Facciata della struttura

Recensioni per Intercontinental San Antonio Riverwalk, an IHG Hotel

3.5 out of 5
Intercontinental San Antonio Riverwalk, an IHG Hotel
111 East Pecan Street, San Antonio, TX

Recensioni

7,0

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 290 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 267 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 197 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 140 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 108 su 1002 recensioni" "

7,6/10

Pulizia

7,8/10

Personale e servizio

7,0/10

Servizi

7,2/10

Condizioni e dotazioni della struttura

6,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Michael

6/10 Soddisfacente

Harold

Soggiorno di 2 notti a febbraio 2021

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
We arrived at 11p from Detroit, Michigan. We got to the grounds of the hotel and it was CLOSED!! Totally shut down. We had no warning and Expedia never notified me. I had to scramble to find another hotel in the area. We ended up at the Hilton Garden near the Riverwalk. Which was closer to the Alamo and other attractions.
Soggiorno di 3 notti a giugno 2021

6/10 Soddisfacente

Akeisha

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
When we checked in the room was not clean we made it. Open the door to find the previous people food and trash.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021

2/10 Terribile

David

Soggiorno di 3 notti a maggio 2021

6/10 Soddisfacente

Moniqua

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 25 mag 2021
Thank you for your comments.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
El agua de cortesía en habitación solo se otorga el primer día, si vas por varios días debes hacer uso de la que tiene costo.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 25 mag 2021
Thank you for your comments.

6/10 Soddisfacente

Nathan

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Dirty.
The room had dirty socks, hair in restroom and on towels. Not pleased with cleanliness.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 25 mag 2021
Thank you for your comments.

6/10 Soddisfacente

Daniel

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
No ac
Ac was not working the time we stayed
Soggiorno di 4 notti a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 25 mag 2021
Thank you for your comments.

8/10 Buono

Kathleen

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 25 mag 2021
Thank you for your comments.

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Its not a 4 star hotel, I will give less stars. It wasn’t clean :( a lot of hairs and a used shower cap in the bath.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 25 mag 2021
Thank you for your comments.

4/10 Scarso

Jonathan

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Disappointing Stay
Upon arrival, we were informed that the Bar and Restaurant was closed, no mention of this before arrival. We could order food from stores around for delivery and pick up in the lobby. No cleaning services during our stay and if we required service we would have to leave the room for a minimum of 3 hours. No Valet parking, not a big deal but $24 a day self parking fee was a little surprising especially since it was very hiding in the other information about the hotel. Reqeusted a room with a walk in shower and we got a bathtub that was dirty, mildew on the tile and ceiling. The Bed and room were clean but old spring uncomfortable mattresses. Tried to get a Massage at the hotel, and our scheduled arranged massage no called no showed twice on us.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 25 mag 2021
Thank you for your comments.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Pick a better hotel in San Antonio
Hotel was completely empty and when I say empty, I mean no one was hardly there and the lobby/bottom floor was pretty much closed. Gift shop was closed and they only had breakfast on Sat/Sun and it was just grab and go store bought muffins. The $150 - $200 deposit hold on the room was ridiculous when most are $50. Very outdated, rooms were ehh for the price that was paid. Hotel is in a decent location, was able to walk to Riverwalk. The street level though is a little sketchy in places at certain times. I’d much rather stay at the other Wyndham Garden or just another hotel. I don’t recommend this one.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 25 mag 2021
Thank you for your comments.

10/10 Eccellente

Antiwan

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Quick Stay
Staff was friendly, my room was clean, and my stay was quiet.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 25 mag 2021
Thank you for your comments.

8/10 Buono

Jesus

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 25 mag 2021
Thank you for your comments.

6/10 Soddisfacente

Syed

Viaggio di lavoro
Distasteful
Room was not ready up till 2.30 PM. I have to wait in the Lobby for one and half hour. No restaurant open in the premises for breakfast. I have to walk for half mile to have breakfast.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2021
Risposta di Rick, il giorno 25 mag 2021
Normal check in time is 3:pm

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
tODO BIEN PERO SI NO AVISAS NO HACEN LIMPIEZA DE CUARTO, EL BAÑO TIRABA MUCHA AGUA AL BAÑARSE TENIAMOS TODO MOJADO
Soggiorno di 4 notti a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 25 mag 2021
Thank you for your comments.

