Wi-Fi gratuito, lenzuola

Recensioni per Studio 6 Monroe, LA - Hwy 165

2 out of 5
Studio 6 Monroe, LA - Hwy 165
1501 Martin Luther King Jr. Hwy 165 S., Monroe, LA

Recensioni

6,6
Valutazione di 10 - Eccellente. 77 su 255 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 60 su 255 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 31 su 255 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 18 su 255 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 69 su 255 recensioni" "

6,6/10

Pulizia

7,2/10

Personale e servizio

6,2/10

Servizi

6,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

5,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Tamara

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I like that the room came with a kitchen
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024

2/10 Terribile

Najarian

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

David Murray

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Quiet
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 23 apr 2024
Hi David,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

2/10 Terribile

Najarian

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

8/10 Buono

Edward

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The front desk clerk was very helpful.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 23 apr 2024
Hi Edward,Thank you for recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels!Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Harvey

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
for the price you can't find a nicer place
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 18 apr 2024
Hi Harvey, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

2/10 Terribile

Najarian

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff is rude.. They don't fix things that are broke when you arrive they expect you to unclog toilets that where clogged when they put you in the room.... Just horrible
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 18 apr 2024
Hi Najarian, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

2/10 Terribile

Barbara

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
They took my money thru Expedia and then refuse me room said was going to give me refund then lied saying that I checked in when I left and went to different hotel across town they are liars and Manipulators
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 18 apr 2024
Hi Barbara, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6

2/10 Terribile

Alberto

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Dirty sheets, no towel, you can heat everything in all the rooms around, horrible experience.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 9 apr 2024
Hi Alberto,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Angela

Viaggio con animali domestici, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
The microwave was rusted out even on the top on the inside it was all rusty there was something in the fent above the range that was full of some type of powder. The trash cans had black mold and the door was warpt on the top and on the bottom causing it not to close good
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 9 apr 2024
Hi Angela,After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon.Maz K.#Team6

6/10 Soddisfacente

John

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 4 apr 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Shawn

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Pretty clean and room is full kitchenette. It'll work for the price
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 26 mar 2024
Hi ShawnWe’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You.Lilith#Team6

2/10 Terribile

Lasha

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 21 mar 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Lashundra

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Cleanliness
Soggiorno di 7 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 20 mar 2024
Hi Lashundra, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

2/10 Terribile

Najarian

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I paid for a delux double.. tv didn't work. We called down stairs 3 times an they said some body would be up to fix it.. nobody came.. an she didn't give a discount on next night.. an it didn't get fixed until 10 am the next day.. no clean towels are delivered by house keeping.. you have to go to t the front desk to get them an they don't tell you that when you check in..
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 20 mar 2024
Hi Najarian, We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Natalie #Team6

2/10 Terribile

Najarian

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 14 mar 2024
Hi Najarian,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

8/10 Buono

Mark

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was a very nice place for a reasonable price just what we were looking for ! We will be back!
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 6 mar 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 Buono

tkiya

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Some staff where helpful & pleasant. The office was rude, dismissive, & unorganized. They did however make an exception for my stay & I appreciate that. Thank you
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 6 mar 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Brittany

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 15 mar 2024
Hi Brittany,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Brittany

Viaggio con animali domestici
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Jennifer

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Horrible stay….no way to get rest
Tried to ask for a first floor room but the clerk wouldn’t get off of her personal phone call long enough to listen to me. So, with a bad knee, I got an upstairs room. She told me it was one room number and I almost got jumped by someone telling me that was his room.then I found out that she gave me the wrong room number and the room was on the opposite side of the hotel from the stairs. So I had to lug stuff up stairs and across to the other end of the hotel. Then there was the wet paint on the railing that smeared all over my arm and luggage. Not even a full hotel, but I got the room that faces the busy highway with sirens and car engines all night. Then we got the next door neighbors that started banging onthe wall at 3am. they didn’t stop banging until I physically banged on the wall back at them. Wet paint on the bathroom door that wouldn’t close. No towels. Dirty appliances. Heater didn’t work. But at least I had a roof over my head.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 8 gen 2024
Hi Jennifer,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

10/10 Eccellente

Shakira

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

2/10 Terribile

Jacoby

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

2/10 Terribile

Teri

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023

10/10 Eccellente

Jacoby

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

4/10 Scarso

Roberto

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
There were cockroaches in the room.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 14 nov 2023
Hi Roberto,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Louis

Viaggio di lavoro
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

2/10 Terribile

Kristin

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
The room is filthy and has a roach problem.
The room is filthy, with dead roaches in the cabinets, the walls were dirty. Even the coffee pot was dirty. There were no towels, the tv did not work and it had to be replaced. The check-in clerk acted as if we were infringing on her free time. Never again would I stay here
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 31 ott 2023
Hi Kristin,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6

