Interni

Recensioni per DoubleTree by Hilton Metropolitan - New York City

3.5 out of 5

Recensioni

7,2

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 277 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 348 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 170 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 95 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 113 su 1003 recensioni" "

7,6/10

Pulizia

7,6/10

Personale e servizio

7,0/10

Servizi

7,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

3,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

6/10 Soddisfacente

Simona, Milano

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Per essere un Hilton non merita 4 stelle. Pulito ma la struttura necessita interventi di ristrutturazione: armadio ricavato da un ripostiglio, impiallacciatura della porta del bagno tutta scollata, mobili segnati, poca luce nella camera. Arrivati alle 21 di sera camera non disponibile (check in dalle 15): per compensare disagio ci hanno offerto voucher per colazione per tutta la settimana del soggiorno.
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2019

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2019
Risposta di Customer Service, il giorno 31 dic 2019
We appreciate your feedback. We're disappointed to learn that your stay with us did not meet your expectations. We endeavor to provide you with the most comfortable experience possible, so please be assured that your rating will be addressed with the appropriate members of our team moving forward. Thanks again for sharing.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi sono piaciute hostess all’accoglienza.. non di aiuto
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2019

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Avevo già soggiornato in questa struttura anni fa e mi ero trovata bene, sono rimasta invece abbastanza delusa dopo questo soggiorno. Le camere sono comunque pulite e l'albergo si trova in una zona tranquilla, ma il personale era abbastanza scortese, la sicurezza che controllava gli accessi agli ascensori non è più presente, ma la cosa più preoccupante è che abbiamo lasciato in custodia i bagagli ( a pagamento tra l'altro cosa che mi è successa raramente) e al momento del ritiro non trovavano più un borsone e dopo avergli fatto notare la cosa la risposta è stata "non c'è" come se fosse normale, ci hanno fatto perdere mezz'ora arrivando in ritardo in aereoporto, abbiamo dovuto cercarlo noi in due stanze anche abbastanza anguste e nessuno si è scusato per questo, anche gli addetti al taxi sono praticamente inesistenti….
Soggiorno di 4 notti a novembre 2019

8/10 Buono

Paolo, Milano

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Ottimo personale, cordiale e gentile. Camere da rivedere soprattutto i bagni con parecchie pecche quali porte rovinate.
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2019

6/10 Soddisfacente

Pier, Brescia Italy

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
La camera è buona e spaziosa, il servizio deludente perchè il caffè in camera ogni due giorni e un giorno la camera è stata pulita alle 19:45 quindi abbiamo dovuto aspettare alla all mezzora prima di rientrare in camera per farci la doccia (famiglia di 4 persone). La posizione dell'hotel strategica. The room is good and spacious, the service disappointing because the coffee in the room every two days and one day the room was cleaned at 7.45pm so we had to wait until half an hour before returning to the room to shower in it (family of 4 people). The strategic location of the hotel.
Soggiorno di 8 notti ad agosto 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Posizione ottima. Buon rapporto qualità prezzo. Senza Frigo in camers
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2019

8/10 Buono

Fabio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ritorno a New York
Hotel datato ma confortevole posizionato benissimo sulla Lexington a 2 passi dalla metro in zona centralissima piena di negozi e ristoranti Il wi-fi in camera è a pagamento
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Andato bene, andrebbero rimodernizzato i bagni e le docce in particolare che sono ancora nella vasca con la tenda
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2019

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Per essere un 4 stelle a new york della catena Hilton è stato proprio deludente
Soggiorno di 4 notti a giugno 2019

2/10 Terribile

Amber

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The property closed and didn’t let anyone know
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2022

10/10 Eccellente

Michael

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Sehr sauber und hochwertig zum kleinen Preis
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2022

2/10 Terribile

Joy Marie

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The property is closed when we arrived. We waited outside the hotel, freezing cold
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2022

2/10 Terribile

Arthur

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2022

2/10 Terribile

Brandon

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
They cancelled our booking a week before our stay and haven't refunded us
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2021

2/10 Terribile

Melissa

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I didn't like nothing because they closed 😞
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2021

2/10 Terribile

MARIA ISABEL

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel was closed which caused all sorts of issues for us snd your employees never updated your system to reflect our relocation
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2021
Risposta di Customer Service, il giorno 9 dic 2021
Thank you for your feedback and for reaching out to us, Maria. We sincerely apologize for the miscommunication on our site regarding the temporary closure and we will make sure to update it properly as soon as possible. Thank you for reaching out to us about this so we can ensure this is fixed moving forward. We would still love to host you when we reopen. Thank you again.

