Camera familiare | Minibar, una cassaforte in camera, una scrivania, postazione laptop

Recensioni per Rixwell Old Riga Palace Hotel

4 out of 5
Rixwell Old Riga Palace Hotel
Minsterejas 8/10, Riga

Recensioni

8,0

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 248 su 1005 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 520 su 1005 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 172 su 1005 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 52 su 1005 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 13 su 1005 recensioni" "

8,4/10

Pulizia

8,2/10

Personale e servizio

7,4/10

Servizi

7,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Simone

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Ottima posizione, la camera non era molto spaziosa ma dotata di tutto il necessario, ottima colazione e rapporto qualità/prezzo
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Janis Prikuls, il giorno 21 feb 2024
Dear Simone,Thank you for your positive feedback! We're delighted to hear that you enjoyed our excellent location, well-equipped rooms, delicious breakfast, and found good value for your money.It would be a pleasure to host you again in the future. If you have any specific suggestions for improvement, feel free to share them with us.Best regards,Jānis PrikulsFront Office ManagerRixwell Old Riga Palace Hotel

10/10 Eccellente

Arianna

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
warm and quiet rooms. Friendly Staff and delicious breakfast.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Agnese Deicmane Quality specialist, il giorno 29 nov 2023
Dear Arianna , It's wonderful to hear that you had a positive experience during your stay! Warm and quiet rooms, a friendly staff, and a delicious breakfast all contribute to a comfortable and enjoyable stay. If there's anything specific you loved about your experience or if there's anything else you'd like assistance with, feel free to let us know.

10/10 Eccellente

Marco

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Jānis Prikuls, il giorno 16 ott 2023
Dear Marco,It is such a pleasure to receive your wonderful rating further to your recent experience at Rixwell Old Riga Palace Hotel!We were honored to welcome you and we look forward to your next visit!With kindest regards,Front Office Manager,Jānis Prikuls

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Stanza discreta, bagno piccolo, doccia usabile so per gli anoressici, mini bar rotto, cassaforte non funzionante armadio rotto. Di 4 stelle solo la scritta.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020

8/10 Buono

Andrea

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Nice hotel close to the bus station
Good ratio price/quality. Close to the bus station and at the border of the old city.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
La vicinanza con il centro storico. la cordialità del personale
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2019

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 7 notti ad agosto 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Albergo in una buona posizione per raggiungere la stazione dei treni e dei bus da e per l'aeroporto e comunque a due passi dalle piazze principali del centro. Arredamento un po' datato, ma personale gentile e profesdionale
Soggiorno di 2 notti a giugno 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Camera piccola e non reale a riguardo delle foto del sito. Posizione ottima vicino al centro, colazione ottima.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2019

10/10 Eccellente

rita

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Lo consiglio ottimo
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2019

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
hotel eccellente!Posizione ottima nel centro storico e vicino alla stazione centrale dei treni e degli autobus.Colazione abbondante e di qualità.
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2018

10/10 Eccellente

Cochi48, Milano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Albergo al di sopra delle mie aspettative. A 3 minuti a piedi da stazione centrale, stazione autobus e centro commerciale con due grossi e fornitissimi supermercati. Nella città vecchia . Comodissimo per visitare tutte le meraviglie storiche di questo luogo.
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2018

8/10 Buono

chiara

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Hotel a buon prezzo in centro
Hotel a buon prezzo in centro. Hotel non molto grandi e abbastanza pulite, colazione molto varia e gustosa. Palestra piccola e con sensazione claustrofobia. Personale cortese e ottima posizione per visitare il centro.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2018
Risposta di Ilja Mendelsons - Hotel Manager, il giorno 3 ago 2018
Dear Chiara, Glad to see your stay was a pleasant one. You are welcome back if in our area again.

8/10 Buono

Ago, Limbiate

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Graziosissima struttura vicinissima la centro di RIGA
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2018
Risposta di Ilja Mendelsons - Hotel Manager, il giorno 29 giu 2018
Dear Ago, Thank you for being our guest and your review.

6/10 Soddisfacente

Giordano

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
ín Centro , il resto da rivedere.
Colazione scarsa, Stanza microscopica con letto scomodo, personale abbastanza cortese, salvo una mattina che ho chiesto alla receptionist di chiamare un numero locale, e ha fatto storie, chiedendomi perche non lo chiamo con il mio telefono (a prescindere dal fatto che non ci sia piu'roaming) non mi era mai successo. costa poco, vale poco. unica nota positive, posizione che piu'in centro non si puo
Soggiorno di 3 notti a giugno 2018
Risposta di Ilja Mendelsons - Hotel Manager, il giorno 29 giu 2018
Dear Giordano, Thank you for review and for bringing our attention to that situation. I fully agree that those little things sometimes really make the difference.

