Suite Presidenziale, 1 letto king (Manhattan Floor) | Biancheria da letto di alta qualità, materassi a doppio strato

Recensioni per The Manhattan at Times Square Hotel

4 out of 5
The Manhattan at Times Square Hotel
790 7th Ave, New York, NY

Recensioni

5,6
Valutazione di 10 - Eccellente. 729 su 4269 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 657 su 4269 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 893 su 4269 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 830 su 4269 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 1160 su 4269 recensioni" "

5,8/10

Pulizia

6,6/10

Personale e servizio

5,2/10

Servizi

5,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

5,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

6/10 Soddisfacente

Lombardi, Rovello Porro

Viaggio di lavoro
Nn come da foto
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023

4/10 Scarso

Leonardo

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Comodo ma non si dorme
Impossibile dormire Troppo rumore in camera dovuto a illuminazione esterna o neon
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Customer Service, il giorno 4 ott 2023
Leonardo, siamo spiacenti di apprendere dei disagi che hai riscontrato a causa dell'illuminazione esterna e del rumore. Al Manhattan at Times Square Hotel, miriamo a fornire un ambiente tranquillo a tutti i nostri ospiti. Il tuo feedback è prezioso e verrà utilizzato nei nostri sforzi continui per migliorare i nostri servizi. Se ci dai un'altra possibilità, ti assicuriamo un'esperienza molto migliore.Brendan MoraesManaging Director

10/10 Eccellente

Fabio

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023

6/10 Soddisfacente

Filippo

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel vecchio è non aggiornato. Pulito ma niente di più. Personale di Reception gentili e cordiali ma non in grado di risolvere una banale problema (una coperta aggiuntiva). Colazione inesistente. Posizione ottima
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2023

8/10 Buono

Corrado

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Rapporto qualità prezzo buoni, posizione strategica, sei in centro e ti muovi comodamente, struttura un po’ datata, abbiamo avuto qualche problema ma subito risolto. Ottimo per lavoro senza troppe pretese.

2/10 Terribile

Sebastiano

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
PESSIMO!
PESSIMO! Prenotato x 28gg, al 21gg x loro policy volevano sbatterci fuori. Ho dovuto fare nuovo book per gg. rimanenti al TRPLO del prezzo. Struttura vecchia anni 60 sembra un vecchio motel mai rinnovata (ad eccezione della lobby) pavimento tutto storto e ricoperto da moquette vecchia e maleodorante non ci sono i frigo in camera la macchina del ghiaccio non funziona su tutti i piani ad eccezione di quattro piani su tutta la struttura. MAI PIU'!
Soggiorno di 28 notti a luglio 2022
Risposta di Customer Service, il giorno 5 ago 2022
Grazie per il tuo feedback, Sebastiano. Ti preghiamo di contattarci direttamente all'indirizzo manhattanfd@mtshotel.com in modo che possiamo saperne di più sulla tua esperienza e aiutarti ulteriormente. Grazie. Brendan Moraes Managing Director

6/10 Soddisfacente

francesco

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nulla
Soggiorno di 5 notti a novembre 2021

4/10 Scarso

Breannah

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
This hotel was JUST ok for a one-night stay because of its proximity to Radio City, which is why I booked it so I could attend a concert. I wouldn’t choose to stay here for any other reason though. I can’t speak for other rooms, but my room was gross, had peeling wallpaper, ants in the tub and stains on the bedding. The room had a very odd smell too. It just seemed outdated and dingy. I expected something just a little bit nicer for the price I paid.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

4/10 Scarso

Chelsea

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Forgot to book a hotel and this was the only "affordable" hotel at the last minute. I realized quickly why. First off, the price I paid on Expedia was misleading because the hotel charges an additional $43/night resort fee and must be paid at check in bringing the stated $183/night up to nearly $300/night once all fees and taxes are added. In addition, there was a company outside protesting the hotel saying that they don't pay their workers (see sign). There are small annoyances like keys not working as soon as the morning of checkout (before checkout time), the vending machines eating your money, and there not being enough working outlets in the room. Also- the walls were thin and I could hear the neighbors. However, the bedroom was clean and if you need a low-cost roof over your head this is an ok option. Plus, the staff I encountered was all nice so that is why it is getting a second star.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024

2/10 Terribile

Michael, Baytown

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This hotel should be shut down. Only 2 floors are remodeled the rest are worse than any cheap motel you can imagine. Stains all over the carpets, cheapest feel every spring mattress, outdated broke furniture. Never again. Stay away....stay far away
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 23 mag 2024
Michael,We regret to hear that your experience was not satisfactory. Your feedback regarding the condition of our facilities is important and will be reviewed. We strive to maintain high standards and your comments will be taken into consideration for future improvements. We hope you find a hotel that better meets your expectations in the future.Brendan MoraesManaging Director

