Camera doppia, 2 letti queen, accessibile ai disabili | Una scrivania, postazione laptop, tende oscuranti, ferro/asse da stiro

Recensioni per Vagabond Inn Los Angeles at USC

2.5 out of 5
Vagabond Inn Los Angeles at USC
3101 S Figueroa St, Los Angeles, CA

Recensioni

7,4

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 203 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 408 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 243 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 86 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 60 su 1000 recensioni" "

7,6/10

Pulizia

7,8/10

Personale e servizio

7,0/10

Servizi

6,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

Recensioni

6/10 Soddisfacente

Elion

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Due ok!!
Ottima posizione. Non C'è la collazione continentale anche.se prevista nel prezzo. Il pagamento è stato prima del check in.il letto è confortevole. L'arredamento sembra decisamente fine anni ottanta,quando Clint Eastwood era giovane.
Soggiorno di 7 notti a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 16 mar 2020
Dear Elion, We are happy that you liked our location. Thank you for staying with us, and leaving your review. Sincerely, James Graham General Manager

6/10 Soddisfacente

Marcello

Non mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Vagabondi ma costosi
Pagato check in anticipato 30 $ e check out in ritardo di 40 minuti 10 $ Molto vecchio ancora tutto anni settanta, la TV però era a colori😁. Tot 170 $ it's too much for this experience. M.152
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di James, il giorno 11 mar 2020
Dear Marcello, I am sorry you did not love your stay with us. Your feedback will be used to improve our guests experience. Please come back soon! Sincerely, James Graham General Manager

6/10 Soddisfacente

andrea, roma

Sistemazione buona ma wifi inutilizzabile
Ho soggiornato 2 notti in 3 la colazione è scarna giusto qualche dolce e caffe con latte serviti in piedi nella lobby e ti portavi in camera per mangiare, wifi lentissimo da non poter essere utilizzato, nei tintorni ottimi posti per mangiare e la sistemazione è comoda con parcheggio

6/10 Soddisfacente

Laquita

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Room hygiene
The room and service was good the service was actually really great. But when I got to the room it had a funny smell that even my perfume couldn’t make go away.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020

4/10 Scarso

Malinda

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
It needs to be remodel
The rooms needs to be remodeled because it had too many molds in there. Also, the guy at the front desk is amazing and he has a wonderful customer service. Sadly, I forgot his name.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2020

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This Inn was nice and tidy. No loud traffic and a good location close to everything near by.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2019

10/10 Eccellente

Helen

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Greatv
It was good and clean, just one issue the parking was $10 a night
Soggiorno di 6 notti a marzo 2020

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Clean. Nothing too extra, but good enough.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di James, il giorno 20 mar 2020
Dear Guest, We are very happy to hear you found us suitable. Thank you so much for your review, we hope to have you back soon. Sincerely, James Graham General Manager

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di James, il giorno 16 mar 2020
Dear Anonymous, We are concerned if you did not have a great stay with us. Please let us know how we may have improved your experience. Regards, James Graham General Manager

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di James, il giorno 16 mar 2020
Dear Anonymous, Please let us know what you did not enjoy about your stay with us. Best regards, James Graham General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di James, il giorno 16 mar 2020
Dear Guest, We are happy to see that you enjoyed your stay with us. Thank you for leaving your review, it is important to us. Sincerely, James Graham General Manager

8/10 Buono

King

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The location is convenient and the staff is friendly. Just the room itself feels a little bit old and dated
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di James, il giorno 16 mar 2020
Dear King, Thank you for staying with us, your review will help us to provide the best possible experience to our guests. Please visit us again soon. Sincerely, James Graham General Manager

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
We checked in Monday the 9th with Tony and he was great. Our room was 115. we opened the door and the room had a musty smell. We left the door open and it did help but not a good first impression. The tiles around the tub need to be bleached as the grout was turning dark. The sheer drapes had slits in both. I brought it to the attention of morning person but he didn't seemed concerned. There was no coffee machine in the room. The ice machine was broken and the advertised breakfast was not being served any longer. To say something positive, the beds were comfortable and clean.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di James, il giorno 16 mar 2020
Dear Anonymous, I am sorry you were unhappy with your room condition. We will inspect your room and make any needed repair immediately. Thank you for your review, your feedback is important to us. Sincerely, James Graham General Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a marzo 2020
Risposta di James, il giorno 11 mar 2020
Dear Guest, Thank you for your feedback, your experience is very important to us. Sincerely, James Graham General Manager