8/10 Buono

Rosa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
qualità - prezzo OK
Molto buono sia per la posizione che per la colazione ricca e variegata. Unica nota negativa la camera era un piccola. Nel complesso però ottimo rapporto qualità prezzo . Per un altro soggiorno sicuramente lo prenderò in considerazione
Soggiorno di 3 notti a novembre 2017

10/10 Eccellente

Karalambo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Cortesia
Cortesia e professionalità
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2017

10/10 Eccellente

Stefano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottima posizione
Ottima posizione camere pulita buona colazione
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2017

10/10 Eccellente

Iso

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotelli oli sisältä kaunis ja henkilökunta oli ystävällistä
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Jānis Prikuls, il giorno 16 apr 2024
Dear Iso,Thank you for your kind words! We're delighted to hear that you found our hotel beautiful and our staff friendly. It's our goal to provide a welcoming and pleasant experience for all our guests, and we're thrilled to know that we succeeded during your stay. We hope to have the pleasure of welcoming you back for another memorable experience in the future.Best regards,Jānis PrikulsFront Office ManagerRixwell Old Riga Palace Hotel

10/10 Eccellente

Johann

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Janis Prikuls, il giorno 5 feb 2024
Dear Johann,Thank you for rating your experience with us as 5 out of 5! We are thrilled to know that you had a fantastic stay. If you have any specific feedback or if there's anything we can do to make your next visit even more enjoyable, please let us know.We appreciate your positive review and look forward to welcoming you back in the future.Best regards,Jānis PrikulsFront Office ManagerRixwell Old Riga Palace Hotel

8/10 Buono

Pertti Antero

Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Karina Mihalkina, il giorno 29 gen 2024
Dear Pertti Antero, Thank you for providing the rating. If you have specific feedback or comments related to the 4 out of 5 rating, please share them, and I can help you draft a response or address any concerns.Best Regards, Karina MihalkinaFront office managerRixwell Old Riga Palace Hotel

8/10 Buono

Mats

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Janis Prikuls, il giorno 9 gen 2024
Dear Mats,Thank you for sharing your rating, and we appreciate your feedback. We're pleased to see that your overall experience was positive. However, if there are specific areas where we can improve and earn a perfect 5, please feel free to provide more details. Your insights are valuable, and we're committed to making any necessary enhancements.We hope to have the pleasure of hosting you again in the future and delivering an even better experience.Best regards,Jānis PrikulsFront Office ManagerRixwell Old Riga Palace Hotel

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Janis Prikuls, il giorno 9 gen 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your rating, and we appreciate your feedback. We're pleased to see that your overall experience was positive. However, if there are specific areas where we can improve and earn a perfect 10, please feel free to provide more details. Your insights are valuable, and we're committed to making any necessary enhancements.We hope to have the pleasure of hosting you again in the future and delivering an even better experience.Best regards,Jānis PrikulsFront Office ManagerRixwell Old Riga Palace Hotel

6/10 Soddisfacente

Marie

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Janis Prikuls, il giorno 9 gen 2024
Dear Marie,Thank you for sharing your rating, and we appreciate your feedback. We're pleased to see that your overall experience was positive. However, if there are specific areas where we can improve and earn a perfect 10, please feel free to provide more details. Your insights are valuable, and we're committed to making any necessary enhancements.We hope to have the pleasure of hosting you again in the future and delivering an even better experience.Best regards,Jānis Prikuls

10/10 Eccellente

Marina

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Janis Prikuls, il giorno 9 gen 2024
Dear Marina,Thank you for your excellent rating! We are delighted to hear that you had a perfect experience during your stay. Your satisfaction is our top priority, and we are pleased to know that we met your expectations.If you have any specific feedback or comments about your stay that you would like to share, please feel free to let us know. We always appreciate hearing from our guests.Once again, thank you for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back for another wonderful stay.Best regards,Jānis PrikulsFront Office ManagerRixwell Old Riga Palace Hotel

