Ingresso della struttura

Recensioni per Motel 6 King Of Prussia, PA - Philadelphia

2 out of 5
Motel 6 King Of Prussia, PA - Philadelphia
815 W Dekalb Pike, Wayne, PA

Recensioni

6,0
Valutazione di 10 - Eccellente. 200 su 1006 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 212 su 1006 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 210 su 1006 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 145 su 1006 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 239 su 1006 recensioni" "

6,0/10

Pulizia

7,2/10

Personale e servizio

5,2/10

Servizi

6,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

5,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

6/10 Soddisfacente

Charlene

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
There were so many things in the hallway for renovations. The hallways were not clean.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

10/10 Eccellente

Martin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The lady at the checkin Friday was excellent. I didn’t get her name but she went out of her way to help me. She was the person on duty around 4pm
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024

4/10 Scarso

Priscilla

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The bed was comfortable, but this is the worst Motel 6 I have ever stayed in. everything screamed cheap cheap cheap. Dirty, loud party crowd, halls smelled. They placed the sink in such a way that if anyone standing at the sink will be hit by anyone opening the door to the hall. The bathroom was so small, the door opening was like a tight restroom stall. Only florescent lights. Pool was disgusting, green. It was not clear to me if the pool could be cleaned and opened in 10 days for the Summer season. We only stayed there because the weekend we needed to stay in the area, there must have been a big event, since all the other hotels around had inflated prices. Motel 6 too, $130.00 for 2 adults and a child. Outside lock at the back of the hotel was supposed to be closed and only enter with motel key, The door was open all the time, like open 2 inches. Thus no safety in the motel.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

6/10 Soddisfacente

jose

Soggiorno di 10 notti ad aprile 2024

2/10 Terribile

Nakomi

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

8/10 Buono

Harris

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia
No carpet
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 15 mag 2024
We appreciate the wonderful rating, thank you for bringing your concerns to our attention; this will help us improve our guest experience greatly.Nancy Y. #Team6

10/10 Eccellente

Jon

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 17 mag 2024
Hi Jon,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Esme

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 17 mag 2024
Hi Esme,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

6/10 Soddisfacente

Patricia

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 9 mag 2024
Hi Patricia,Thank you for rating your stay.Maz K.#Team6

4/10 Scarso

Sara

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Servizi
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Our room wasn’t ready even though we came after the check-in time. The hallways were dirty and smelled like weed and smoke; although, we paid for a non-smoking room, it also smelled like smoke.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 7 mag 2024
Hi Sara,Thank you for providing your feedback. Your experience is definitely not our standard of service. We appreciate you bringing this to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

4/10 Scarso

Claudia

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Too many insects in the room.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 7 mag 2024
Hi Claudia,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

6/10 Soddisfacente

Patsy

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Liked the location, however the hotel is old, needs paint and new carpet in the halls. The beds are cheap with poor mattress and thin pillows. There are no amenities other than a couple little bars of soap and some paper cups. There is some weak coffee and vending machines in the lobby. We stayed two nights but got no housekeeping service.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 7 mag 2024
Hi Patsy, Thank you for taking time to share your review with us. We also appreciate your feedback regarding ways we can provide an even more comfortable stay for our guests.Maz K.#Team6

8/10 Buono

Tasfia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

2/10 Terribile

Timi

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Check inn was terrible person could not find reservation had to paid for first night again to stay the night. That was Wednesday night Then Friday upon coming back to room at 11pm someone else was in my room. My stuff was in garbage bags and I had to pat again to stay Friday and Sat. Still waiting to get my refund because I had already paid.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 23 apr 2024
Hi Timi,Thank you for taking the time to share your review. We are committed to provide a comfortable night's rest and are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Maz K.#Team6

6/10 Soddisfacente

Michael

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Needs better water pressure and mini fridge in room not pay extra for one...
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 23 apr 2024
Hi Michael, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Maz K.#Team6

4/10 Scarso

thomas

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
They are running a scam that if you don't get there by 6 o'clock PM they Say they tried to charge you it didn't go through and when you get there 10 minutes late they only have the room available at a much higher rate like $200 VS $95 . I had my reservation for 2 months through espeedia and when I got there at 6:15 pm they said it was not good anymore...it cost me $750 vs $450 I had booked...i couldn't change because the last minute prices at all local hotels must add pricey... what's the point of making a reservation?
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 23 apr 2024
Hi Traveler,We would like to discuss your experience with you further and ask that you reach out to our Guest Relations Team by using the Contact Us feature on our website to connect with us.Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Jan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 19 apr 2024
Hi Jan, Thank you for the perfect rating!Natalie #Team6