2/10 Terribile

Brian

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
This property rated way higher than it should’ve. It is not as nice as it was indicated on the website.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 31 ott 2023
Hi Brian,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

6/10 Soddisfacente

Robin

Soggiorno di 7 notti a ottobre 2023

10/10 Eccellente

Casidra

Viaggio con animali domestici, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Really friendly staff!
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 26 set 2023
Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon, Safe Travels! Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Dependable

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Property refused to honor reservation, and employee was annoyed we interrupted his game on TV by walking in. Paid for a room we never got to use. Do these folks a favor and dont reserve here, that way they can watch TV without interruption.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 26 set 2023
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Casidra

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023

2/10 Terribile

Samantha

Viaggio con animali domestici
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
They are very rude about peoples issues
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 18 set 2023
Hi Samantha,On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Lilith #Team6

6/10 Soddisfacente

Carla

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Servizi
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023

6/10 Soddisfacente

Vanessa

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Ight
Ight. Cheapest place in town and if ya looking for a party, thats the place to go!!!
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 12 set 2023
Hi Vanessa, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Samantha

Viaggio con animali domestici
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I have been staying there for almost 3 months. I got robbed in their parking lot. I was waiting on money to be sent to me i would have had it by 3 oclock. The owner came and literally thru my belongs outnof my room and down the stairs. Called me stupid and trash. He then called the police and told them i refused to pay or leave and has me and my belongs escorted of the property by 11:15. These people are rude and incinerate of anyones situation
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023

2/10 Terribile

Clarisa, KILLEEN

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel room was not prepared for guests. The refrigerator, tv and bathroom light doesn’t work. However the front desk attendant was wonderful and brought us a light, because we were in Monroe for a funeral.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 6 set 2023
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Momma

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Dirty
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 6 set 2023
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

8/10 Buono

Fredy

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023

4/10 Scarso

James

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
NO TV
We had no TV, the people were nice but that did not make up for not having a tv any better. They kept saying they would get it fixed but they didn't. A maintance man finally.came.amd "fixed it". It worked for 2 hours and then would not work any more.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 22 ago 2023
Hi James,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

6/10 Soddisfacente

Randall

Soggiorno di 1 notte a luglio 2023

2/10 Terribile

Damarion

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023

2/10 Terribile

Felicia

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
My check in time was after 3:00 pm and I could cancelled before 4:00 pm the day of. Well I get a email that my card was trying to be charged for the room even though I selected pay at hotel. Even spoke with front desk beforehand. But they tried to charge my card before I checked in. Once I got there to check in she said total was different than the price I had in my confirmation. So past all that, we get to the room and it’s INFESTED with flies swirling all around the room and window. So i go back to front desk to advise of the issue and she tells me there are no more available rooms and that she’ll send someone to spray (LOL) but I’m upset at this point and she ignores the fact that I said anything about a refund!! Past all that she goes to the room and spray spray spray killing the flies, then come back to clean the mess up. After she leaves I go into restroom and it smell so bad like Urine as if someone been using it on floor for months! It REAKED OF URINE SMELL and nothing I bought and sprayed helped. Tv wouldn’t stay on, bed sheets were filthy and it was just awful. So I will never go there again. They need real housekeepers to come in and fully cleaned and sanitize every room every spot!
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 18 lug 2023
Hi Felicia,After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Lilith#Team6

4/10 Scarso

Amy

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
There were flies and water bugs in the room. There was a leak in the ceiling that dripped on the fridge. Items left in the room from previous tenants. The towels were dirty as well. The staff was friendly.
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 11 lug 2023
Hi Amy, We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K. #Team6

2/10 Terribile

Ann

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Very unprofessional, housekeeping rushing guest out their rooms, beating on the door and management deflected issues blaming guest. WILL NEVER BOOK HERE AGAIN
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 11 lug 2023
Hi Ann, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings. Maz K. #Team6

8/10 Buono

Shakka

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
.....
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 11 lug 2023
Hi Shakka, Thank you for positively rating your stay!! Maz K. #Team6

2/10 Terribile

Jerri

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I canceled 😡
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 5 lug 2023
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Jerimi

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Only problem. Well I say not a problem. I asked for a smoking room but end up getting a non smoking room other? Than that the stay in the trip as well staff here are mighty cool friendly save no wrong doing cool place to stay.
Soggiorno di 4 notti a giugno 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 20 giu 2023
Hi Jerimi, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K. #Team6

8/10 Buono

Nicole

Soggiorno di 1 notte a maggio 2023