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a marzo 2020
Risposta di James, il giorno 11 mar 2020
Dear Anonymous, Please let us know how we may have improved your stay with us. Sincerely, James Graham General Manager

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 2 notti a marzo 2020
Risposta di James, il giorno 11 mar 2020
Dear Anonymous, Please let us know how we may have improved your stay with us. Sincerely, James Graham General Manager

4/10 Scarso

Andrei

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a marzo 2020
Risposta di James, il giorno 11 mar 2020
Dear Andrei, Thank you for leaving your review, we hope you return soon! Sincerely, James Graham General Manager

6/10 Soddisfacente

ling

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Location is good and service can be better.
Booking hotel.com with free breakfast ,but the register from hotel told me no more free breakfast from hotel. Why hotel and hotel.com is not early notice ?
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 11 mar 2020
Dear Ling, I apologize that Hotel.com did not update their information. We look forward to providing you with excellent service in the future. Thank you for your review. Sincerely, James Graham General Manager

6/10 Soddisfacente

Mindy

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 2 mar 2020
Dear Mindy, Thank you for staying with us. We appreciate your taking the time to leave your review, it will help us to improve our service to our great guests. Sincerely, James Graham General Manager

8/10 Buono

Miguel

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Muy buena ubicación y muy limpio
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 2 mar 2020
Querido Miguel, Gracias por estar con nosotros. Nos alegra saber que está satisfecho y esperamos que vuelva pronto. Sinceramente, James Graham Gerente general Dear Miguel, Thank you for staying with us. We are happy to hear that you were satisfied, and do hope you return soon. Sincerely, James Graham General Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con animali domestici, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Overall, I was pleased with this vagabond inn. We stayed at another vagabond in Sunnyvale and this was comparably better! The bed didn’t feel old and warped and the cleanliness of the room was well maintained. I highly recommend that this hotel go through interior renovations. Replace the carpets with wood floors, add colors to the walls, and add coffee makers in each of the rooms.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 2 mar 2020
Dear Guest, Thank you for your informative review. We are definitely looking towards some upgrades, your experience is very important to us. We hope you come back soon. Sincerely, James Graham General Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 2 mar 2020
Dear Guest, Thank you for staying with us, we appreciate your review. Sincerely, James Graham General Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 2 mar 2020
Dear Guest, Thank you for leaving your review, your experience is very important to us. Sincerely, James Graham General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 2 mar 2020
Dear Guest, We are so happy to hear that you enjoyed your r stay with us. Thank you for leaving your review, it is important to us.Thank you for leaving your review, your experience is very important to us. Sincerely, James Graham General Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Property is a little older than others but everything works and staff are very friendly..would happily stay there again
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 26 feb 2020
Dear Guest, Thank you for staying with us, we appreciate your review. Our guest experience is very important to us. Sincerely, James Graham General Manager

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Wasnt quite what i expected. The staff was ok just wasnt to kind.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 26 feb 2020
Dear Anonymous, I am sorry to hear that our staff was average, please let us know any detail of your stay so that we may correct any problem, your experience is very important to us. Sincerely, James Graham General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 26 feb 2020
Dear Guest, Thank you so much for your review. We are very happy to hear you enjoyed your stay with us. Sincerely, James Graham General Manager

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Not a good place
The only good thing about this property is the proximity to the USC campus. Beyond that, it isn’t good. The area doesn’t look or seem very safe, even though it isn’t very far from the campus, which itself is very attractive and appears safe and well-maintained. Check-in was fine, although it was disconcerting that the check-in area was locked and I needed to be buzzed in to see the clerk. When I arrived, I immediately noticed a sign that indicated that the free continental breakfast was no longer being offered as of 2/18, several days before our stay. It was irritating that I paid for a service that was apparently cut before my arrival without any notice. The room itself was a typical motel room from 1985. It felt extremely dated. Sheets and towels were ok, but everything else was in generally poor condition. The smoke alarm malfunctioned at 2AM and woke us up. The clerk was unmoved by this when I reported it at checkout. Overall, I wouldn’t stay here again unless the only other option was sleeping in my car.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 24 feb 2020
Dear Anonymous, I am so sorry to hear you were unhappy with your stay. The breakfast was a free service, I don't want you to feel you had paid for it. The Los Angeles area is actually quite safe. We do hope to have the opportunity to accommodate you in the future. Sincerely, James Graham General Manager

