Esterni

Recensioni per OYO Osterley Park

3 out of 5
OYO Osterley Park
764 Great West Road, Isleworth, England

Recensioni

5,6
Valutazione di 10 - Eccellente. 35 su 357 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 101 su 357 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 75 su 357 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 47 su 357 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 99 su 357 recensioni" "

6,0/10

Pulizia

6,4/10

Personale e servizio

5,8/10

Servizi

5,2/10

Condizioni e dotazioni della struttura

Recensioni

2/10 Terribile

Alberto Bibo

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Motel da quattro soldi. Non adatto a famiglie.
Struttura molto vecchia e poco curata. Colazione scadentissima. Unico punto a favore alla reception e al bar sono stati gentili e disponibili.
Soggiorno di 2 notti a giugno 2019
Risposta di front office, il giorno 16 giu 2019
Thanks for staying with us we appreciate your feedback

6/10 Soddisfacente

Antonella

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Struttura carina. Un pò distante dal centro. Ben coperta dai mezzi pubblici. Qualche disguido con la stanza per via della serratura difettosa. Staff gentile e disponibile. Colazione poco abbondante considerando il prezzo per il pernottamento.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2019
Risposta di Reception, il giorno 28 apr 2019
Thank you for the comments we appreciate your feedback

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Londra
Sistemazione essenziale. Pulito e curato, tranquillo e confortevole. Personale cortese e disponibile.
Soggiorno di 4 notti a giugno 2018

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia
The Hotel is very essential but at this price it isn't a problem. It isn't close to the center of the city but it is close a Picadilly Line underground station (15 min. walking) and in front of a bus station. With the underground you can go to the center in almost 35 min. from when you get out of your room. It isn't the best Hotel in London but if you can't spend lot of money it's a good Hotel.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2018

2/10 Terribile

Luca La

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Uno schifo
Evitatelo come la peste! Indecente, sporco,mal frequentato!
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2017
Risposta di reception, il giorno 11 gen 2018
Dear Luca La, We are sorry for the experience that you have had at our hotel. We have now rectified these issues and look forward to seeing you again.

10/10 Eccellente

Martina

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
See u soon
È stata una settimana piacevole, receptionist cordiali, affabili e sempre disponibili. Stanza col minimo indispensabile. The, caffè e acqua gratis. Pulizie ottime, c’era sempre profumo di pulito. Zona collegatissima. Fermata del pullman di fronte che ti porta dritta alla metropolitana in 2 minuti (terza fermata). Quartiere bello e tranquillo.
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2017
Risposta di reception, il giorno 11 gen 2018
Hi Martina, Thank you for your review and we look forward to welcoming you at Osterley Park Hotel soon.

6/10 Soddisfacente

Luigi, Messina

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Osterley park hotel
In primis ci aspettavamo un hotel con camere al' interno invece era molto più un motel che hotel , fatto il check in entriamo in camera , al interno non si poteva nemmeno respirare stanza piena di polvere , l'indomani chiamiamo la reception per farla pulire ma alla fine dietro la tv e sopra i poggia testa dei letti era ancora strapieno di polvere. La seconda sera intorno le 06.00 am sentiamo gocciolare si e rotto un tubo del acqua proprio sul letto del bambino vado in reception i quali mi cambiano immediatamente la stanza dopo tutto il casotto, ci sistemiamo e trascorriamo li gli ultimi giorni... La tv prende pochi canali molti saltano wifi gratis si perche non arriva nemmeno alle camere abbiamo sfruttato la nostra promozione mobile, unica cosa buona il terminal 6 lounge bar e il personale del hotel , ma come struttura e da modernizzare e sistemare .. Lodo confort dei letti e lo staff ..
Soggiorno di 5 notti a novembre 2017
Risposta di reception, il giorno 11 gen 2018
Dear Luigi, We are sorry for the experience that you had at our hotel. We have now rectified these issues and look forward to seeing you again.

