Wi-Fi gratuito, lenzuola

Recensioni per Motel 6 San Diego, CA - Downtown

2 out of 5
Motel 6 San Diego, CA - Downtown
1546 2nd Avenue, San Diego, CA

Recensioni

6,6
Valutazione di 10 - Eccellente. 289 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 218 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 170 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 129 su 1002 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 196 su 1002 recensioni" "

6,8/10

Pulizia

7,6/10

Personale e servizio

5,8/10

Servizi

6,2/10

Condizioni e dotazioni della struttura

6,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

2/10 Terribile

Massimo

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Terrible
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 7 feb 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

8/10 Buono

ALESSANDRO

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
clean near gaslamp
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022

2/10 Terribile

Matteo

Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022

10/10 Eccellente

Daisy, Los Angeles

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Friendly service and easy check in
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

4/10 Scarso

Jessica

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The condition of the property is not the best, the room where we stayed was not completely clean, there was mold in the restroom, a lot of hair accumulated on the edges of the wall near the television, and it was disgusting to see some hair stuck to the sink wall, and the towels had a bad smell and homeless outside of the property. I didn't expect luxuries or comforts for what I paid but I did expect a cleaner and safer place.

4/10 Scarso

Jason

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Convenient located. Don’t expect anything great, bare minimum, but great location.
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024

6/10 Soddisfacente

alan

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

6/10 Soddisfacente

Rosa María Rojas Vértiz

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
The hotel is clean. Rooms and the bathroom are okay. Very basic. Premises look old and a little deteriorated. Many homeless people surround the hotel, which made me feel insecure, specially in the evenings.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024

10/10 Eccellente

Keith

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
What do you expect? It’s a Motel 6. But for what it is, the inside is very clean! Staff was friendly and helpful, room was clean and immaculate. For what I expected, it definitely delivers. I was only a little apprehensive of the homeless around the area, but it seems like that happens around here… so I won’t dock much for that. I wouldn’t wanna park a car outside though… just a bit unnerving.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

6/10 Soddisfacente

Leo

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Bed sheets no changed during 4 nights stayed.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024

6/10 Soddisfacente

Paul

No shampoo? Didn’t know that was a thing
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

2/10 Terribile

JUAN PEDRO ZARAGOZA

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
simplemente lo peor, gente drogadicta, olor terrible, entre cigarro y suciedad, todo me dio asco, el piso de la habitación pegajoso, viejo, descuidado, sucio, económico pero no lo vale, duré media hora y preferí salirme arriesgándome a perder mi dinero de 2 noches, que permanecer ahí. Espero pueda tener un reemboloso.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024

2/10 Terribile

Uriel

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Place was dirty. Small rooms for price! Also no breakfast only coffee
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

2/10 Terribile

Gabriel

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
worst hotel i have ever stayed at. period.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024

10/10 Eccellente

Jose

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

10/10 Eccellente

Kristin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
We enjoyed the dining options of the surrounding area and location close to the airport. It was comfortable.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

2/10 Terribile

Emily

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The reviews are right about this place, dirty, homeless surrounding all areas. They checked me in walked in the room they gave me and I walked in the staff was working on the room went back downstairs to get a new room and clerk and manager are laughing at me super uncomfortable for me. When I came back that night the entire hotel smelled like weed, sheets were dirty. I literally left middle of the night I couldn’t take it anymore.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

2/10 Terribile

derrick

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Booked room for one night stay for an event. Called the day of check in to let them know I would be checking in Late. I received a call to ask when I would arrive. I explained that I left word earlier that morning. She keep asking what time? I I told her after the event was over. After 11:00am. Again, she asked me time? When i arrived, Checked in only to find that room was dirty. The bathroom had hair stuck to door and there was so much dirt caked to the baseboards. There were no clean towels and no remote to work the tv. After getting back into the elevator to retrieve my clean towel(1) not towels, I turn down the sheets and they were stained. To my luck, I brought my own blanket and pillow. I slept on top of the bedding. I was so traumatized that I slept with LIGHTS ON! Just because a hotel may have lower rates, doesn’t mean that cleanliness should be compromised. Standards should be the same across the board.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 20 mag 2024
Hi Traveler,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Abdul

Very poor not even a chair in reception area
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 14 mag 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

6/10 Soddisfacente

Antonio

Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Homeless asleep outside by the doors and in parking lot , our bathroom fan didn’t work so it was extremely humid when showering and hot .
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 6 mag 2024
Hi Antonio,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

6/10 Soddisfacente

Eric

Viaggio di coppia
We were not given an “accessible” room that we asked for. Desk clerk said Expedia didn’t order one.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 6 mag 2024
Hi Eric, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Maz K.#Team6

8/10 Buono

Brian

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Overall stay was pleasent
Soggiorno di 8 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 6 mag 2024
Hi Brian,Thanks for your review, we really appreciate the support. Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

SVNAbhayRaj

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
😂
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 29 apr 2024
Hi Traveler,Thank you for positively rating your stay!Natalie #Team6

2/10 Terribile

Othon

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The quality of the motel doesn't match the price that is being charge
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 29 apr 2024
Hi Othon, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

2/10 Terribile

Precious

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

4/10 Scarso

Robin, Kansas City

Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 2 mag 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

4/10 Scarso

Eleinis

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The hotel is ok, but it's located in an area that is kot the best for families.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 22 apr 2024
Hi Eleinis,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

