Sala per riunioni

Recensioni per Hilton Los Angeles Culver City

4 out of 5
Hilton Los Angeles Culver City
6161 W Centinela Ave, Culver City, CA

Recensioni

8,0

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 463 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 243 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 142 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 89 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 65 su 1002 recensioni" "

8,6/10

Pulizia

8,4/10

Personale e servizio

7,6/10

Servizi

8,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Marco

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a settembre 2019
Risposta di Riley Wood, il giorno 15 ott 2019
Dear Marco, thank you kindly for the review! I'm glad to see you enjoyed your stay! Hopefully we'll have the opportunity to serve you again in the future!

6/10 Soddisfacente

Alessandro

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019
Risposta di Riley Wood, il giorno 20 ago 2019
Dear Alessandro, thank you for the review! Though I'm glad there appears to be some positives to your stay, I'm sorry that overall it wasn't a better experience. Hopefully we'll have a chance in the future to Make It Right!

8/10 Buono

Leslie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Leilani

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Had a wonderful stay. Staff were great, looking forward to book again.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

2/10 Terribile

Ruedeerat

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

8/10 Buono

Misty

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

Consuelo, los angeles

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I love the cleanliness
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di General Manager, il giorno 28 mar 2024
Dear Consuelo,Thank you for your comments; we're delighted to hear you had such a great stay with us! We pride ourselves on our clean, comfortable accommodations and we are happy that we will able to meet your expectations. We hope to have a chance to see you again in the future.Warmest regards,Napoleon Sanchez, Front Office Manager

10/10 Eccellente

Carolina

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

Ella

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

8/10 Buono

Hussein Al

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Valet parking is the worst, always late. The hotel hosts events and the valet parking staff get overwhelmed with attendees and hotel guests. The worst thing is that they don’t allow self parking.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di General Manager, il giorno 12 mar 2024
Dear Hussein,We appreciate your feedback, and we're happy to see your overall stay was pleasant. However, we apologize for any issues with parking, and we'll look into your comments further. Should you be in the area again, please come back to see us.Warmest regards,Napoleon Sanchez, Front Office Manager

10/10 Eccellente

Reni

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The property seemed updated and fresh. The rooms were simple but clean and quiet. The staff were all very nice and friendly.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di General Manager, il giorno 12 mar 2024
Dear Reni,We were happy to provide you with clean, quiet accommodations, and we're glad our friendly staff made you feel welcome. The next time you're in the area, please come see us again at Hilton Los Angeles Culver City!Warmest regards,Napoleon Sanchez, Front Office Manager

10/10 Eccellente

lesley

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great stay, clean, kid friendly!
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di General Manager, il giorno 12 mar 2024
Dear Lesley,It is wonderful to know that you had an excellent experience with us! We're delighted the high standards of cleanliness we adhere to left a memorable impression on you, and we appreciate you mentioning our family-friendly atmosphere. Thank you for your perfect rating, and we hope you return soon!Warmest regards,Napoleon Sanchez, Front Office Manager

10/10 Eccellente

Susan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great hotel
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 6 mar 2024
Dear Susan,Thank you for your kind words about Hilton Los Angeles Culver City! Your satisfaction is our top priority, and we're committed to maintaining the excellence you experienced. We can't wait to welcome you back for another five-star stay.Warmest regards,Napoleon Sanchez, Front Office Manager

10/10 Eccellente

Paulo

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great bar & interior decor. Great location.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 3 mar 2024
Dear Paulo,Thank you for taking the time to leave a great review. Our team at Hilton Los Angeles Culver City is happy to hear that you had a great time staying with us. We hope to see you again soon!Warmest regards,Napoleon Sanchez,Front Office Manager

10/10 Eccellente

Charles

Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Frederick

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 27 feb 2024
Dear Frederick,Thank you for taking a moment to share your five-star rating. It was wonderful to have you stay with us at Hilton Los Angeles Culver City, and we'd love to see you again soon!Warmest regards,Napoleon Sanchez, Front Office Manager

8/10 Buono

Adrian

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024

8/10 Buono

Becky

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
The room had a very strong perfume smell which gave us a headache and nausea. Very very strong smell
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di General Manager , il giorno 22 feb 2024
Dear Becky,We appreciate your feedback, and we're happy to see much of your stay was pleasant. However, we apologize for any concerns about a scent in the room, and we'll look into this further. We strive to ensure a comfortable environment for every guest who walks through our doors. Should you be in the area again, we truly hope that we will have the opportunity to serve you. Warmest regards,Napoleon Sanchez, Front Office Manager

