Ristoranti

Recensioni per Motel 6 Mount Pleasant, TX

2 out of 5
Motel 6 Mount Pleasant, TX
2502 West Ferguson Rd, Mount Pleasant, TX

Recensioni

6,8
Valutazione di 10 - Eccellente. 73 su 269 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 77 su 269 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 39 su 269 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 38 su 269 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 42 su 269 recensioni" "

7,0/10

Pulizia

7,8/10

Personale e servizio

6,2/10

Servizi

6,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

6,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Vivian J.

Viaggio di coppia
It was very clean. Liked that there was no carpet floor. Very simple place to stay if you’re not looking for too many amenities but that was ok with us, although there was small fridge and microwave in our room. Rooms are outdoor entrance if that matters to anyone. Table in room broke when we were packing our bags to leave and I notified the front desk and they were understanding. Volume on tv remote didn’t work. Still was ok since the place looked and smelled clean upon arrival.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 17 apr 2024
Hi Vivian, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Natalie #Team6

4/10 Scarso

james

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
I asked the front desk clerk 3 different times to fix the tv/cable box. Said they would NOPE didnt happen. Rooms needs to be redone. Sheetock needs to be replaced. And oh ya a working microwave.
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 20 dic 2023
Hi Traveler,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

6/10 Soddisfacente

john

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
The first room was horrible. The light in the bathroom did wrong. The tv didn't work. And i didn't get the room i reserved. But,the next morning. A worker made every thing right. The night worker lied about having maintenance come check the room. And she didn't even call to let me know he wasn't coming.
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 5 dic 2023
Hi Traveler, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Michel

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

8/10 Buono

stephen

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Hotel Stay Like It Used to Be!
This hotel is of average quality, no frills, but excellent value and service. How about maid service daily? Yep! How about reservation cancellation up to 6pm of the reserved day of arrival? Yep! And, the rate for a night is less than 50% of the Hampton Inn 500' away. These are features that quality hotels used to provide, but no more. Stay here, you'll smile when you do.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 6 nov 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

6/10 Soddisfacente

Sammy

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
General conditions of room was not very good.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

10/10 Eccellente

Kristi

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

10/10 Eccellente

Milton

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023

4/10 Scarso

Mickey

Filthy
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 9 ott 2023
Hi Mickey,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

8/10 Buono

Garry W

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023

2/10 Terribile

jaymi

Soggiorno di 2 notti a luglio 2023

6/10 Soddisfacente

Angela

Soggiorno di 3 notti a luglio 2023

10/10 Eccellente

Kevin

Soggiorno di 1 notte a luglio 2023

2/10 Terribile

Maan

Soggiorno di 1 notte a giugno 2023

2/10 Terribile

Keri

Soggiorno di 1 notte a giugno 2023

6/10 Soddisfacente

Jeffery

Soggiorno di 1 notte a giugno 2023

2/10 Terribile

Lozina

Soggiorno di 1 notte a giugno 2023

10/10 Eccellente

Sebastian Bonde

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
great
good
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 14 giu 2023
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

4/10 Scarso

Paxton

Soggiorno di 1 notte a maggio 2023

2/10 Terribile

Carmon

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Bugs, blood on the actual pillow inside the pillow case, just plain nasty
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 31 mag 2023
Hi Carmon, We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control and poor cleanliness very seriously. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K. #Team6

10/10 Eccellente

Gregory

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023

8/10 Buono

Josie

Soggiorno di 2 notti ad aprile 2023

2/10 Terribile

John, North Sydney

Viaggio di lavoro
I arrived and was not able to find anyone to give me a key for my room. I rang the bell and waited. Then came back 10 minutes later and still no one. I had to leave and find another hotel. I put a complaint in but didn’t hear back. I paid for the room too
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 3 mag 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 Buono

Tami

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The room was very clean. It was quiet and the parking was easy.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 27 mar 2023
Hi Tami,Thank you for positively rating your stay!!Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Bernardo

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023

10/10 Eccellente

Antoinette

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di Nancy Y. , il giorno 23 feb 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Christopher

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Trashy and the room walls are paper thin
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di Nancy Y. , il giorno 23 feb 2023
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Yohandris

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023

2/10 Terribile

Kevan

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2023
Risposta di Nancy Y., il giorno 23 feb 2023
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Audrea

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
it was great
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2023
Risposta di Nancy Y. , il giorno 23 feb 2023
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Chris

8/10 Buono

Karen

Viaggio con animali domestici
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It is your average room, there's a big area to walk my dog and the staff is most considerate.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 17 gen 2023
Hi Karen,We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Lilith #Team6

