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Valutazione di 10 - Eccellente. 532 su 1000 recensioni" "
10 - Eccellente
532
Valutazione di 8 - Buono. 308 su 1000 recensioni" "
8 - Buono
308
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 89 su 1000 recensioni" "
6 - Soddisfacente
89
Valutazione di 4 - Scarso. 41 su 1000 recensioni" "
4 - Scarso
41
Valutazione di 2 - Terribile. 30 su 1000 recensioni" "
2 - Terribile
30
8,8/10
Pulizia
8,8/10
Personale e servizio
8,2/10
Servizi
8,6/10
Condizioni e dotazioni della struttura
8,6/10
Ecosostenibilità
Recensioni
10/10 Eccellente
Milko
Viaggio di lavoro
19 mar 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Milko
Soggiorno di 5 notti a marzo 2023
Risposta di Jeanne Bessiere, Guest Experience Manager, il giorno 23 mar 2023
Dear Milko,Thank you so much for your much-appreciated rating during your recent visit at our Novotel Ambassador Seoul Gangnam. I will convey your appreciation to all our staff. I am sure they will be glad to know you spent a good time with us.We are looking forward to having you again soon.Sincerely,Jeanne BessiereGuest Experience Manager
4/10 Scarso
carmelo, siracusa
Viaggio di lavoro
18 mar 2023
Nulla di speciale. Ristorante orario chiusura 21.00 last order. Tutta in salita la strada per arrivare da Gangnam street kyobo.
carmelo
Soggiorno di 6 notti a marzo 2023
Risposta di Jeanne Bessiere, Guest Experience Manager, il giorno 21 mar 2023
Dear Carmelo,Thank you for choosing our Novotel Ambassador Seoul Gangnam.I am very sorry to read your experience with us did not match your expectations, especially concerning the last order time of our restaurants. I will share your review with our F&B manager for better improvement. I genuinely hope you will give us the opportunity to welcome you again and regain your trust. Sincerely,Jeanne BessiereGuest Experience Manager
8/10 Buono
Edoardo
Viaggio di lavoro
18 nov 2021
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Edoardo
Soggiorno di 2 notti a novembre 2021
Risposta di 고객서비스팀, il giorno 26 nov 2021
고객님의 소중한 시간을 내어 저희 노보텔 앰배서더 서울 강남 호텔을 이용해 주시고 평점을 남겨주셔서 대단히 감사합니다. 다음 기회에 또 뵐수 있기를 바라겠습니다. 감사합니다.
8/10 Buono
Edoardo
Viaggio di lavoro
15 nov 2021
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Edoardo
Soggiorno di 2 notti a novembre 2021
Risposta di 고객서비스팀, il giorno 26 nov 2021
고객님의 소중한 시간을 내어 저희 노보텔 앰배서더 서울 강남 호텔을 이용해 주시고 평점을 남겨주셔서 대단히 감사합니다. 다음 기회에 또 뵐수 있기를 바라겠습니다. 감사합니다.
8/10 Buono
Edoardo
Viaggio di lavoro
15 nov 2021
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Edoardo
Soggiorno di 1 notte a novembre 2021
6/10 Soddisfacente
FERNANDO
Viaggio di lavoro
20 ott 2021
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good but expensive for its value.
Comfortable and clean hotel. Services such as laundry or room service disproportionately expensive.
FERNANDO
Soggiorno di 15 notti a settembre 2021
Risposta di Novotel Ambassador Seoul Gangnam, il giorno 21 ott 2021
Dear Valued Guest,
Thank you for choosing our hotel for your recent visit to Seoul. We also really appreciate your comments. Regarding room service and laundry service, we will share your comments with related departments and make an effort to improve our service.
