Tutte le recensioni mostrate sono state scritte da ospiti che hanno effettivamente soggiornato nella struttura. Solo i viaggiatori che hanno prenotato un soggiorno con noi possono inviare una recensione. Verifichiamo le recensioni seguendo le nostre linee guida e le pubblichiamo tutte, positive e negative.Maggiori informazioniApertura in un’altra finestra
Valutazione di 10 - Eccellente. 378 su 956 recensioni" "
10 - Eccellente
378
Valutazione di 8 - Buono. 308 su 956 recensioni" "
8 - Buono
308
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 141 su 956 recensioni" "
6 - Soddisfacente
141
Valutazione di 4 - Scarso. 68 su 956 recensioni" "
4 - Scarso
68
Valutazione di 2 - Terribile. 61 su 956 recensioni" "
2 - Terribile
61
8,6/10
Pulizia
8,2/10
Personale e servizio
7,6/10
Servizi
8,0/10
Condizioni e dotazioni della struttura
8,4/10
Ecosostenibilità
Recensioni
10/10 Eccellente
Kara
19 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Very satisfied with our 4-night stay here!
Kara
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di GM, il giorno 20 mag 2024
Dear Kara, I'm glad that all aspects of your stay met your expectations. We can't thank you enough for staying with us, and we hope to host you again soon. Best, Kara Lundgren, GM
8/10 Buono
David
18 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
David
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Jorge Sarante, il giorno 20 mag 2024
Dear David,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay at Courtyard Coconut Grove.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the entire team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.
10/10 Eccellente
Chacarvia Cilisia
Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
16 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
All of the staff members were excellent! Very accommodating and pleasant!
Chacarvia Cilisia
Soggiorno di 5 notti a maggio 2024
Risposta di GM, il giorno 17 mag 2024
Dear Chacarvia Cilisia, Our associates understand and believe that our valued guests deserve an exceptional stay, and we will continue to push daily to find new ways to WOW our guests. I will be sure to share your very nice comments with our team; they work hard to ensure guests have a pleasant stay. I appreciate you taking the time to write a review, and we look forward to seeing you again on a return visit. Best, Kara Lundgren, GM
4/10 Scarso
SHAN
16 mag 2024
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
SHAN
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di GM, il giorno 17 mag 2024
Dear SHAN, Thank you for choosing us. Our goal is to exceed our guests’ expectations, so I regret that you did not enjoy your visit. We appreciate the feedback and hope to serve you in the future better. Sincerely, Kara Lundgren, GM
8/10 Buono
Steve
13 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Steve
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Jorge Sarante, il giorno 20 mag 2024
Dear Steve,On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for sharing about your recent stay at Courtyard Coconut Grove.It is always encouraging to hear positive feedback, particularly when it comes from those who matter the most – you! Your feedback has been shared with the entire team as a way of celebrating the great guest experiences we delivered. Once again, I appreciate you taking the time to share your feedback.We hope to welcome you again soon.
10/10 Eccellente
Chris
Viaggio di gruppo
6 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great spot in a quiet neighborhood
Chris
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di GM, il giorno 7 mag 2024
Dear Chris, Your comfort is our top priority, so it’s wonderful to know your stay was pleasant. We appreciate your review and recommendation and look forward to your return. Best, Kara Lundgren, GM
10/10 Eccellente
Liberty
Viaggio di coppia
5 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The overall property was beautiful and had everything in a convenient, walkable distance.
Liberty
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di GM, il giorno 6 mag 2024
Dear Liberty, Thank you for sharing your review and recommendation. We're pleased to hear that our lovely hotel and convenient location made for an enjoyable stay. We appreciate having you as our guest, and we hope you'll visit us again soon. Best, Kara Lundgren, GM
10/10 Eccellente
Cristhian
25 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great place
Cristhian
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di GM, il giorno 26 apr 2024
Dear Cristhian, We are thrilled you had a perfect stay! Thank you for the review, and please visit us again. Best, Kara Lundgren, GM
10/10 Eccellente
Cristhian
21 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The best
Cristhian
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di GM, il giorno 22 apr 2024
Dear Cristhian, It was kind of you to take the time to review our hotel. I’m glad you enjoyed your visit. We appreciate your choosing us and hope to host you again. Best, Kara Lundgren, GM
2/10 Terribile
Sara
16 apr 2024
Sara
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di GM, il giorno 6 mag 2024
Dear Sara, I'm very sorry that you did not enjoy your stay. We strive to provide a pleasant experience, so I regret we let you down. We appreciate your feedback and hope to better serve you on a return visit. Sincerely, Kara Lundgren, GM
10/10 Eccellente
Kendrick
14 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
2nd stay here I had the Junior suite with ocean bay view 5 days for my birthday everything is 10/10 recommend to sta. Staff is lovely, rooms are clean plus balcony vibes. A PLUS!