2/10 Terribile

Michael

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The property was closed and doors were locked upon arrival at the front door of the hotel. Calls to the hotel were not answered. Representatives at Travelocity appeared unaware that hotel was closed when contacted.
Soggiorno di 3 notti a novembre 2021

10/10 Eccellente

Luz

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Apesar que no abrieron el hotel fueron responsables al darme otro estadia
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2021

2/10 Terribile

March

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Locked and Closed
Hotel was locked with lights off. Could not check in. Had to sleep outside hotel entrance.
Soggiorno di 3 notti a novembre 2021
Risposta di Customer Service, il giorno 15 nov 2021
Dear guest Our sincere apologies as our closure has been extended. Due to the slow recovery in NYC the hotel was forced to extend its closure. We notified all third party of our closure and cancellation of all future bookings.

8/10 Buono

Christina

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Accessibility
The hotel was nice and comfortable, however, the building was older and although the room was accessible, it was extremely challenging to get down the hall ways and into and out ofbthe elevator with the hallways being narrow. Just barely wide enough for a wheelchair or scooter.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2021

2/10 Terribile

Jennifer

Soggiorno di 1 notte a novembre 2021

10/10 Eccellente

Rashad

Soggiorno di 4 notti a ottobre 2021

8/10 Buono

Regan

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021

4/10 Scarso

Sandra Elizabeth

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
We actually stayed at The Stewart. Double tree was not available. Room was old, wall paper pealing off, stained carpet, stained bathroom tiles, bedding was stained and no one had vacuumed under the beds in months. Tv didn’t work. Would not stay there again or recommend.
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2021
Risposta di Customer Service, il giorno 31 ott 2021
Sandra, We're sorry your stay at The Stewart did not meet your expectations.

2/10 Terribile

Cesar

Soggiorno di 3 notti a ottobre 2021

2/10 Terribile

Tammy Lee, Tustin

Soggiorno di 4 notti a ottobre 2021

2/10 Terribile

John, Temecula

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
We were boarding a plane only learn the hotel was completely shut down. No advance notice and no rebooking until we reach out to Expedia who did a great job
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021
Risposta di Customer Service, il giorno 27 ott 2021
We apologize for the miscommunication and inconvenience, John. Our hotel is currently closed and will not be re-opening in 2021.

2/10 Terribile

gianna

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2021

2/10 Terribile

Lindsey

Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021

10/10 Eccellente

Federico

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Excellent Vacation
We’ve been transferred an another hotel, Stewart Hotel, the staff was awesome, very friendly and helpful. The location is amazing but the rooms they need to watch more the cleaning. We are very happy for our staying.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2021

2/10 Terribile

Bryan

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2021
Risposta di Customer Service, il giorno 26 ott 2021
Our sincere apologies for the inconvenience, Bryan. The hotel is trying its hardest to reopen its door as soon as possible. We canceled all our reservation and advise all our third party booking partners to advise their guests. We hope to reopen our doors to welcome back our team and guests, thank you.

2/10 Terribile

Oscar, Bogota

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2021

2/10 Terribile

Kishana W

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Unfortunately this hotel was temporarily suspended and failed to notify me. I Arrived at the hotel to find out it was closed. No email, text or call was given prior to my arrival.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2021
Risposta di Customer Service, il giorno 25 ott 2021
Please note we have advise all third party partners of our closure. We sincerely apologize for the inconvenience. We are working very hard to reopen our doors as soon as possible.

2/10 Terribile

Archana

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bad treatment by double Tree and Hotels.com
The whole experience could not have been any worse. The hotel and hotels.com sold us rooms when the hotel has been closed for 18 months. Both together were fraudulent in their dealing and cheating us. we stood in front of the hotel with our bags and no place to go. They did not make any effort to help us find another hotel. In return for all our problems all they want to give us another voucher for hotels.com. Why would I ever want to use such a company again. I have no faith in such a bad operation of double tree hotel and hotels.com who together let it happen and sold us a rooms to us and our friends. In my opinion I have never be treated worse and I am going to report this to Attorney general and better business bureau so this does not happen to anyone else.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021
Risposta di Customer Service, il giorno 25 ott 2021
Thanks for the feedback, Archana Our sincere apologies for the inconvenience. The hotel is trying its hardest to reopen its door as soon as possible. We canceled all our reservation and advise all our third party booking partners to advise their guests. We hope to reopen our doors to welcome back our team and guests, thank you. Oscar Vertiz | Assistant Director of Sales

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
This place is closed for a whole year and you booked us there . Still you’re looking for rating .
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021
Risposta di Customer Service, il giorno 25 ott 2021
We are truly sorry for the inconvenience. The hotel is trying its best to reopen its doors as soon as possible.

2/10 Terribile

FLORELLA

Viaggio con la famiglia
They cancel our reservation only 1 day before travel
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021
Risposta di Customer Service, il giorno 24 ott 2021
We appreciate you for bringing this problem to our attention, Florella. We know choosing the right hotel for all your needs can be time consuming, and we regret that we didn't make it a stress-free experience for you. Your feedback regarding our reservation system is not something you should have encountered. Could you provide the details of your reservation (name and dates) along with an email address or phone number that would be convenient to reach you? We'd like to look into this as soon as possible. We do hope you give us another opportunity to share a more positive experience with you soon.