Sincerely yours,
8/10 Buono
Anna Maria
Viaggio di lavoro
20 nov 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Anna Maria
Soggiorno di 2 notti a novembre 2019
Risposta di Novotel Ambassador Seoul Gangnam, il giorno 6 gen 2020
Thank you for choosing Novotel Ambassador Seoul Gangnam. We hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
10/10 Eccellente
sergio
Viaggio di lavoro
29 set 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
good hotel in gangnam!
good hotel in gangnam! walking distance form shops, restaurant and metro!
sergio
Soggiorno di 1 notte a settembre 2019
8/10 Buono
Andrea, hk
6 mag 2019
Mi è piaciuto: Comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Peccato per struttura vecchia
Sicuramente la posizione strategica con buona colazione e facilities. Peccato per struttura vecchia soprattutto la camera con moquette puzzolente. Da tornare solo se viene rimossa la moquette.
Andrea
Soggiorno di 1 notte a maggio 2019
Risposta di Novotel Ambassador Seoul Gangnam, il giorno 13 giu 2019
Thank you for choosing Novotel Ambassador Seoul Gangnam. Sorry for any inconvenience while you're staying. This comment will be shared with every department related. But also this comment will be valuable resource to improve our service quality. Thank you and Best regards,
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
15 giu 2018
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
perfect business hotel
perfect business hotel
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a maggio 2018
Risposta di Novotel Ambassador Seoul Gangnam, il giorno 21 giu 2018
Thank you for choosing Novotel Gangnam that was rewarded from Loved by guest awards. Thank you for the time to sharing your positive experience for future travellers to Seoul. Looking forward to welcoming you back. It is always a pleasure to receive positive feedback.
8/10 Buono
Emmanuel
2 apr 2018
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Emmanuel
Risposta di Novotel Ambassador Seoul Gangnam, il giorno 11 apr 2018
Thank you for choosing Novotel Gangnam that was rewarded from Loved by guest awards. Thank you for the time to sharing your positive experience for future travellers to Seoul. Looking forward to welcoming you back. It is always a pleasure to receive positive feedback.
10/10 Eccellente
Paolo
16 nov 2017
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Best Hotel in Seoul
TOOOOOPPPPPP!!!! Servizio impeccabile e colazione fantastica
Paolo
Soggiorno di 3 notti a novembre 2017
Risposta di Novotel Gangnam, il giorno 13 gen 2018
Thank you for the time to sharing your positive experience for future travellers to Seoul. Looking forward to welcoming you back. It is always a pleasure to receive positive feedback.
10/10 Eccellente
Koji
17 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Koji
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Alex Nam, Front Desk Manager, il giorno 20 mag 2024
Dear Koji,Thank you for your kind words about our Novotel Ambassador Seoul Gangnam! It is glad to see the positive feedback regarding overall experience of stay.I am fully believe that the positive feedback strive all the statf feel motivation to go forward.We are sincerely appreciate your feedback.Sincerely,
8/10 Buono
Aurélien, LAVAUR
15 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Un choix très varié pour le buffet petit-déjeuner.
Dans les langues parlées à l’hôtel il devait y avoir le français. Malheureusement, aucune personne du personnel ne parlait français.
Aurélien
Soggiorno di 5 notti a maggio 2024
Risposta di Alex Nam, Front Desk Manager, il giorno 20 mag 2024
Dear. Aurelien,Thank you for taking the time to give us positive feedback regarding variety options of buffets.I am fully believe that it will give very big motivations to relevant department's member.Also, I guarantee that the review regarding language issue to relevant department for improvement.Thank you.Best Regards,
8/10 Buono
Beth
Viaggio con la famiglia
13 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very nicely located. Lots of options for breakfast. Metro station within 5minutes
Beth
Soggiorno di 6 notti a maggio 2024
Risposta di Alex Nam, Front Desk Manager, il giorno 20 mag 2024
Dear Beth,Thank you for your kind words about our Novotel Ambassador Seoul Gangnam! It is glad to see the positive feedback regarding overall experience of stay.I am fully believe that the positive feedback strive all the statf feel motivation to go forward.We are sincerely appreciate your feedback.Sincerely,
10/10 Eccellente
Kanako
6 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Kanako
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Alex Nam, Front Desk Manager, il giorno 20 mag 2024
Dear Kanako,Thank you for your kind words about our Novotel Ambassador Seoul Gangnam! It is glad to see the positive feedback regarding overall experience of stay.I am fully believe that the positive feedback strive all the statf feel motivation to go forward.We are sincerely appreciate your feedback.Sincerely,
10/10 Eccellente
Shota
6 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
次回渡韓も泊まりたい
Shota
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Alex Nam, Front Desk Manager, il giorno 20 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
지하철 역에서 조금 멀지만 편의시설이나 수영장, 음식 맛도 좋습니다!
