Vista dalla struttura

Recensioni per BSA Tower Serviced Residences

3.5 out of 5
BSA Tower Serviced Residences
Unit G7, BSA Tower, 108 Gallardo St, Legaspi Village, Makati, Manila

Recensioni

6,4
Valutazione di 10 - Eccellente. 63 su 540 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 164 su 540 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 170 su 540 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 90 su 540 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 53 su 540 recensioni" "

6,4/10

Pulizia

6,8/10

Personale e servizio

6,6/10

Servizi

5,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

2,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

6/10 Soddisfacente

Darko, Sondrio

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Posizione eccezionale
La posizione dell'hotel è davvero strategica. Attraversi la strada e sei nel Greenbelt park, una lussuosa oasi "commerciale" ma estremamente gradevole e ricca di shopping e relax all'europea. Poco distante dall'ambasciata Italiana 15 min a piedi e vicina ad altri centri commeciali. Strade sicure e ottimo per raggiungere velocemente in taxi qualsiasi altro posto in Makati, data la sua centralità.

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Albergo sito vicino al centro commeciale di makati
EsperienzA non positiva. le stanze molto scure, frigorifero rumoroso, condizionatori, rumorosi. siamo stati costretti a chiuderli. Rumore del parcheggio all'uscita delle macchine.

2/10 Terribile

Maria

Soggiorno di 2 notti a settembre 2022

2/10 Terribile

James

Viaggio di gruppo, Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I pre-paid for two rooms for two nights. When my wife arrived she was told that BSA Tower does not rent on a short-term basis and that there were NO rooms available. They said that they didn't know that you could still reserve and pay for a room. She asked about a refund and was told they knew nothing about that. I have sent a number of emails to the manager and have received no response.
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022

6/10 Soddisfacente

Freddie

Soggiorno di 13 notti a gennaio 2020

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e servizi
The entrance for the hotel is the back of the building right beside the laundromat, not as appealing as the actual lobby in the pictures. Check in area is in a very small space, can only fit 1 guest in, no area to hang around. My parents found a cockroach on the towels in the bathroom, no soap, shampoo, conditioner. However though staff are very friendly and very helpful. Will not recommend.
Soggiorno di 4 notti a marzo 2020
Risposta di Raf, il giorno 25 mar 2020
Dear Guest, Thank you for your valuable feedback. We'll be looking into your concerns. As for the soap and shampoo, we have them in big squeeze bottles inside the bathrooms now. Hopefully you give us another chance on a future reservation. Stay safe.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 14 notti a febbraio 2020
Risposta di Kai, il giorno 22 mar 2020
Thank you for your feedback.

8/10 Buono

Mary Hazel

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di Kai, il giorno 2 mar 2020
Thank you Mary Hazel for the high score given. Looking forward to welcome you back.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di Kai, il giorno 1 mar 2020
Thank you for your feedback!

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Very hot Hotel very nice but hot stuff that carry your bag up to your room that's about it
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2019
Risposta di Kai, il giorno 1 mar 2020
Thank you for your feedback.

6/10 Soddisfacente

haizhong

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
location is good, buy the overall conditions not so satisfied
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Kai, il giorno 11 feb 2020
thank you for your feedback Haizhong! we will work to improve our services and product.

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
BSA is BS!!!! Front door is off limit for guest use. Had to use back alley door. Misleading ad showing beautiful front entrance. Try to use and guards will STOP.you from using it. I want a refund.
Soggiorno di 6 notti a gennaio 2020
Risposta di Kai, il giorno 11 feb 2020
Hi there! Thank you for letting us know. the restriction to use the entrance facing greenbelt is imposed by the condo administration. Our reception is now at Gallardo Street as advertised by the address on Expedia Group and as updated on Google Maps address. The beautiful entrance you saw must be the facade of the mall along Legazpi Street which we have already labeled as "shopping" or things to do. we have left this photo to show the activities near the property.Thank you for your feedback.

8/10 Buono

Samuel AJ

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Perfect location to stay.
Our stay is just ok overall. I commend the staff for they are extremely polite and helpful. The room is kind of outdated needs some upgrade. Security is great. The location is perfect.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di Kai, il giorno 8 feb 2020
Thank you for giving feedback about your stay.