2/10 Terribile

Kateidra

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Property wasn’t open and charged me for my stay anyway!
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2021

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
reservation to hell
this was the worst trip ever pre paid my stay when we arrived the hotel was closed sign on the door did not receive any notification of this closing could not get ahold of any one on this problem we had trouble finding a place to stay so we took the train back to ma fron ny city this mix up cost me hundreds of dollars and did not get back until midnight my nightmare is still going on i booked a non refundable stay now hotels.com and doubletree hilton are blaming each other and neither one has provided a refund the fight goes on beware
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021
Risposta di Customer Service, il giorno 28 ott 2021
Our sincere apologies for the inconvenience. The hotel closure has been extended until further notice.

2/10 Terribile

heather

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2021
Risposta di Customer Service, il giorno 22 ott 2021
Heather, Our team is known for our phenomenal customer service, and we are disappointed when we fall short of this standard. It's upsetting to hear that you experienced problems while staying at our hotel. Please know that this isn't something we take lightly. We do hope you give us an opportunity to share a more positive experience with you soon.

2/10 Terribile

Dvonne

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Terrible!!!!
The hotel is closed!!!! I made a reservation and thought everything beas set. Show nup to check in and there are signs on the front saying the are permanent closed. Stood there for hours trying to find another hotel so my family wouldn't be on the street. So disappointed and I won't be using Hotels.com in the future
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2021
Risposta di Customer Service, il giorno 20 ott 2021
We understand your frustration with Hotels.com, Dvonne, however we would appreciate if you would please remove your review about our hotel as your issue is not with our hotel, but with the site. Thank you.

2/10 Terribile

Rachel

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel is CLOSED!
This hotel is CLOSED and has beem for 2 years. Why hotels .com is still letting people make reservations is beyond me.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021
Risposta di Customer Service, il giorno 20 ott 2021
Rachel, from reading over your review we can see that you have an issue with hotels.com, not our hotel specifically. We would appreciate if you would please remove your review seeing as your issue is with the site, not our property.

2/10 Terribile

Julie

Soggiorno di 3 notti a ottobre 2021

2/10 Terribile

Nilima

Hotel.com committed fraud by charging for rooms and after we arrive here in NY from Florida that that hotel is closed for about 2 years Thus situation will go to a lawyer as no one from H.C is resolving this issue.We will also inform State attorney’s office about H.C
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021
Risposta di Customer Service, il giorno 20 ott 2021
We understand you have an issue with Hotels.com, however, we ask that you please remove your review for our hotel as your issue with Hotels.com, not with our property. Thank you.

2/10 Terribile

Kirsy

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
HOTEL CLOSED for 1.5 years don’t book
THIS HOTEL HAS BEEN CLOSED FOR 1.5 YEARS. Hotel.com sold us a room here. We arrive and the hotel has been closed for more than a year. There were several families in the sidewalk literally not knowing what to do. It was a MESS. We were lucky that our phones were charged and were able to quickly get another hotel last minute. Outrageous
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021
Risposta di Customer Service, il giorno 20 ott 2021
We are sincere sorry for the inconvenience. The hotel has extended its closure until further notice, we have canceled all our future bookings and advised all our booking partners. Oscar Vertiz | Assistant Director of Sales

2/10 Terribile

Danielle

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The property was closed upon arrival
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2021
Risposta di Overtiz, il giorno 19 ott 2021
Our sincere apologies, the hotel is closed until further notice. The hotel has advised all third parties in order to avoid situations similar to yours. We hope we can reopen our doors as soon as possible.

8/10 Buono

Carlito, Tampa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Los pasillos oscuros la bañera un poco pequeña pero la cama excelente me gusto
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2021

2/10 Terribile

Erik

Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021
Risposta di Customer Service, il giorno 19 ott 2021
Thank you for sharing feedback from your recent stay with us, Erik. We are saddened to see you were not happy with the experience you had at our hotel. We are not entirely sure what we could have done better to provide you with a 10/10 experience as you only left a rating on your review. We hope that you'll give us the chance to provide you with a perfect stay in the future. Thank you.

2/10 Terribile

Carl

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
You booked me at this Hotel and its not even OPEN!!! Sent me a confirmation on the 5th through a text message. It wasnt until I was getting off my train looking for my confirmation email that i saw You emailed me 2 days prior my stay , the hotel is still closed and i needed to book another hotel. I had not time to do so. why would you let any book this if its not available????
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021

2/10 Terribile

Kevin

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
We got there and the hotel has been closed . Not open . Disgrace they would ever sell rooms .
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2021
Risposta di Customer Service, il giorno 19 ott 2021
Thank you for bringing this situation to our attention, Kevin. We appreciate your honest feedback about our reservation system, and we will be sure to address this with our team moving forward. We're sorry that your experience with us tarnished by false advertisement and we hope that you give us the opportunity to host you in the future when we are open and ready to share a more positive experience.