Esterni

Recensioni per Hotel Princesa Plaza Madrid

4 out of 5
Hotel Princesa Plaza Madrid
Calle de Serrano Jover 1, Madrid, Madrid

Recensioni

8,4

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 369 su 685 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 156 su 685 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 88 su 685 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 41 su 685 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 31 su 685 recensioni" "

8,8/10

Pulizia

8,6/10

Personale e servizio

8,0/10

Servizi

8,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

6/10 Soddisfacente

Rosario

Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Lara de Pablo-Customer Care, il giorno 22 apr 2024
Estimada Rosario, Lamentamos saber que sus expectativas no se han cumplido en esta ocasión . Esperamos que nos brinde otra oportunidad en el futuro para mejorar su experiencia. Atentamente

6/10 Soddisfacente

Raffaella

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 7 apr 2024
Dear Raffaella, we appreciate your trust. We hope to have the chance to improve your experience in a future occasion.Best regards.

10/10 Eccellente

Enzo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 12 mar 2024
Estimado Enzo, gracias por confiar en nosotros y compartir su excelente valoración.¡Contamos con su confianza para futuras ocasiones!Un cordial saludo.

10/10 Eccellente

Andrea

Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 31 mar 2024
Estimada Andrea, gracias por confiar en nosotros y compartir su excelente valoración.¡Contamos con su confianza para futuras ocasiones! Un cordial saludo.

8/10 Buono

Francesco

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 13 gen 2024
Dear Francesco, we appreciate your trust and overall good evaluation. Counting on your trust for future trips to Madrid!Kind regards

10/10 Eccellente

Giuseppe Francesco

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Lara de Pablo-Front desk, il giorno 22 nov 2023
Dear Giuseppe,We are more than glad to know your stay has been outstanding! Counting on your trust for future occasions.Kind regards.

10/10 Eccellente

Alessandro Renato, Trezzano sul Naviglio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Tutto perfetto, pulito e vicinissimo al centro
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 21 nov 2023
Dear Alessandro, Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear that everything was perfect during your stay, and you found our location conveniently close to the center.Ensuring a clean and comfortable environment for our guests is a top priority, and it's great to know that we met your expectations. We hope to have the pleasure of hosting you again in the future. Best regards.

10/10 Eccellente

Bernadette

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
N/A
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 5 set 2023
Dear Bernadette, we are more than glad toknow your stay has been outstanding! Counting on your trust for future occasions.Kind regards.

8/10 Buono

Eugenio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a maggio 2023
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 30 mag 2023
Estimado Eugenio, gracias por haber confiado en nosotros y compartir su valoración. Quedamos a la espera de volver a recibirle pronto.Un cordial saludo.

4/10 Scarso

Lorenzo

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2023
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 3 mag 2023
Sentimos no haber cumplido con sus expectativas en esta ocasión.Esperemos contar con otra oportunidad en el futuro para mejorar su experiencia.Un cordial saludo.

8/10 Buono

luciano

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Centrale ,attaccato ai grandi magazzini Cortes Ingles e ad un passo dalle attrazioni
Soggiorno di 8 notti a marzo 2023
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 13 mar 2023
We are glad to know your stay has been pleasant and convenient!Kind regards.

10/10 Eccellente

Andrea

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Personale gentile, struttura pulita e accogliente. Altri punti a favore, metro vicina, molti negozi e piazze principali non distanti. Ottima
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 8 gen 2023
Dear Andrea, we are proud to know your stay has been excellent!We remain at your complete disposal for future occasions.Best regards.

6/10 Soddisfacente

Stefano

4/10 Scarso

ANDREA

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Personale impreparato. Disorganizzazione
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 5 gen 2023
Dear Andrea, we appreciate your trust.We regret to know this has been your experience, hopefully we can still count on your trust for future occasions.Best regards.

8/10 Buono

claudio

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Posizione in un quartiere elegante e tranquillo. Ricco centro commerciale adiacente all'hotel. Camera spaziosa e silenziosa. Unica pecca: mancata possibilità di apertura delle finestre in camera per consentire il ricambio dall'aria.
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 8 gen 2023
Dear Claudio, thank you for trusting us.We are glad to know the stay has been comfortable and convenient!Please know that our windows are special security ones, they can be opened with a special key by notifying our Front Desk. Looking forward to welcoming you soon!Best regards.