4/10 Scarso

Erin

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Hidden fees of $46 USD were paid for I have no idea what. They said it was for the hotel services but there were literally no services. The bathroom was gross and I felt dirtier after showering. Seriously needs a renovation. Insane that this place is making so much money and looks like what it looks like!
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 22 mag 2024
Erin, thank you for sharing your feedback. We're sorry you were dissatisfied with certain aspects of your stay. Your comments regarding the facility and charges are noted. We are committed to continually improving and appreciate guests sharing their experiences.Brendan MoraesManaging Director

10/10 Eccellente

Christian

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024

4/10 Scarso

Aaron

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
The bed made noises every time i went on it. limited space and the bathroom was smaller than usual
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 21 mag 2024
Aaron, thank you for taking the time to share your feedback. We regret that your experience did not meet your expectations. Your comments about the bed and bathroom space have been noted. Our team continually strives to enhance guest comfort and will certainly look into these aspects. We appreciate your input and hope to have the chance to provide a better experience in the future.Brendan MoraesManaging Director

2/10 Terribile

Jasna, Springfield

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Dirty
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 22 mag 2024
Jasna, thank you for your feedback. Cleanliness is a priority, and we're disappointed to learn your experience did not reflect our standards. Your comments will be addressed with our team to ensure improvements.Brendan MoraesManaging Director

10/10 Eccellente

Olga

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Great experience! Helpful staff! Amazing location! Will book again!
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024

6/10 Soddisfacente

Luca

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Central location close to public transportation. Noise coming from air conditioning system and from other rooms. Helpful staff.
Soggiorno di 8 notti a maggio 2024

6/10 Soddisfacente

G?a????

Viaggio di gruppo
Soggiorno di 5 notti a maggio 2024

10/10 Eccellente

Luiz

Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024

4/10 Scarso

Cheryl

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 20 mag 2024
Cheryl, it is unfortunate that your experience did not meet your expectations. Your feedback is important, and it will be used to make improvements. Thank you for taking the time to rate your stay.Brendan MoraesManaging Director

10/10 Eccellente

Omar

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

2/10 Terribile

KENNETH

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Old old old
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 19 mag 2024
We appreciate you taking the time to share your feedback, Kenneth.We're disappointed your time with us was less than ideal. It's unfortunate our services didn't meet your expectations. We hope you give us another chance to share a more positive experience with you soon.Brendan MoraesManaging Director

8/10 Buono

Curtis

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Good price and location
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

2/10 Terribile

Wayne

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Disgusting
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 20 mag 2024
Wayne, thank you for sharing your feedback. It's disappointing to hear about your experience. Your comments are essential as they help identify areas for improvement.Brendan MoraesManaging Director

2/10 Terribile

Taniqua

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
one night ,2 guest … room smelled like feet and mold one face cloth in bathroom. Called front desk several times no answer called and selected reservation and got someone they put me on hold to call front desk and they was unable to reach them as well phone just rings … connected me with a manager not at this hotel and the manager called as well no answer manager said she sent a email fax someone will call me in 24 hrs !!!!! Never ever again will I stay here
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

6/10 Soddisfacente

Ornella

really like it
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024

4/10 Scarso

Elson Emilio

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
They are going through renovations and posted those updated pics on their website. The room we received wasn’t much bigger than a dorm room, was not at all what we saw, and had about a 10 inch clearance between one corner of the bed (with the metal bed frame sticking out) and a corner of the wall. It’s a high traffic area since it divides the room in two, so we had to walk by it every day and eventually my fiancé hit her shin on the bed frame pretty hard, left a fair bruise on her leg. The hallway smelled moldy, the shower liner didn’t feel secure underfoot, and the mattress definitely needs to be replaced. I sunk all the way to the frame when I first sat on it, not exactly hotel-comfort. We were basically catfished, but our stay was only two nights and we were out and about during the day. The staff were attentive, and they provide steamers on request for your clothes, which was a nice touch. I bet if we had one of the renovated rooms, we’d have been much better off, or at least been given a heads up. This was straight up misrepresentation, and I will be following up with both Expedia and the hotel.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024

6/10 Soddisfacente

James, Milton

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Ceilings falling apart - needs a Reno, especially for the price, but you know what they say - location, location, location!
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024

10/10 Eccellente

Melissa

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I like it so much...
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024

4/10 Scarso

Stacey

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great location. Woefully outdated inside not just in appearance but function— outlets that didn’t work, limited hot water, temperature control questionable. It’s a shame that this building is under a state of neglect.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 15 mag 2024
Stacey, thank you for highlighting the great location. It's unfortunate that various aspects of your stay did not meet expectations. Your input about the interior and functionality is important, and our team is continuously working on improvements. We appreciate your feedback and hope for an opportunity to provide a better experience in the future.Brendan MoraesManaging Director

10/10 Eccellente

Reva

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The value for what you get in heart if Times Square is worth giving them a try. When in NYC all you need is a place to sleep. And everything else you could possibly want is readily accessible.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

6/10 Soddisfacente

Eric

Mi è piaciuto: Personale e servizio
The hotel charged me me 50$ extra for booking through Expedia.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

