Veranda

Recensioni per Hotel HSM Atlantic Park Hotel

4 out of 5
Hotel HSM Atlantic Park Hotel
C/Calderon De La Barca 2, Magalluf, Calvia, Mallorca

Recensioni

7,4

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 21 su 106 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 48 su 106 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 23 su 106 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 10 su 106 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 4 su 106 recensioni" "

8,0/10

Pulizia

7,8/10

Personale e servizio

6,6/10

Servizi

7,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

6,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Manuel

Soggiorno di 7 notti ad agosto 2023
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 20 set 2023
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon!Best regards, HSM Customer Service.

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Hotel sporco, cibo pessimo. L’hotel non corrisponde alle foto che si vedono dal sito. Non c’è campo da tennis, campo da golf come dicevano. Posizione scomoda
Soggiorno di 7 notti a luglio 2019

10/10 Eccellente

Pasquale

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 14 notti a giugno 2019
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 16 lug 2019
Dear Pasquale, Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel. Best regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
L'hotel è molto gradevole e pulito. Si trova vicino alla fermata dell'autobus dalla quale si va direttamente in aeroporto con l'A11. La colazione è abbondante e buona.
Soggiorno di 4 notti a giugno 2019
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 16 lug 2019
Dear guest, Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel. Best regards,

4/10 Scarso

atlantic, tart

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
È incredibile!! Una pensione a 4 stelle
Dopo il check-in avevamo già voglia di cambiare hotel.. La cassa forte si paga la wi-fi si paga e non funziona lo stesso, grazie all pirates vicino siamo riuscìti a collegarci.. La struttura è vecchia ma tenuta un ottimo stato. L'hotel e ben gestito grazie al ottima professionalità del personale. Ma è troppo caro per il livello del offerta da pensione..non lo consiglio...noi siamo rimasti 4 notti su dieci programmate!!!

10/10 Eccellente

Galliano, Domegge di Cadore

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
SOGGIORNO ALL' ATLANTIC PARK DI MAGALLUF
Ottimo hotel, camera molto spaziosa e pulita bene ( junior suite), cucina valida varie e ben confezionata. Unica pecca il bar dove servono (causa all inclusive) le bevande e i caffè nei bicchieri e tazzine di plastica. Se tornerò a Magalluf probabilmente sceglierò ancora lo stesso hotel.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Buon rapporto costo qualità, se trovate l'offerta
L'hotel è il classico albergo spagnolo, 9 piani su piccola piscina. Camere abbastanza ben tenute e pulite. Servizio ristorazione buono e vario, nulla di eccezionale ma neppure malaccio, il full inclusive copre praticamente tutto a tutte le ore e lo consiglio visto il prezzo. Hotel valido se trovato a prezzi interessant, direi un buon 3 stelle. La cittadina di Magaluf è un agglomerato di pub inglesi e negozi, peccato perchè le spiagge non sono niente male. Non esiste nulla di tipico spagnolo per intenderci.

8/10 Buono

Mark

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Pleasant hotel, great location, friendly staff.
Pleasant stay. We were very impressed with James at reception who checked us in at 130am. We were told that a cold evening meal have left for us in the dinning room along with tea and coffee if required, which was unexpected and very nice. We were half board. Breakfast was good, with plenty of variety. Being half board we could choose daily to have lunch or evening meal. We were a little disappointed that tea and coffee was only available at breakfast and not a lunch or dinner. This was compounded by not having tea and coffee facilities in the rooms. I think the hotel should at least have one or other. Otherwise a very nice stay, friendly and helpful staff.
Soggiorno di 6 notti a settembre 2023

6/10 Soddisfacente

Maxine

Liked everything apart from the coffee and tea not made fresh and proper entertainment was lacking
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 14 set 2023
Dear guest, First of all we would like to thank you for sharing your experience with us. Feedback from our guests is a very important tool for us as it enables us to pin point our weak areas and to improve them accordingly. We would like to welcome you again soon!All the best from Mallorca, HSM Customer Service.

8/10 Buono

Cecilie Kløcker

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Very Nice
Soggiorno di 6 notti a luglio 2023
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 3 ago 2023
Dear guest, Thank you for the time you invested in your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay and let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and that you return to our hotel again in the future. Best regards,HSM Customer Service.