8/10 Buono

Alessia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a settembre 2022

2/10 Terribile

Fabio

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 4 notti a giugno 2022

6/10 Soddisfacente

Pedro Jose

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
El hotel estaba en obras y eso dificulto mucho la estancia. Además el dia de salida una averia del ascensor nos hizó bajar 3 plantas de sotano con las maletas en la mano, sin que ningún de los operarios del hotel bos diera otra opción que si nos dio, tras las quejas la recepcionista.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 29 apr 2024
Estimado Pedro,Agradecemos sinceramente su tiempo para compartir su experiencia con nosotros. Lamentamos profundamente los inconvenientes que experimentó durante su estancia en nuestro hotel.Nos gustaría ofrecerle nuestras más sinceras disculpas por las molestias ocasionadas debido a las obras en curso en nuestras instalaciones, nos esforzamos a diario para minimizar el impacto en los clientes.Además, lamentamos mucho el incidente con el ascensor el día de su partida. Entendemos que esta situación fue incómoda y lejos de cumplir con los estándares de calidad y servicio que nos esforzamos por ofrecer.Tomamos muy en serio sus comentarios y le aseguramos que estamos tomando medidas inmediatas para abordar estas preocupaciones y evitar que ocurran nuevamente en el futuro. La satisfacción de nuestros huéspedes es nuestra prioridad, y lamentamos no haber cumplido con sus expectativas en esta ocasión.Agradecemos sus comentarios, ya que nos brindan la oportunidad de mejorar nuestros servicios. Esperamos tener la oportunidad de recibirlo nuevamente en el futuro y brindarle una experiencia mucho más satisfactoria.Atentamente,

10/10 Eccellente

Linda Irene

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel was very good The staff were very friendly and helpful The room was very big and comfortable The hotel was easily situated for the metro All in all a lovely stay thank you
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 26 apr 2024
Dear Linda Irene, we really appreciate your trust and excellent evaluation. Glad to know you had an overall pleasant and comfortable experience!We look forward to welcoming you soon. Kind regards.

6/10 Soddisfacente

Gayland A

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The property was under exterior renovation and it seemed that the lobby was makeshift. The breakfast was free to some, but not included in our stay, I wish that had been explained prior
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 24 apr 2024
Dear Gayland A, thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience caused by the ongoing renovation and the temporary state of our lobby. Please know that information regarding the renovation is available on our website.We understand your concerns about the breakfast inclusion and regret any oversight in communication. Your comments are valuable to us as we work to improve our services and provide a better experience for all guests. We hope to enhance your experience in the future once the renovation is complete.Kind regards.

6/10 Soddisfacente

Wendy

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 25 apr 2024
Dear Wendy, we appreciate your trust. Hopefully we can count on another chance to regain your trust and improve your experience in the future.Kind regards.

6/10 Soddisfacente

Gabriel

Mi è piaciuto: Pulizia
Hotel pictures show a very nice and cozy hotel area. However, they do not mention the hotel is currently being remodeled. We could hear the construction noise in the morning and there is nothing to do in the lobby, since it’s under construction.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Lara de Pablo-Customer Care, il giorno 22 apr 2024
Dear Carlos, We sincerely apologize for any inconvenience caused by the ongoing renovation work during your stay. Please be assured that we are working diligently to complete the renovation as quickly as possible. We truly appreciate your patience and understanding during this process. Your feedback will be shared with our team to ensure that we minimize any disruptions to our guests in the future.Once again, we apologize for the inconvenience and hope to have the opportunity to welcome you back to our fully renovated hotel in the near future.Warm regards

10/10 Eccellente

JOSE

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Muy bien ubicada pero solo funciona un elevador
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 17 apr 2024
Estimado Jose, gracias por haber confiado en nosotros. ¡Nos enorgullece saber que la estancia ha sido perfecta!Quedamos a la espera de volver a recibirle pronto.Un cordial saludo.