4/10 Scarso

Areej

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Waste
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 14 mag 2024
Areej, it seems your overall experience didn't meet your expectations. We're truly sorry for any inconveniences, and we appreciate your feedback. We'll ensure to look into the matter in a bid to continually improve our customer experience.Brendan MoraesManaging Director

10/10 Eccellente

Reva

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
In the heart of Times Square it’s a wonderful stay in NY that isn’t outrageously priced and close to everything. The staff is awesome, courteous, and helpful. The condition of the building isn’t perfect but few are. It is a nice hotel that is clean and I would recommend it to any of my friends and family who visit NYC.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

10/10 Eccellente

Karen

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Long wait to check in (credit card system wasn’t working) and was told that the door cards are sensitive and may not work so issuing you two (one card didn’t work so glad I had the second one), one of three elevators were broken and carpet in the hallway was really worn.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

8/10 Buono

Juliane

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Il n y avait pas d air climatisé, alors il faisait chaud dans la chambre, mais le reste était parfait
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024

10/10 Eccellente

Bogdan

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was great!
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

4/10 Scarso

Eduardo, Mexico

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Muy sucio el cuarto, los pasillos de los pisos
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 12 mag 2024
Eduardo, nos desanima saber de tu experiencia. La limpieza es una prioridad para nosotros y le ofrecemos nuestras disculpas si algunos aspectos de su visita no cumplieron con sus expectativas. Sus comentarios son parte integral de nuestro proceso de mejora continua y ciertamente serán considerados. Esperamos sinceramente tener otra oportunidad de brindarle una experiencia más satisfactoria.Brendan MoraesManaging Director

6/10 Soddisfacente

Amar

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Excellent in terms of location
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

2/10 Terribile

Dayane

Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
problem with reservation no attention from hotel
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 19 mag 2024
Dayane, thank you for sharing your experience. We're concerned to hear about the issue you mentioned with your reservation and the subsequent attention from our team members. We value all our guests and appreciate your feedback as it helps us improve. Please consider reaching out to provide more details, so we can address any concerns.Brendan MoraesManaging Director

10/10 Eccellente

Reva

Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

2/10 Terribile

Sanna

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The air conditioning didn’t work when complained they sent a tech he said sorry I said will u change the room they said no good sorry lol ! Terrible , plus no body wash in the room had to ask 5 times atlst n they finally changed the room at 2:00 am In middle of the night
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 12 mag 2024
Sanna, we regret to hear about the challenges you faced with the air conditioning and lack of body wash. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to our team members. It's unfortunate to hear about the inconvenience you experienced during your stay. We value your feedback and will utilize it to improve our future guest's experiences. Thank you for sharing.Brendan MoraesManaging Director

4/10 Scarso

Rene

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
old and looks like it needs a serious overhaul and cleaning
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 11 mag 2024
Rene, we regret to read that you felt the establishment could use some refreshing and additional attention to cleanliness. We continuously strive to enhance our environment and keep it comfortable for guests. Your feedback is greatly appreciated. It will certainly be heeded in our ongoing efforts to improve every visitor's experience. Thank you for taking the time to share your thoughts.Brendan MoraesManaging Director

8/10 Buono

Missy

The cushions in one of the sofas in the room was ripped totally exposing the foam cushion and pinned with one safety pin.
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024

6/10 Soddisfacente

Kathia

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Servizi
Regular
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024

2/10 Terribile

JOHN

Viaggio con la famiglia
No me aceptaron la reserva de Expidia Me cobraron en efectivo no aceptaron mi tarjeta de crédito las habitaciones en mal estado me cobraron por 2 noches 988 usd y la reserva estaba por 280 x noche fatal fatal todo el servicio
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

2/10 Terribile

Depesh

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 8 mag 2024
Depesh, it seems your experience didn't live up to expectations. We value your feedback, though it's unfortunate we're unable to identify any specific issues. We strive to learn, improve and deliver a great stay to each guest. We'd appreciate another opportunity to serve you better.Brendan MoraesManaging Director

2/10 Terribile

Mayreliz

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
There was bed bugs
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

6/10 Soddisfacente

Akua Afrakoma

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

2/10 Terribile

Holly

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Long line at check-in, had to wait 40 minutes only to find out they couldn’t find my reservation. Tried to check me into a one bed as opposed to two bedroom. Lots of attitude when this needed to be corrected. Two tiny towels only for the room. Had to wait for prolonged time to receive more. Inconvenient location, no dining options in the hotel.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 6 mag 2024
Holly, it's a regret that your check-in experience, along with room accommodations and towel availability, didn't meet your expectations. We're continually striving to deliver exceptional service, and it's unfortunate to see you didn't encounter that. For the inconvenience regarding dining options, we try to offer a variety of choices nearby to suit different tastes. Your candid feedback is appreciated and will help us improve.Brendan MoraesManaging Director

2/10 Terribile

Loknath

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
terrible
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Customer Service, il giorno 5 mag 2024
Loknath, it's disappointing to hear that your recent stay didn't meet your expectations. We are always working to enhance guest experiences and your feedback will be taken into account. We hope for the chance to make a better impression in the future.Brendan MoraesManaging Director