Kendrick
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di GM, il giorno 14 apr 2024
Dear Kendrick, First of all Happy Birthday! It is fantastic to hear that you enjoyed your stay! We thank you for your compliments regarding our accommodations and, more importantly, our staff. Each member of our team strives daily to provide positive guest experiences. Thank you for taking the time to share your review. Best, Kara Lundgren, GM
10/10 Eccellente
Jaylon
13 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Room was modern and beautiful with a great view and the staff was great.
Jaylon
Soggiorno di 6 notti ad aprile 2024
Risposta di GM, il giorno 14 apr 2024
Dear Jaylon, It is wonderful to know that your stay was pleasant. We love hearing that you appreciated our friendly service, amenities, and the view while visiting. Your feedback is helpful, and I thank you for taking the time to share. We look forward to being your hotel of choice when in the area. Best, Kara Lundgren, GM
8/10 Buono
Elizabeth
13 apr 2024
Great choice .
Elizabeth
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di GM, il giorno 14 apr 2024
Dear Elizabeth, It was kind of you to take the time to review our hotel. I’m glad you enjoyed your visit. We appreciate your choosing us and hope to host you again. Best, Kara Lundgren, GM
8/10 Buono
Cindy lee
Viaggio di gruppo
9 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The tennis courts were unsightly and they had tiny fruit flies that were buzzing around all over the entire hotel.
Cindy lee
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di GM, il giorno 10 apr 2024
Dear Cindy lee, It is wonderful to know that your stay was pleasant. We love hearing that you appreciated our friendly service and amenities while visiting. I have taken note of your feedback regarding fruit flies. Thank you for taking the time to share. We hope to be your hotel of choice when in the area. Best, Kara Lundgren, GM
10/10 Eccellente
sai
9 apr 2024
sai
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Jorge Sarante, il giorno 10 mag 2024
THANK YOU! It was a pleasure to host you and looking forward to having you once again in the future.
10/10 Eccellente
Atish
7 apr 2024
Superb
Atish
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di GM, il giorno 8 apr 2024
Dear Atish, We are thrilled to have exceeded your expectations and can't thank you enough for staying with us. The compliments of your review are always welcome, but the best compliment would be a return stay. We hope to see you again! Best, Kara Lundgren, GM
10/10 Eccellente
Vicente, Providence
Viaggio con la famiglia
24 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
.
Vicente
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di GM, il giorno 25 mar 2024
Dear Vicente, Thank you for this flawless rating. We enjoyed hosting you and hope to do so again soon. Best, Kara Lundgren, General Manager
10/10 Eccellente
Gerald
Viaggio di coppia
25 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very friendly staff. Safe neighbourhood. Clean rooms. I very much enjoyed my stay.
Gerald
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2024
Risposta di GM, il giorno 26 feb 2024
Dear Gerald, We are happy to hear from you and know your stay was fantastic. We appreciate you taking the time to share your wonderful experience. Your recommendation encourages our associates, who genuinely care about providing each guest with an enjoyable stay. We look forward to a return visit. Best, Hotel Management
10/10 Eccellente
cinthia
23 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I like it and excellent location !!
cinthia
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di GM, il giorno 24 feb 2024
Dear cinthia,We are so glad that you enjoyed our great location. It was our pleasure hosting you, and we thank you for choosing us.Best,General Manager
4/10 Scarso
Glenn, Miami
Viaggio di coppia
16 feb 2024
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
The rooms are extremely small and the bathrooms are even smaller. There seems to be no monitoring of noise from rooms--when we arrived at 3am, very loud music was coming from the room next door. The most frustrating thing about this hotel was the poor elevator service. Of the three elevators, one was monopolized by the cleaning/linen service and one was out of service. This left only one operating elevator to service a building with over 17 floors.