8/10 Buono

Jose, Guayaquil

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Las habitaciones muy buenas, 3 líneas de metro en la esquina. Zona de almacenes y restaurantes en la zona. Desafortunadamente el hotel está en remodelación en su totalidad y no estaban disponibles todos los salones, y los ascensores que estaban disponibles no daban abasto. Regresaré a este hotel la próxima ocasión en Madrid.
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 14 apr 2024
Estimado Jose,Agradecemos sinceramente su amable reseña sobre su reciente estancia en nuestro hotel. Nos complace saber que disfrutó de la calidad de nuestras habitaciones y de la conveniente ubicación.Lamentamos profundamente los inconvenientes experimentados debido a las obras de remodelación en curso. Reconocemos la importancia de proporcionar un ambiente tranquilo y funcional para todos nuestros huéspedes, nos esforzamos para minimizar el impacto sobre nuestros clientes durante estos meses de trabajos de mejora. Esperamos sinceramente tener la oportunidad de recibirlo nuevamente en el futuro y demostrarle la excelencia en servicio que nos esforzamos por ofrecer. Si decide regresar a Madrid, estaremos encantados de atenderle y asegurarle una experiencia memorable y sin contratiempos.Agradecemos nuevamente su tiempo y su preferencia.Atentamente,

4/10 Scarso

Elke

Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 30 apr 2024
Dear Elke, we regret to know your expectations have not been met in this occasion. We hope to receive you in a future occason to offer you an exceptional experience and regain your trust.Best regards.

8/10 Buono

Orlando

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
This hotel is currently undergoing construction, but once complete, it promises a five-star experience. The staff is friendly and helpful.
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 9 apr 2024
Dear Orlando,Thank you very much for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We truly appreciate your kind words regarding our friendly and helpful staff.We understand that our ongoing construction may have inconvenienced you during your visit, and we sincerely apologize for any disruption this may have caused. Your satisfaction is of the utmost importance to us, and we are committed to ensuring that your future stays with us exceed your expectations.Thank you once again for your valuable feedback, and we look forward to welcoming you back to our fully renovated hotel in the near future.Warm regards,

4/10 Scarso

Nancy

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi
No volvería a su hotel, no sirve el aire acondicionado, no se puede usar el bar, ni el restaurante es una de las peores experiencias de hoteles que podido vivir en mi vida.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 7 apr 2024
Estimada Nancy, Agradecemos sinceramente que haya tomado el tiempo para compartir su experiencia reciente en nuestro hotel. Lamentamos profundamente escuchar que su estancia no cumplió con sus expectativas y que enfrentó inconvenientes significativos relacionados con el funcionamiento del aire acondicionado, la disponibilidad del bar y el restaurante.Nos gustaría informarle que actualmente estamos inmersos en un proyecto de renovación integral destinado a mejorar y actualizar nuestras instalaciones para ofrecer a nuestros huéspedes una experiencia excepcional. Reconocemos la importancia de mantener nuestros estándares de calidad y su retroalimentación es invaluable en este proceso.Entendemos que los problemas que experimentó afectaron su experiencia y lamentamos sinceramente cualquier inconveniente causado. Su satisfacción es nuestra máxima prioridad y trabajaremos diligentemente para abordar y rectificar las deficiencias señaladas.Esperamos sinceramente tener la oportunidad de recibirle nuevamente en el futuro para brindarle una experiencia verdaderamente placentera y memorable en nuestro hotel renovado.Atentamente.

6/10 Soddisfacente

Günther

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Das Hotel wird gerade umgebaut. Weder Pool noch Fitness waren verfügbar. Eine Frechheit von Expedia, das Hotel ohne Hinweis auf die Bauarbeiten anzubieten.
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 3 apr 2024
Dear Günter,Thank you for sharing your experience with us.We sincerely apologize for any inconvenience caused by the ongoing renovations at our hotel.Please rest assured that despite the renovations, our pool and fitness center are both operating according to an established timeline.We want to assure you that these renovations are being conducted with meticulous care and efficiency to elevate the quality of your future stays with us.We hope you will grant us the opportunity to host you again in the future, allowing you to experience firsthand the enhancements we are implementing. Warm regards.

