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Recensioni per The Trafalgar St. James London, Curio Collection by Hilton

5 out of 5
The Trafalgar St. James London, Curio Collection by Hilton
2 Spring Gardens, Trafalgar Square, London, England

Recensioni

9,4

Eccezionale

Valutazione di 10 - Eccellente. 759 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 189 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 24 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 15 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 13 su 1000 recensioni" "

9,6/10

Pulizia

9,4/10

Personale e servizio

9,4/10

Servizi

9,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

9,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Raffaello

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Top location, services as per standard 5 stars
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2024
Risposta di Lidia Camacho, Guest Relations Manager, il giorno 9 gen 2024
Dear Raffaello,Thank you for sharing your wonderful feedback following recent visit at The Trafalgar St James! I am pleased to see that you have had a lovely time it was a pleasure having you staying with us! Thank you for choosing us and we are looking forward to your next stay with us! Best wishes,

10/10 Eccellente

Abramo

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2020

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Posizione ottima ! Pulizia e spaziosità delle camere. Personale gentile e disponibile
Soggiorno di 3 notti a giugno 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a maggio 2019
Risposta di Marta, il giorno 17 giu 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your experience! We were thrilled to see a 5-star review and we hope we will have the pleasure to welcome you back in the near future! Kind Regards, Marta Kerenyi Guest Relations Manager

8/10 Buono

fabio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soddisfatto
Hotel nel complesso buono , sia per posizione che per servizi e pulizia.colazione limitata ad una scelta del menu piu scelta a buffet; cappuccino inspiegabilmente escluso da pagare a parte!
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2019

10/10 Eccellente

Maurizio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Everyrhing super and perfect.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2019
Risposta di Marta, il giorno 8 gen 2019
Dear Maurizio, Thank you for taking the time to review your experience! We were thrilled to see a 5-star review and we hope we will have the pleasure to welcome you back in the near future! Kind Regards, Marta Kerenyi Guest Relations Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Ottima posizione, servizio non ai livelli di un 5*
Hotel molto carino in posizione ottima per girare Londra sia a piedi che con i mezzi. Forse 5 stelle non troppo meritate, ma comunque un hotel nel quale tornerei. Servizio e cortesia non elevatissimi, considerato che i clienti dell'hotel non hanno nessun tipo di priorità nella prenotazione di un posto presso il loro rooftop.
Soggiorno di 2 notti a giugno 2018

10/10 Eccellente

PAOLO

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
OTTIMO!
OTTIMO HOTEL SOTTO TUTTI GLI ASPETTI
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2018
Risposta di Suzaan , il giorno 24 mar 2018
Dear Paolo Thank you for your taking the time to complete on of our surveys following your recent stay with us. Your feedback is very much appreciated. Please be rest assured that all your constructive feedback has now been shared with our Executive team in order for them to ensure that we consciously improve our service We very much look forward to welcoming you again soon. Kind Regards Suzaan Evans Guest Relations Manager

10/10 Eccellente

Gwen

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great staff, great location!
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024

10/10 Eccellente

St. Clare

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Lovely hotel that was undergoing renovation. Room was on the 1st floor but was quiet despite the ongoing renovations. Beautiful and spacious room. Service was first rate: complimentary water and soda was replenished upon request and room was always cleaned by the time we returned. Close to everything! Would stay again in the future to see the result of the renovations.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Joanne

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great staff! Beautiful hotel! Rooftop restaurant is nice and convenient but not too many choices in the menu and room service. Our food was delicious. Some construction is going on but not a concern. Room Is heavily perfumed and there is no option to open a window. Centrally located. Nice hotel but small.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

10/10 Eccellente

Michaela

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Leider gerade im Umbau
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024

8/10 Buono

Sally

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Close to central London
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Fen

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very helpful staff. Terrific location. Five stars all around!
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Boris

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great location walkable to Buckingham Palace
Soggiorno di 6 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Jacki

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Love their roof top patio! Clean rooms, great breakfast, friendly staff and close to a lot of the sites.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Nicole

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I stayed at the Trafalgar St. James for 4 nights in April. I will 10/10 recommend and will stay here again. The hotel is well maintained, the location is perfect for convenience and location in the city. Most places are walkable or a quick Uber or taxi ride. The staff are very friendly and helpful. The rooms are clean and sizeable, the beds were comfortable and a well stocked mini bar. Management did a wonderful job communicating about the events going on outside the hotel in Trafalgar Square to avoid commuting delays. I am very pleased with my experience and stay here.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Addiel