2/10 Terribile

Sonum

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Worst hotel I have ever stayed in
The man on reception was incredibly rude and unhelpful. When I arrived he looked up at me gormlessly and said I don't have your reservation. I showed him email confirmation as well as a receipt of payment. He just blankly said its not on my computer screen. I said do you want to check the confirmation number etc. He then miraculously found the booking. The room key would only last for about an hour so you'd constantly need to keep going back to reception for new one. In the room there was no toiletries, not even just a bar of soap. No water in the room and the tap water was not drinkable. On day 2 of my stay I came back at 11pm after a long day at work, just wanting to go to sleep. As I pulled in to the car park the rudest man pulled the gate forward and started screaming at me to use the other car park entrance. Which no one would have any idea there was a second entrance as it wasnt signposted and was slightly further up the road. The cleaners would knock on the door but walk into the room at the same time not waiting for your response. On top of all of that , the hotel had construction work going on , which they didn't advertise or tell any of their guests. So after working all night, i got back to my room for some sleep, only to have a huge drilling noise all day going on! If they had told us there was construction work going on we wouldn't have booked a room there. On top of that they were still charging £63 a night for a shody room with construction noise banging.
Soggiorno di 2 notti a luglio 2020
Risposta di Karl, il giorno 21 lug 2020
Hi, Sonum! We are extremely apologetic to know that your experience with us has not been a pleasant one and we will work on your feedback, to ensure that the related issues are carefully monitored and eliminated to their maximum extent. Regards, Karl

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel was having a full refurbishment, should not have been advertising availability.
Soggiorno di 4 notti a luglio 2020
Risposta di John, il giorno 11 lug 2020
We are sorry to know that your experience with us has not been a pleasant one. We will work on your feedback to provide the best possible experience next time. Regards, John!

6/10 Soddisfacente

A

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Olivia, il giorno 28 mag 2020
Thank you for spending your valuable time to rate us. We will surely put in our continuous efforts to improve our services to ensure a better experience in the future. Regards, Olivia!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Ammy, il giorno 5 apr 2020
Hey! Thanks a lot for giving us the perfect rating. Next time we are going to carry out our best efforts to pull this off to a whole new level. Regards, Michael

2/10 Terribile

Ismail

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Never stay here
OYO did not refund money because of covid-19. Rude reply to clients. Never stay that hotel.
Soggiorno di 8 notti a marzo 2020
Risposta di Ammy, il giorno 5 apr 2020
Hi, Ismail! We would like to thank you for bringing this concern to our notice. Do not worry we will surely take corrective action in order to resolve this and to avoid such experience in the future. Regards, Michael

2/10 Terribile

sal

Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Ammy, il giorno 30 apr 2020
Hi, Sal! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working for improvement and we assure you that it will be awesome. Regards, Jake

4/10 Scarso

Cooper, Worcester

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Needs a face lift bed was very rough no towels in room
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Ammy, il giorno 29 mar 2020
Hi, Cooper! Sorry for the trouble faced. We are tirelessly working to improve our services to ensure amazing hospitality to all our guests. Hope you will give us another chance to serve you better. Regards, Ryan

8/10 Buono

GÜLSEREN

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Ammy, il giorno 23 mar 2020
Hi, Thank you so much for the superb rating. Have a wonderful day ahead :) Regards, Ryan

2/10 Terribile

Richard

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a marzo 2020
Risposta di Ammy, il giorno 18 mar 2020
Hi Richard, Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Ammy

6/10 Soddisfacente

Vianney

Soggiorno di 2 notti a marzo 2020
Risposta di Ammy, il giorno 1 mag 2020
Hi, Vianney! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working for improvement and we assure you that your next stay will be awesome. Regards, Joel

6/10 Soddisfacente

Eric

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Ammy, il giorno 14 mar 2020
Sincere Apologies, Eric! We are highly disappointed to see that our guest is not completely satisfied with our services. We promise to improve the services further and continue to make sure our valued guests are delighted. Regards, Oliver