8/10 Buono

Ina

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti a luglio 2023
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 3 ago 2023
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon!Best regards, HSM Customer Service.

10/10 Eccellente

Julio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Superbe
Soggiorno di 10 notti a maggio 2023
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 31 mag 2023
Dear guest, Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are sure that all staff enjoyed your visit. We are delighted that you liked the entire hotel. We will congratulate all the staff, they will be very happy. We will be very pleased to welcome you back again!Best wishes from Mallorca, HSM Customer Service.

8/10 Buono

Jana

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
.
Soggiorno di 9 notti a settembre 2022
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 4 ott 2022
Dear guest, Thank you for the time you invested in your fantastic review. We are happy to know that you have enjoyed of a wonderful stay and let us express our gratitude for your nice comments related to our hotel. We hope your journey back home was a safe and pleasant one and that you return to our hotel again in the future. Best regards,HSM Customer Service.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 5 notti a settembre 2022
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 15 set 2022
Dear guest, First of all we would like to thank you for sharing your experience with us. Feedback from our guests is a very important tool for us as it enables us to pin point our weak areas and to improve them accordingly. We would like to welcome you again soon!All the best from Mallorca, HSM Customer Service.

8/10 Buono

Alima

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Plutôt bon hôtel
Bon accueil et personnel très accueillant et gentil. Concernant l’hôtel les photos mis sur le site laisse penser qu’il y a plusieurs piscine. Il y en a qu’une. De plus, en journée, Il y a un groupe de joueurs qui jouent au ballon ce qui fait que nous pouvons pas nager dans une partie de la piscine. Concernant les chambres conforme aux photos mais parfois il peut avoir du bruit cause des clients mais aussi à cause du personnels et c’était le matin. Je devais sortir pour leur dire de faire moins de bruit. La cantine rien à dire sur la nourriture très très très variés que ça soit du petit déjeuner au dîner mais les couverts et les assiettes étaient sales ce n’est pas normal pour un « hôtel 4 étoiles ». De plus, quatre jours après notre arrivée on nous a demandé comme ça de payer notre boisson alors qu’on nous l’avais jamais demandé donc pas compris. (5€) pour des jus coupés à l’eau. En globalité le séjour était bien des spectacles se font tous les soirs ce qui anime l’hôtel. Nous sommes à proximité des boîtes de nuit, d’une grande allée avec plusieurs commerces et de la mer. Il y a un arrêt de bus juste en bas de l’hôtel qui vous emmène un peu partout jusqu’à même palma. Ps: Pour l’hôtel pour moi ce n’est pas un quatre-étoiles mais plutôt un 3 il faudra juste donner un nouveau souffle à l’immobilier.
Soggiorno di 9 notti ad agosto 2022
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 23 ago 2022
Dear guest, First of all we would like to thank you for sharing your experience with us. Feedback from our guests is a very important tool for us as it enables us to pin point our weak areas and to improve them accordingly. We would like to mention that we would have liked you to have contacted us during your stay to improve your situation. If you had half board, drinks are paid separately. Regarding cleanliness, we are sorry that we did not meet your expectations. We have established protocols and quality standards to guarantee absolute hygiene and cleanliness in the hotel. We can assure you that deep cleaning is an absolute necessity for us, so we take your comments very seriously and have forwarded them to the department head so he can review the procedures.We would like to welcome you again soon!All the best from Mallorca, HSM Customer Service.

6/10 Soddisfacente

Robin Kåre Nordal

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2022
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 22 ago 2022
Dear guest, First of all we would like to thank you for sharing your experience with us. Feedback from our guests is a very important tool for us as it enables us to pin point our weak areas and to improve them accordingly. We would like to welcome you again soon!All the best from Mallorca, HSM Customer Service.

2/10 Terribile

Shawna

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
too much noise. Air conditioning did not work well.
Soggiorno di 7 notti a luglio 2022
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 25 lug 2022
Dear guest, Thank you for sharing your time to comment your experience with us. We take note of your assessment and comments in order to continue improving day by day. We would have like that during your stay you had contacted us to improve your situation. Our highest priority is that our clients feel like home. Best regards. HSM Customer Service.

