Cocktail bar, pool views, open daily

Recensioni per The Westin Los Cabos Resort Villas

4 out of 5
The Westin Los Cabos Resort Villas
Carretera Transpenninsular Km 22.5, San José del Cabo, BCS

Recensioni

8,4

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 302 su 601 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 185 su 601 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 54 su 601 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 32 su 601 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 28 su 601 recensioni" "

9,0/10

Pulizia

8,8/10

Personale e servizio

8,8/10

Servizi

9,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

9,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
molto gradevole ....pero per un massimo di 4 giorni

8/10 Buono

Adam Lawrence

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The property was fine. Rooms were clean, the food was good and the service was fine as well. Nothing extraordinary about the property but it definitely served our needs for a quick trip to Cabo to get away and re-charge. We would visit the Westin again.
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di Westin Los Cabos, il giorno 15 apr 2024
Thank you for your comments, Adam. We hope to see you again soon!

10/10 Eccellente

Leticia

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Muy buenas instalaciones, el l personal muy amable, buen nivel de cocina. Estuvimos muy a gusto, ya que es un ambiente familiar y no estaba atiborrado de gente! Sin duda regresaría
Soggiorno di 6 notti a marzo 2024
Risposta di Westin Los Cabos, il giorno 2 apr 2024
Muchas gracias por sus comentarios y esperemos tenerlos nuevamente!

8/10 Buono

Roberto Duran

Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Westin Los Cabos, il giorno 15 apr 2024
Thank you for your rating.

8/10 Buono

Satinder, Bellevue

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Property is secluded and quite and great for relaxing.
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Westin Los Cabos, il giorno 15 mar 2024
Thank you for choosing to stay with us and hope to have you again!

10/10 Eccellente

Alexandra

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2023
Risposta di Westin Los Cabos, il giorno 13 gen 2024
Thank your for your rating!

2/10 Terribile

Deborah

Soggiorno di 6 notti a novembre 2023
Risposta di Westin Los Cabos, il giorno 27 dic 2023
Thank you for your rating.

10/10 Eccellente

Gregg

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Only downside is you cants safely swim the hotel beach..lack of restaurants or hotel bar did not exist
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di Westin Los Cabos, il giorno 5 ott 2023
Were sorry you could not enjoy the beach but are thankful for your comments to better improve our property. We hope to have you visit again!

10/10 Eccellente

MARICRUZ

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excelente!! Muy buena atención, servicio, ubicación
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di The Westin Los Cabos, il giorno 4 ott 2023
Thank you for choosing us for your stay and hope to have you back!

4/10 Scarso

paul

Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
ouiet
Soggiorno di 6 notti a settembre 2023
Risposta di Westin Los Cabos, il giorno 13 ott 2023
We apologize for any inconveniences faced during your stay and hope you can comment on your experience. Best wishes and safe travels.

2/10 Terribile

Geneva

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Title: Major Disappointments My recent stay from 8/18 to 8/22 was far from the relaxing vacation I had hoped for. Despite booking a "ocean view" two-bedroom room, the experience was riddled with issues. Upon arrival, our bags were mixed up, and my bag was left at the front while someone else's belongings were delivered to our room. The bellhop's response was shockingly dismissive. Navigating the sprawling property was confusing due to lack of directions. The inconsistency in currency acceptance was puzzling, with the cantina not accepting pesos while Starbucks did. Inside the room, maintenance problems like a broken ice maker, missing toiletries, fallen curtain rods, and more added to the frustration. Requests for an ocean view room were ignored, even though the hotel seemed far from full. Privacy was breached when strangers charged items to my room, leading to disputes. Elevators frequently malfunctioned, and a non-working phone in one bedroom limited communication. Billing was a mess. Another guest's card number appeared on my receipt, and I was wrongly charged for parking. Unexpected charges of over $100 per day in "resort fees" and taxes were not communicated clearly. As a well-traveled individual, this was the worst service I've encountered. This experience doesn't inspire confidence, especially as an owner of a Hilton Grand Vacations timeshare.
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2023
Risposta di Westin Los Cabos, il giorno 25 ago 2023
Good day Ms. Geneva, we are very sorry to hear about your experience. Our guests opinions and comments are essential to bettering our services and we take every comment very seriously. We have sent your comments to our management team for further follow up. We hope to gain your trust again and change your perspective.

10/10 Eccellente

Hilda

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023
Risposta di Westin Los Cabos, il giorno 11 ago 2023
Thank you for your rating!