6/10 Soddisfacente

Jessica

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Disappointing
The interior of the room is run down. The bed hurt my back. The employees were nice and helpful. They no longer serve breakfast. There was literature in the room that says they do serve breakfast though. They also charge $10 per night to park your car. The accessible room was small and tight to get around the big furniture.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 24 feb 2020
Dear Jessica, I apologize that we are not able to offer the free breakfast. I am happy to hear you found the staff helpful. Thank you for your review, your experience is very important to us. Sincerely, James Graham General Manager

8/10 Buono

Donald

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 24 feb 2020
Dear Donald, Thank you for taking the time to leave your review. Please visit us again soon! Sincerely, James Graham General Manager

2/10 Terribile

Christine, Menlo Park CA

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The only good thing is the proximity to the USC campus. Price is outrageous for what you get. Facilities are old, carpets are thick and worrisome, sheets were not great and we got a very old, clinic like bathroom. Only the towels felt clean. Check out is at 12pm, asked to leave car there for a bit longer but got a flat no and no help on close by parkings - evening staff on 1/19 was not nice nor helpful.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 24 feb 2020
Dear Christine, Thank you for your feedback. I am sorry you did not feel completely comfortable in your room, we will make necessary improvements as soon as possible. Sincerely, James Graham General Manager

10/10 Eccellente

Anthony

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 24 feb 2020
Dear Anthony, We are happy to hear you were satisfied with your accommodations, we hope you return soon. Best Regards, James Graham General Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 24 feb 2020
Dear Guest, Thank you for you review. We appreciate your feedback, and hope to have you back soon. Sincerely, James Graham General Manager

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Furniture is too old, room was not clean, the phone inside the room was not working, location is bad and far from the downtown, the area seams not safe at night. The wifi is extremely bad and frequently disconnects. I could not make calls with my family back home on messenger using the wifi because of the bad signal. I asked the receptionist to make a local phone call from the reception but she said go to your room and make the call from inside it, then I realized that the phone was not working, and when I told them about this problem they did not send anyone to check it or fix it. When I checked in, they said coffee is available any time at the reception (same as food area), but that was not true, becaused I walked at evening to get coffee then they said we only serve it in the morning. The breakfast is not that good, and there are no tables to set and enjoy the breakfast. In summary, it is not worthy the money that you pay, and I don't advise anyone to check in this hotel.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 26 feb 2020
Dear Anonymous, Are you certain you have reviewed the correct property? Please contact us and let us know when you stayed so that we may address your concerns. Thank you, James Graham General Manager

4/10 Scarso

Derek, New York

Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The rooms were noisy, people talking outside could be heard, they have eliminated parking and breakfast which made up for. The poor quality of the rooms
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 18 feb 2020
Dear Derek, We have parking available to our guests at all times. I am sorry you were unhappy with the change in breakfast. Thank you for your feedback, we will share with our staff and improve in any places that are needed. Sincerely, James Graham, General Manager

6/10 Soddisfacente

Lee

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great location, easy to get foods! But it's too noisy, including the sounds of the cars, and people talks at night...
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 18 feb 2020
Dear Lee, Thank you for your review. Apparently a local concert led to extra street noise, however it is normally pretty quiet this time of year. We do hope to have the opportunity to accommodate you in the future. Sincerely, James Graham, General Manager

8/10 Buono

Ben, San Diego

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
The location was the most important issue. The staff was friendly. It was close to Exposition Park and USC.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 24 feb 2020
Dear Ben, We are happy that you enjoyed our location and staff service. Thank you for your review, we truly appreciate it. Sincerely, James Graham General Manager