10/10 Eccellente

Ana Sylvia

Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Lara de Pablo-Customer Care, il giorno 22 apr 2024
Estimada Ana Sylvia,gracias por haber confiado en nosotros. ¡Nos enorgullece saber que la estancia ha sido perfecta!Quedamos a la espera de volver a recibirla pronto.Un cordial saludo

10/10 Eccellente

Barbara

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Great location. Rooms are very spacious . Walkable to Gran Via and Plaza de España. Hotel is under renovation.
Soggiorno di 6 notti a marzo 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 1 apr 2024
Dear Barbara,Thank you very much for taking the time to share your positive feedback regarding your recent stay with us. We are delighted to hear that you found our location to be great and that you enjoyed the spaciousness of our rooms. It's wonderful to know that our proximity to Gran Via and Plaza de España added convenience to your visit.Regarding your mention of the renovation, we sincerely appreciate your understanding and patience during this period of improvement. We strive to enhance our facilities to provide an even better experience for our guests in the future.Once again, we appreciate your kind words and recommendation. It would be our pleasure to welcome you back for another enjoyable stay whenever your travels bring you to the area.Warm regards,

8/10 Buono

xiaolu

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Overall the hotel is nice especially the staffs, they are very helpful.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 1 apr 2024
Dear Xiaolu,Thank you for sharing your positive feedback about your recent experience at our hotel. We are delighted to hear that you found our hotel to be nice overall, and we greatly appreciate your kind words about our staff. Providing excellent service and assistance to our guests is always our top priority, and it's wonderful to know that our team's efforts were recognized and appreciated during your stay.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another enjoyable experience.Best regards,

10/10 Eccellente

Marina

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel has a good location near Gran Via and the room was spacious. I loved the Rituals amenities and free mineral water in the room
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 1 apr 2024
Dear Marina,Thank you for taking the time to share your positive feedback regarding your recent stay at our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed our convenient location near Gran Via and that you found our rooms spacious. It's wonderful to know that you appreciated the Rituals amenities and complimentary mineral water provided in the room.We strive to provide our guests with a comfortable and enjoyable experience, and we are pleased to hear that we met your expectations. We would be honored to welcome you back for another pleasant stay.Warm regards,

10/10 Eccellente

Liany

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 18 apr 2024
Estimado Liany, gracias por haber confiado en nosotros. ¡Nos enorgullece saber que la estancia ha sido perfecta!Quedamos a la espera de volver a recibirla pronto.Un cordial saludo.

10/10 Eccellente

LAURA

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 29 mar 2024
Estimada Laura, gracias por haber confiado en nosotros. ¡Nos enorgullece saber que la estancia ha sido perfecta!Quedamos a la espera de volver a recibirla pronto.Un cordial saludo.

2/10 Terribile

carlos rodriguez

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
since the hotel is being remodeled there is always noise (even at night), and dust. They should not be opened until finished remodeling.
Soggiorno di 8 notti a marzo 2024
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 25 mar 2024
Dear Carlos, We sincerely apologize for any inconvenience caused by the ongoing renovation work during your stay. Please be assured that we are working diligently to complete the renovation as quickly as possible. We truly appreciate your patience and understanding during this process. Your feedback will be shared with our team to ensure that we minimize any disruptions to our guests in the future.Once again, we apologize for the inconvenience and hope to have the opportunity to welcome you back to our fully renovated hotel in the near future.Warm regards.

2/10 Terribile

carlos rodriguez

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
since the hotel is being remodeled there is always noise (even at night), and dust. They should not be opened until finished remodeling. Demasiado ruido, aun en la noche, y polvo. No deberían operar sino hasta que terminen remodelación.
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 25 mar 2024
Dear Carlos, We sincerely apologize for any inconvenience caused by the ongoing renovation work during your stay. Please be assured that we are working diligently to complete the renovation as quickly as possible. We truly appreciate your patience and understanding during this process. Your feedback will be shared with our team to ensure that we minimize any disruptions to our guests in the future.Once again, we apologize for the inconvenience and hope to have the opportunity to welcome you back to our fully renovated hotel in the near future.Warm regards.