10/10 Eccellente

erika andrade

Soggiorno di 5 notti a luglio 2023
Risposta di Westin Los Cabos, il giorno 5 set 2023
Thank you for your rating!

8/10 Buono

Wilhelmina

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Cabo wabo crew!!
We had a great time. The kids and adults enjoyed the pool. Food and grocery market was expensive and not a lot of selection. Restaurant staff was very accommodating especially when we requested fresh meats and fish for barbecuing . It was prepared just how we wanted. They only thing I was disappointed was the waiting area (lobby) considering it get very hot during the summer months. A ceiling fan would have been nice in the lobby. We were dreaded in sweat while waiting for our room and picked up our taxi.
Soggiorno di 4 notti a luglio 2023
Risposta di The Westin Los Cabos, il giorno 27 lug 2023
Good day Wilhelmina,Thank you very much for you wonderful comments about our property and have taken note of your concerns regarding the lobby area. We hope to have you back again.

10/10 Eccellente

Maria, Santa Ana

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Super friendly staff. Loved their pools.
Soggiorno di 7 notti a luglio 2023
Risposta di Westin Los Cabos, il giorno 17 lug 2023
Thank you for your wonderful comments!

10/10 Eccellente

Maria A

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
There to relax and chill and it was provided - staff was quick to respond and pre-emptive to provide what you might like! Very friendly and efficient staff! Room and crashing-waves view and sound - beautiful!
Soggiorno di 4 notti a luglio 2023
Risposta di Westin Los Cabos, il giorno 5 set 2023
Thank you for your comments! We hope to have you visit again soon!

10/10 Eccellente

ezequiel

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
its was an excellent experience
Soggiorno di 4 notti a giugno 2023
Risposta di Westin Los Cabos, il giorno 26 giu 2023
Thank you for your wonderful comment, we hope to have you visit again!

10/10 Eccellente

Michael David

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
We stayed here last summer and it was absolutely wonderful. Staff was lovely and informative. My kids loved the pool and volleyball net. One downside (to no fault of hotel) was many guests would “stake out” and claim pool chairs in the morning and then not show up for 5 hours leaving those of us actually using the pool To cram into one or two chairs that came available. Again not fault of hotel Or staff but we have stayed at other resorts that don’t allow this. all in all a wonderful family Vacation and would go back in a heartbeat.
Risposta di The Westin Los Cabos, il giorno 7 giu 2023
Thank you for your wonderful comments and we will take note of the comments made on the pool chairs. We hope you join us again!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Beautiful Property
This is a beautiful property. Everyone was friendly and helpful. The everything we ate was delicious. The only downside was that you need a car to go anywhere off property. There is not much within walking distance.
Soggiorno di 5 notti a maggio 2023
Risposta di Westin Los Cabos, il giorno 2 giu 2023
Thank you for your wonderful comments and hope to have you visit again soon!

10/10 Eccellente

John

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Wonderful
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023
Risposta di Westin Los Cabos, il giorno 29 mag 2023
Thank you for you wonderful comments and we hope you visit again soon!

10/10 Eccellente

Martin

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
We like the place and all what they offer
Soggiorno di 4 notti a maggio 2023
Risposta di Westin Los Cabos, il giorno 26 mag 2023
Thank you for your comments and we hope you visit again soon! Safe travels.

10/10 Eccellente

james

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff was incredible, every one of them charming and very good at their job!
Soggiorno di 6 notti ad aprile 2023
Risposta di Westin Los Cabos, il giorno 13 apr 2023
Thank you for your wonderful comments, James! We hope to have you visit again soon!

10/10 Eccellente

Hammad

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Wide open spaces, comfortable rooms and almost every single room has a view of the ocean. You will not bE disappointed. wide open spaces, comfortable rooms and almost every single room has a view of the Ocean. You will not see the staff is also unbelievably polite and attentive and I.any issues are resolved quickly. It's a gem!
Soggiorno di 8 notti ad aprile 2023
Risposta di Westin Los Cabos, il giorno 12 apr 2023
Thank you for your wonderful comments and hope to have you visit again soon!

10/10 Eccellente

CINDY

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a marzo 2023
Risposta di The Westin Los Cabos, il giorno 21 mar 2023
Thank you for your rating! We hope to have you back soon.

10/10 Eccellente

Vanessa

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff was so fun, friendly and helpful! We will definitely be back!
Soggiorno di 4 notti a marzo 2023
Risposta di The Westin Los Cabos, il giorno 11 mar 2023
Thank you for choosing The Westin Los Cabos! We hope you visit again soon!