10/10 Eccellente

Melanie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great stay friendly staff
Soggiorno di 6 notti a giugno 2022
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 23 giu 2022
Dear Melanie, Thank you very much for your lovely comment. We are very pleased to know that you have enjoyed your holidays in our hotel. We are pleased that you have valued in such a good way the efforts made by our staff because we always try to encourage the kindness and courtesy in our team. For that reason, we will congratulate our staff for their great job. Our main objective is that our customers feel like home. We will be pleased to receive you again at our hotel! Best regards, HSM Customer Service.

8/10 Buono

Louise

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Alt i alt en dejlig oplevelse
Et dejligt ophold. Det eneste jeg vil fremhæve som negativt er at meget service i buffeten ikke var ordenligt rent. Man skulle lige igennem et par tallerkener for at få en ren. En lille sidebemærkning hvis man som mig ikke tåler gluten, så er der ikke meget at vælge mellem og skiltningen er ikke-eksisterende.
Soggiorno di 5 notti a maggio 2022
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 10 giu 2022
Dear guest, First of all, we would like to thank you for sharing your experience at our hotel. We are grateful for your comment, because this helps us to constantly improve and adapt to the needs of our guests. Know that we have menus for celiacs on request. We would like to thank you for you visit! Best regards, HSM Customer Service.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
We have stayed here bfore and loved it.good locatoon and facilities v clean and frienfly staff.
Soggiorno di 4 notti a settembre 2019
Risposta di HSM Customer Service. , il giorno 2 ott 2019
Dear guest, Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are sure that all staff enjoyed your visit. We are delighted that you liked the entire hotel. We will congratulate all the staff, they will be very happy. We will be very pleased to welcome you back again! Best wishes from Mallorca,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hissarna var ett problem, tog lång tid att få hiss
Soggiorno di 6 notti a settembre 2019
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 27 set 2019
Dear guest, First of all we would like to thank you for sharing your experience with us. Feedback from our guests is a very important tool for us as it enables us to pin point our weak areas and to improve them accordingly. We would like to welcome you again soon! All the best from Mallorca!

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a settembre 2019
Risposta di HSM Customer Service., il giorno 19 set 2019
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

10/10 Eccellente

ANDREW

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very nice hotel
We had 3 nights stay 7th Sept to 10th sept. Very relaxing and chilled this time of year!! The Hotel was very nice, clean and food v good. In particular the staff were so friendly and couldn’t do enough for you. The location was very central to amenities and the strip and beach about 6 or 7 minutes walk. Would deffo recommend
Soggiorno di 3 notti a settembre 2019
Risposta di HSM Customer Service. , il giorno 12 set 2019
Dear Andrew, Thanks for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are sure that all staff enjoyed your visit. We are delighted that you liked the entire hotel. We will congratulate all the staff, they will be very happy. We will be very pleased to welcome you back again! Best wishes from Mallorca,

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
average stay
The hotel was average. The hotel itself was located centrally so allowed easy access. However breakfast was average. Rooms were not cleaned everyday, when they were cleaned the only way you could tell was because the beds were made up and towels were re-placed. Everything else was barely touched.
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2019
Risposta di HSM Customer Service. , il giorno 2 set 2019
Dear guest, Thank you for sharing your opinion with us. We would like to thank you for your constructive criticism as it allows us to improve our services. We will happy to welcome you again and you can verify our commitment to improve the quality of our services! Best regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2019
Risposta di HSM Customer Service., il giorno 27 ago 2019
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Bon hôtel
Personnel qui ne parle pas bien le français difficulté de compréhension mais beaucoup d animation
Soggiorno di 8 notti a luglio 2019
Risposta di HSM Customer Service , il giorno 6 ago 2019
Dear guest, First of all we would like to thank you for sharing your experience with us. Feedback from our guests is a very important tool for us as it enables us to pin point our weak areas and to improve them accordingly. We would like to welcome you again soon! All the best from Mallorca,

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Soggiorno di 7 notti a luglio 2019
Risposta di HSM Customer Service., il giorno 2 ago 2019
Dear guest Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given about our hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Jeden abend gab es immer lärm . Wir haben mehr als 3 mal an die recepcion zu anrufen weil die gaste von England viel lärm gemacht haben. Es waren am meisten junge laute von England es war sehr angenem.
Soggiorno di 5 notti a luglio 2019
Risposta di HSM Customer Service. , il giorno 17 lug 2019
Dear guest, Thank you for sharing your opinion with us. All your comments are essential to improve our service. We will share you suggestions about the hotel with our quality department to continue improving our services day after day. We will be very pleased to welcome you back again at our hotel. Best regards,