Glenn
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di GM, il giorno 17 feb 2024
Dear Glenn, I'm sorry to hear that noise pollution and elevator wait times interrupted the comfort of your stay. Your comfort is our highest priority, and I regret that we left you less than completely satisfied. Your feedback is welcomed as it allows us to monitor and improve the guest experience. Thank you for taking the time to share your review. Sincerely, General Manager
8/10 Buono
Amir Mehdi
12 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
nice place but ....
Nice property with good sized room and good location. They made us wait a very long time for check-in. Breakfast system was very complicated and guest unfriendly, but we finally managed to get our promised free breakfast every day. Overall things could run more smoothly I would say.
Amir Mehdi
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di GM, il giorno 12 feb 2024
Dear Amir Mehdi, Thank you for your thoughtful review. I appreciate you choosing us while in the area. I'm sorry for your frustrations at breakfast. It is reflections like yours which allow us to serve our guests better. We hope to host you again. Best, General Manager
10/10 Eccellente
Kimberly
11 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great stay!
Great staff! Whitney was amazing
Kimberly
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di GM, il giorno 12 feb 2024
Dear Kimberly, We appreciate you taking the time to review your experience. Our team understands and believes that our guests deserve a pleasant stay, and we continue to seek new ways to impress. I will be sure to share your lovely comments with Whitney; she works hard to deliver superior service. Thanks again, and we look forward to your next visit. Best, General Manager
8/10 Buono
Chanel
9 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Chanel
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di James D'Agostino, il giorno 1 feb 2024
Thank you for your review. We look forward to your next stay with us.
8/10 Buono
Marc
4 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Marc
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di GM, il giorno 31 gen 2024
Dear Marc, Thank you for your patronage. We are so happy to know you enjoyed your stay. Please visit again soon. Best, James D'Agostino, GM
6/10 Soddisfacente
Adrian
2 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Adrian
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di GM, il giorno 9 gen 2024
Dear Adrian, We appreciate your attention to reviewing our hotel and hope to host you again. Sincerely, James D'Agostino, GM
8/10 Buono
daniel
Viaggio con la famiglia
2 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
daniel
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di GM, il giorno 11 gen 2024
Dear daniel, We humbly thank you for staying with us and for recommending our hotel. We look forward to your next visit. Best, James D'Agostino, GM
10/10 Eccellente
Milad
Viaggio di lavoro
31 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Milad
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di GM, il giorno 11 gen 2024
Dear Milad, I am glad you had a great overall experience, and thank you for sharing your review. Please visit us again soon! Best, James D'Agostino, GM
10/10 Eccellente
Luis Carlos
Viaggio con la famiglia
29 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Luis Carlos
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
2/10 Terribile
Kristin
23 dic 2023
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Seriously horrendous staff. All the front desk were completely rude- seriously disrespectful, dismissive unknowledgeable, rude angry to even has to be there. Unhelpful and actually personally mean. We stayed for 4 days and one day with a huge suite- they didn’t clean the rooms, leave coffee
Kristin
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di GM, il giorno 25 dic 2023
Dear Kristin,I'm so sorry to hear about the disappointing experience you had and would certainly never want to leave you with a poor impression. I sincerely apologize that we were unable to provide you with the exceptional stay and service you’ve come to expect from us. We value your business and your loyalty to our brand. Please know that your comments are being addressed with our team and additional steps will be taken to ensure we're doing all we can to serve our guests. We hope you'll consider staying with us again.Sincerely,James D'AgostinoGeneral Manager
2/10 Terribile
Kristin
Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
23 dic 2023
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotels front desk staff especially a clerks are rude, short with guests, dismissive and disrespectful- they are awful. They treats guests as if they are lucky even speak with her. I won’t recommend this hotel. Your cleaning staff does not speak English so there is no way to interact with them. Your bar staff was kind but the front desk charged us for water we should have received complimentary- don’t stay here!
