Camera quadrupla | Biancheria da letto ipoallergenica, una cassaforte in camera

Recensioni per Rochester Hotel by Blue Orchid

4 out of 5
Rochester Hotel by Blue Orchid
69 Vincent Square, London, England

Recensioni

8,0

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 340 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 389 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 167 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 72 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 32 su 1000 recensioni" "

8,4/10

Pulizia

8,4/10

Personale e servizio

7,6/10

Servizi

7,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Annalisa Cucco

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Blue Orchid Guest Relations, il giorno 21 nov 2023
Dear Annalisa,We are delighted that we fully satisfied your expectations.Thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remainWith kind regards, Blue Orchid Guest Relations

10/10 Eccellente

Luciano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a marzo 2023
Risposta di Blue Orchid Guest Relations, il giorno 27 mar 2023
Dear Luciano, We are delighted that we fully satisfied your expectations. We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

8/10 Buono

Guglielmo

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Buon pernottamento, letto comodo , camera però molto piccola. Per il resto tutto ottimo soprattutto la posizione!
Risposta di Blue Orchid Guest Relations, il giorno 7 dic 2022
Dear Guglielmo,We are pleased that we fully satisfied your expectations and thank you for choosing to stay with us.Rooms at The Rochester do vary in shape and size as it is a listed Townhouse within a conservation area and we are restricted by English Heritage and other building regulations.The team at The Rochester hotel will look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relation

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2019

8/10 Buono

emanuele, pisa

Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
perfetto per visitare il centro di Londra e in zona tranquillissima
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2018
Risposta di Grange Hotels Marketing Team, il giorno 24 ott 2018
Dear Guest, Thank you for your glowing review of Grange Rochester Hotel. It is super to hear that you experienced such a fabulous stay and that your expectations were fully satisfied. We are delighted that you found the location of the hotel perfectly positioned to take in the surrounding attractions and look forward to welcoming you again soon. Kind Regards Grange Hotels Marketing Team

6/10 Soddisfacente

Antonella, Milano

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Albergo in posizione comoda.
L'albergo è in posizione comoda ed il personale di front office è molto cortese ed attento. La dimensione delle camere è deludente per un 4 stelle. Spazio davvero limitato.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2018
Risposta di Grange Hotels Marketing Team, il giorno 2 mag 2018
Dear Guest, Thank you for your glowing review of Grange Rochester Hotel. It is super to hear that you experienced such a fabulous stay and that your expectations were fully satisfied. We are delighted that you found the location of the hotel perfectly positioned to take in the surrounding attractions and look forward to welcoming you again soon. Kind Regards Grange Hotels Marketing Team

8/10 Buono

ANA, Lugano

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Gradevole alberghetto in comoda posizione
Piccolo albergo sito in zona tranquilla e comoda per raggiungere a piedi i punti centrali della città. Personale gentile e disponibile; camere silenziose anche se non grandissime ; bagno un pò ristretto , ma accettabile . Locali molto caldi la notte .
Soggiorno di 3 notti a marzo 2018
Risposta di Grange Hotels Marketing Team, il giorno 9 apr 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to complete our online review following your recent stay at the Grange Rochester Hotel. We are delighted that you enjoyed your stay overall and thank you for your additional comments, which have been noted and passed to the relevant personnel. I apologise for any inconvenience and embarrassment which may have been caused. We look forward to the opportunity of welcoming you back to Grange Hotels in the future. Kind Regards Grange Hotels Marketing Team

8/10 Buono

Alessandro

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Ottima posizione e buon compromesso qualità-prezzo
abbiamo dormito qui una notte in transito verso il nostro viaggio nel nord dell'Inghilterra. L'hotel si distingue per la posizione sicuramente comodissima, a 10 minuti dalla Victoria Station e a qualche minuto in più di piacevole passeggiata da luoghi di interesse turistico come Westminster o il Big Ben. All'arrivo l'hotel presenta una hall molto curata, con personale gentile, ed un bar abbastanza carino. La nostra stanza era molto spaziosa e funzionale, anche se un po' polverosa per l'eccesso di moquette (problema comune in Inghilterra). Anche il bagno era pratico e abbastanza spazioso. Unico punto negativo il letto, matrimoniale ma purtroppo un po' stretto (e noi non siamo certo dei giganti). In ogni caso credo che quando torneremo a Londra prenderemo in considerazione questo hotel, anche in funzione di un ottimo rapporto tra il prezzo pagato e la posizione/servizi offerti
Risposta di Grange Hotels Marketing Team, il giorno 5 apr 2018
Dear Guest, Thank you for your stunning review of Grange Rochester Hotel London, we are thrilled to read that you have had a wonderful experience. Thank you for highlighting that you have found our staff to be very professional and helpful and our hotel to be perfectly positioned close to the main London's attractions. We hope that you took advantage to explore some of the greatest sites the capital has to offer. Your comment is greatly appreciated and your feedback has been shared with the team. We will look forward to welcoming you again. Kind Regards Grange Hotels Marketing Team