8/10 Buono

YEOJIN

Soggiorno di 4 notti a febbraio 2020

8/10 Buono

Patricia

Property was normal clean and convinient. What i dislike.. of all 3 nights and days my son was unable to use the pool and no one staying tried to get in the pool but. Was freezing cold at all times. The hotel receptionis said that it was heated accordingly to reg temperature. THIS POOL IS NEVER HEATED!!!!! SO IS DECEIVING HAVING A POOL BUT THE GUESTS CAN NEVER USE IT.. seens weneeded a pool. I regret staying paying the price at this place. When i could have pay the same on agood hotel with heated pool. Plus my son is special needs and was very frustrated that he couldnt use the pool. 2nd dislike the hotel charges 10.00 parking per night but they dont tell you until you check in. VERY DECEIVING
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 18 feb 2020
Dear Patricia, I am sorry you found our pool too cold for your sons liking. Our pool is heated, am sorry you were surprised by a parking fee it is on our website and printed on your confirmation letter. We do hope to have you stay with us again, thank you for your review we will use it to improve on any areas that we may. Sincerely, James Graham, General Manager

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Servizi
The property is loud at night due to university student proximity.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 18 feb 2020
Dear Anonymous, Thank you for your review. We do enforce quiet hours on our property, I apologize if you felt it was noisy during your stay. We do hope to have you stay with us again. Sincerely, James Graham, General Manager

10/10 Eccellente

BD, LA, CA

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Helpful on the phone, great stay. The parking situation was great as well.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 18 feb 2020
Dear BD, We are happy you enjoyed your stay with us. Thank you for taking the time to leave your review, we really appreciate it! Sincerely, James Graham, General Manager

6/10 Soddisfacente

Crystal

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
The room smells really bad, the blankets are thin, the heater does not work, lines going thru the tv. Would not recommend.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 13 feb 2020
Dear Crystal, If your room has any such issues please notify the front desk so that they may quickly resolve the situation. Thank you for your review. Sincerely, James Graham General Manager

10/10 Eccellente

John

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 18 feb 2020
Dear John, Thank you for staying with us. We really appreciate your review, and hope to accommodate you again soon! Sincerely, James Graham, General Manager

8/10 Buono

koba86, japan

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
朝食サービスは軽食程度。部屋は値段相応と考えれば大きな不満なし。受け付けの対応はフレンドリーで良い。周辺には飲食店が多く、治安も良い。
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 13 feb 2020
Dear Koba86, Thank you for your kind review, we are happy to hear you were satisfied. Sincerely, James Graham General Manager

4/10 Scarso

Nestor

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Not what we expected
Heater din’t work room was to small need to upgrade better TV
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di James , il giorno 13 feb 2020
Dear Nestor, We will look into your rooms heater right away, thank you for staying with us. We appreciate your feedback. Sincerely, James Graham General Manager

8/10 Buono

James, Yuma, AZ

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent front desk service and hotel is a good hub to work from
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 12 feb 2020
Dear James, Thank you for staying with us. We really appreciate your kind review, please come back soon! Sincerely, James Graham General Manager

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
It is what it is.
You get what you get and you don't get upset.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 12 feb 2020
Dear Guest, Thank you for your review, your feedback is important to us. Sincerely, James Graham General Manager

8/10 Buono

Andrew

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Simple
I was there for an event at the Shrine and i was content with my stay. Everything was at walking distance when it comes to food and convience stores. I have no complains whatsoever and the receptionist helped out wit infornation about the area and was extremely chill to talk to. Recommend it for sure.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 12 feb 2020
Dear Andrew, We are very happy to hear that you enjoyed your stay. Thank you for leaving your review, we really appreciate your feedback. Sincerely, James Graham General Manager

4/10 Scarso

A, Seattle, WA

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We were there (thankfully) for only one night. A few things really turned me off: we arrived for check in a bit before 6PM, but the office was locked with no attendant and so we stood outside on the sidewalk waiting until the person eventually wandered back. The room was run down and not very clean (mold in shower, dirt on floor, hair on bed, ick). The place was SUPER loud starting around 11PM, and someone in the building was playing dance music until 3:30AM in the morning. The parking lot is apparently a party zone. I tried calling the font desk but no one answered. The next morning the parking lot outside our room had dozens of empty beer bottles and trash. Finally, the staff was rude. When checking out we stood waiting while the 2 staff stood talking to one another carrying on their conversation, oblivious. I was not expecting fancy, but I was expecting clean, quiet and competent.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 18 feb 2020
Dear A, Thank you for your review. We have reached out to building management next door and they will be doing a better job of enforcing their "quiet hours"'. If you ever find your accommodations below standards please let us know, we will resolve any issue right away. Sincerely, James Graham, General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di James, il giorno 13 feb 2020
Dear Guest, Thank you for the 5 star review! We really appreciate it. Sincerely, James Graham General Manager