8/10 Buono

Laura

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Trying hard
$50 cad taxi from airport each way.. the cost more than the hotel staff tried hard to help .. brand new to the hotel .. breakfast was terrible .. coffee cold This hotel is still 40 drive to Big Ben..
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Ammy, il giorno 12 mar 2020
Hi, Laura! Thanks for rating us positively and we do apologize for the issue faced. We will surely work on your feedback and promise to provide an amazing experience on your next stay. Regards, Oliver

10/10 Eccellente

NOBU, Aichi Japan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
A room is very clean. I could use shower. A shower stall is a little duty but I didn’t mind that so much. A breakfast is good. This hotel is very great in the point of view of a hotel charge. I’d like to stay at the hotel again.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Ammy, il giorno 11 mar 2020
Thanks for such a lovely review. We will strive to keep up with your expectations always. Regards, Ammy

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
部屋はかなりきれいな方だと感じました。シャワールームは丁度よいお湯が出ます。少し汚れはありましたが、それほど気にならない程度です。朝食も自由においしくいただけます。値段を考えると十分なサービスだと思います。また機会があれば利用したいです。
Soggiorno di 3 notti a marzo 2020
Risposta di Ammy, il giorno 12 mar 2020
Delighted to hear your words of praise. We will ensure consistent service when you visit us next time. Have a pleasant day ahead :) Regards, Oliver

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
you got what you paid for, hotel has potential to be fabulous. We was on the ground floor room was very big.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Ammy, il giorno 9 mar 2020
Hi, We are glad to see that you liked our services. Regards, Oliver

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Ammy, il giorno 9 mar 2020
We are grateful that you took time out to rate us highly. We feel blessed to have your love and support. Regards, Oliver

10/10 Eccellente

Karine

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a marzo 2020
Risposta di Ammy, il giorno 12 mar 2020
Glad to see that you have rated us super, Karine! Hope to serve you soon with an even more happening stay. Regards, Oliver

6/10 Soddisfacente

Mark

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Very disappointed with state of property
Hotel totally run down, looks like it's been run on a shoestring. Breakfast was a complete joke unless you like hard boiled eggs cold and that's the best part. electrics look unsafe throughout the property. I stay at least one day away at many hotels, this one I will not be revisiting.
Main door
Bathroom
View from our window.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di Ammy, il giorno 9 mar 2020
We regret that the stay turned out to be an average one. We have updated the feedback and the issues that troubled you up within our team and they are working on it. Request you to take this as an off case, this is definitely not how we serve our guests. Hope to have another chance soon so we can make it up to you by an amazing stay ahead. Regards, Oliver

8/10 Buono

Estella

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
My stay
I'd driven about 160 miles, when I arrived. At reception, there was already a man there. The receptionist decided to check me in at the same time, as he'd already checked the man in and was waiting on something which didn't take long. After he'd left, I handed over my confirmation email but the receptionist had difficulty in finding my booking. He did eventually find it and then told me to fill in my car's registration number and to sign it, which I did. The receptionist then carried my suitcase to my room. As my car was parked on the main road, I had to drive to the traffic lights, turn the car round and drive back up to the other traffic lights. I wasn't allowed to turn the car round, so I went right. I turned the car round, outside a school, and went back and went left and drove into their car park. I then found the TV switcher had only one battery in it. So, I took to reception and he gave me four different ones to try. He told me, if I had any more problems I had to phone him. Later, I found my bathroom had no toilet paper. This was quickly resolved, after I phoned him. When I left, after checking out, I found someone had moved my right hand wing mirror for no reason.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020
Risposta di Ammy, il giorno 4 mar 2020
Thank you for your feedback, Estella! We have shared the same with our concerned team and necessary changes towards improvement will be taken from our end. Regards, Ammy