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel in posizione ottima, pulito e personale super disponibile
Soggiorno di 2 notti a marzo 2018
Risposta di Grange Hotels Marketing Team, il giorno 13 mar 2018
Dear Guest, Thank you for your lovely review - we are delighted that you enjoyed your stay and that your expectations were fully satisfied. We hope you will return again soon. Kind Regards Grange Hotels Marketing Team

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
buono
buon hotel a londra in ottima posizione pulito camere carine nn troppo piccole e pulite
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2018
Risposta di Grange Hotels Marketing Team, il giorno 19 gen 2018
Dear Guest, Thank you for your kind words after your recent stay at our Grange Rochester Hotel. We are very happy to hear that you enjoyed your days with us and would be happy to welcome you to our hotel soon again! Kind Regards Grange Hotels Marketing Team

8/10 Buono

Umbo 61

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Centrale
Zona tranquilla. Hotel grazioso. Servizio pulizia camere ok. Personale reception perfetto.
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2018
Risposta di Grange Hotels Marketing Team, il giorno 17 gen 2018
Dear Guest, Thank you for your review. We are very pleased to hear that you experienced such a fabulous visit to Grange Rochester Hotel London and hope that you will come back to visit soon! Kind Regards Grange Hotels Marketing Team

8/10 Buono

andrea, pordenone

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Albergo silenzioso in una zona favolosa
Albergo British style, la struttura sicuramente da rimettere in ordine, soprattutto negli impianti, ma la posizione dell’hotel e la gentilezza del personale superano questi inconvenienti. Lo consiglierei a chi non é particolarmente schizzinoso, anche se la pulizia é buona.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2018
Risposta di Grange Hotels Marketing Team, il giorno 17 gen 2018
Dear Guest, Thank you for your glowing review of Grange Rochester Hotel. It is super to hear that you experienced such a fabulous stay and that your expectations were fully satisfied. We are delighted that you found the location of the hotel perfectly positioned to take in the surrounding attractions and sorry for the room allocation. Look forward to welcoming you again soon. Kind Regards Grange Hotels Marketing Team

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Ottimo albergo elegante pulito e in una zona tranquilla ma vicinissima sia a Westminster , Tate Brian e Victoria Station ... insomma una posizione strategica
Soggiorno di 3 notti a novembre 2017
Risposta di Grange Hotels Marketing Team, il giorno 16 nov 2017
Dear Guest, Thank you for your review. We are very pleased to hear that you experienced such a fabulous visit to Grange Rochester Hotel London and you liked our location. We hope that you will come back to visit soon! Kind Regards Grange Hotels Marketing Team

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
The hotel is overrated. Not a 4-star hotel. Room extra-small, no minibar, less than average amenities. Breakfast very expensive and poor. Entrance hall and common rooms tiny and dingy. Reception horrible. Particularly disliked having to fill in my personal details on a tablet myself.
Soggiorno di 2 notti a luglio 2017

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottima posizione, bella zona tranquilla
Buono l'albergo, ottima posizione per gli spostamente in città, bella zona elegante e tranquilla.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
centralissimo
ottima posizione, molto pulito, personale competente, tutto ottimo

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Camera superior nel seminterrato con tubi rumorosi
Ho acquistato una camera doppia supirior ma quella assegnatami era nel seminterrato. Il bagno era vecchio con le tubature dell acqua calda che facevano strani rumori. La vista della camera del seminterrato dava su un mini marciapiede non curato con secchi di vernice e vari oggetti sembrava il ripostiglio di un cantiere. Insomma neanche una standard. Per il resto posizione, servizio pulizia e personale niente da dire.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Una camera favolosa
Camera bella e spaziosa, con balcone vista parco e zona relax