8/10 Buono

Oscar

Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Karina Mihalkina, il giorno 23 gen 2024
Dear Oscar, Thank you for taking the time to leave a rating. We appreciate your feedback and are delighted to see that you had a positive experience during your recent stay. If there are any specific aspects you would like to highlight or any suggestions for improvement, please feel free to share. We look forward to the opportunity to host you again in the future.Best regards,Karina Mihalkina Front office managerRixwell Old Riga Palace Hotel

6/10 Soddisfacente

Annaleta

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Everything excellent except the room stank of fresh cigarette smoke the entire time, I stayed 4 nights and it was as if someone was smoking in the room while I was out. Nearby hostels had young people constantly who screamed into the nights. Tub had a leak somewhere at the bottom and flooded the floor constantly. Breakfast buffet was excellent. Overall atmosphere is okay. Location is good.
Risposta di Janis Prikuls, il giorno 12 feb 2024
Dear AnnaletaThank you for taking the time to share your experience with us. We're delighted to hear that you found our breakfast buffet excellent and appreciated the overall atmosphere and location. However, we sincerely apologize for the inconveniences you faced during your stay, such as the smell of cigarette smoke, noise disturbances, and the issue with the tub.Please rest assured that we take your feedback seriously, and we will investigate these matters to ensure they are addressed promptly. We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back, providing an improved experience.If you have any further details or suggestions, please feel free to share them with us.Warm regards,Jānis PrikulsFront Office ManagerRixwell Old Riga Palace Hotel

6/10 Soddisfacente

Janne

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Janis Prikuls, il giorno 24 dic 2023
Dear JanneThank you for taking the time to share your feedback. We're pleased to hear that you had a good stay. If there are any specific aspects you particularly enjoyed or if you have any suggestions for improvement, please feel free to let us know.We appreciate your patronage and hope to welcome you back for another positive experience in the future.Best regards,Jānis PrikulsFront Office ManagerRixwell Old Riga Palace Hotel

8/10 Buono

Kim

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Julehygge i Riga
Vi havde et fantastisk ophold i Riga. Hotellet ligger perfekt i Old Riga, og levede op til beskrivelserne. Det var flot vejr, men meget koldt - så vi kunne ikke være udendørs hele tiden. Da vi havde valgt et lille værelse, havde det været rart med et hyggeligt opholdsrum. Personalet var venlige og hygiejnen var helt i orden.
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Karina Mihalkina, il giorno 22 dic 2023
Dear Kim,Thank you for sharing your positive experience with us. We're thrilled to hear that you had a great stay in Riga and that our hotel's location in Old Riga met your expectations.We appreciate your feedback about the room size and will take it into consideration as we strive to enhance our guests' comfort. It's wonderful to know that you found the staff friendly and that the hygiene standards were satisfactory.If there's anything specific you particularly enjoyed or if there are any suggestions you have for improvement, feel free to let us know. We value your patronage and hope to welcome you back for another enjoyable stay.Best regards,Karina MihalkinaRixwell Old Riga Palace Hotel

8/10 Buono

Julie

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I wasn't as close to things as Expedia said, but still pretty close. The staff was nice. You can here theough the walls on the new part and it sounded like a ghost. Lol. I would stay here again. Breakfast was okay.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Karina Mihalkina, il giorno 14 dic 2023
Dear Julie,Thank you for taking the time to share your experience with us. We're pleased to hear that you found our staff to be nice and that the location, while not as close as expected, was still convenient. We appreciate your understanding regarding any noise issues and are glad to know you had a good sense of humor about it.Your feedback about the breakfast is valuable, and we will use it to continue improving our offerings.We look forward to the opportunity to welcome you back on a future visit. Best Regards Karina Mihalkina Front office managerRixwell Old Riga Palace Hotel

8/10 Buono

Rikke

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Karina Mihalkina, il giorno 13 dic 2023
Dear Rikke,Thank you for the brief feedback! We're glad to hear that your experience was good. We appreciate you and hope to welcome you back in the future.Best regards,Karina Mihalkina Front office manager Rixwell Old Riga Palace

8/10 Buono

Laura

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Karina Mihalkina, il giorno 13 dic 2023
Dear Laura,Thank you for the brief feedback! We're glad to hear that your experience was good. We appreciate you and hope to welcome you back in the future.Best regards,Karina Mihalkina Front office manager Rixwell Old Riga Palace Hotel

8/10 Buono

Kari

Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Karina Mihalkina, il giorno 13 dic 2023
Dear Kari,Thank you for the brief feedback! We're glad to hear that your experience was good. We appreciate you and hope to welcome you back in the future.Best regards,Karina Mihalkina Front office manager Rixwell Old Riga Palace Hotel