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great!
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

miguel

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Una gran ubicación y ahora que terminen la remodelación va a estar más bonito
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Anson Peter

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The Trafalgar St. James London, Curio Collection by Hilton was amazing all around. The staff was very friendly and helpful. Mohit and Toni were always around to give a helping hand. The property was very close and convenient to all of the london attractions. My family and I enjoyed our stay.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024

6/10 Soddisfacente

James

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

Tracy, Plano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
We had a short but amazing stay at St James. Every employee was so kind, friendly, super helpful and on top of their game. The only downside of the hotel was that it’s very small. The rooftop bar view was amazing but again a very small space. Either way I would stay here again bc of the convenience of the hotel’s location! I do think they’re under construction in the lobby area so maybe it’s going to be bigger eventually.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Meredith Ann

Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Carlyle

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good hotel in the heart of Trafalgar
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024

10/10 Eccellente

Christopher

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This property was AMAZING! Great location next to Trafalgar Square. Can walk to some of the attractions in London if you don’t mind getting your steps in. The room was fantastic. The subtle touches of leather and gold throughout really highlighted the design details. Room was well appointed with everything a traveler would need. Staff was great, wouldn’t let me touch my bags! Great hotel, great location.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Lidia Camacho, Guest Relations Manager, il giorno 21 apr 2024
Dear Christopher,Thank you so much for your glowing feedback! We're thrilled to hear that you had an amazing experience at our property. We take pride in our prime location next to Trafalgar Square, making it convenient for our guests to explore London's attractions on foot. It's wonderful to know that you appreciated the design details of your room, especially the touches of leather and gold that added to its elegance. Our team is dedicated to providing exceptional service, and we're delighted that you found them attentive and helpful. We hope to welcome you back soon for another great stay!

10/10 Eccellente

minerva

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
excellent place to stay, the rooms were very beautiful and roomy. There is always at least 4 people at the front desk. The staff is amazing! They are engaged with each customer and excited to help the patrons. I was very impressed with how professional everyone was. the location is perfect transportation to anywhere you need to go steps away. I would stay here again and again!
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Reservations Team, il giorno 10 apr 2024
Dear Minerva,Thank you for sharing your lovely feedback following recent visit with us! I am pleased to read that you have had a lovely time highlighting staff, amenities and perfect location. It was a pleasure having you staying with us. Thank you for choosing our hotel and we are looking forward to your next visit. Kind Regards, Trafalgar St James Team

10/10 Eccellente

Alexa

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great customer service
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Lidia Camacho, Guest Relations Manager, il giorno 4 apr 2024
Dear Alexa,Thank you for sharing your feedback following recent visit at The Trafalgar St James! I am happy to see that you have had a good time with us.We are looking forward to your next stay with us.

2/10 Terribile

Jeffrey

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The hotel is under construction and sounds like a war zone. We got to our room and it was literally shaking from the jackhammers above us. Nowhere in the listing on Expedia did it mention construction we asked to cancel our reservation so we could go to a different Hotel. They didn't want us to cancel so they offered us a junior suite with one bed. I was traveling with another person and neither of us were interested in sharing a bed. They refunded one room for two of the three nights. The other room which we booked for one night which was the following night not the night we arrived they refused to cancel. We ended up having to spend money at a different Hotel even though we couldn't stay at the one we paid for. The Hotel needs to be shut down during construction it's completely unacceptable. I have recorded the construction noise from our room and have submitted a claim with Visa.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Lidia Camacho, Guest Relations Manager, il giorno 4 apr 2024
Dear Jeffrey,Thank you for bringing your concerns to our attention. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your recent stay at our hotel. We understand that the construction noise and vibration caused significant disruption to your stay, and we deeply regret any discomfort it may have caused. Your feedback is valuable to us, and we're taking steps to ensure better communication and minimize disruptions. Once again, we apologize for falling short of your expectations and for any inconvenience you experienced. If you would like to discuss your experience further or if there is anything else we can do to assist you, please do not hesitate to contact us directly. Best Wishes,

10/10 Eccellente

vahid

Soggiorno di 7 notti a marzo 2024

8/10 Buono

Bonghan

Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Lidia Camacho, Guest Relations Manager, il giorno 2 apr 2024
Dear Bonghan,Thank you for sharing your feedback following recent visit at The Trafalgar St James! I am happy to see that you have had a good time with us.We are looking forward to your next stay with us.