KIM
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Alex Nam, Front Desk Manager, il giorno 6 mag 2024
고객님,노보텔 앰배서더 서울 강남 이용 내역 설문조사에 참여해 주셔서 대단히 감사드립니다. 고객님으로부터 좋은 평가를 받는 것은 언제나 기분 좋은 일입니다.고객님께서 제시해 주신 의견은 모든 팀원들과 공유될 것이며 이러한 의견은 지속적으로 높은 수준의 서비스를 제공하고자 노력하는 모든 임직원들의 사기를 북돋는 데 큰 버팀목이 될 것입니다.고객님의 소감을 알려주셔서 다시 한번 감사드리며 향후 보다 나은 서비스로 만나 뵙기를 바라겠습니다.감사합니다.
4/10 Scarso
KOHEI
4 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
KOHEI
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024
Risposta di Alex Nam, Front Desk Manager, il giorno 6 mag 2024
Dear Kohei,First of all, thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback.We sincerely apologize for the unsatisfactory experience you had at the hotel, and we will make sure to relay your feedback to the hotel team to strive for a more satisfying experience for our guests.Once again, thank you for your valuable feedback.
10/10 Eccellente
Consuelo
Viaggio di coppia
29 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Lovely place,
Consuelo
Soggiorno di 15 notti ad aprile 2024
Risposta di Alex Nam, Front Desk Manager, il giorno 6 mag 2024
Dear. Consuelo,We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Ambassador Seoul Gangnam. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one.
6/10 Soddisfacente
Xiaoli, Lancaster
Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
28 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The hotel is located at a very high altitude, and the road from the street to the hotel entrance is extremely steep. It requires good physical strength to climb up, especially if you're carrying luggage. The bed sheets in the room often have stains or holes, and slippers are not provided daily. It takes about 10 minutes to walk to the subway station, so it's not particularly convenient.
Xiaoli
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2024
Risposta di Alex Nam, Front Desk Manager, il giorno 6 mag 2024
Dear Xiaoli,First of all, thank you for taking the time to provide us with your valuable feedback.We sincerely apologize for the unsatisfactory experience you had at the hotel, and particularly for the feedback regarding cleanliness issues within the room. Your feedback will be promptly communicated to the relevant department for further improvement, and we will do our utmost to ensure a more satisfying experience for you in the future.Once again, we appreciate your valuable feedback.
2/10 Terribile
Elric
Viaggio di lavoro
22 apr 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
I got food poisoning from eating at the lobby cafe last Wednesday. Otherwise the service and facilities were fine.
Elric
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Jeanne Bessiere, Guest Experience Manager, il giorno 25 apr 2024
Dear Elric,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We are deeply concerned to learn about your experience at our lobby cafe and sincerely apologize for any inconvenience caused. We hope that you are feeling better now.Ensuring the safety and well-being of our guests is our top priority, and we take reports of food-related issues very seriously. Please rest assured that we are investigating this matter thoroughly to address any potential issues and prevent similar incidents from occurring in the future.I will be personally reaching out to you via email to gather more details about your experience. Your satisfaction is important to us, and we are committed to resolving this matter.Once again, we apologize for any discomfort you may have experienced, and we appreciate your patience and understanding as we work to resolve this issue.Sincerely,Jeanne BessiereGuest Experience Manager
10/10 Eccellente
MAKI
1 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
シンノンヒョン駅からすぐなのでとても便利でした。
MAKI
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di Jeanne Bessiere, Guest Experience Manager, il giorno 8 apr 2024
Dear Maki, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Novotel Ambassador Seoul Gangnam. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Jeanne Bessiere Guest Experience Manager
8/10 Buono
Jason
Viaggio di lavoro
1 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
it was great but the room was a bit small.