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
It was advertised as a family hotel but it was full of large groups of boys who were drunk at the pool in the afternoon and extremely loud. They would come back to the hotel at 6 in the morning drunk, yelling, running up and down the corridor and slamming doors. If you want sleep don’t stay here.
Soggiorno di 7 notti a giugno 2019
Risposta di HSM Customer Service. , il giorno 16 lug 2019
Dear guest, We regret that your stay has not been as positive as we would have liked. Our priority is to offer the best services and facilities to make you feel like home. We are sorry we did not achieve your expectations. Best regards,

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
The restaurant menu was good. The welcome reception was unsatisfactory. Waking up every day at 4am because guest were returning from late night partying and banging on their doors. The wall insulation was very poor as you can hear the communication and music on the other partitioned room. I had to ask the cleaning staff to change my bedding. The entertainment was not interesting. I would rate ig a 3 star. Its not like the Atlantic Park hotels have been too
Soggiorno di 7 notti a giugno 2019
Risposta di HSM Customer Service. , il giorno 16 lug 2019
Dear guest, Thank you for sharing your opinion with us. All your comments are essential to improve our service. We will share you suggestions about the hotel with our quality department to continue improving our services day after day. We will be very pleased to welcome you back again at our hotel. Best regards,

6/10 Soddisfacente

Victor

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti a giugno 2019
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 16 lug 2019
Dear Victor, Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel. Best regards,

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 4 notti a maggio 2019
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 16 lug 2019
Dear guest, Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel. Best regards,

8/10 Buono

Ensa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Parresa
Frukosten kan förbättras. Vi saknade färska råvaror och nyttigare alternativ som gröt och rågbröd vilket dock serverades sista dagen av vår 11 dagars vistelse. Juicen smakade dåligt. Bilderna på frukosten var missvisande, såg mycket mer och bättre ut på bild. I övrigt var allt helt ok. Ett plus på kanten till städpersonalen!
Soggiorno di 11 notti ad aprile 2019
Risposta di HSM Customer Service. , il giorno 16 lug 2019
Dear Ensa, First of all, we would like to thank you for sharing your experience with us. The feedback from our clients is a very important tool for us, since it allows us to identify our weak point and be able to improve them. We regret that the food has not been of your liking, our highest priority is the satisfaction of our customers. We take notes of your comments and we will send them to the kitchen team. We hope to welcome you again in one of our hotels. Best regards,

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Buffet Staff are great, but there are busloads of Spanish senior citizens groups at this hotel that will stare and chatter at Black women.
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2019
Risposta di HSM Customer Service. , il giorno 16 lug 2019
Dear guest, Thank you for sharing your opinion with us. All your comments are essential to improve our service. We will share you suggestions about the hotel with our quality department to continue improving our services day after day. We will be very pleased to welcome you back again at our hotel. Best regards,

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 7 notti ad aprile 2019
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 16 lug 2019
Dear guest, Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel. Best regards,

8/10 Buono

Sharon

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2019
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 16 lug 2019
Dear Sharon, Thank you for your comment and for the positive assessment you make about your experience in our establishment. We are looking forward to welcome you soon again at our hotel. Best regards,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Chambre très male insonorisée, on entend tout. Nous avons eu du mal à dormir. Néanmoins propre, personnel très sympathique,la nourriture pas très variée mais bonne. En gros agréable. Par contre les coussins sont un enfer pour les cervicales.
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2019
Risposta di HSM Customer Service., il giorno 16 lug 2019
Dear guest, Thank you for sharing your opinion and for the good valuation you have given us about the hotel. We feel proud to know you felt comfortable and enjoyed in our establishment, which is our main objective. We hope to see you again very soon! Best regards,

10/10 Eccellente

Juan, magaluz muy bien

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
todo el personal recepcion ,camareros,as limpieza todos fantasticos un equipo humano fenomeno
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2019
Risposta di HSM Customer Service, il giorno 20 lug 2019
Estimado Juan, Muchísimas gracias por su agradable comentario, nos enorgullece enormemente saber que ha disfrutado de unas agradables vacaciones en nuestro hotel. Estamos encantados de que evalúe los esfuerzos de nuestro personal tan amable, porque ponemos gran énfasis en la orientación al servicio, la amabilidad y cortesía. Felicitaremos a todo el personal por su buen trato, nuestra mayor prioridad es que nuestros clientes se sientan como en casa. Estaremos encantados de recibirles de nuevo

