Bar (in loco)

Recensioni per Mgallery Le Diwan Rabat

4 out of 5
Mgallery Le Diwan Rabat
Place de l'Unite Africaine, Rabat

Recensioni

8,2

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 94 su 257 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 116 su 257 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 26 su 257 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 10 su 257 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 11 su 257 recensioni" "

8,6/10

Pulizia

8,6/10

Personale e servizio

8,6/10

Servizi

8,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

MARCO

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

2/10 Terribile

Caterina

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Gradevole sorpresa
Ho soggiornato c/o il Diwan dal 07 al 10 settembre 2012 (Camera Deluxe).Contrariamente a quanto letto in alcune recensioni il personale dell'albergo (Front Desk,Ristorante e Pulizie) è stati molto cordiale e sempre pronto ad aiutarci.L'Hotel si trova a 10 minuti (a piedi) dalla Medina e dal Bouregreb e anche meno dalla Torre Hassan e Mausoleo Mohammed V.Ottimo il Ristorante la Brasserie.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo soggiorno per una visita di passaggio
Buona posizione, hotel nuovo, pulito, con personale gentile Adatto per un soggiorno di un paio di giorni necessari per la visita della città

8/10 Buono

Adrien

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Nice hotel, although in need of refurbishment (carpeting and furnishings are a bit dated). Staff and service live up to expectations. The location is ideal for visiting Rabat. I recommend it!
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Salah , il giorno 28 mar 2024
Dear Guest Adrien, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Salah malki Guest experience Manager

10/10 Eccellente

Joanne

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Salah , il giorno 1 mag 2024
Dear Joanne, Thanks for sharing your experience, we are happy you appreciate your stay,Best regards

8/10 Buono

Noah

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The check in was very smooth. I had a good stay.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Salah , il giorno 5 mar 2024
Dear Guest Noah, Thanks for choosing our hotel diwan mgallery collection rabat for your stay, We very happy you appreciate your stay, Best regards Salah malki Guest experience Manager

10/10 Eccellente

Aicha

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2023
Risposta di Salah , il giorno 14 feb 2024
Madame Aicha Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Hotel Le Diwan Rabat - MGallery. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire Madame l’expression de nos sentiments les meilleurs, Cordialement, Salah malki Guest experience Managerfriends

8/10 Buono

Fouad

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
They need a proper parking space
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Salah , il giorno 2 feb 2024
Dear Guest Fouad,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 Eccellente

Tatiana

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Everything was as expected. Great location! This was my second stay at the hotel and I will highly recommend it.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Salah , il giorno 18 gen 2024
Madame Tatiana,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Hotel Le Diwan Rabat - MGallery. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire Madame en l’expression de nos sentiments les meilleurs Cordialement

10/10 Eccellente

Mourad

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di salah, il giorno 8 gen 2024
Monsieur Morad,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Hotel Le Diwan Rabat - MGallery.C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable.Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleursCordialement

8/10 Buono

Halima

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Salah , il giorno 4 gen 2024
Madame Halima,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Hotel Le Diwan Rabat - MGallery. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame en l’expression de nos sentiments les meilleurs Salah malki Guest experience Manager

10/10 Eccellente

Omar, Marrakech

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Très bel hôtel
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Salah , il giorno 4 gen 2024
Monsieur Omar, Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Hotel Le Diwan Rabat - MGallery. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Monsieur en l’expression de nos sentiments les meilleurs Salah malki Guest experience Manager

10/10 Eccellente

Tofik

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Todella hyvä
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Salah , il giorno 4 gen 2024
Madame hyva,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Hotel Le Diwan Rabat - MGallery. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame en l’expression de nos sentiments les meilleurs Salah malki Guest experience Manager

10/10 Eccellente

Abdelilah

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Un excellent service de tout le personnel
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Salah , il giorno 6 dic 2023
Monsieur Abdelilah, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer Monsieur, nos salutations distinguées.Cordialement

10/10 Eccellente

Florence

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Salah , il giorno 6 dic 2023
Madame Florence Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame nos salutations distinguées.

10/10 Eccellente

adil

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Le personnel était à la hauteur, mention spécial au service voiturier et la personne salah qui furent très disponible et agréable...
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Salah , il giorno 6 dic 2023
Monsieur Adil, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer Monsieur, nos salutations distinguées.Cordialement votre Salah malki Guest experience Manager

8/10 Buono

Biju

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Salah , il giorno 6 dic 2023
Madame, Monsieur BijuNous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.Cordialement

8/10 Buono

Leo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Salah , il giorno 12 nov 2023
Bonjour Monsieur Leo,Merci d'avoir partagé votre expérience, Nous sommes ravis ravis que vous ayez apprécié votre expérience, Cordialement

6/10 Soddisfacente

Catherine

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
This property needs a good remodel. Dirty carpets in the room and hallways. Mold in the bathroom. Ants in the room.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Salah , il giorno 12 nov 2023
Dear Guest Catherine, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Salah malki Guest experience Manager