6/10 Soddisfacente

alberto

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
una sosta a londra
La stanza è molto piccola e senza aria condizionata, la quale non c'`e in nessuna stanza dell'albergo. Fortunatamente è possibile aprire almeno un pochino le due finestre, per cui il caldo diventa sopportabile. Un aspetto positivo è dato dalla collocazione al quarto piano, che assicura un minimo di vista e tanta luce.La mobilia è antica e gradevole, anche se lo spazio di movimento tra sedia, tavolo e letto è estremamente ridotto. Buono il caffè solubile, complimentary, e anche il tè. Data la mancanza di aria condizionata, sarebbe opportuno che venisse offerta almeno una bottiglina d'acqua minerale. Per il resto, il personale è gentile e disponibile; l'edifico decoroso sia esternamente che internamente, con un bel bar al pianterreno in cui è possibile ingannare il tempo o dare appuntamento a qualcuno. In un battibaleno si arriva a piedi al Tamigi da una parte e a Victoria Station dall'altra, con giardini pubblici, locali e negozi in abbondanza, e tutto il resto dietro l'angolo, comprese le stazioni della metropolitana di Victoria, Pimlico e Vauxhall.

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Poteva andare molto meglio!
Andrei was the only kind and polite person who we met in the hotel. We found pant and socks near our bed in the room, they weren't ours, of course! There's dust everywhere. The explanations about minibar and english breakfast were wrong, aggressive and insulting.
Mutande e calzini dei precedenti clienti messi sotto il letto...

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Così così che dire normale nulla di che Bla boa bla

4/10 Scarso

carmelo, napoli

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
delusione
Camera buona solo per ospitare un cane di piccola taglia e non per un cliente considerando il costo di 200 euro al giorno!!!

8/10 Buono

Vittorio, Milano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Posizionato benissimo
Hotel all'inglese (quindi moquette e ambiente molto caldo) ma con camera spaziosa per famiglia da 4 e bagno piccolo ma con bella ed ampia doccia. pulizia giornaliera ottima. Insomma bene: comodo e prezzo sensato (no colazione: carissima).

8/10 Buono

Luca da Milano, Milano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Buon albergo in posizione ottima.
Accoglienza professionale e amichevole. Camera spaziosa, luminosa e pulita. Purtroppo senza aria condizionata. Vista su cortile, ma silenziosa. Posizione comoda per raggiungere stazione treni e bus.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Posizione molto comoda in un contesto tranquillo. Personale cordiale. Purtroppo manca l'aria condizionata

8/10 Buono

Mario

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
molto carino, pulito, buona zona
molto carino, camera pulita, bagno in marmo e pulito. Camera un po' piccola, ma negli standard londinesi. Letto doppio piccolo, non consigliato per persone alte, ma personale gentile. Zona molto silenziosa, vicino giardino, strad a laterale e vicino a piedi a Westmister Abbey e Big Ben. Consigliato

6/10 Soddisfacente

Antonella, Bologna

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Ottimo hotel ma camere piccole
L'Hotel è signorile e si trova in Vincent Square una delle piazze a mia parere più belle di Londra a 10 minuti da Victoria Station. L'accoglienza e i servizi sono stati ottimi. L'unico appunto negativo è la dimensione della camera per tre persone. Dalla foto della prenotazione si trattava di un doppio vano con due letti nel primo e uno nell'altro, mentre nella realtà la camera era una doppia con un letto in più in un angolo. Il bagno era naturalmente piccolo perché progettato per due persone.

8/10 Buono

Margherita

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Elegante e vicino a stazione e monumenti
Albergo molto carino, silenzioso, pulito. È a pochi minuti a piedi da Victoria station, vicinissimo a Buckingam Palace , Westminster Abbey, BigBen. Personale gentile e cordiale. Consigliatissimo.