6/10 Soddisfacente

Marit Beate

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Karina Mihalkina, il giorno 13 dic 2023
Dear Marit Beate,Thank you for the brief feedback! We're glad to hear that your experience was good. We appreciate you and hope to welcome you back in the future.Best regards,Karina Mihalkina Front office manager Rixwell Old Riga Palace Hotel

6/10 Soddisfacente

Jouni

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Hieno rakennus, sisustus yksinkertainen ja kulahtanut. Huonot sängyt, tosi kovat. Hyvä ja sopiva aamupala.
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di Karina Mihalkina, il giorno 8 dic 2023
Dear Jouni,Thank you for taking the time to share your thoughts on your recent stay with us. We're glad you appreciated our nice building and the simple, understated interior. However, we're sorry to hear that the beds did not meet your expectations. Your comfort is important to us, and we will certainly look into ways to improve this aspect of our accommodations.On a positive note, we're pleased that you enjoyed the good and suitable breakfast. If there are specific details about the beds or any other areas where we can enhance your experience, please feel free to share, as your feedback is invaluable.We appreciate your visit and hope to have the opportunity to welcome you back for an improved stay in the future.Best regards,Karina Mihalkina Front office managerRixwell Old Riga Palace

8/10 Buono

Mark

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di Karina Mihalkina, il giorno 8 dic 2023
Dear Mark , Thank you! If you have any more feedback or if there's anything else we can assist you with, please let us know. We appreciate your support and look forward to the opportunity to host you again.Karina Mihalkina Front office ManagerRixwell Old Riga Palace Hotel

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Hôtel propre, personnels très agréable chambre un peu petite mais confortable. Principal défaut la hauteur sous plafond.. impossible de se tenir debout dans la douche ou de passer sous une poutre si plus grand que 1m85
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Jānis Prikuls, il giorno 21 nov 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at Rixwell Old Riga Palace Hotel. We're pleased to hear that you found our hotel clean with a very pleasant staff, and that overall, your room was comfortable.We apologize for any inconvenience you experienced with the room size and the height of the ceiling. Your feedback is important, and we appreciate your bringing this to our attention. We will certainly review the room layout to see if there are any adjustments we can make to improve the overall comfort for our taller guests.We're grateful for your understanding, and thank you for choosing our hotel. If there's anything else you'd like to share or if there are specific improvements you suggest, please feel free to let us know. We are committed to providing the best possible experience for our guests, and your input helps us achieve that goal.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and offer an even more enjoyable stay.Best regards,Jānis PrikulsFront Office ManagerRixwell Old Riga Palace Hotel

6/10 Soddisfacente

sami

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Jānis Prikuls, il giorno 14 nov 2023
Dear Sami Thank you for choosing Rixwell Old Riga Palace Hotel and for taking the time to provide us with feedback of your recent stay. We are very happy that you enjoyed cleanliness of the room, breakfast service and our staff friendliness.It is very important for us to know guests opinion, which can help to improve our services.We will be glad to welcome you once again in our Hotel!Best Regards,Front Office ManagerJānis Prikuls

10/10 Eccellente

Janne

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Agnese Deicmane Quality specialist, il giorno 10 nov 2023
Dear Janne, That's wonderful to hear! We're delighted to know that the guest was satisfied with our hotel and services. Guest satisfaction is our top priority, and it's always rewarding to receive positive feedback. If there are any specific aspects of the hotel or service that stood out to the guest, or if there's anything we can do to make their next stay even more enjoyable, please feel free to share.We look forward to the opportunity to welcome them back in the future.

10/10 Eccellente

Katja

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Agnese Deicmane Quality specialist, il giorno 3 nov 2023
Dear Katja, Thank you for your kind and positive feedback regarding your recent stay at our hotel. We are delighted to hear that you were satisfied with your overall experience and the level of service we provided during your visit.At Rixwell Old Riga Palace Hotel, we take great pride in ensuring our guests' comfort and satisfaction, and it is always gratifying to receive such positive comments. We have shared your compliments with our entire team, and your feedback serves as a source of motivation for us to continue delivering exceptional service.