8/10 Buono

Alfredo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
My room was not supplied with coffee and water for 2 days. I called service on 1st day, to give me a small packet of coffee, 'cuz I really was tired and felt like drinking coffee and said she will call reception. No coffee and water for 2 days. But some Gate 1 people told me that they have, even 4 bottles of water. I guess the person in charge of my room isn't fair to everyone.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Sa, il giorno 13 ott 2023
Dear Alfredo,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Salah malki Guest experience Manager

10/10 Eccellente

Alain Charles

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Salah , il giorno 9 ott 2023
Monsieur Alain Charles, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer Monsieur, nos salutations distinguées. Cordialement Salah malki Guest experience Manager

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia
Not worthy
The locations is good. But the pictures on the website is very misleading. No golf space, no facilities. the reception manager’s attitude is very poor, the gentleman has no smile at all, very froid. it’s an expensive hotel mainly for French/foreigners, the value is not high. The bed is too soft, telephone is broken but still in use… However, Breakfast is great , many choices.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Salah , il giorno 6 ott 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Salah malki Guest experience Manager

10/10 Eccellente

Choi

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti a settembre 2023
Risposta di Salah , il giorno 22 set 2023
Madame, Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.Salah malki Guest experience Manager

10/10 Eccellente

Jacques

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
A warm and welcoming environment.
Warm staff is very competent on all aspects from A to Z. Well located & great environment. I’d go back in a heart beat if I return to Rabat.
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Salah , il giorno 3 set 2023
Dear Guest Jacques, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Salah malki Guest experience Manager

8/10 Buono

ismail

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di Salah , il giorno 22 ago 2023
Monsieur Ismail, Nous vous remercions pour votre note suite à votre séjour à Hotel diwan mgallerycollectionrabat. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire Monsieur en l’expression de nos sentiments les meilleurs, Salah Malki Guest experience Manager

2/10 Terribile

Ashley

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023
Risposta di Salah , il giorno 6 ago 2023
Dear Guest Ashley, Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Salah malki Guest experience Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Rabat 2023
Belle établissement vieillissant, mais un service incomparable. Restaurant de très bonne qualité avec des quantités très convenables. Très bien situé pour des visites ou promenade. Merci à tout le personnels qui ont été au petit soins, ceci n’a pas de prix.
Soggiorno di 3 notti a luglio 2023
Risposta di Salah , il giorno 30 lug 2023
Chère Madame, Cher Monsieur Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Hotel Le Diwan Rabat - MGallery. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame en l’expression de nos sentiments les meilleurs Cordialement Salah malki Guest experience Manager

10/10 Eccellente

Denis

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Bonne adresse à Rabat
Un hôtel très bien situé dans le centre de Rabat. Certes il est ancien mais il a de beaux restes. Beaux volumes, assez silencieux grâce aux doubles vitrages (ma chambre donnait sur rue) et un service au top par un personnel vraiment au service du client. Ce sera dorénavant mon hôtel pour de futurs séjours
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di Salah , il giorno 26 lug 2023
Monsieur Denis, Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Hotel Le Diwan Rabat - MGallery. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Monsieur l’expression de nos sentiments les meilleurs Salah malki Guest experience

8/10 Buono

Mohamed Tarek

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di Salah , il giorno 26 lug 2023
Monsieur Tarek,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer Monsieur nos salutations distinguées.Cordialement Salah malki Guest experience Manager

6/10 Soddisfacente

Rita

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
The location is perfect. The staff are superb. The facility is old in dire need of renovation and the carpet yuck! Need redo asap.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023
Risposta di Sa5, il giorno 14 mag 2023
Dear Guest Rita,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,Salah malki Guest experience Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good place to stay.
Emplacement idéal. Petit déjeuner de tyoe buffet avec offre variée. Hotel qui vielli et a besoin d'un peu de rénovation pour regagner un peu de jeunesse et gout du jour. Service tres convivial et a lecoute du client.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di Salah , il giorno 8 mag 2023
Chére Madame cher Monsieur,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer, Madame, Monsieur, nos salutations distinguées.Cordialement votre Salah malki Guest experience Manager

6/10 Soddisfacente

Vanda

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Great food and helpful staff but property needs to be updated.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023
Risposta di Salah , il giorno 8 mag 2023
Dear Guest VandaThank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely yours Salah malki Guest experience Manager Sincerely,

8/10 Buono

rachid

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di Salah , il giorno 24 apr 2023
Monsieur Rachid,Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel.Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt.Veuillez agréer Monsieur nos salutations distinguées.Cordialement votre Salah malki Guest experience Manager

10/10 Eccellente

Frank

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Our luggage was delayed and Salah took us to buy what we needed until it arrived. He also helped us get to a bank. Hanane went over and above to make us feel welcome and comfortable. Everyone was very kind, pleasant, and helpful. We strongly recommend this hotel.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di Salah , il giorno 12 apr 2023
Dear Frank,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Le Diwan Rabat - MGallery. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Salah malki Guest experience Manager

8/10 Buono

Dr. Jörg

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Sehr gutes 4*-Hotel in zentraler Lage, ausgezeichnetes Frühstück. Sehr freundliches Personal.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2023
Risposta di Salah , il giorno 24 mar 2023
Dear Jörg,Thanks for choosing our hotel diwan mgallery collection rabat, We are glad you enjoyed your experience, Best regards Salah malki Guest experience Manager

10/10 Eccellente

Engelbert

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2023
Risposta di Salah , il giorno 24 mar 2023
Dear Engelbert,Thanks for choosing our hotel diwan mgallery collection rabat, We very happy you enjoyed your experience, Best regards Salah malki Guest experience Manager.

