreciate your comments, as they help us enhance our services.We are happy to see your favourable review of our hotel. We strive to make each stay as comfortable as possible, and we are glad to see that your review reflects this commitment.Your satisfaction is important to us, and we appreciate your insights to make your next stay even more enjoyable. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved experience.If you have any further comments or concerns, please do not hesitate to reach out to us. Your feedback is invaluable in our ongoing efforts to enhance our guest experience.Kind RegardsTiberiu Guest Service Manager

10/10 Eccellente

Ma Dolores

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Perfecto servicio, desayuno y ubicación
Es un hotel muy bien ubicado para moverse en el metro, las personas encargadas del desayuno estan al 1000 al.pendinete que nada falte, muy comodas las camas y muy atento todo personal.
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Tiberiu , il giorno 27 dic 2023
Dear Ma DoloresThank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We greatly appreciate your comments, as they help us enhance our services.Firstly, we are glad to see that you have found the location of our hotel as a positive of your stay. We are perfectly located for quick access to the O2, the ExCel exhibition centre, Stratford, and Central London. We are delighted that you have specifically highlighted this as a positive of your stay.Secondly, we are happy to learn that you found the breakfast as an upside of your stay. We aim to provide a varied breakfast for all our guests and a great eating experience. We are beyond happy to see this reflected in your review.Lastly, we are glad to see that you have found our staff as an upside of your stay. Our staff is key to delivering an excellent service and making your stay as comfortable as it can be, we appreciate that you have acknowledged them.Your satisfaction is important to us, and we appreciate your insights to make your next stay even more enjoyable. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved experience.If you have any further comments or concerns, please do not hesitate to reach out to us. Your feedback is invaluable in our ongoing efforts to enhance our guest experience.Kind RegardsTiberiu Guest Service Manager

8/10 Buono

Gordon

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Needs upgrade rooms
Carpets in room required a freshen up as dirty looking well used A little outdated bathroom facilities. Breakfast Holiday inn usual 😊
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Tiberiu , il giorno 25 dic 2023
Dear GordonThank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We greatly appreciate your comments, as they help us enhance our services.We are happy to learn that you found the breakfast as an upside of your stay. We aim to provide a varied breakfast for all our guests and a great eating experience. We are beyond happy to see this reflected in your review.However, we are sorry to learn that the facilities of the hotel are not to your satisfaction. We aim to keep our facilities up to date with the latest IHG standards. We would like to express our deepest regret that this has not been the case for your stay.Your satisfaction is important to us, and we appreciate your insights to make your next stay even more enjoyable. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved experience.If you have any further comments or concerns, please do not hesitate to reach out to us. Your feedback is invaluable in our ongoing efforts to enhance our guest experience.Kind RegardsTiberiu Guest Service Manager

8/10 Buono

Teresa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Close to the tube and O2
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Tiberiu, il giorno 25 dic 2023
Dear TeresaThank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We greatly appreciate your comments, as they help us enhance our services.We are glad to see that you have found the location of our hotel as a positive of your stay. We are perfectly located for quick access to the O2, the ExCel exhibition centre, Stratford, and Central London. We are delighted that you have specifically highlighted this as a positive of your stay.Your satisfaction is important to us, and we appreciate your insights to make your next stay even more enjoyable. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved experience.If you have any further comments or concerns, please do not hesitate to reach out to us. Your feedback is invaluable in our ongoing efforts to enhance our guest experience.Kind RegardsTiberiu Guest Service Manager

10/10 Eccellente

Ronald

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Perfecte locatie voor een paar dagen Londen
We werden zeer vriendelijk ontvangen in dit hotel. De locatie is ook prima. Op 5 minuten lopen van de metro (Jubilee Line), dus je staat binnen 20 minuten in het centrum. Tegenover het hotel is een supermarkt en naast het hotel een pizzeria. De kamers zijn schoon en comfortabel. Het (gratis) ontbijtbuffet is uitgebreid en wordt goed aangevuld. We zijn erg tevreden over ons verblijf!
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Tiberiu , il giorno 15 dic 2023
Dear RonaldThank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We greatly appreciate your comments, as they help us enhance our services.We are glad to see that you have found the location of our hotel as a positive of your stay. We are perfectly located for quick access to the O2, the ExCel exhibition centre, Stratford, and Central London. We are delighted that you have specifically highlighted this as a positive of your stay.Additionally, we are happy to learn that you found the breakfast as a good aspect of your stay. We aim to provide a varied breakfast for all our guests and a great eating experience. We are beyond happy to see this reflected in your review.Furthermore, we are happy to see that you have noted cleanliness as an upside of your stay. We strive to ensure that all our rooms and the hotel itself maintain a high level of cleanliness. We are glad to see that this is reflected within your review.Your satisfaction is important to us, and we appreciate your insights to make your next stay even more enjoyable. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved experience.If you have any further comments or concerns, please do not hesitate to reach out to us. Your feedback is invaluable in our ongoing efforts to enhance our guest experience.Kind RegardsTiberiu Guest Service Manager

10/10 Eccellente

James

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Tiberiu , il giorno 3 gen 2024
Dear JamesThank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We greatly appreciate your comments, as they help us enhance our services.We are happy to see your favourable review of our hotel. We strive to make each stay as comfortable as possible, and we are glad to see that your review reflects this commitment.Your satisfaction is important to us, and we appreciate your insights to make your next stay even more enjoyable. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved experience.If you have any further comments or concerns, please do not hesitate to reach out to us. Your feedback is invaluable in our ongoing efforts to enhance our guest experience.Kind RegardsTiberiu Guest Service Manager

10/10 Eccellente

Michael

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Tiberiu , il giorno 11 dic 2023
Dear MichaelThank you for taking the time to share your feedback about your recent stay with us. We greatly appreciate your comments, as they help us enhance our services.We are happy to see your favourable review of our hotel. We strive to make each stay as comfortable as possible, and we are glad to see that your review reflects this commitment.Your satisfaction is important to us, and we appreciate your insights to make your next stay even more enjoyable. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an improved experience.If you have any further comments or concerns, please do not hesitate to reach out to us. Your feedback is invaluable in our ongoing efforts to enhance our guest experience.Kind RegardsTiberiu Guest Service Manager