Kristin
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di GM, il giorno 24 dic 2023
Dear Kristin,Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for falling short of meeting your expectations. We have a dedicated staff who normally receive high marks for service, so I regret that we fell short and for your overall poor impression. I appreciate your feedback as it allows us to positively impact future guest experiences. We hope to see you again.Sincerely,James D'AgostinoGeneral Manager
10/10 Eccellente
Diana
10 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Diana
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
6/10 Soddisfacente
Nadya
Viaggio di lavoro
9 dic 2023
Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Great location, unfriendly service(mostly), bad food,overpriced with no justification
Nadya
Soggiorno di 4 notti a novembre 2023
Risposta di GM, il giorno 10 dic 2023
Dear Nadya,While I am pleased to hear that you found our location to be a highlight of your stay, I apologize that you didn't have much else that stood out as a positive. We strive to exceed our guests' expectations and I regret that we fell short. Thank you for taking the time to share this review and for being our valued guest. We hope you will give us another chance in the future as I know we are better than what you experienced.Sincerely,James D'AgostinoGeneral Manager
10/10 Eccellente
Brian
8 dic 2023
Brian
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
10/10 Eccellente
Jekaterina
3 dic 2023
Our family love this hotel and location!
Jekaterina
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di GM, il giorno 5 dic 2023
Dear Jekaterina,What a great review! It is always appreciated when guests take a moment to let us know that they loved their time at our Courtyard. We are in the service business and work to make guests happy above all else. Thank you for your kind words, and please consider a return trip.Best,James D'AgostinoGeneral Manager
10/10 Eccellente
jose
Viaggio con la famiglia
2 dic 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
jose
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di James D'Agostino, il giorno 5 dic 2023
Thank you for your review. We hope you return to Courtyard Coconut Grove soon!
2/10 Terribile
Madeleine
Viaggio con famiglia e bambini piccoli
25 nov 2023
Mi è piaciuto: Servizi
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The Valet was absolutely awful the property was dirty where they park the vehicles with all kinds of trash. My tire was punctured by a rusted nail They chose not to do anything but be extremely rude and one of the employees stole my credit card information and we had to make a police report it was an absolute awful stay
Madeleine
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
2/10 Terribile
Kevin
Viaggio di coppia
23 nov 2023
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
I was giving an awful room after they gave my initial reserved balcony room to someone else .
Kevin
Soggiorno di 4 notti a novembre 2023
Risposta di GM, il giorno 24 nov 2023
Dear Kevin, We appreciate you taking the time to share your experience with us. My heartfelt apologies for disappointing you due to your assigned room type. We strive to provide every Guest with a comfortable stay, and we clearly missed the mark. Thank you for your honest feedback, which we will use to foster improvement; for that reason, we hope to see you again on a return trip. Sincerely, James D'Agostino General Manager
8/10 Buono
Sebastian
Viaggio di gruppo
21 nov 2023
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia
Mala organización de la parte de housekeeping, no hicieron el cuarto dos dias
Sebastian
Soggiorno di 5 notti a novembre 2023
Risposta di James D'Agostino, il giorno 22 nov 2023
Thank you for your feedback. We hope you return soon to Courtyard Coconut Grove.
8/10 Buono
Phyllis
Viaggio con la famiglia
15 nov 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
lobby could be noisy. breakfast was ok, but a bit pricey. bathroom was small. but the room was big enough. the valet parking was excellent.
Phyllis
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di James D'Agostino, il giorno 16 nov 2023
Thank you for your feedback. We hope we have the opportunity to welcome you back in the future.
2/10 Terribile
Serena
Viaggio con la famiglia
15 nov 2023
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
My boyfriend is a smoker and asked the front desk where he can smoke. He was advised outside on the right side of the hotel. When checking out he went outside to smoke prior and then came upstairs to help with our luggage. The house keeper was standing there when we walked out less than 5 minutes later. Our card was charged $200 for a smoking in a room fee. The housekeeper stated that it smelled like smoke in the room when she went in. Obviously it would smell like smoke if he literally just finishing smoking and walked in to grab the luggage. It's common sense and I've been going back/forth with them. They are very unprofessional and dismissive over the $200. If I could give zero stars I would.