10/10 Eccellente

Evelyn

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Wonderful stay.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Lidia Camacho, Guest Relations Manager, il giorno 5 apr 2024
Dear Evelyn,Thank you for sharing your feedback following recent visit at The Trafalgar St James! I am happy to see that you have had a good time with us.We are looking forward to your next stay with us. Best wishes,

8/10 Buono

Burkhard

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
ok
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Lidia Camacho, Guest Relations Manager, il giorno 25 mar 2024
Dear Burkhard,Thank you for sharing your feedback following recent visit at The Trafalgar St James! I am happy to see that you have had a good time with us.We are looking forward to your next stay with us.

10/10 Eccellente

Andrew

Soggiorno di 6 notti a febbraio 2024
Risposta di Lidia Camacho, Guest Relations Manager, il giorno 25 mar 2024
Dear Andrew,Thank you for sharing your feedback following recent visit at The Trafalgar St James! I am happy to see that you have had a good time with us.We are looking forward to your next stay with us.

10/10 Eccellente

Taline

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff and location was perfect
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Lidia Camacho, Guest Relations Manager, il giorno 25 feb 2024
Dear Taline,Thank you very much for your kind words regarding our staff and the convenient location of our hotel. We're delighted to hear that you had a positive experience with us in these aspects.Your recognition of our team's efforts is truly appreciated, and we will be sure to share your feedback with them. Additionally, we're thrilled that our location met your needs and enhanced your overall stay.We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another wonderful experience.

6/10 Soddisfacente

Richard

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The property is being renovated and so are buildings next door so very noisy. Lovely hotel, but wait for the building work to end before booking
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Lidia Camacho, Guest Relations Manager, il giorno 25 feb 2024
Dear Richard,Thank you for choosing to stay with us and for taking the time to share your feedback. We're thrilled to hear that you found our hotel lovely despite the ongoing renovations.We sincerely apologise for any inconvenience caused by the noise from the renovations. We understand how disruptive this can be to our guests' experience. Please know that we are actively working to minimise the disturbance and complete the renovations as swiftly as possible.Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we appreciate your patience during this transitional period. Should your travels bring you back to the area in the future, we would love the opportunity to provide you with a seamless and enjoyable stay.Thank you again for your valuable feedback.

10/10 Eccellente

Marcel

Vriendelijk personeel !!!
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Lidia Camacho, Guest Relations Manager, il giorno 26 feb 2024
Dear Marcel,Thank you for sharing your wonderful feedback following recent visit at The Trafalgar St James! I am pleased to see that you have had a lovely time it was a pleasure having you staying with us! Thank you for choosing us and we are looking forward to your next stay with us! Best wishes,

8/10 Buono

Luis

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Contruction works at the property including lobby and bar…Expedia should let travelers know in advance when property is in poor condition.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Lidia Camacho, Guest Relations Manager, il giorno 22 feb 2024
Dear Luis,Thank you for bringing this to our attention. We sincerely apologise for any inconvenience caused by the construction works during your stay, especially in the lobby and bar areas. We understand the importance of providing our guests with a pleasant and comfortable experience, and we regret that we fell short in this regard.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future under more favourable circumstances.

10/10 Eccellente

Sev

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Lidia Camacho, Guest Relations Manager, il giorno 19 feb 2024
Dear Sev,Thank you for sharing your wonderful feedback following recent visit at The Trafalgar St James! I am pleased to see that you have had a lovely time it was a pleasure having you staying with us! Thank you for choosing us and we are looking forward to your next stay with us! Best wishes,

2/10 Terribile

Ülev

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Best wishes, Lidia Camacho Guest Relations Manager, il giorno 17 feb 2024
Dear Ulev,We're truly sorry to hear that your experience fell short of expectations. Your feedback is invaluable to us, and we'd like to extend our sincerest apologies for any aspects of your stay that did not meet your standards. We're committed to continually improving and ensuring all our guests have a positive experience. If there are specific areas where we can address your concerns or make things right, please don't hesitate to let us know. We hope for the opportunity to regain your trust and welcome you back for a much-improved stay in the future.