8/10 Buono

Daoleuang

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Our check in process could’ve been a lot smoother. But other than that, beautiful property. The 2 bed villa was a perfect set up for 5 adults. The views were amazing and even better bc it was whale watching season
Soggiorno di 3 notti a marzo 2023
Risposta di Gloria G. - Executive Assistant Westin Los Cabos, il giorno 7 mar 2023
Thank you for your comments. We are glad you enjoyed your stay. Your feedback is very important to us and hope you can visit again soon!

10/10 Eccellente

rafael

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
El hotel tiene una ubicación fantástica.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di Gloria G. - Executive Assistant Westin Los Cabos, il giorno 27 feb 2023
Agradecemos sus comentarios! Esperemos que visita nuevamente!

10/10 Eccellente

Maria Del Rosario Lopez

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
La tranquilidad y las hermosas vistas.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2023
Risposta di Gloria G. - Executive Assistant Westin Los Cabos, il giorno 30 gen 2023
Gracias por sus comentarios y esperemos vuelve pronto!

2/10 Terribile

Jacqueline

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Falsely advertised ocean view. I looked at a wall. Signed a paper that they would not be responsible if I drowned. It was very hard to get around the property. Staff was nice but we left the next day .
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2023
Risposta di Gloria G. - Executive Assistant Westin Los Cabos, il giorno 23 gen 2023
Good day Jacqueline, were sorry you did not enjoy your view, we try to give all our guests the best possible rooms under the current occupation. As for our waivers, our guests safety is our first priority and under protocol, must have a signed waiver that our guests understand the potential danger of swimming in our beaches due to its current and rocks. We thank you for your opinion and will take it into consideration to better our services.

8/10 Buono

SUNGBUM, Yorba linda

Risposta di Gloria G. - Executive Assistant Westin Los Cabos, il giorno 6 mar 2023
Gracias por sus comentarios. Esperemos regresa pronto!

10/10 Eccellente

Guillermina

Soggiorno di 6 notti a dicembre 2022

10/10 Eccellente

John

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Has a great time. Beautiful facility and very attentive staff. We had to scramble to find a place because of flight cancellations and they really took care of my family and I. Would stay again without hesitation.
Risposta di Gloria G. - Executive Assistant Westin Los Cabos, il giorno 2 gen 2023
Thank you for your lovely comments. We hope to have you visit again soon and safe travels.

4/10 Scarso

Sujeeth R, Holt

Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Risposta di Gloria G. - Executive Assistant Westin Los Cabos, il giorno 9 nov 2023
Were sorry your stay was not to your liking, please let us know if there are any specific concerns you would like to express to better our services and to address them immediately.

2/10 Terribile

Rebecca

Soggiorno di 5 notti a novembre 2022

2/10 Terribile

Peter, Spring

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia
Stayed for 1 week. Told at check in that housekeeping is every other day. On day three we contacted housekeeping to get room cleaned. No show. Day four, contacted housekeeping. No show. Day five we had to visit management and ask. Finally clean towels. Made dinner reservation one evening and showed up to no reservation. Fitness room keycard didn’t work. For a Westin resort all the small things add up and make the stay questionable.
Soggiorno di 7 notti a settembre 2022
Risposta di Gloria G. - Executive Assistant Westin Los Cabos, il giorno 26 set 2022
Were very sorry about your experience during your stay and the inconveniences that youve faced. Our management should contact you within the week to assist you. We take all of our guests feedback very seriously in order to better our services and gain back their trust.

8/10 Buono

daniela

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
.
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2022
Risposta di Gloria G. - Executive Assistant Westin Los Cabos, il giorno 1 set 2022
Thank you for your comments.

10/10 Eccellente

Enrique

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2022
Risposta di Gloria G. - Executive Assistant Westin Los Cabos, il giorno 23 ago 2022
Thank you for your comments and hope to have you back soon!

10/10 Eccellente

Armando

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
the people were nice and helpful and very kind
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2022
Risposta di Gloria G. - Executive Assistant Westin Los Cabos, il giorno 22 ago 2022
Thank you for your wonderful comments and hope to have you back soon!

10/10 Eccellente

Joseph

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Beautiful, safe, with great, friendly service
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2022
Risposta di Gloria G. - Executive Assistant Westin Los Cabos, il giorno 19 ago 2022
Thank you for your comments!

10/10 Eccellente

Joseph

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The entire staff was amazing but I’d like to especially recognize Gloria Gonzalez, a concierge who was absolutely the best at helping me plan an event, and Claudia and Axel, who taught the a yoga class. Claudia was an exceptional yoga teacher, and also kind and fun and just a joyous person.
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022
Risposta di Westin Los Cabos, il giorno 12 ott 2022
Good day Joseph, thank you so much for you wonderful comments well be sure to pass these on to our associates. We hope to have you visit again soon!