4/10 Scarso

Melissa

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2022
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 17 gen 2023
Hi Melissa, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

2/10 Terribile

Robert

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 17 gen 2023
Hi Robert,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith #Team6

8/10 Buono

Matthew, La Quinta

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
It’s ok.
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 17 gen 2023
Hi Matthew,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6

4/10 Scarso

Christophe

Soggiorno di 1 notte a novembre 2022
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 17 gen 2023
Hi Christophe,Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Lilith#Team6

2/10 Terribile

Jacob

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Worst hotel I have ever stayed at in my life. First TV didn't work. They never fixed it. No extra toilet paper one towel and than we get switched to another room no hot water pipes leaking flooded floor. Never stay there. Crackheads everywhere also.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2022
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 31 ott 2022
Hi Jacob,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

6/10 Soddisfacente

Stacy

Viaggio con la famiglia
Needs work
I've stayed at this property w ny handicap mother on numerous occasions. This stay was awful..from the check in to the room they out us in to the people who were in rooms around us...needless to say i hadxto go back to desk n asked for different room in different area of complex or give me a refund...we got a different room after me having to talk with the clerk that barely spoke English....safety needs work...rooms need work..no hot water...they need to really clean the property up and the people they let stay there....1st room ..ac didn't work..it had bad odor and the area n people around us was awful....now room they moved us to ac worked..no odor..n felt somewhat safer..still no hot water...but pet friendly which is our main reason staying...They need to fix alot on this property..
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2022
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 31 ott 2022
Hi Stacy,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Not recommended
My non-smoking room smelled like smoke, the bath towels were like thin hand towels, the bed and pillows were stained.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2022
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 31 ott 2022
Hi Traveler,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6

8/10 Buono

Jessica

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Fur den Preis alles in Ordnung. Internationales Klientel.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2022
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 31 ott 2022
Hallo Jessica,Vielen Dank, dass Sie Ihre Bewertung geteilt haben. Wir freuen uns, dass Sie Ihren Aufenthalt genossen haben! Bis zum nächsten Mal, Wir lassen das Licht für Sie an!Maz K.#Team6

8/10 Buono

Roney

Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di Nancy Y., il giorno 30 set 2022
Thank you for positively rating your stay!!Nancy Y.#Team6

6/10 Soddisfacente

Billy and Valarie

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Picture need updated. Not at all what photos displayed. Very disappointed
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di Nancy Y., il giorno 30 set 2022
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

6/10 Soddisfacente

Bonnie

Viaggio di lavoro
Soggiorno di 2 notti a settembre 2022
Risposta di Nancy Y., il giorno 30 set 2022
Thanks for your feedback! Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving. We hope to see you back soon!Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Sandra

Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
They say a picture says it all. In this case I walked into a room that smelled. Had mold. A front door that mice could fit through easily. A cracked mirror. A lobby that had no air conditioning. My last memory was of a guy buying drugs from a person waiting on him in the truck I feared for my life all night long. Never again.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 31 ott 2022
Hi Sandra,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

6/10 Soddisfacente

Clayton

Viaggio con animali domestici, Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel cleaning staff and maintenance were very friendly front desk was no help at all when I told them my toilet was leaking until I told them I wanted a new room. Front staff was terrible and not helpful.
Soggiorno di 3 notti a settembre 2022
Risposta di Nancy Y., il giorno 30 set 2022
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Keon

Soggiorno di 1 notte a maggio 2022
Risposta di Nancy Y., il giorno 30 set 2022
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

4/10 Scarso

Suzzanna

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Never again
Air conditioner was no working properly. Kept shutting off. Telephone did not work. Trim along floor was falling off. No parking near room. Had to park on opposite side of room because there was no parking on the backside. When I say no parking I mean no parking lot at all.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Nancy Y., il giorno 30 set 2022
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

4/10 Scarso

Dartanay

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Just poor service
They had roaches the TV did not work it took them 20 minutes to come upstairs switch rooms the TV didn’t work in that one I pay for smoking room could not smoke in the third room so I got three rooms that night the service was terrible
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Nancy Y., il giorno 30 set 2022
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Kim

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
No TV, no internet, no extra lock on the door, no toiletries, no Kleenex. Was disappointing to say the least.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Nancy Y., il giorno 30 set 2022
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 Buono

Charles

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Festival stay
Just what we needed!
Soggiorno di 4 notti a luglio 2022
Risposta di Nancy Y., il giorno 30 set 2022
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6