8/10 Buono

James, London

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
A nice receptionist, very comfortable bed. Good value for the price.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Ammy, il giorno 1 mar 2020
Thanks for the review, James! Your review made our day. We hope to amaze you consistently with our services. Regards, Ammy.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
A friendly receptionist, very comfortable bed. For the price it does the job.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Ammy, il giorno 1 mar 2020
Thank you for your appreciation. We hope to give you a consistent service every time. Regards, Ammy.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel bom, porém afastado do centro, fica a 15 minutos andando da estação de trem mas próximo. A arrumação não foi das melhores, a camareira simplesmente puxou o lençol da cama, não arrumou. Café da manhã bom.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020
Risposta di Ammy, il giorno 29 feb 2020
Olá, Obrigado por gastar seu precioso tempo escrevendo a resenha. Comentários e sugestões de nossos estimados, como você sempre nos motivam a melhorar ainda mais nossos serviços. Atenciosamente, Ammy.

8/10 Buono

Scott

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Ammy, il giorno 26 feb 2020
Thanks for rating us positively, Scott! Glad to see that the services offered by us meet your expectations, we will endeavour to keep it up. Regards, Ammy.

2/10 Terribile

Sara

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di Ammy, il giorno 26 feb 2020
Hi, Sara! Thank you for taking out your valuable time to rate us. We apologize for the dissatisfaction and we will surely put in our best efforts to keep up with your expectations in the future. Regards, Ammy.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
hotel was good value for money. only complaint was the wifi.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020
Risposta di Joey, il giorno 24 feb 2020
Hey, Thanks for rating us positively. We do apologize for the hassle faced. We have forwarded your feedback to our concerned team to ensure your next visit is more comfortable and relaxing. Regards, Joey

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Awful hotel!!!! 4 showers between 2 rooms all broken or leaking. Breakfast awful.... Do not stay here eapecially if you have a family. Kettle broken and room in general poor conditon. Told on check in that we needed ID, this was not mentioned on booking, as rooms were being trashed. Would never go back.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Ammy, il giorno 21 feb 2020
Sorry for the discommode. We understand that we were not able to live up to your expectations. Do not worry we are continuously working to improve our services to make sure your next stay is pleasant with us. Regards, Ammy.

8/10 Buono

Andrea

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Habitación bonita
Ha sido una habitación muy bonita.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Ammy, il giorno 20 feb 2020
Agradecemos tus comentarios, Andrea! Espero darle la bienvenida pronto :) Saludos, Ammy.

8/10 Buono

Thomas

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Ammy, il giorno 14 feb 2020
Hey, Thomas, Delighted by your feedback, it matters a lot to us. Hope to host you soon :) Regards, Ammy.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Alles war sehr gut, vor allem sehr freundliches Personal, Preis-Leistung war ebenfalls sehr gut. Insgesamt für britische Verhältnisse ein sehr gutes Hotel aber mit deutschen Hotels nicht vergleichbar.
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2020
Risposta di Cheshta, il giorno 14 feb 2020
Vielen Dank, dass Sie uns super bewertet haben. Wir freuen uns zu wissen, dass Ihnen unsere Dienstleistungen gefallen haben. Ich hoffe, wir sehen uns bald wieder :) Grüße, Cheshta

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Charming ensuite double room, with internet and TV facilities. Room was really comfortable, and - despite proximity to the airport - was really quiet. Excellent staff and good breakfast.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di Cheshta, il giorno 12 feb 2020
Thank you for rating us super, Delighted to know you liked our services. Hope to welcome you again soon:) Regards, Cheshta

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Cheshta, il giorno 8 feb 2020
Thanks for the positive rating, Hope to host you soon :) Regards, Cheshta

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Cheshta, il giorno 3 feb 2020
Sincere Apologies, We are disappointed to see that our guest is dissatisfied with our services. However, we would love to understand the reason behind the problem you have faced to enhance your experience with us. Hope to hear from you soon :) Regards, Cheshta