2/10 Terribile

Deshawn

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
The worst 4 star hotel ever been too.
The trip was horrible doing the fact the hotel did not clean rooms until you check the out. I stayed there 4 days which is 3 nights. Nothing is open no breakfast was accommodated. No free parking even though there was nothing open. Rooms do not have refrigerator or microwave. No entertainment . No maps giving out to the people that stay there. Front end is rude. They charge you $25 per day to Park your car in the garage. They charge you $6 for a bottle of water. There are no staff no nothing all there is is front and they do not have valet parking. In the rooms are small. I felt like I was staying at a Motel 6
Soggiorno di 1 notte a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 25 mag 2021
Thank you for your comments.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia
The staff is so friendly and helpful but the room was not clean, please focus on cleaning the rooms, the couch had too many spots, everything else is so good.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 25 mag 2021
Thank you for your comments.

6/10 Soddisfacente

Gloria Elena

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 18 mag 2021
Thank you for your feedback.

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Worst hotel & service ever. Room was freezing cold night 1; scorching hot night 2; room wasn’t cleaned; & new room for night 3 wasn’t ready when I returned - at midnight; Staff did nothing to make it better - & took no responsibility. Zero customer service effort at the management level. Bar/restaurant/room service closed - & no note about that on Expedia. No fridge in room so no way to bring your own food. Lobby hasn’t been updated ever - vintage 1970s. Stay elsewhere. Anywhere else.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 18 mag 2021
Thank you.

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 2 notti a maggio 2021

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Lobby was nice. Good location.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 17 mag 2021
Thank you

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021

10/10 Eccellente

Patti

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great place near River Walk and Alamo.
The staff was amazingly helpful, the room was very comfortable and quiet.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 17 mag 2021
Thank you

8/10 Buono

ERIC A

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Hotel Viejo
Es un hotel viejo, sin remodelaciones recientes, cerrado todos los servicios por la pandemia, (entendible) solo funciona como cuarto para dormir, (cumple su objetivo) no hay contacto de personal de limpieza en toda la estancia, cosa que es bueno en este momento, estacionamiento muy caro, pues si no hay otros servicios deberían compensar su costo. Chequen bien las advertencias antes de contratar.
Soggiorno di 5 notti a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 17 mag 2021
Thank you for your comments.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 25 mag 2021
Thank you for your comments.

6/10 Soddisfacente

DENNIS

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021
Risposta di K. Michel , il giorno 14 mag 2021
Thank you for your feedback.

8/10 Buono

MeMe

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
It was ok. I was disappointed that the restaurant was closed so getting food if I didn’t feel like walking to the River Walk.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 13 mag 2021
Thank you for your great response to our survey during your recent stay with us.

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The front desk staff was nice. We stayed two days. Not once did housekeeping come during our stay. Terrible amenities for the price. If you want a mini fridge you have to ask for it. It does not come standard with the room. And essentially everything else comes with a fee as well. Which was very disappointing for the price we paid and that it’s a 4 star hotel. I expected so much more. But honestly, I’ve had better experiences at much cheaper 2 and 3 star hotels. We will not be returning.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 11 mag 2021
Thank you for your feed back. Yes, our restaurant and additional amenities are either closed or limited due to Covid. We want to maintain the cleanest and healthiest environment possible based on our management, brand, and CDC requirements.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Overall the stay was nice and the hotel was pleasant and staff was nice.. didnt get housekeeping as much as i wouldve liked but due to covid it was understandable... would definitely stay again
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 11 mag 2021
Thank you for your great review of our hotel during your recent stay with us and thank you for understanding the current Covid restrictions in place for everyone's safety.

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 10 mag 2021
We appreciate your feedback.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
I would say overall it was not a bad experience. However there were a few things that i believe can be improved upon. 1. Dont hide the deposit in fine print. I budgeted my trip based on the final price & what I thought parking would be and I had a huge shock when I realized I was charged a extra $100. 2. The person who checked me in failed to tell me where the big parking garage was, so I was left to push into a tiny spot in the old garage. The staff the next morning was much friendlier and helpful than the night shift staff. 3. The rooms are very dated, there's not even a fridge, for the price of the rooms, i expected it to be a little more modern. The wood was chipped, there were small stains on the ceiling of the bathroom. That being said, i wasn't totally displeased and the concierge made up for a lot of dissapointments with their friendliness. I might stay at the new condos next time.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 10 mag 2021
We appreciate your feedback. Were you able to share your concerns while you were on property with one of our managers?