10/10 Eccellente

Salah

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
some streets around the property kinda unsafe
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di General Manager , il giorno 22 feb 2024
Dear Salah, Thank you for taking the time to share your comments. We sincerely apologize for any concerns you had about the safety of the surrounding streets. Your well-being is our top priority, and we take your feedback seriously. We hope that the rest of your stay was not impacted and hope to have the opportunity to welcome you back to our hotel again in the future. Warmest regards,Napoleon Sanchez, Front Office Manager

10/10 Eccellente

Jerryper

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Valet expensive. Buffet pricey with not so great options
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 12 feb 2024
Dear Jerryper,Thank you for taking a moment to review your recent visit. Based on your perfect rating, it seems you enjoyed your overall experience! That said, your feedback will be shared with our internal team for further consideration. It was a pleasure having you here, and we hope you return soon.Warmest regards,Napoleon Sanchez, Front Office Manager

8/10 Buono

Daniela

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Wifi no es gratuito.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 13 feb 2024
Dear Daniela,We appreciate your feedback, and we're happy to see your overall stay was pleasant. Our WiFi does incur a small charge to help maintain the system at the fastest possible speeds. The next time you're in the area, please come back to see us.Warmest regards,Napoleon Sanchez, Front Office Manager

10/10 Eccellente

Stephen P.

Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Nice and clean
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 9 feb 2024
Dear Stephen,Our housekeeping team works diligently to ensure our accommodations are spotless, so we are thrilled you appreciated their efforts! The next time your travels bring you to L.A., we hope you'll revisit us at Hilton Los Angeles Culver City for another five-star experience!Warmest regards,Napoleon Sanchez, Front Office Manager

2/10 Terribile

Thomas

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

8/10 Buono

Monica

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff were wonderful and the property clean and safe. The hotel was very convenient and centrally located for the activities I had planned for my weekend in Los Angeles.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 7 feb 2024
Dear Monica,We are thrilled you had a wonderful time staying with us at Hilton Los Angeles Culver City. Thanks for highlighting our friendly service, clean facilities, and ideal location to discover the local area. We are glad you chose to visit, and we look forward to seeing you again soon!Warmest regards,Napoleon Sanchez, Front Office Manager

8/10 Buono

Serge

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
Nice hotel, walkable distance for restaurants but very expensive morning buffet not worth it and valet parking very expensive with long waiting time to get the car back (2 times).
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 6 feb 2024
Dear Serge,Thank you for your honest review. We're pleased our fantastic location was the highlight of your visit, and we hope you took full advantage of the convenience it affords our guests. Please know regarding our parking fee that we work to maintain pricing similar to the surrounding area. If you have any suggestions for ways we can improve our breakfast buffet, please feel free to reach out to us offline. Take care, and we wish you safe travels. Warmest regards,Napoleon Sanchez, Front Office Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great hotel!
Very nice hotel and friendly staff! Close to the airport!!
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 1 feb 2024
It was our pleasure to provide you with convenient, welcoming accommodations. We're glad you enjoyed your stay, and we look forward to hosting you again at Hilton Los Angeles Culver City!Warmest regards,Napoleon Sanchez, Front Office Manager

6/10 Soddisfacente

sunita

Mi è piaciuto: Pulizia
We did not get a room with king bed as they were not available even though we had specifically booked a room on the higher floor with a king bed. Very disappointed!
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 1 feb 2024
Dear Sunita,Thank you so much for the feedback. We're sorry to hear that you didn't have a good experience with us, and we apologize for any disappointment with the room you received, as we always want our guests to have the best experience possible. When booking via third-party sites, please know that specific room requests are not guaranteed. Despite this, we hope you will consider coming back to join us again in the future; we're confident we can impress you. Warmest regards,Napoleon Sanchez, Front Office Manager

8/10 Buono

Belinda

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Jianheng

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 7 feb 2024
Dear Jianheng,It was a pleasure hosting you at Hilton Los Angeles Culver City! We're glad you enjoyed your visit, and we look forward to seeing you again soon.Warmest regards,Napoleon Sanchez, Front Office Manager