6/10 Soddisfacente

Dietz,Wilma, Seattle Washington

Viaggio di lavoro
The towels smells; they are stained and not white. The lobby sucks and smell sewage😩
Soggiorno di 17 notti a gennaio 2020
Risposta di Gel- Front Office Department, il giorno 3 feb 2020
Dear Ms. Wilma, Thank you for your feedback regarding your recent stay with us. We apologize also for the inconveniences you experienced while staying with us. Please know that we are doing our best to give the best services to our guest. All concerns are noted and we will have an investigation. We hope you could still come back and stay with us gain in the future.

8/10 Buono

Leonora

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di Kai, il giorno 3 feb 2020
Thank you for your feedback about your stay! Hope you stay with us again soon.

8/10 Buono

Rosemarie

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Only bad thing is we cannot use front door!
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2020
Risposta di Kai, il giorno 3 feb 2020
Thank you for your feedback about your stay! see us again soon

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
不是那個地方入口,在後巷另一座大廈後門入口
只是宿一晚翌早5點去機場,入住時根本叫Grab 都是去了108 Legaspi Street, 找不到真正的入口,實際上那個地址是業主或租客的入口,用來去廣告,我們要由正門步行50米去後卷另一座大廈後門入口,所謂前台check in 只是一張3尺書枱做登記,房內連風筒都沒有,地布是灰黑色,毛巾有異味淺灰色!第二天早上call Grab 去機場,等了20分鐘那部車都找不到地址。結果要截的士去機場。 強烈要求BSA要更正地址,不要欺騙群眾!照片同真實差距甚大!
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di Kai, il giorno 11 feb 2020
Dear Guest, thank you for writing back to us about your experience. Our address has long been updated on our online websites and made sure that a guide is emailed right after a booking is made, to ensure to direct cab drivers to use Gallardo Street instead of Legazpi Street. You can see this on the message app of Expedia/hotels.com. We are sorry that you had trouble finding our place.

8/10 Buono

Steven

Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di Kai, il giorno 28 gen 2020
Thank you for staying with us Steven, and thank you for providing us feedback as well

4/10 Scarso

R.M

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Nothing special
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2020
Risposta di Gel- Front Office Department, il giorno 24 gen 2020
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback regarding your recent stay with us. We would like to apologize for the inconveniences you experienced while staying with us. We hope that you could come back and stay with us again in the future. we will make sure that you will have the best stay. Thank you

10/10 Eccellente

Leonce

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
ENJOY YOUR TIME AT BSA Tower Serviced Residences
Depending on your need: I wanted a place where I can cook and access nearby malls. In fact the area is safe and I liked the environment within and without... I had a chance of walking around during the night and never had to fear anything... I am not sure but I think this is one of places where i felt comfortable walking during the night. There are places like Ayala Garden where I spent two days just enjoying whatever was going there... no disturbance no massage girls to bother you etc. Another thing I liked the area is that there are restaurant and shops that run almost 24 hrs.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di Kai, il giorno 23 gen 2020
HI Leonce, we are happy that you enjoyed your stay and was able to explore the area too. Hope to welcome you back soon!

8/10 Buono

Jennifer

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very recommended
Bathroom sink was clogged. Balcony is locked sealed shut inaccessible. Overall I still recommend BSA . Very clean & staff was very friendly. Walking distance to Glorietta Mall & other shopping areas. Just about 30 minutes from the Airport.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2020
Risposta di Kai, il giorno 13 gen 2020
Dear Jennifer. We thank you for your recent stay. We do apologize for the bathroom sink which was clogged, we hoped you were able to raise that to us for a quick fix during your stay? The balcony is kept shut for safety and security purposes. we appreciate your kind understanding.

10/10 Eccellente

Pinky, NJ

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
My parents would always stay in the hotel when we visit the Philippines. They love the place and everyone are so friendly. I do love this hotel too! Keep up the good work guys! This is the 3rd time my parents are staying again there in a few weeks. See you soon! Thanks!
Soggiorno di 2 notti a settembre 2019
Risposta di Gel Front Office, il giorno 7 gen 2020
Thank you Ms. Pinky for your feedback. We are glad that your parents enjoyed there stay with us. We are excited to see you on your next visit with us! Thank you again!