10/10 Eccellente

Angelo

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff is really warm and friendly.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2023
Risposta di Salah , il giorno 24 mar 2023
Dear Angelo,Thanks for choosing our hotel diwan mgallery collection rabat, We are glad you enjoyed your experience, Best regards Salah malki Guest experience Manager.

6/10 Soddisfacente

Jean-Luc

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di Salah , il giorno 5 mar 2023
Monsieur Jean Luc, Nous vous remercions d'avoir pris le temps de partager votre expérience, Cordialement votre Salah malki Geust experience manager

10/10 Eccellente

Vida

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di Sal1h, il giorno 17 feb 2023
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Salah malki Geust experience manager

8/10 Buono

Lambert

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2022
Risposta di Sa, il giorno 9 gen 2023
Monsieur Lambert Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Hotel Le Diwan Rabat - MGallery. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs, Cordialement votre Salah malki Geust experience manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2022
Risposta di Salah , il giorno 2 nov 2022
Monsieur Madame, Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Hotel Le Diwan Rabat - MGallery. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Monsieur, en l’expression de nos sentiments les meilleurs, Cordialement votre Salah malki Geust

10/10 Eccellente

Mina

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Séjour magnifique
Ce séjour était à la hauteur de nos attentes. Le personnel de l hôtel était à nos petits soins tout au long du séjour. L hôtel très bien situé, à pied des monuments de Rabat. Je recommande cet hôtel.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2022
Risposta di Salah , il giorno 2 nov 2022
Madame Mina,Nous vous remercions pour vos commentaires suite à votre séjour à Hotel Le Diwan Rabat - MGallery. C’est avec grand plaisir que nous recevons vos compliments. Aussi, nous ne manquerons pas de partager vos appréciations avec toute notre équipe. Votre satisfaction est la plus belle récompense pour notre personnel qui travaille jour après jour pour vous offrir un service irréprochable. Dans l’attente de vous accueillir de nouveau, nous vous prions de croire, Madame l’expression de nos sentiments les meilleurs, Cordialement votre Salah malki Geust experience manager

10/10 Eccellente

Ellen

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Loved the view from our room and its close proximity to ATMs and walking distance to the Medina.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2022
Risposta di Salah malki , il giorno 25 ott 2022
Dear Ellen,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Le Diwan Rabat - MGallery. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Salah malki Geust experience manager

10/10 Eccellente

Astrith

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great place. Close to restaurants and ok distance to go to the Medina Staff was super helpful and very friendly. Changed our room very fast when we asked
Soggiorno di 2 notti a settembre 2022
Risposta di Salah , il giorno 6 ott 2022
Dear Margaret Astrith, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Le Diwan Rabat - MGallery. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely,Salah malki Geust experience manager

10/10 Eccellente

Houda

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff was absolutely wonderful and welcoming. I came for one night on a business trip. They were super helpful. Also, the breakfast was outstanding, fresh and a variety. The manager was super sweet and kind.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di Salah malki , il giorno 6 ott 2022
Dear Margaret Houda, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Le Diwan Rabat - MGallery. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Salah malki Geust experience manager

10/10 Eccellente

van, Bethel Island

Soggiorno di 1 notte a settembre 2022

10/10 Eccellente

Bernadette

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Had a nice experience with shamman massage
Soggiorno di 1 notte a settembre 2022
Risposta di Salah , il giorno 6 ott 2022
Dear Bernadette,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Hotel Le Diwan Rabat - MGallery. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Salah malki Geust experience manager

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Noisy and decadent hotel
Too noisy (I couldn't sleep properly due to the noise coming from the cars in the street in front of the hotel). Decadent hotel (it might have been a good one in the old times but not any more...)
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2022
Risposta di Salah , il giorno 2 set 2022
Dear Geust, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Hotel Le Diwan Rabat - MGallery. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.At MGallery, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent future occurrence.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,Salah malki Geust experience manager

10/10 Eccellente

Shabir

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Close to the beach, friendly staff and good service. Happy to come back to this property again.
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022
Risposta di Omar, il giorno 17 ago 2022
Mr shabir Thank you for uour feedback Best regards Omar Front desk manager

10/10 Eccellente

MOhammed

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Salah , il giorno 14 ago 2022
Monsieur MOhammed le, Nous vous remercions pour l'avis que vous avez laissé sur notre hôtel. Nous sommes ravis que vous ayez apprécié votre séjour et espérons vous accueillir à nouveau très bientôt. Veuillez agréer Monsieur nos salutations distinguées. Salah malki Geust experience manager