10/10 Eccellente

Emily

Viaggio di gruppo
Not close to transportation, problem with heat in room( solved with small heater)
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Blue Orchid Guest Relations, il giorno 29 apr 2024
Dear Emily,Thank you for choosing to stay with us. We are pleased that we fully satisfied your expectations and glad to note that your concerns were addressed during your stay.The team at The Rochester will look forward to welcoming you back again soon for yet another pleasant stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

8/10 Buono

Lynda

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Bathtub was too high, and no grab bars available!
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Vinh

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Quaint and surprisingly spacious
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2023
Risposta di Blue Orchid Guest Relations, il giorno 25 apr 2024
Dear Vinh,Thank you for taking the time to share your experience following your recent stay with us. We are delighted that we fully satisfied your expectations.We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and look forward to welcoming you back again soon to experience yet again another perfect stay! Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

6/10 Soddisfacente

Dan, Rochester

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
If you need internet for work while at this hotel , forget about it. It is painfully slow. Google mail won’t open unless you refresh 5-10 times. Condition of the hotel - dated. Lots of marble, that probably was looking nice in the 70s. No A/C , so prepare to sleep with the windows open. If you do sleep with your windows open, the building near has big A/C units so you will hear that noise the entire night. Stains on the carpet, musty smell. I don’t know why this property is advertised as 4 stars. Should be 1 or 2.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Blue Orchid Guest Relations, il giorno 19 apr 2024
Dear Dan,We regret to hear that your expectations were not fully satisfied on this occasion. Please accept our apologies for any inconvenience which may have been caused. We had no issues with the internet reported, however, please be assured that your feedback has been shared with the IT team and the third-party internet service provider to monitor the situation.We are pleased to inform that we are currently enhancing the guest rooms at The Rochester, including adding air conditioning and uplifting the look.We do endeavour to ensure that we fully satisfy our guests expectations, and we would very much like to have the opportunity of welcoming you back to restore your faith in our hotel group and experience the newly refurbished room together with the enhanced facilities the hotel has to offer.In the meantime, assuring you of our best attention, we remain,With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

6/10 Soddisfacente

EVA

Our booking was 2 rooms but at incheck the hotel just gave us 1 room. after showing the bookingpapers to the staff they wanted to give us the second room in the basement which was humid. No good start!
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024

10/10 Eccellente

Francisco Javier

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excelente lugar
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Blue Orchid Guest Relations, il giorno 12 mar 2024
Dear Francisco,Thank you for choosing to stay with us. We are delighted that your expectations were fully satisfied.The team at The Rochester will look forward to welcome you back in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

8/10 Buono

Norman

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
First time staying at this hotel, located in a quiet area of Westminster but plenty of shops/cafes around the area (although when we were staying a lot were closed), Big Ben, Westminster Abbey are a 10 minute walk away. The hotel itself is a bit old fashioned but very clean and has all the amenities you would want, a great base! Some work was going on during our stay so we were woken up to drilling noises some days and the water wasn’t working for half the day on one of the days either which wasn’t the most ideal. Our room had a lovely balcony which overlooked a football pitch which was nice to relax on after a long day! Will happily return here.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Blue Orchid Guest Relations, il giorno 27 feb 2024
Dear Norman,Thank you for taking the time to write to us following your recent stay at The Rochester by Blue Orchid Hospitality. Whilst we are pleased that we generally satisfied your expectations, we regret for any inconvenience which may have caused by the ongoing work.We have started a progressive enhancement and refurbishment program at The Rochester. This is to bring the property in line with The Wellington, our adjoining sister hotel; this will also include the installation of air conditioning.Your comments have been brought to the attention of the Development Team together with the House Manager in our constant endeavour to enhance and improve services and facilities offered to our valued guests.We thank you for choosing to stay with us and look forward to welcoming you back again soon when we hope to be able to demonstrate and for you to witness the high standards more usually associated with Blue Orchid Hospitality. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

8/10 Buono

Rosemary

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Blue Orchid Guest Relations, il giorno 22 feb 2024
Dear Rosemary,We are delighted that we fully satisfied your expectations.We look forward to welcome you back to The Rochester in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 Eccellente

Maria

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great location, can walk to several touristic places.. quiet hotel . Great and resourceful staff.
Soggiorno di 6 notti a gennaio 2024
Risposta di Blue Orchid Guest Relations, il giorno 15 feb 2024
Dear Maria,Thank you for reviewing your recent stay at The Rochester.We are delighted that your expectations were fully satisfied and pleased to hear that you found our staff professional and also the hotel's location suited your needs.Thank you for choosing to stay with us, our team will look forward to welcome you back in the future for what we are sure will be another pleasant stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