2/10 Terribile

JOSE

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
No lo recomiendo para nada. No me ayudaron cuando desapareció mi toalla de pelo y luego olvidamos una bolsa de cosas que compramos y cuando llame para recuperarla me dijeron que buscarían y me llamarían y Nadir fue para hacerlo y dar seguimiento yo tuve que volver a llamar y solo para que me dijeran que no estaba. Pésimo!!!! Me pareció de quinta!
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 13 apr 2024
Estimado Jose,Agradecemos sinceramente su tiempo para compartir su experiencia reciente en nuestro hotel. Lamentamos profundamente que su estancia no haya cumplido con sus expectativas ni con nuestros estándares de servicio.Es de suma importancia para nosotros garantizar la comodidad y satisfacción de nuestros huéspedes, y nos entristece saber que no cumplimos con este objetivo durante su visita. Tomamos muy en serio sus comentarios y queremos disculparnos por los inconvenientes que experimentó con la desaparición de su toalla y la pérdida de su bolsa de compras.Entendemos que la falta de seguimiento y la falta de atención a sus necesidades han generado una experiencia frustrante y desagradable. Queremos asegurarle que hemos tomado medidas inmediatas para abordar estos problemas y mejorar nuestros procesos internos para evitar que situaciones similares vuelvan a ocurrir en el futuro.Valoramos profundamente su opinión, ya que nos brinda la oportunidad de identificar áreas de mejora y trabajar en ellas para garantizar experiencias más positivas para nuestros huéspedes.Esperamos tener la oportunidad de recibirlo nuevamente en el futuro y demostrarle que hemos tomado las medidas necesarias para ofrecerle una estadía excepcional.Atentamente,

8/10 Buono

Salam

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Etablissement en renovations mais le service est bon et les chambres confortables et propres.
Soggiorno di 6 notti a marzo 2024
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 18 mar 2024
Dear Salam, Thank you for trusting us. We're glad to hear that despite our ongoing renovations, you found our service to be good and our rooms comfortable and clean.We apologize for any inconvenience caused by the renovations and appreciate your understanding during this time. We look forward to welcoming you back once our renovations are complete, and we hope to exceed your expectations on your next visit.Best regards.

10/10 Eccellente

Jesus

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Buena habitación, personal super atento y amable. Formidables restaurantes, bares y tiendas en los alrededores. Transportes públicos en la misma puerta.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 14 mar 2024
Estimado Jesús, gracias por compartir su valoración. Nos esforzamos por ofrecer un servicio excepcional a todos nuestros huéspedes, y es gratificante saber que hemos cumplido con sus expectativas.Nuestra ubicación es una de nuestras principales ventajas, y nos alegra que haya podido disfrutar plenamente de todo lo que la zona tiene para ofrecer.Esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro y brindarle otra experiencia agradable y cómoda.Atentamente.

4/10 Scarso

Jasmine

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Staff was very unfriendly. There was also alot of construction. Would have been good to at least be made aware.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 12 mar 2024
Dear Jasmine, Thank you for bringing your concerns to our attention. We sincerely apologize for any inconvenience. Please rest assured that we take your feedback seriously and will address the situation with our staff. Regarding the construction work, we strive to keep our guests informed about any ongoing renovations or improvements on our website. Once again, we apologize for any inconvenience you experienced and hope to have the opportunity to provide you with a more pleasant stay in the future.Sincerely.

8/10 Buono

Reba Ann

Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 27 mar 2024
Dear Reba Ann, we appreciate your trust and positive evaluation. We look forward to welcoming you soon!Kind regards.

