Area per ricevimenti all'aperto

Recensioni per Hyatt Ziva Los Cabos- All Inclusive

4.5 out of 5
Hyatt Ziva Los Cabos- All Inclusive
Paseo del Malecón l-5 D, San José del Cabo, BCS

Recensioni

8,8

Eccellente

Valutazione di 10 - Eccellente. 1675 su 2648 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 520 su 2648 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 245 su 2648 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 106 su 2648 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 102 su 2648 recensioni" "

9,2/10

Pulizia

9,2/10

Personale e servizio

8,8/10

Servizi

8,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

alberto

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Hotel molto grande molta gente ma ben strutturato come spazi quindi non confusione spiaggia eccezionale per Los Cabos e San Jose molto estesa ma mare non balneabile a causa delle onde
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2023
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 29 ago 2023
Thank you for your review and feedback, we look forward to host you again soon!

8/10 Buono

alberto

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Hotel bello mare non balneabile personale gentile
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2023
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 22 ago 2023
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

8/10 Buono

Tatyana, Eugene

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Ok
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024

8/10 Buono

Dymonique

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Need more activities. No entertainment made it difficult to enjoy the stay, considering what it cost to stay there. Visitors literally had to find things to do the entire time. Not fun!
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 24 mag 2024
Thank you for your review and feedback, we will take this in consideration to improve our service. We look forward to host you again soon!

6/10 Soddisfacente

Anaeis

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I wish the quality of the food was better.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 24 mag 2024
Thank you for your review and feedback, we will take this in consideration to improve our service. We look forward to host you again soon!

10/10 Eccellente

Matt

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 24 mag 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

10/10 Eccellente

nicole

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff was amaxing!
Soggiorno di 7 notti a maggio 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 23 mag 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

10/10 Eccellente

Gene

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great place, the pool side service was excellent thanks to Alejandro! He was very attentive and made us feel welcome. Thank you Alejandro!
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 21 mag 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

10/10 Eccellente

Mariel Alejandra De la Rosa

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 20 mag 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

10/10 Eccellente

ji bum

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Everything was perfect
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 20 mag 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

6/10 Soddisfacente

Donna

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Some of the food is over rated
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 20 mag 2024
Thank you for your review and feedback, we will take this in consideration to improve our service. We look forward to host you again soon!

10/10 Eccellente

Richard, Fremont

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 6 notti a maggio 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 20 mag 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

10/10 Eccellente

BERNARDO ARTURO

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hyatt Ziva was wonderful. Took our 7month old for the first time. Service was way better than I remember. Staff would go over the top and was helpful. Rooms were very clean. The food was also great! Pool side tacos amazing.
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 20 mag 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

10/10 Eccellente

Vladimir

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very good resort
Soggiorno di 8 notti a maggio 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 17 mag 2024
Thank you for your review and feedback, we look forward to host you again soon!

8/10 Buono

Waseem, Fairfield

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Overall satisfied with our stay. Staff was helpful when needed. Good choice of food available.
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 15 mag 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

10/10 Eccellente

Piyush

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Excellent service, and a large property
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 15 mag 2024
Thank you for your review and feedback, we look forward to host you again soon!

10/10 Eccellente

Alelisha

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 15 mag 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

10/10 Eccellente

Yousri

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 15 mag 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

10/10 Eccellente

Saba

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Best place for a family trip
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 13 mag 2024
Thank you for your review and feedback, we look forward to host you again soon!

6/10 Soddisfacente

lin

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 14 mag 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

6/10 Soddisfacente

Mouhammad Rateb, Detroit

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 13 mag 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

10/10 Eccellente

Mohammed

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Fun environment, friendly staff, clean warm pools, beautiful property, easy access to bars, restaurants. Spacious rooms.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 10 mag 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

10/10 Eccellente

LeAnn Marie B, West Jordan

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent resort. We did not have a bad meal, drink or snack. All staff are friendly, helpful and amazing. Lobby bar had excellent service ( thank you Estella and Rosario!!). Tequila bar was a waste, not included in all-inclusive so always empty. Rooms were clean and comfortable, it was cleaned daily and early. The bar service was great as well. Looking forward to going again!!
Soggiorno di 7 notti a maggio 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 13 mag 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

10/10 Eccellente

Sheila

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Awesome property
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 9 mag 2024
Thank you for your review and feedback, we look forward to host you again soon!

8/10 Buono

gevorg

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 9 mag 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

10/10 Eccellente

ALFONSO

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Excellent
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 9 mag 2024
Thank you for your review and feedback, we look forward to host you again soon!

8/10 Buono

ROBERT

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Xxx
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 9 mag 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

10/10 Eccellente

Hector

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 8 mag 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

10/10 Eccellente

Brandon

Mi è piaciuto: Servizi
Fantastic service and quality. I’d go again
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 6 mag 2024
Thank you for your review and feedback, we look forward to host you again soon!

8/10 Buono

Stacey Lee

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Mini bar was not stalked well, couldn’t have full bottle of wine in room without paying for it. You had to scan a QR code on the tv for room service and I could never get it to work, no room service menus. Bars by the pools close early
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 8 mag 2024
Thank you for your review and feedback, we will take this in consideration to improve our service. We look forward to host you again soon!

6/10 Soddisfacente

Veronica

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Food was not the best.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 6 mag 2024
Thank you for your review and feedback, we will take this in consideration to improve our service. We look forward to host you again soon!