2/10 Terribile

Paul

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nightmare
This place is disgusting I had no hot water no central heating The place is dirty and the staff at reception very rude and they just don’t care where are young boys doing a man’s job I was promised a refund as I couldn’t stay in the place it was that bad and they kept lying to me about refunding me in the end I had to go back to hotels.com in order to get my refund do you not stay in this place avoid like the plague
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2020
Risposta di Cheshta, il giorno 3 feb 2020
We truly regret the distress caused, Paul! We have highlighted this to our concerned team and be assured the corrective measures will be taken to resolve it appropriately. Regards, Cheshta

10/10 Eccellente

Joyce

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
I'll be back...
I have stayed many times at this hotel. It has recently changed owners and management. I cannot fault the friendliness of the staff and they cannot do enough to make your stay there be a pleasant experience. My bags were carried from the car straight to my room by Sam the manager. Heaters were supplied in the room as the temperature was quite cold. I know some previous comments from customers have said that the rooms are due an upgrade but I would like to say that I would rather have friendly accommodating staff than a brand spanking new room. It was clean it was tidy and suited my needs. I ate in the Terminal 6 bar restaurant and I was amazed at the value and even more with the quality and taste of the food. Please see image attached to this review, it was so good. The value for money is exceptional and I for one will definitely be staying there when I can.
Evening meal
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2020
Risposta di Ammy, il giorno 28 gen 2020
Hey, Joyce, Delighted by your feedback, it matters a lot to us. Hope to host you soon :) Regards, Ammy.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di Ammy, il giorno 17 gen 2020
Hey, Thank you so much for acknowledging our efforts and rating us positively. We shall never stop pleasing you with our services. Regards, Ammy.

10/10 Eccellente

Brian

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excellent
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di Cheshta, il giorno 15 gen 2020
Thank you for rating us super, Delighted to know you liked our services. Hope to welcome you again soon:) Regards, Cheshta

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Pictures are deceiving. Hotel is old and in serious need of an upgrade. Pitty we did not read the reviews. Look warm water to shower in. Bed linen was clean. Pub was open till late and wanted just a small snack but non of the comfort food was abailable so we had to order a big meal... If the hotel wants to be a stand out destination and charge what they charge they need to up their game and they have such a beautiful building... Disappointed!!
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di Ammy, il giorno 14 gen 2020
Hey, We are extremely apologetic for the trouble caused. Your feedback has been duly noted and we shall put in our continuous efforts to ensure better experience further. Regards, Ammy.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Sam the receptionist is cool as hell!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2020
Risposta di Ammy, il giorno 13 gen 2020
Hi, Thanks for taking out time to share your precious review with us. We take pride in giving outstanding services to our customers and we are overjoyed to receive your compliments and appreciation. Regards, Ammy.

6/10 Soddisfacente

JINHA

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 11 notti a dicembre 2019
Risposta di Ammy, il giorno 26 gen 2020
Hi, JInha! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improvements. Looking forward to serving you better. Regards, Ammy.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Everything was perfect clean , staff and breakfast
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di Ammy, il giorno 10 gen 2020
Great to hear this. Thanks for being part of our family and we will always strive to keep up with your expectations. Regards, Ammy.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Proximity to the airport. Room overwhelmed with cigarette smell, very disturbing
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di Adiya, il giorno 10 gen 2020
Hi, Thank you so much for the positive rating. It seems that you are not completely satisfied with our services, we have highlighted the matter to our relevant team to ensure a comfortable and relaxing stay in the future. Regards, Adiya!

8/10 Buono

Olugbenga Solomon

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Short stay
Just ok. Breakfast could be better.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di Ammy, il giorno 8 gen 2020
Great to hear this. Thanks for being part of our family and we will always strive to keep up with your expectations. Regards, Ammy.

8/10 Buono

glen

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020