4/10 Scarso

Javier

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
El hotel está en remodelación total, sin lobby, sin espacios para nada. El cuarto bien. Todo lo demás, mal. Mucho ruido todo el día con la obra. Obvio nunca dicen que está en remodelación.
Soggiorno di 6 notti a febbraio 2024
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 6 mar 2024
Estimado Javier, apreciamos sinceramente su retroalimentación y lamentamos profundamente no haber cumplido con sus expectativas. Nos esforzamos por garantizar que nuestros huéspedes estén plenamente informados sobre cualquier alteración en los servicios o instalaciones, y es por ello que la información sobre la renovación y los servicios afectados se encuentra disponible en nuestra página web. Lamentamos cualquier falta de claridad en este sentido y tomaremos medidas para mejorar nuestra comunicación con los huéspedes durante este período de transición. Valoramos su comprensión y esperamos tener la oportunidad de recibirle nuevamente en el futuro, brindándole una experiencia más satisfactoria. Si hay algo más en lo que podamos asistirle, por favor, no dude en contactarnos.Atentamente.

6/10 Soddisfacente

Mark, New Haven

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi
Property is undergoing construction so there are limited amenities. Also, with construction there is a lot of noise in the morning, especially if you want sleep late
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 6 mar 2024
Dear Mark, thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay. We apologize for any inconvenience caused by the ongoing renovation process. Your comfort is our top priority, be assured that we are taking steps to minimize the impact on our guests and enhance your experience with us. We appreciate your patience and understanding during this time, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more peaceful stay in the future. Best regards.

2/10 Terribile

Alexander

Mi è piaciuto: Servizi
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Location and view were awesome! As far as the property. It was being remodeled so it was confusing to find the entrance. The tile in the bathroom was coming loose below my feet The AC did not work at all. The control knob did not adjust the temperature. I even looked up how to use it cause I thought I was doing something wrong. But it was malfunction. So temperature was very uncomfortable. The toilet paper holder literally fell off the wall as I was grabbing another roll The TV remote only worked at a certain angle The Vending machine ‘card option’ was inoperative. I even asked for help thinking I was doing it wrong, but the person working there said it was broken. I usually don’t complain about hotel rooms. But also never get 4 star hotels. For the price I paid for 3 nights it was very disappointing. I have pictures and video of some of the above. I really wanted to treat myself but ended up being disappointed Good thing Madrid was an awesome city!
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 24 feb 2024
Dear Alexandre,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We deeply apologize for the inconveniences you experienced during your visit.We are glad to hear that you appreciated the location and view of our hotel; however, we are truly sorry to learn about the issues you encountered with the property and amenities. Your comments regarding the ongoing remodeling process are duly noted, and we apologize for any confusion it may have caused in finding the entrance.We understand your frustration and regret that we fell short of meeting your expectations during your stay. Your satisfaction is of the utmost importance to us, and we apologize for any disappointment caused.We appreciate your understanding and patience in this matter. Once again, we apologize for the inconvenience, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a much-improved experience in the future.Sincerely,

2/10 Terribile

CAROLINA

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Tuve una muy mala Experiencia en el Momento del check in. Había dejado a guardar mis maletas cuando llegamos el personal de front desk nos informó que debíamos pagar 240 euros por haber dejado tres maletas.les dijimos q era un abuso q éramos clientes del hotel por q nos habíamos hospedado del 1 al 4 de febrero y volvimos a seleccionar el hotel para tres noches más por lo q ya éramos clientes y se burlaron de nosotros fue algo irrespetuoso. No obtuvimls ningún ascenso de categoría en general el personal muy mal. Mala atención. En la primera estadía un funcionario me cobro 440 euros en efectivo por la reserva cuando yo ya había pagado por xpedia.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Elisabeth Rodríguez- Assistant Front Desk Manager, il giorno 8 feb 2024
Estimada Carolina,Lamentamos saber que sus expectativas no se han cumplido en esta ocasión, y que nuestro personal de recepción haya causado esa impresión, nos esforzamos a diario para dar un servicio de calidad, abordaremos el tema directamente con el departamento. Tenga en cuenta que el hotel está realizando un proyecto de renovación para mejorar las instalaciones y servicios, que nos hace contar con un espacio más reducido, por este motivo nos vemos obligados a limitar el servicio de almacenaje de equipajes con coste. Debido a ese malentendido y para que no se sintiesen disgustados, finalmente les aplicamos un descuento de más del 35% en el servicio de guardamaletas. Sentimos que esto haya supuesto incomodidad durante su estancia. Esperamos que nos brinde otra oportunidad en el futuro para mejorar su experiencia.