4/10 Scarso

Riziki Namusobya

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Hotellet er mer av 2 stjernes hotell enn oppskryt. Dårlig service med sliten personal som ikke var til stor hjelp når en trengte det. Lite bra service å få både i resepsjonen, baren og ved måltider. Dårlig å kommunisere. Dårlig luft på rommene og airkondisjon som ikke fungerte. Vi ble syke og måtte ligge med åpen dør i 3 dager og fikk nytt rom natten før vi skulle reise og fikk ikke beskjed om det før etter kveldsmat. Dårlig rengjøring på rommene og mat området der det var buffet,...skitne glass, bestikk ... Aldri igjen
Soggiorno di 7 notti a luglio 2018

8/10 Buono

Graham

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Decent hotel for a short stay
Busy local hotel to Magaluf, comfortable room with good working a/c and mini fridge. Lifts are bit of a pain as there is only two for 9 floors. Food was decent, we had half board for breakfast and dinner as we were out exploring the island all day so this worked better for us. We were surprised that drinks were extra per person of €5 each per day so we didn’t opt for this. Pool is a good size with outdoor bar. Free on road parking if you hire a car.
Soggiorno di 5 notti a settembre 2018

8/10 Buono

Jane

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Clean friendly pool area fabulous.
Soggiorno di 5 notti a settembre 2018
Risposta di Reception manager, il giorno 26 set 2018
Thank you for booking at HSM Atlantic Park

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Recension om hotellets helhet!
Trevligt hotell nära stranden. Gott om utrymme vid poolen och alltid solstolar lediga. Maten var för det mesta toppen, (typisk all inclusive mat med buffé där man fick ta det man gillade). Dom hade dessutom olika temadagar så ibland fanns det paella, ibland thai, ibland kebab, ibland italiensk mat. Från baren kunde man beställa färdiga drinkar från en maskin (vissa goda, vissa inte) men man kunde också utnyttja deras spritsortiment och blanda egna drinkar, vilket var toppen! Vi bodde på andra våningen med utsikt mot poolen och klockan 00.00 varje kväll stängde dom baren och släckte ned så det var tyst och lugnt att sova. Städning skedde varje dag och det fanns AC på rummet. Överlag ett bra hotell med trevlig och arbetsam personal. Vi är nöjda!
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2018
Risposta di Reception manager, il giorno 26 set 2018
Thank you for book at HSM Atlantic Park. Best wishes.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Août 2018
Salle de bain vétusté, y a même des bistiolles au plafond! Service au top + personnel.
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2018

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Nice hotel but has gone downhill since last year.
Hotel ok but was better food last year, has gone downhill a bit.
Soggiorno di 9 notti a luglio 2018

8/10 Buono

laura

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Hôtel bien situé calme avec des activités ludiques pour enfants et adultes confort juste qu’il faudrait qui change tous les deux jours environs les draps et les verres dans la sdb tous les jours
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2018
Risposta di Reception manager, il giorno 28 set 2018
Merci d'avoir réservé au HSM Atlantic Park

10/10 Eccellente

Matthew

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Best 10 days.
Have just had the best 10 days here a can not recommend the food and service here enough. Lovely place to stay and great position for the water parks and beach.
Soggiorno di 10 notti a luglio 2018
Risposta di Reception manager, il giorno 26 set 2018
Thank you for booking at HSM Atlantic Park

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 6 notti a luglio 2018

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Hotellin tuli olla neljän tähden mutta mielestäni se vastasi enemmän 3 tähden hotellia. Ruoka ei ollut kovinkaan timanttista vaan lähinnä isolle massalle tehtyä bulkkiruokaa.
Soggiorno di 6 notti a luglio 2018

8/10 Buono

Nate, London

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
4/5
Calm hotel, good hospitality but its the furthest from the strip
Soggiorno di 7 notti a luglio 2018
Risposta di Reception manager, il giorno 24 lug 2018
thank you for your stay at HSM Atlantic Park

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 9 notti a giugno 2018