2/10 Terribile

Gary

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Really not great at all!
We had no hot water, we had to take freezing cold showers. The iron was broken in my room and when I used it it leaked all over my shirt just before we went out. The kettle in our room was also broken, when I boiled it I had to sit with it and hold the button down. Nothing seemed to work and while it didn’t ruin my partners birthday it certainly put a dampener on what was supposed to be a happy relaxed experience. By the end of the trip we almost found it funny that nothing worked in the room as it should. I don’t like to complain but for the price of the room I expected much more than I got.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

8/10 Buono

Jonathan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 6 notti a gennaio 2024
Risposta di Blue Orchid Guest Relations, il giorno 6 feb 2024
Dear Jonathan,We are delighted that we fully satisfied your expectations.We look forward to welcome you back to The Rochester in the future for what we are sure will be another pleasant stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 Eccellente

BRADLEY

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Comfortable, convenient and friendly
Staff is amazing. We needed extra pillows and within two minutes, there was a knock on our door to fill our request. The beds were very comfortable and the room was very clean. Location is within a short walk of many iconic places. This was a great find, and we plan on staying again on our next visit.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Blue Orchid Guest Relations, il giorno 6 feb 2024
Dear Bradley,Thank you for reviewing your recent stay at The Rochester. We are delighted that we fully satisfied your expectations. It's lovely to note that you found our location suited your needs and enjoyed our facilities and also found our staff professional. We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and look forward to welcome you back in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

8/10 Buono

Paul

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
En familia, cerca y lejos a la vez, a 8 minutos del tren. Hotel cómodo y confortable
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Blue Orchid Guest Relations, il giorno 1 feb 2024
Dear Paul,We are delighted that your expectations were fully satisfied during your recent stay with us at The Rochester.We hope to welcome you back in the future for what we are sure will be another pleasant stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Impeccable service/high quality
Great stay. Surprise trip away for my girlfriend's 29th birthday. The hotel was great and organised a cake and fruit basket for us at an extra charge. Added the extra touch of balloons and a card (girlfriend said that was very sweet). Had an afternoon tea at The Wellington just around the corner, very nice!! The room was great size wise and even had our own little balcony. The bathroom has a bath/shower combo with great pressure and it was honestly nice to have a bath as we only have a shower at home. The food was of high quality and the staff on duty were always exceeding polite! Even provided us larger drinking glasses for water and an extension cable as there were limited plugs. They even provided complimentary little slippers which was a well appreciated touch! We opted not to have the room serviced as there wasn't really a need, you don’t replace towels/bed linen after every use at home so no need while away, easy to clean up after yourselves. Only downsides were not enough plugs, small teacups, no coat rack for outside jackets, lack of communication with The Wellington regarding having prepaid for afternoon tea and silverfish in the bathroom (reported to reception on departure - not before as it isn't necessarily preventable/their fault, only really reported so they knew and could take action if needed)
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Blue Orchid Guest Relations, il giorno 30 gen 2024
Dear Guest,Thank you for your lovely review! We are delighted that your stay exceeded your expectations. The team puts in a lot of effort to ensure every guest has a comfortable stay. Thank you for your kind words for the staff; we will ensure that the staff are commended for their services.Your particular comments are noted and appropriate action has been taken to address the issues raised in our constant endeavour to improve and enhance the services and facilities offered to our valued guests.We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and very much look forward to welcoming you back on many occasions. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

10/10 Eccellente

Kees

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
This is a very good hotel. It is located in a very safe area and is very close to Victoria station (15 min walk). The hotel bed is very comfortable and hygiene and the room overall were very good. This hotel is very good especially given the relatively low price (in january). I really recommend this hotel!
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Blue Orchid Guest Relations, il giorno 30 gen 2024
Dear Kees,Thank you for choosing to stay with us and for your kind recommendation.We are pleased to hear you found our location suited your needs and delighted that your expectations were fully satisfied.We hope to welcome you back to The Rochester in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