6/10 Soddisfacente

Anne Merja Helena

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Jānis Prikuls, il giorno 30 ott 2023
Dear Anne Thank you for choosing Rixwell Old Riga Palace Hotel and for taking the time to provide us with feedback of your recent stay. We are very happy that you enjoyed cleanliness of the room, breakfast service and our staff friendliness.It is very important for us to know guests opinion, which can help to improve our services.We will be glad to welcome you once again in our Hotel!Best Regards,Front Office ManagerJānis Prikuls

8/10 Buono

Taru

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Jānis Prikuls, il giorno 30 ott 2023
Dear Taru Thank you for choosing Rixwell Old Riga Palace Hotel and for taking the time to provide us with feedback of your recent stay. We are very happy that you enjoyed cleanliness of the room, breakfast service and our staff friendliness.It is very important for us to know guests opinion, which can help to improve our services.We will be glad to welcome you once again in our Hotel!Best Regards,Front Office ManagerJānis Prikuls

6/10 Soddisfacente

Kieon

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Overall I like raw hotel a lot , it’s nice and in a convenient location. The big disappointment was the Wi-Fi not working in the new part of the building , no one fixed this or seemed to care that much even though the room stated Wi-Fi included. It was a shame there was no bacon over the 3 days for breakfast.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Sintija Gruzdule, il giorno 27 ott 2023
Dear, Kieon RatcliffThank you for choosing Rixwell Old Riga Palace Hotel as your place to stay in Riga.We are glad to know that overall your stay was enjoyable. We will definitely use your feedback to improve the service.Will be looking forward to welcome you again!Sincerely,Sintija GruzduleReception team

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di Jānis Prikuls, il giorno 22 ott 2023
Dear GuestThank you for choosing Rixwell Old Riga Palace Hotel and for taking the time to provide us with feedback of your recent stay. We are very happy that you enjoyed cleanliness of the room, breakfast service and our staff friendliness.It is very important for us to know guests opinion, which can help to improve our services.We will be glad to welcome you once again in our Hotel!Best Regards,Front Office ManagerJānis Prikuls

8/10 Buono

Samuli

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Jānis Prikuls, il giorno 19 ott 2023
Dear Samuli,It is such a pleasure to receive your wonderful rating further to your recent experience at Rixwell Old Riga Palace Hotel!We were honored to welcome you and we look forward to your next visit!With kindest regards,Front Office Manager,Jānis Prikuls

10/10 Eccellente

Tomas

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Shower very small, for 100 kg man and 1.90 tall not much place, Bed in picture after booking and in room looks tottaly diferent, room is quite small, but i like reception and service. Stayed 1 night. Thanks
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Jana Novikova, il giorno 18 ott 2023
Dear TomasThank you for choosing Rixwell Old Riga Palace Hotel and for taking the time to provide us with feedback of your recent stay. We are very happy that you enjoyed Hotel location and room design.Our shower vary in size, so you can always contact us next time before booking to find the most convenient option.It is very important for us to know guests opinion, which can help to improve our services.We will be glad to welcome you once again in our Hotel!Best Regards, Reception TeamJana Novikova

6/10 Soddisfacente

Lene

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Harde senger,ikke dusj men badekar med skråtak,fikk et annet rom enn forventet
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Jānis Prikuls, il giorno 15 ott 2023
Dear Lene Thank you for choosing Rixwell Old Riga Palace Hotel and for taking the time to provide us with feedback of your recent stay. We are very happy that you enjoyed cleanliness of the room, breakfast service and our staff friendliness.It is very important for us to know guests opinion, which can help to improve our services.We will be glad to welcome you once again in our Hotel!Best Regards,Front Office ManagerJānis Prikuls

8/10 Buono

Tanja

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Jānis Prikuls, il giorno 15 ott 2023
Dear Tanja,Thank you for choosing Rixwell Old Riga Palace Hotel and for taking the time to provide us with feedback of your recent stay. We are very happy that you enjoyed cleanliness of the room, breakfast service and our staff friendliness.It is very important for us to know guests opinion, which can help to improve our services.We will be glad to welcome you once again in our Hotel!Best Regards,Front Office ManagerJānis Prikuls

4/10 Scarso

Anzelika

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Jānis Prikuls, il giorno 15 ott 2023
Dear Anzelika!We thank you that you have chosen Rixwell Old Riga Palace Hotel and for your review! We are constantly working to improve our services and hotel conditions. Please, accept our sincerest apologies due to all inconveniences during your stay. All responsible persons were informed about your situation and we will be more carefull to avoid this situation in future. We hope that you will give us another chance to accommodate you in our hotel!Best Regards,Front Office ManagerJānis Prikuls