8/10 Buono

BONN SANDY GIFT

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was our first time visiting Cabo and this resort did not disppointed. I visited with my husband another couple who are very dear to us. We requested to stay in thesame floor building but resort management even upgraded our rooms so we can stay next to each other. The resort is very well-maintained and the service is also great! We are all pretty pleased given that it's an all-inclusive resort and yet we received 4-5star service! Would definitely come back and recommend to people!
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 4 mag 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

10/10 Eccellente

David

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Stayed 5 nights for our 25th anniversary. Wonderful room, I recommend the club rooms for the ocean views and sounds, as well as the sunrise from the balcony. One night the staff decorated our room for our anniversary without me requesting this which was special. Another night I purchased the romantic dinner for two on the beach, and the food and staff were amazing. Five course meal, wine, cocktails, etc... When we got back to the room they brought chocolate covered strawberries and Champaigne. Very nice touch, well worth it! The gym was very nice as well, with dumbbells going up to 100 lbs., flat bench, and A/C. Can't beat that if you like to workout as well as cardio machines overlooking the ocean. Food was great, no complaints. Only waiting one night for a restaurant for 30 minutes because we showed up later at a popular time, so this was expected. I liked the pool with games was seperate from the infinity pool with the swim up bar. Sure there were a few kids but staff didn't let them play football or other games. The pools never felt crowded. I would recommend this place without hesitation to friends, family, and I would definitely stay again. Karla in the guest services made sure my romantic dinner was flawless, and she is extremely polite and friendly. Thank you all for a wonderful anniversary trip!
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 3 mag 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

10/10 Eccellente

Jacob

Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 20 mag 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

10/10 Eccellente

Christine Minjung, Los Alamitos

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 30 apr 2024
Thank you for your review and feedback, we look forward to host you again soon!

10/10 Eccellente

David

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great trip, excellent staff. Care free vacation
Soggiorno di 6 notti ad aprile 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 29 apr 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

10/10 Eccellente

Monica

Viaggio di gruppo, Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The staff was amazing! Everyone was so friendly and helpful. We especially loved our waiter Amulfo at the Plaza. He was so cheerful, polite and attentive!! We loved the food and the property. We will definitely return!
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 29 apr 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

10/10 Eccellente

JACQUELINE RENE, Portland

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This was above and beyond the best affordable all inclusive resort! The amenities and options were AMAZING!!
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 29 apr 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

8/10 Buono

Yolanda

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
the pool closes at 8:00pm
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 21 apr 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

10/10 Eccellente

Mandar Prakash

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 20 apr 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

8/10 Buono

Richard James

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
wish we could have gotten in the water only tecate beer, need choice. people great and staff very good. always smile.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 16 apr 2024
Thank you for your review we will share your kind words with our amazing team. As for the feedback, we will take this in consideration to improve our service. We look forward to host you again soon!

8/10 Buono

Nancy

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Overall this is a great resort. Our kids particularly loved the kids club and wanted to go everyday! The staff, particularly, Karla, Lisset, Corina, and Mario were fantastic. You could tell that they put a lot of enery into engaing with kids and making the activities special. The "Teepee" night show was excellent.
Soggiorno di 6 notti ad aprile 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 15 apr 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

8/10 Buono

Jacob, Bothell

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 6 notti ad aprile 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 17 apr 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!

8/10 Buono

Swati

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Would like more food options for lunch
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 15 apr 2024
Thank you for your review and feedback, we will take this in consideration to improve our service. We look forward to host you again soon!

10/10 Eccellente

Zhenyu

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent resort!
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 19 apr 2024
Thank you for your review and feedback, we will share your kind words with our amazing team and we look forward to host you again soon!

2/10 Terribile

Prasanna

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Property facilities were good , but they charged me almost double for my stay. The reason Hyatt Ziva gave is that Expedia paid for only 2 people and I have to pay for my 2 kids. My booking clearly was for 2 adults and 2 children, but they said Expedia only paid for 2. No phone support from Expedia was available. Virtual chat support was terrible. I ended up paying extra for the stay. After your booking, within the cancellation window, make sure you call Hyatt Ziva and confirm the details of booking
Soggiorno di 6 notti a marzo 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 12 apr 2024
Thank you for your review and feedback, your reservation was done incorrectly because you include two adults and two kids under 1 year old, which in our system is free. But your kids are older than two years old which is the age where they should pay a kids rate, for that reason you had to pay the difference that were not considere on Expedia. If the reservation had been made correctly with the kids age, you should not had to pay any difference. Thank you for your undertanding. Let us know if you need further assistance!

10/10 Eccellente

Hong

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Safe and clean
Soggiorno di 7 notti a marzo 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 11 apr 2024
Thank you for your review and feedback, we look forward to host you again soon!

4/10 Scarso

Steven

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The rooms were very dated and not super clean. Pull out couch beds were broken and everything was extremely worn. No hot water from 3-6pm each day. Not enough chairs at the pool so you have to wake up at 5:30am to try and grab chairs. Food was not great. The hotel hosted an outdoor wedding that was extremely loud until almost 11pm and kept the kids up.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 10 apr 2024
Thank you for your review and feedback, we will take this in consideration to improve our service. We hope we can have a new opportunity to host you again soon!

2/10 Terribile

Robert, Chicago

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Wouldn’t stay here again if it was free. Fortunate to travel a ton, global services airlines, platinum every hotel chain on earth. Had to come here for a wedding, absolutely disgusted. The staff were very nice though! Not their fault they work here. Food was trash, room was disgusting, our clothes smell like mold. Laptop would have been stolen if we didn’t call in specifically asking for it. Hyatt should be embarrassed.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 9 apr 2024
Thank you for your review and feedback, we will take this in consideration to improve our service. We hope we can have a new opportunity to host you again soon!

8/10 Buono

Jane

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 6 notti ad aprile 2024
Risposta di Hyatt Ziva Los Cabos Team, il giorno 11 apr 2024
Thank you for your review, we look forward to host you again soon!