Serena
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di GM, il giorno 18 nov 2023
Dear Serena,Marriott is committed to providing its guests and associates with a smoke-free environment and is proud to boast one of the industry's most comprehensive smoke-free hotel policies. All associates have been trained to respond to potential violations of the policy. Guests are reminded at the time of booking and upon arrival at the hotel that smoking is not permitted inside the building. There is a significant room recovery fee for guests who do not comply to cover the extensive cost of restoring guest rooms to a smoke-free condition. I'm sorry for any frustration this has caused you, but we are committed to ensuring a smoke-free environment for every Guest.Sincerely,James D'AgostinoGeneral Manager
10/10 Eccellente
Bianca
13 nov 2023
Bianca
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di James D'Agostino, il giorno 16 nov 2023
Thank you for your review. We look forward to welcoming you back to Courtyard Coconut Grove.
10/10 Eccellente
Teresa
Viaggio con la famiglia
28 ott 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Teresa
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di James D'Agostino, il giorno 30 ott 2023
Thank you for your review. We hope we have the opportunity to host you again here with us.
10/10 Eccellente
ellen
Viaggio di coppia
23 ott 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Property was great. Only issue for us it was to cold. Turned the air off but still cool. Hot water issue in shower. And my quirk the tops for the disposal coffee cups did not fit. Wanted to take a hot cup of coffee out with me but the lid didn’t fit.😌
ellen
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di GM, il giorno 24 ott 2023
Dear ellen, While it was not perfect, I am happy to see that your stay was worthy of five stars. Thank you so much for your valuable feedback and for choosing our Courtyard by Marriott. We hope to welcome you back for a flawless experience in the future. Best, James D'Agostino General Manager
10/10 Eccellente
mariam
20 ott 2023
mariam
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di James D'Agostino, il giorno 10 nov 2023
Thank you for your review. We look forward to welcoming you back with us soon.
10/10 Eccellente
Bristella
Viaggio di coppia
18 ott 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff in the Courtyard was a very kind of people, always ready to help us on anything we were looking for. They bring us solutions on everything we wanted about our room or our booking.
Bristella
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di GM, il giorno 18 ott 2023
Dear Bristella, I’m delighted to hear that you enjoyed your stay! We thank you for your compliments. Each member of our team strives daily to deliver a positive guest experience; your feedback serves as encouragement to our associates. We appreciate having you as our guest, and we hope you’ll visit us again soon. Best, James D'Agostino General Manager
6/10 Soddisfacente
Steven
16 ott 2023
Steven
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di James D'Agostino, il giorno 5 nov 2023
Thank you for your review. We look forward to welcoming you back in the future,
10/10 Eccellente
Francisco
15 ott 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great location and even better service
Francisco
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2023
Risposta di GM, il giorno 16 ott 2023
Dear Francisco, We humbly thank you for staying with us and for strongly recommending our Courtyard by Marriott. We look forward to your next visit! Best, James D'Agostino General Manager
10/10 Eccellente
Vicki
Viaggio con la famiglia
12 ott 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Vicki
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Shay, il giorno 15 ott 2023
Thank you for Choosing to stay at the Courtyard Miami Coconut Grove. We look forward to seeing you on your next visit.
6/10 Soddisfacente
Shihhan
Viaggio con la famiglia
11 ott 2023
Non mi è piaciuto: Servizi
Book for Bay View Balcony. There is no direct bay view and you have to walk on one corner of balcony in order to peak the view. Stayed for four nights and asked hotel about it. They explain this is it. But one day I peak the room which is cleaning across the hall to mine, it is the same size room with just the exact bay view hotel picture shown on their website. Watch out what you will get!
Shihhan
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023
Risposta di GM, il giorno 12 ott 2023
Dear Shihhan, We strive to meet our guests’ expectations, and I'm sorry we fell short of yours. We appreciate your feedback and the time you spent sharing your review, as we always look for better ways to improve. Thank you for staying with us at the Courtyard by Marriott Miami Coconut Grove we hope to see you again. Sincerely, James D'Agostino General Manager
8/10 Buono
Moira, Stamford
7 ott 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great location to walk to restaurants, park. Clean friendly staff
Moira
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di GM, il giorno 8 ott 2023
Dear Moira,Thank you for taking the time to share your feedback. I’m pleased to hear our clean hotel, friendly staff, and convenient location made for an enjoyable stay. We appreciate your kind comments and look forward to your return.Best,James D'AgostinoGeneral Manager