8/10 Buono

Daisy

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

2/10 Terribile

Lucas

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 25 apr 2024
Hi Lucas,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

6/10 Soddisfacente

Lindsay

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Staff was friendly and helpful.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 16 apr 2024
Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Nancy Y.#Team6

8/10 Buono

RACHAEL, Juneau

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
It’s a dependable stay for the price.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 16 apr 2024
Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Richard

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
property was cheap in all aspects. Room was dirty all around and needed maintenance on a number of things. Prostitutes out front along with belligerent screaming locals.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 16 apr 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

4/10 Scarso

Richard, Boston

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Very sad area and conditions
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 16 apr 2024
After reading your review, we’re disappointed to learn that we fell short of your expectations. We’re constantly trying to improve in order to provide the best guest experience possible, so we appreciate your honesty. In the meantime, we’ll look into these issues and do our best to address them. Thanks again for your time, and we hope to see you again soon. Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

JoAnne

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Walk out when I seen bedding on bed disgusting
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 16 apr 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Valor

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Upon drop off our Uber driver said it’s the worst hotel in San Diego, and for $100 for a bed, he was correct. The tv didn’t even work. There was a fridge with no microwave, and half the lights didn’t even work. When we asked for another room we were told they were fully booked but Expedia still let me go through most the check out process to book a room. I’d highly avoid this place. And there should be a way to get a refund.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 10 apr 2024
Hi Valor,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

2/10 Terribile

Kyle

Viaggio con animali domestici, Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We had a non smoking room and it was not to the point i was sick from the smell... i came home having to wash all my things a few times just to get the smell out... requested extra blankets a few times throughout my stay and never got them! Never again at that location
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 10 apr 2024
Hi Kyle,Here at Motel 6, we’re always trying to do better. We're sorry to hear that you didn't enjoy your recent stay and would like to apologize that your experience wasn’t as good as it could’ve been. We’d love the chance to make it up to you, so hoping to see you again soon.Lilith#Team6

8/10 Buono

wei

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
There are many people smoking marijuana hanging around inside, and even if you pay for parking, the parking lot is often occupied by unknown vehicles and there is no way for the staff to do anything.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

6/10 Soddisfacente

Karen

Viaggio con la famiglia
Se sentía muy inseguro ya que por fuera está lleno de homeless y gente drogada… las houswkeepers gritan desde muy temprano en los pasillos y no dejan descansar
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024

2/10 Terribile

Sarah

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 12 apr 2024
Hi Sarah,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

2/10 Terribile

Tigran, Van Nuys

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Worst experience
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 2 apr 2024
Hi Tigran, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

4/10 Scarso

Alejandro

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
We got a room, no tv, hair and dirty floors, no towels, i request a towel at the front desk and they only had one and it was stained with blood, shower looked dirty and the shower knob was all loose, overal is a run down hotel, looks poor taken care of, dirty and trash bin full everywhere, quiet but dirty.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

2/10 Terribile

mariela

Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
My hotel room when I first got there was disgusting it needed to be cleaned & I know it wasn’t clean because there was trash behind the recliner chair. There were finger prints on the cabinets of grease & stains. The nice thing was the front service desk let me be moved to a different room which was way better.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 2 apr 2024
Hi Mariela, We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Natalie #Team6

2/10 Terribile

Ruby

Viaggio con animali domestici, Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Okay so i have stayed at this motel 6 several times and this last time has been by far the worse experience, within the past year alot has changed, there is new construction in what use to be the other BIGGER parking lot, now its just the small side and there aren't any signs or notices stating that you have to pay $10 per night even tho the front desk said there was, even if you paid for the stay... second there are people dealing drugs right outside the motel, crackheads smoking and yelling at each other. Lastly my room smelled like smoke i paid for a premium non smoking when i let the front desk know she said it was too late to change the room as the cleaners had left for the day mind you i literally went in and out quickly to grab food and let them know, she said she could go spray the room for me but at that point i knew it wasnt going to get rid of the smell...the restroom had stains in the tub not sure blood or whatever, i know motel 6 isnt top notch but dang this one has gotten really bad....
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 2 apr 2024
Hi Ruby, We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Natalie #Team

10/10 Eccellente

Edgar

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very nice
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 25 mar 2024
Hi Edgar,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

4/10 Scarso

geovanni, Van Nuys

Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
parking was limited to 28 spaces but they had 4 floors of rooms. i got lucky with a parking spot
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 25 mar 2024
Hi Traveler,Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Maz K.#Team6

6/10 Soddisfacente

Leonor

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Servizi
La ubicacion es Excelente, la habitación limpia pero muy limitada, solo 1 toalla por huesped, no shampoo ni amenidades, los pasillos, areas, elevadores sucios. El servicio pues regular.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 19 mar 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

4/10 Scarso

david

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

8/10 Buono

Andrew

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

4/10 Scarso

Funda

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Staff was very helpful but the area was not that safe especially at night time.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 11 mar 2024
Hi Funda,Thank you for taking time to share your review with us. We're happy to hear the stay was great and appreciate you recognizing the great service provided by our staff. We hope to see you soon. Safe Travels! Maz K.#Team6

4/10 Scarso

Mirna

Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
La habitación olia horrible, no limpiaron la habitación, esta rodeado de gente alcoholizada y tal vez drogada, muy mala experiencia...
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 11 mar 2024
Hola Mirna,Gracias por sus comentarios. Su experiencia es importante para nosotros y agradecemos que nos comunique sus inquietudes.Maz K.#Team6