8/10 Buono

Nancy

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2022
Risposta di Gloria G. - Executive Assistant Westin Los Cabos, il giorno 19 ago 2022
Buen dia, gracias por su calificacion.

10/10 Eccellente

Richard, Pasadena

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Had a fantastic stay with my wife and 3 year old little one for our first trip (ever) to Cabo. Really enjoyed it!
Soggiorno di 3 notti a luglio 2022
Risposta di Gloria G. - Executive Assistant Westin Los Cabos, il giorno 15 lug 2022
Thank you for your wonderful comments! We hope you and the family come back soon!

10/10 Eccellente

Patrick, Buckley

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Outstanding property! Transportation, Front Desk, Pool Staff, Restaurant and Housekeepers warm and friendly. First class amenities
Soggiorno di 4 notti a luglio 2022
Risposta di Gloria G. - Executive Assistant Westin Los Cabos, il giorno 15 lug 2022
Thank you for your wonderful comments and hope to have you back!

10/10 Eccellente

Christine

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
First time there and would return. The pool options were great for older kids like ours and the property was very safe and clean and comfortable. I wish I would have understood the layout better when booking as the villas are a seperate part of the resort that wasn't great for my son who recently had knee surgery but staff was very accomodating.
Soggiorno di 3 notti a giugno 2022
Risposta di Gloria G. - Executive Assistant Westin Los Cabos, il giorno 24 giu 2022
Thank you for choosing The Westin Los Cabos! We´re glad you had a great time and will take note of the comments mentioned. We hope to have you back again soon!

10/10 Eccellente

marnae tatiana unique

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Absolutely love this resort and will be back the employees did such a great job.
Soggiorno di 3 notti a giugno 2022
Risposta di Gloria G. - Executive Assistant Westin Los Cabos, il giorno 20 giu 2022
Thank you for your comments! We are so glad you enjoyed your stay and hope to have you back soon!

8/10 Buono

Veronica

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The property is beautiful. Extremely clean, rooms are spacious, with amazing views. The food was amazing. However, the property has lots of stairs and elevators to get from my location to another. It is not good for the elderly or people in wheelchairs
Soggiorno di 2 notti a giugno 2022
Risposta di Gloria G. - Executive Assistant Westin Los Cabos, il giorno 9 giu 2022
Thank you for your comments, Veronica. We´re glad you enjoyed your stay and apologize for the inconveniences. Your feedback is very important to us and will help us better our service. We hope to have you back and give you a better experience.

6/10 Soddisfacente

Robert

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Needs a lot of improvement.
Booked a room with a ocean view, got a room with a view of a tree and antenna. No hot water first day, cold shower. Room hard to get to. Will not be staying here again.
Soggiorno di 4 notti a maggio 2022
Risposta di Gloria G. - Executive Assistant Westin Los Cabos, il giorno 9 giu 2022
Thank you for your feedback, Robert. We´re very sorry for the inconveniences throughout your stay. Your comments are very important to us and help us improve our services. We hope to gain your trust back and give you a better experience.

10/10 Eccellente

Cheryl

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This Resort is absolutely beautiful! I will definitely be staying there again!
Soggiorno di 4 notti a maggio 2022
Risposta di Gloria G. - Executive Assistant Westin Los Cabos, il giorno 10 giu 2022
Thank you for your comments, Cheryl! We hope to have you back soon!

2/10 Terribile

Deliadem

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
During Checkin I asked the amount that would be authorized as I was only staying one night. The male representative said he would charge $500 in total than charged $750. Then to add insult to injury the manager charged the room rate and says she released the authorization. Now I have over $1100 in authorization holds for one night at the Westin. This was a complete nightmare! I will never stay here again.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2022
Risposta di The Westin Los Cabos Front Management, il giorno 15 mag 2022
Hi I am regret the situation that occurred during your check in, I assure you that we will no longer hold your money, it is a process in which your bank will return the rest of your funds in the next few days. Because of this we gave you a discount on your upgrade to a higher category room which we hope you enjoyed. We hope to have the opportunity to welcome you again and demonstrate the excellent service we provide to all our guests. Warm regards

10/10 Eccellente

Anne

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a maggio 2022
Risposta di Gloria G. - Executive Assistant Westin Los Cabos, il giorno 6 mag 2022
Thank you for your review! We hope to have you visit again soon!`