2/10 Terribile

Paris

Non mi è piaciuto: Pulizia
Not cool
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 17 apr 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

4/10 Scarso

Sable

Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Blankets had holes in them, furniture was chewed up from what I can assume was guests bringing dogs in. The key card reader for the back door is broken, so anyone could walk into the hotel from the back door without a key. The key cards for the room also randomly deactivate throughout the day so we had to keep getting new ones. This happened even if we kept the cards away from phones, wallets, etc. The WiFi is abysmal, might as well not even offer it. I wanted to do some work but ended up having to use my phone as a hotspot. The lady who checked us in was very nice, but she was the only good part about our stay.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 17 apr 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

4/10 Scarso

Alexis

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Place was quite messy and when we ask for new sheets and towels we got towels but no sheets
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 17 apr 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Daniel

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 19 apr 2024
Hi Daniel, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

6/10 Soddisfacente

michael

Nothing good, nothing bad, just an average motel 6
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 17 apr 2024
We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Duane

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The people running the front desk are extremely rude. Not only will I never stay at this property; I will never stay at any Motel 6 Nationwide.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 17 apr 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Jecequiel

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Todo bien
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 12 mar 2024
Hola Jecequiel,¡Gracias por la increíble calificación! Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Claire

Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Floors dirty, hair all over hallway. Beds hard as a rock and no lights outside. Hallways dark and long walk to rooms
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 6 mar 2024
Hi Claire, On behalf of Motel 6, we would like to apologize for the inconvenience you incurred while being our guest as this is not our standard. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience. Thank you for bringing this to our attention.Natalie #Team6

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 8 mar 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

8/10 Buono

Morgan

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 22 feb 2024
Hi Morgan,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Joan

Non mi è piaciuto: Servizi
Room was dirty. Blankets & microwave were filthy. No hair dryer. Even asked at front Desk. Bathroom doorknob was hanging off. Worst hotel I’ve ever stayed at & I travel a lot
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 14 feb 2024
Hi JoanAfter reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Lilith#Team6

2/10 Terribile

Jessie Liz

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Ramona

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Montese

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Montese

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Stinky
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Montese

Viaggio di lavoro
Dirty,bugs,bad customer service,never enough wash clothes and towels,stinks in all hallways
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Antoinette

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
It was amazing
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 23 gen 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

6/10 Soddisfacente

Ian

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024

2/10 Terribile

Kim

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Jeremy

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
People in hallway half dead naked. Noisy staff no help at all
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 17 gen 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

10/10 Eccellente

Desiree

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Quanessa

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Dirty
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 9 gen 2024
Hi Quanessa,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

4/10 Scarso

Brett

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The online pictures do not accurately represent what the property is now. Rooms are falling apart now. They used VERY cheap materials like flooring and bathroom fuxtures. Now it is rotting.
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 9 gen 2024
Hi Brett,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Lilith#Team6

4/10 Scarso

Alana

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Wreaked of cigarette smoke in our non-smoking room.. dark and dingy. Front desk lady was unpleasant and unhelpful. Location is great/central to shopping and highways
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 2 gen 2024
Hi Alana, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

6/10 Soddisfacente

David

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Diana

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Dana

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Receptionist was awesome
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 26 dic 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

8/10 Buono

Betty

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

8/10 Buono

bogdan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The motel is more than I expected and it is a very good choice to stay. Room is fully renovated and clean.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 19 dic 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

6/10 Soddisfacente

Andrea

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi
After waiting an hour past check in time, with a previous reservation, there was not a room with proper accommodations available. The room originally offered to me, had no hot water. The second room finally offered had speckles of blood at the base of the shower, as well as body hair left in shower. As well as the hallway near my room obviously under some sort of construction. The front desk person did her very best, but the mentioned issues will certainly be the reason why I won't patronize this location anymore.

6/10 Soddisfacente

Deborah

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

8/10 Buono

Guangyao

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
good
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Meaghan

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Better than extended stay 400 American Ave
Stay was friendly and respectful Check in and out was super easy! Convenient parking by several exits
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 12 dic 2023
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6