10/10 Eccellente

Farooq

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Everything is good except the coffee no good no parking it’s valet parking
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 28 gen 2024
Dear Farooq,Thank you for sharing your experience with us. We are glad to hear you enjoyed your stay at Hilton Los Angeles Culver City. Your feedback regarding coffee and parking is also valued, and we will look into improving these aspects of our service. It was a pleasure to host you, and we hope to have the opportunity to welcome you back soon.Warmest regards,Napoleon Sanchez, Front Office Manager

10/10 Eccellente

Donnell

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

10/10 Eccellente

diego

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Overall excellent
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 22 gen 2024
Dear Diego,It was such a pleasure to welcome you to Hilton Los Angeles Culver City. We're delighted that your stay was fantastic, and we trust you had a fabulous time exploring all the area has to offer. Thanks for your review, and we hope you will return soon.Warmest regards,Napoleon Sanchez, Front Office Manager

10/10 Eccellente

Gemma Alejandra

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Angel

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

6/10 Soddisfacente

Renu

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
It is what you would expect from a Hilton Double Tree. I found the room nice, spacious and comfortable. Service is hit and miss. Also, the air freshener in the lobby is obnoxious. Your hair and clothes will smell of it. Just awful and unhealthy. I didn't spend any time at the lobby bar due to the air freshener, so this is lost revenue for the hotel.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 18 gen 2024
Dear Renu,Thank you for choosing to stay with us during your recent trip. Our goal is to provide every guest with comfortable accommodations, so we're thrilled our commitment to this shone through during your visit. However, we offer our sincere apologies if the service you received was anything short of exceptional. Also, we're sorry for any discomfort you experienced in the lobby. Your comments have been noted and will be discussed with our team. We appreciate your feedback and hope you'll choose to visit us again in the future.Warmest regards,Napoleon Sanchez, Front Office Manager

4/10 Scarso

Richard

Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Dirty
Risposta di General Manager, il giorno 12 gen 2024
Dear Richard,We appreciate that you took the time to share your experience; however, we do find it concerning. Providing top-notch accommodations is always our goal, and you can rest assured that your feedback will be reviewed with our housekeeping team to ensure that we are meeting our own high standards. We hope to have the opportunity to welcome you back and impress you with our improvements.Warmest regards,Napoleon Sanchez, Front Office Manager

8/10 Buono

Nobumitsu

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

2/10 Terribile

Adalix

Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Nos fue mal porque nos dieron una habitación muy ruidosa por los carros y además el depósito de los 75 usd no me los han devuelto después de una semana de estadía
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di General Manager, il giorno 12 gen 2024
Dear Adalix,We're concerned about your recent experience, particularly with the noise and the issue regarding your deposit. Your comfort and satisfaction are important to us. If you have concerns regarding your deposit and over a week has passed, please reach out to us. We're committed to improving your experience on your next visit. Warmest regards,Napoleon Sanchez, Front Office Manager

10/10 Eccellente

Rohit

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Eddie

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Denitta

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
My opinion
Amazing hotel,not fond of the parking setup but my stay was great
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di General Manager, il giorno 12 gen 2024
Dear Denitta,Thank you for choosing our hotel for your recent visit to Culver City. We're glad you enjoyed your stay with us and our exceptional facility. Your comments are important to us, and we'll use them as we continuously work to improve our parking area. It would be our pleasure to host you again at Hilton Los Angeles Culver City, so come back soon.Warmest regards,Napoleon Sanchez, Front Office Manager

8/10 Buono

Bright

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

8/10 Buono

kyrie, vacaville

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023

6/10 Soddisfacente

Miriam

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

8/10 Buono

Vincent

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great location.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di General Manager, il giorno 2 gen 2024
Dear Vincent,Thank you for the excellent review of your recent stay at Hilton Los Angeles Culver City. We're glad you enjoyed your visit with us and our convenient location close to LAX and many of Los Angeles' points of interest, including SoFi Stadium, the Jurassic Museum of Technology, Venice Beach, and Santa Monica Pier. It would be our pleasure to host you again in Culver City, so come back soon!Warmest regards,Napoleon Sanchez, Front Office Manager

10/10 Eccellente

Manik

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Dan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

James

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

10/10 Eccellente

Hongmei

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Jasvir

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023