10/10 Eccellente

Kay

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excellent
Very cozy and spacious. Personnels are nice.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2019
Risposta di Kai, il giorno 26 dic 2019
Thank you for staying with us!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Much better Wifi than BSA Suites
This one is much better than BSA Suites, Don Carlos Palanca. Water refilled every day, cleaner floors and best of all much better WiFi.
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2019

2/10 Terribile

Hector gerard

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Bad faith! Unconcerned management!
The front office staff disclosed the terrible situation of an elevator technical malfunction, only after I signed the accommodation agreement. The elevator works for a short 30 minute window period every 2 hours. For the next 2 days hotel I and other hotel had to suffer and wait in a cramped crowded elevator lobby (no seats) for the short window period by which to access our hotel rooms. Terrible circumstances which the hotel management could have alleviated with a few additional amenities. It seems they just don't care. Very deficient management action for an otherwise well located hotel.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2019
Risposta di Gel- Guest Services, il giorno 22 dic 2019
Dear Mr. Hector, Thank you for your feedback regarding your recent stay with us. First of all, we would like to apologize for the inconveniences you had experience while staying with us. We had a problem with the building elevators. The breaker where the electricity is connected was broken that is why that building administration had to have fixed as soon possible. Please know that the situation is beyond our control. It took days before it was fixed. To assist guest, schedule of the lift was given. Again we apologize for the uncontrollable situation you had experienced. As of the moment, the elevators is working already. We do hope to see you again on your next visit. Thank you

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 9 notti a dicembre 2019
Risposta di Gel- Guest Services, il giorno 22 dic 2019
Thank you for staying with us. We hope to see you again on your next trip.

4/10 Scarso

Adrian

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
not able to access the lobby to check-in counter
The check in counter is at the back of the property, not convenient and is bad when they make you walk around the outside like a 100 metres dragging your luggage, not able to use the lobby corridor as informed by the porter until after check-in. the unit is dated and power sockets points in awkward location. Balcony is locked for security reasons which i feel is more to prevent smoking or jumping off the building.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019
Risposta di Kai, il giorno 9 dic 2019
Hi Adrian, thank you for your feedback. We do apologise if the changes within the building has posed some inconveniences. We have been proactively messaging incoming guests to ensure they advise their transfers/rides drop off point is at Gallardo Street. Rest assured that we have staff ready to assist guests should they still be dropped off along Legazpi.

2/10 Terribile

Alain

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Location amd nothing else
Location and nothing else
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019
Risposta di Kai, il giorno 8 dic 2019
Hi Alain. We are sad to hear you were unhappy about the stay. If you wish to give us details on what happened, we can work on improvements.

8/10 Buono

Hans-Henning

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bumpy start, but room was great.
The room was very large and was kept clean. All amenities were provided. Unfortunately was my first impression at the reception very bad, as due to some dispute between operator and owner front entrance was not accessible for guests and I had to enter through the back door. However, the staff was nice and accommodating and I have no complaints otherwise. I hope for the operator that they can work on matters.
Soggiorno di 4 notti a novembre 2019
Risposta di Kai, il giorno 7 dic 2019
Hi Hans-Henning, thank you for your feedback. We do apologise if the changes within the building has posed some inconveniences. We have been proactively messaging incoming guests to ensure drop off point is now at Gallardo Street. Rest assured that we have our staff ready to assist you.

6/10 Soddisfacente

Roger

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Elevator/ Lift was Broken. Walked up 21 floors
Nice room for the price, but elevator was not working, so I had to walk up 21 flights of stairs.
Soggiorno di 3 notti a novembre 2019
Risposta di Gel - Front Office Department, il giorno 2 dic 2019
Thank you for your feedback regarding your recent stay with us Mr. Roberts. First we would like to apologize for the inconvenience your experienced while staying with us. For the elevators, we apologize but there was an emergency happened on the system breaker of the building which the elevators electricity is connected. It was unexpected, untimely and beyond our control. As of the moment, the breaker was already fixed and elevator is in normal operation. Thank you for your understanding and we hope you could stay with us again in the future.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I was just surprised that their reception area is at the back. The contract for front entrance apparently expired. That was the downside only.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2019
Risposta di Kai, il giorno 1 dic 2019
Hi there! thank you for your feedback. We are constantly improving our services including the new location of our hotel entrance to serve you better.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a novembre 2019
Risposta di kai, il giorno 1 dic 2019
Thank you for your feedback!

2/10 Terribile

Ms. C

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Terrible
Terrible not to stay again. Their is no elevator as their is a fault and they don’t have any back up or alternative until the next day which is a 30min run of elevator every two hours. If their is anything good it is the hard work of Jhunell,Rey and the bellmans and housekeeping to work triple hard on this condition hopefully the higher management can see that because apart from this hardworking people the top management are useless.
Soggiorno di 5 notti a novembre 2019
Risposta di Kai, il giorno 8 dic 2019
would like to apologize for the inconvenience you havev experienced while staying with us. there was an emergency happened on the system breaker of the building which the elevators electricity is connected. It was unexpected, untimely and beyond our control. It has affected the tenants and hotel guests. The breaker has been fixed and elevator is in normal operation. Thank you for your understanding and we hope you could stay with us again in the future

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 8 notti a novembre 2019
Risposta di Kai, il giorno 1 dic 2019
Thank you for your feedback. We will work to improve our sevices and facilities.