10/10 Eccellente

David

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Lidia Camacho, Guest Relations Manager, il giorno 11 feb 2024
Dear David,Thank you for sharing your wonderful feedback following recent visit at The Trafalgar St James! I am pleased to see that you have had a lovely time it was a pleasure having you staying with us! Thank you for choosing us and we are looking forward to your next stay with us! Best wishes,

10/10 Eccellente

Ulrich

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Super
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2024
Risposta di Lidia Camacho, Guest Relations Manager, il giorno 11 feb 2024
Dear Ulrich,Thank you for sharing your wonderful feedback following recent visit at The Trafalgar St James! I am pleased to see that you have had a lovely time it was a pleasure having you staying with us! Thank you for choosing us and we are looking forward to your next stay with us! Best wishes,

8/10 Buono

Jan, Neftenbach

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Hotel ist im Umbau und das Restaurant ist vorübergehend geschlossen. Dies haben wir aber erst bei Ankunft erfahren. Tagsüber gab es deshalb Baulärm und gewisse Einschränkungen bzgl Infrastruktur.
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2024
Risposta di Lidia Camacho, Guest Relations Manager, il giorno 9 feb 2024
Dear Jan,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We sincerely apologize for any inconvenience caused by our ongoing renovations and the temporary closure of our restaurant during your stay. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we regret that we fell short of meeting your expectations in this regard.We understand the frustration that comes with unexpected construction noise and limitations on certain amenities. Please know that we are actively working to minimize any disruptions and ensure that our renovations are completed as swiftly as possible to enhance the overall experience for our valued guests.We truly appreciate your understanding and patience during this transitional period. Should your travels bring you back to the area in the future, we would welcome the opportunity to provide you with a more seamless and enjoyable stay.Thank you again for bringing your concerns to our attention.

10/10 Eccellente

shatpyul

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Lidia Camacho, Guest Relations Manager, il giorno 9 feb 2024
Dear Shatpyul,Thank you for sharing your wonderful feedback following recent visit at The Trafalgar St James! I am pleased to see that you have had a lovely time it was a pleasure having you staying with us! Thank you for choosing us and we are looking forward to your next stay with us! Best wishes,

10/10 Eccellente

Joon

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Lidia Camacho, Guest Relations Manager, il giorno 7 feb 2024
Dear Joon,Thank you for sharing your wonderful feedback following recent visit at The Trafalgar St James! I am pleased to see that you have had a lovely time it was a pleasure having you staying with us! Thank you for choosing us and we are looking forward to your next stay with us! Best wishes,

10/10 Eccellente

Jiyong

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Lidia Camacho, Guest Relations Manager, il giorno 7 feb 2024
Dear Jiyong,Thank you for sharing your wonderful feedback following recent visit at The Trafalgar St James! I am pleased to see that you have had a lovely time it was a pleasure having you staying with us! Thank you for choosing us and we are looking forward to your next stay with us! Best wishes,

10/10 Eccellente

shauna

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2023
Risposta di Lidia Camacho, Guest Relations Manager, il giorno 7 feb 2024
Dear Shauna,Thank you for sharing your wonderful feedback following recent visit at The Trafalgar St James! I am pleased to see that you have had a lovely time it was a pleasure having you staying with us! Thank you for choosing us and we are looking forward to your next stay with us! Best wishes,

8/10 Buono

Özgün

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Lidia Camacho, Guest Relations Manager, il giorno 30 gen 2024
Dear Ozgun,Thank you for sharing your feedback following recent visit at The Trafalgar St James! I am pleased to see that you have had a good time it was a pleasure having you staying with us! Thank you for choosing us and we are looking forward to your next stay with us! Best wishes

8/10 Buono

KYU HWAN

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Lidia Camacho, Guest Relations Manager, il giorno 26 gen 2024
Dear Kyu,Thank you for sharing your feedback following recent visit at The Trafalgar St James! I am pleased to see that you have had a good time it was a pleasure having you staying with us! Thank you for choosing us and we are looking forward to your next stay with us! Best wishes

10/10 Eccellente

Steve

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2024
Risposta di Lidia Camacho, Guest Relations Manager, il giorno 22 gen 2024
Dear Steve,Thank you for sharing your wonderful feedback following recent visit at The Trafalgar St James! I am pleased to see that you have had a lovely time it was a pleasure having you staying with us! Thank you for choosing us and we are looking forward to your next stay with us! Best wishes,