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Don’t waste your time or money here! You have to pay for small parking spaces & the parking garage does not have elevators, which we were not told about before hand. We had to walk down 4 stories with a baby & toddler. We were also not told that you would be charged for parking, the website said free parking. The extra small fridge was sitting on the floor with the microwave (that did not work) on top of it. the sheets had stains on them, so gross!! The pool was nice but you have to walk up stairs to get to it.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 10 mag 2021
We appreciate your feedback. Were you able to share your concerns while you were on property with one of our managers?

8/10 Buono

Macario

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 10 mag 2021
Thank you for the great response to your recent stay with us.

4/10 Scarso

Yvette

Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Won’t return
The hotel staff was friendly but the room was dirty There was mold in the vents
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great place to stay and great customer service :)
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 10 mag 2021
Thank you for the perfect response to your recent stay with us.

10/10 Eccellente

Rossana

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
great hotel
great hotel to stay near the downtown.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 10 mag 2021
Thank you for the perfect response to your recent stay with us.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I wish the fountain outside was running.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 10 mag 2021
Thank you for the great response to your recent stay with us.

4/10 Scarso

margaret

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Very Disappointed
Our first room was dirty, the sticker on the door was not sealed. As if someone enter the room, stains on the carpet, Urine on the base of toilet, crumbs on the floor, coffee splash on night stand, hair in shower. The Hotel clerk switch our room, which was great but still was dingy, more hair in shower. Very disappointed about the parking, you have no choice but to pay for park 26.99 for overnight parking. There is no other option for free parking. Suggest you should give free parking to Hotel guest, since your gift shop, and restaurant are closed.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Limpio, comodo y buen trato del personal
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 10 mag 2021
Thank you for the perfect response to your recent stay with us.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 13 mag 2021
Thank you for your great response to our survey during your recent stay with us.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
My overall stay was good. My only complain is that the bathroom was a little dirty.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2021
Risposta di Darlene A Guajardo, il giorno 7 mag 2021
Thank you for your comments regarding your recent stay with us. I will definitely look into these items that you have noted, and make the appropriate corrections. We hope that you will give us another opportunity to be of service to you, and we want you to know that we appreciate your business! Best Regards

8/10 Buono

Jesus

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 6 mag 2021
Thank you for your wonderful review of our hotel during your recent stay with us. We are truly grateful you selected our property for your San Antonio travel needs.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 17 mag 2021
Thank you

10/10 Eccellente

Amy

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great place. Close to Riverwalk.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 7 mag 2021
Thank you for very much for the perfect rating of our hotel during your recent stay with us. We are truly grateful that you elected to stay with us, when we know you have other options.

10/10 Eccellente

Mayra

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a maggio 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 5 mag 2021
Thank you for your PERFECT review of our hotel during your most recent stay with us. We are truly grateful.

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Whatever you do make sure you DO NOT STAY at this location! Extremely bad service, crew members are very rude, and they don't even have parking. They charge you parking per night but the parking garage is a block away and you park it yourself. On a very rainy weekend and with young children this is a huge inconvenience.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 5 mag 2021
Hello, Yes our hotel does charge a daily parking fee, when compared to the market you would find this to be very reasonable for the downtown area. We have our very own parking garage with a private walk-way tunnel that provides shelter from all of the elements. We're sorry to hear you did not enjoy your stay, we hope to be able to offer all of our amenities in the near future.

10/10 Eccellente

Jason

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 5 mag 2021
Thank you for your PERFECT review of our hotel during your most recent stay with us. We are truly grateful.

2/10 Terribile

Victor

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
no volvere a hospedarme en este Hotel
No muy grata, no informaron que el estacionamiento se pagaba aparte. La ahbitacion que nos asignaron estaba abierta y con el televisor prendido. A las instalalciones del hotel le falta mucho mantenimiento, empezando por la bañera.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2021
Risposta di K. Michael, il giorno 5 mag 2021
Gracias por tus comentarios. Sí, encendemos la televisión en muchas de nuestras habitaciones y encendemos el aire acondicionado para asegurarnos de que nuestros huéspedes entren en una habitación agradable.