8/10 Buono

torben

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Staff was very good
Soggiorno di 4 notti a novembre 2019
Risposta di Kai, il giorno 26 nov 2019
Thank you Torben for staying with us!

10/10 Eccellente

Edsel, Creek

Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
I highly recommend. Close to almost everything you need for a vacation.
Soggiorno di 14 notti a novembre 2019
Risposta di Kai, il giorno 25 nov 2019
Thank you Edsel and we hope to welcome you back here in Bsa Tower.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Friendly staff and excellent location
What was very impressive was how friendly the staff were during our stay. They are always willing to assist and always with a smile. Location is great central location. It was recommended to me by a friend and will do the same. Word of mouth is the best review. Will definitely be back. Would like to do a shout out to Nilo the bellman and Danica the room attendant.
Soggiorno di 8 notti a novembre 2019
Risposta di Kai, il giorno 25 nov 2019
Thank you for your recent stay! we have shared your commendation to our staff. we hope to welcome you back again soon,

6/10 Soddisfacente

Junichi

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2019
Risposta di Kai, il giorno 25 nov 2019
Thank you for your stay!

6/10 Soddisfacente

Junichi

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a novembre 2019
Risposta di Kai, il giorno 25 nov 2019
thank you for staying with us!

2/10 Terribile

Le

Soggiorno di 5 notti a novembre 2019

8/10 Buono

Robert

Viaggio con la famiglia
Convenient and affordable Non-cancellation clause not good
Soggiorno di 3 notti a novembre 2019
Risposta di Kai, il giorno 16 nov 2019
Thank you for your feedback Robert. we do provide options in Expedia to book the non reundable rates or the rates with flexible cancellation policies so our guests have options when making their booking.

8/10 Buono

Vergie

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti a novembre 2019
Risposta di Gel- Front Office Department, il giorno 14 nov 2019
Thank you for staying with us! We hope to see you again on your next trip.

6/10 Soddisfacente

Laarni

Soggiorno di 2 notti a novembre 2019
Risposta di Gel- Front Office Department, il giorno 14 nov 2019
Thank you for staying with us. We hope to see you again on your next trip.

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
The equipment is antiquated. The room is also not upgraded. Bathroom is very very old. Kitchenette is antiquated.
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2019
Risposta di Gel - Front Office Department, il giorno 10 nov 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback regarding your recent stay with us. First we would like to apologize for the inconvenience you experienced while staying with us. Please know that we are doing our best to give your the best comfort. As of the moment, we are on the process of renovating some of our rooms and soon new rooms will be released for guest use. We hope you could visit us again in the future and try our services again. Our Guest Services Agents will be assisting and welcoming you. Thank you.

6/10 Soddisfacente

michael

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2019
Risposta di Kai, il giorno 7 nov 2019
Thank you for staying with us Michael! we hope to be able to serve you better on your next stay. do let us know how we can do better.

6/10 Soddisfacente

Robert

Soggiorno di 2 notti a novembre 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
チェックイン、チェックアウトの際にそれぞれ裏に回らなければならないのと、部屋の明かりのスイッチの位置が分かりにくいのが大変でした。 他は、部屋も広いし良かったです。
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019
Risposta di Kai, il giorno 5 nov 2019
Thank you for your feedback. we will work hard to work on improvements

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff are very helpful and accommodating. They are very pleasant. The guards help you cross the busy road.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019
Risposta di FO, il giorno 1 nov 2019
Dear Guest, Thank you so much for such a wonderful review! We thank you for sharing your thoughts with us. Your feedback helps us to provide a better service. Have a great day ahead! ☺

10/10 Eccellente

JP, Los Angeles

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
So convenient to shopping and restaurants. Will stay here again next time I’m in Makati.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019
Risposta di FO, il giorno 31 ott 2019
Good day Sir JP, We really do appreciate your feedback. Thank you for sharing your beautiful thoughts with us. Thank you and have a great day ahead! ☺

10/10 Eccellente

Pepito Jr

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2019
Risposta di Gel - Front Office Department, il giorno 27 ott 2019
Thank you for staying with us. We hope you could visit us again on your next trip!