4/10 Scarso

Kate

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
The building doesn't have air conditioning, there was loud construction going on, on the first floor during the day. They purposefully set off the fire alarm multiple times during the day. On our last day there one of the maid staff came into our room without knocking and quickly closed the door seeing we were in the room.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Blue Orchid Guest Relations, il giorno 26 gen 2024
Dear Kate,Thank you for taking the time to review your recent stay at The Rochester.We regret that we were unable to fully satisfy your expectations on this occasion. Regrettably, when the property was initially converted we were not permitted to install air-conditioning and we do not advertise that the same is available. However, we are pleased to inform that The Rochester has started a progressive enhancement and refurbishment programme which will also include the installation of air conditioning, to bring the property in line with The Wellington hotel.We regret and extend our apologies any inconvenience which may have been caused due to the ongoing works and by the fire alarm which was activated due to the same. In line with health and safety regulations the alarm was reset. As is sometimes the case it takes time for the air to clear from the smoke detector heads and alarm was reactivated when reset.Please be assured that all of your comments have been shared with the hotel's manager to address appropriately in our constant endeavor to improve and enhance the services and facilities offered to our valued guests. We thank you for choosing to stay with us and look forward to welcoming you back again soon when we hope to be able to demonstrate and for you to witness the high standards more usually associated with Blue Orchid Hospitality. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

10/10 Eccellente

Adrian

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
A lovely spotless room, and surprisingly quiet for so close to the middle of London. You got the feeling the place was well run
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Blue Orchid Guest Relations, il giorno 23 gen 2024
Dear Adrian,Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We are delighted that we fully satisfied your expectations.The team at The Rochester will look forward to welcome you back in not so distant future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

8/10 Buono

Aurélie

Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Il y avait des travaux juste au dessus de la chambre à partir de 7h30 du matin , sinon l’hôtel est assez bien situé un peu caché mais ça fais l’affaire pour un week-end
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Blue Orchid Guest Relations, il giorno 24 gen 2024
Dear Aurélie,Thank you for taking the time to provide feedback following your recent stay at The Rochester.We are pleased that we generally satisfied your expectation, however regret any inconvenience which may have been caused due to the noise from the ongoing refurbishment works. Although the team starts the work at 9 am, we apologise if they started the preparations beforehand. We are pleased to inform that The Rochester has started a progressive enhancement and refurbishment programme which will also include the installation of air conditioning, to bring the property in line with The Wellington hotel.We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

10/10 Eccellente

Gilles

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Style classique anglais et bon emplacement
Bon hôtel sans prétention bien placé dans le centre ville de Londres. Style anglais classique. Salles de bain petites. Personnel aimable. Petites chambres pour 1 personne et lit 1 place avec bon rapport qualité/prix selon la saison.
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Blue Orchid Guest Relations, il giorno 23 gen 2024
Dear Gilles,Thank you for taking the time to share your experience following your recent stay with us. We are delighted to know you truly enjoyed your stay with us.We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and look forward to welcoming you back again soon to experience yet again another perfect stay! Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

10/10 Eccellente

Celina

Viaggio con la famiglia
Soggiorno di 6 notti a gennaio 2024
Risposta di Blue Orchid Guest Relations, il giorno 19 gen 2024
Dear Celina,Thank you for choosing to stay with us. We are delighted that your expectations were fully satisfied during your recent stay with us at The Rochester.Our team will look forward to welcome you back in the future for what we are sure will be another enjoyable stay. Until then, we remainWith kind regards,Blue Orchid Guest Relations

6/10 Soddisfacente

Russell Walter

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Very convenient by Victoria and staff.nice
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2024
Risposta di Blue Orchid Guest Relations, il giorno 19 gen 2024
Dear Russell,Thank you for taking the time to share your experience following your stay at The Rochester.We are pleased that we generally satisfied your expectations. We take this opportunity to thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcoming you back again soon. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations

6/10 Soddisfacente

Rachel

Comfortable but needs a revamp
This hotel felt dated and need of modernising. Seeing the wall paper peeling off the walls was slightly alarming at first but all the facilities worked well and it was very comfortable with attentive staff. This could be such a nice boutique hotel with a little investment. The coffee and tea wasn’t very nice, which was a shame even in a travel lodge you’d get Yorkshire Tea, so it was a shame as it could be so nice with a revamp and better tea.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Blue Orchid Guest Relations, il giorno 22 gen 2024
Dear Rachel,Thank you for taking the time to provide feedback following your recent stay at The Rochester.We are pleased that we generally satisfied your expectations with the exception of certain aspects. We are pleased to inform that The Rochester has started a progressive enhancement and refurbishment programme which will also include the installation of air conditioning, to bring the property in line with The Wellington hotel.Your comments have been brought to the attention of the development team.We thank you for choosing to stay with us and look forward to welcoming you back again soon when we hope to be able to demonstrate and for you to witness the high standards more usually associated with Blue Orchid Hospitality. Until then, we remain With kind regards, Blue Orchid Guest Relations