10/10 Eccellente

James

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Would stay again
Clean and comfortable, in a good location.
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 1 feb 2024
Dear James,Thank you so much for taking the time to share your experience at Hotel Princesa Plaza Madrid. We are thrilled to hear that you had an excellent stay with us! Your kind words motivate us to continue delivering exceptional experiences, and we can't wait to welcome you back for another fantastic visit. Warm regards.

6/10 Soddisfacente

CARLOS

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
El hotel esta en remodelscion y el acceso es difícil de encontrar, además de que la atención del personal de recepción deja mucho que desear
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 31 gen 2024
Estimado Carlos, Lamentamos saber que sus expectativas no se han cumplido en esta ocasión, y que nuestro personal de recepción haya causado esa impresión, nos esforzamos a diario para dar un servicio de calidad, abordaremos el tema directamente con el departamento . Tenga en cuenta que el hotel está realizando un proyecto de renovación para mejorar las instalaciones y servicios, sentimos que esto haya supuesto incomodidad durante su estancia.Esperamos que nos brinde otra oportunidad en el futuro para mejorar su experiencia. Atentamente

6/10 Soddisfacente

Patricia

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 31 gen 2024
Estimada Patricia,Lamentamos saber que sus expectativas no se han cumplido en esta ocasión. Tenga en cuenta que el hotel está realizando un proyecto de renovación para mejorar las instalaciones y servicios. Esperamos que nos brinde otra oportunidad en el futuro para mejorar su experiencia. Atentamente

6/10 Soddisfacente

Mauricio

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Unfortunately we didn’t know the hotel is under remodeling after we reserve and pay. There is no lobby entrance, we spent 20 min walking around finding the very small temporary entrance. Staff at check in really dry and rough. Room was ok but absolutely noisy, due to 3 conditions. 1) ambient noise of a very busy area, window isolation not enough. 2) remodeling construction noises and 3) windows … once the sun hits the aluminum window frames in the morning it is extremely noisy due to material expansion/contraction, I hope this will be addressed in the remodeling. Breakfast room was no even ready to accommodate us and extreme heat inside. Bottom line, being under construction and lacking lots of amenities and issues MUST be published prior the the reservation and payment, so we could decide or not. Room in general was nice.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 30 gen 2024
Dear Mauricio, Thank you for sharing your feedback with us. We genuinely apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We understand the importance of transparency, and we want to clarify that information about the renovation is available on our website. However, we regret that this information may not have been as noticeable as it should have been during your booking process.Regarding the concerns you raised about noise, as part of our renovation project, we are actively working to enhance soundproofing measures to ensure a more peaceful and comfortable experience for our guests.We appreciate your understanding and patience during this transitional period. Your valuable insights help us improve, and we are committed to addressing the issues you highlighted.We want to assure you that guest satisfaction is our top priority, and we are taking immediate steps to rectify the situation. If you have any further concerns or if there's anything we can do to make amends, please feel free to contact us directly.We hope you'll consider giving us another chance in the future. Thank you for bringing these matters to our attention, and we appreciate your understanding.Best regards.

10/10 Eccellente

ALBERTO

Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excelente hotel. Sobrepaso nuestra espectativa por la hablitacion tan cómoda y elegante. Muy bien situado.Recibimos una bienvenida con galletas, jugo y confites. Muy agradecidos.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 29 gen 2024
Estimado Alberto,Agradecemos sus amables palabras y nos complace saber que su estancia en nuestro hotel superó sus expectativas. Nos esforzamos constantemente para que nuestros huéspedes tengan una experiencia inolvidable.Nos alegra que la ubicación haya sido de su agrado y haya facilitado su visita a nuestra ciudad.El detalle de bienvenida es una pequeña muestra de nuestro deseo de hacer que cada momento de su estadía sea especial. Nos llena de alegría saber que apreciaron este gesto.Esperamos tener el placer de darle la bienvenida nuevamente en el futuro. Gracias por elegir nuestro hotel y por tomarse el tiempo de compartir su experiencia.Saludos cordiales,