Jason
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di Jeanne Bessiere, Guest Experience Manager, il giorno 2 apr 2024
Dear Jason,Thank you for taking the time to share your feedback with us. We're thrilled to hear that overall you had a great experience during your stay with us at Novotel Ambassador Seoul Gangnam.Your comments are valuable to us as they help us identify areas where we can improve and better meet the needs of our guests. Please know that your feedback will be shared with our team as we continually strive to enhance the quality of our accommodations.Thank you once again for your feedback, and we hope to have the opportunity to welcome you back for an even more enjoyable stay.Best regards,Jeanne BessiereGuest Experience Manager
8/10 Buono
MAI
28 mar 2024
MAI
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Jeanne Bessiere, Guest Experience Manager, il giorno 18 apr 2024
Dear Mai,Thank you for choosing to stay at Novotel Ambassador Seoul Gangnam. We are delighted to hear that you had a satisfying experience during your recent visit to our hotel.Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we are thrilled that you found everything to your liking. If there are any specific aspects of your stay that stood out to you or any suggestions you may have for how we can further enhance our services, please do not hesitate to share it with us.We appreciate your support and look forward to the opportunity to welcome you back for another enjoyable stay in the future!Best regards,Jeanne BessiereGuest Experience Manager
10/10 Eccellente
GRATHIC
16 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
GRATHIC
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di Jeanne Bessiere, Guest Experience Manager, il giorno 8 apr 2024
Dear Grathic,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Jeanne BessiereGuest Experience Manager
4/10 Scarso
mika
28 feb 2024
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
mika
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Jeanne Bessiere, Guest Experience Manager, il giorno 29 feb 2024
Dear Mika,Thank you for taking the time to rate your experience at our Novotel Ambassador Seoul Gangnam. While I wish you had a better experience, it's apparent in this case that we fell short. Please allow me to apologize for any inconvenience you had.If you want to discuss in details about your stay, please do not hesitate to contact us on our website.Also, if you give us a chance to earn back your trust, we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,Jeanne BessiereGuest Experience Manager
6/10 Soddisfacente
Hirayama
25 feb 2024
Hirayama
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Jeanne Bessiere, Guest Experience Manager, il giorno 9 apr 2024
Dear Hirayama,Thank you for the great rate you gave to our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Jeanne BessiereGuest Experience Manager
10/10 Eccellente
Kwangdong
18 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Kwangdong
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Jeanne Bessiere, Guest Experience Manager, il giorno 19 feb 2024
Kwangdong 고객님께,저희 노보텔 앰배서더 서울 강남에 대한 긍정적인 리뷰와 평가를 주셔서 감사합니다. 고객님의 즐거운 숙박 경험을 듣고 저희도 기쁘게 생각하며, 곧 다시 만나기를 기대합니다.감사합니다.Jeanne BessiereGuest Experience Manager
10/10 Eccellente
OSAMU
Viaggio di coppia
16 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Always great reception and room service. Thank you for letting us stay
OSAMU
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Jeanne Bessiere, Guest Experience Manager, il giorno 19 feb 2024
Dear Osamu,Thank you for taking the time to share your positive feedback about your stay at Novotel Ambassador Seoul Gangnam! We're delighted to hear that you had a great experience with our reception and room service teams. Providing excellent service to our guests is our top priority, and we're thrilled that we could contribute to making your stay enjoyable. Your kind words mean a lot to us, and we look forward to welcoming you back again in the future. If there's anything else we can assist you with, please don't hesitate to let us know. Thank you for choosing to stay with us!Jeanne BessiereGuest Experience Manager
8/10 Buono
Jina
Viaggio con la famiglia
12 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
노보텔 엠배서더 이용 후기
호텔은 전반적으로 청결했습니다. 다만 주차장이 호텔 대비 노후된 느낌이 크고 출입구가 좁아 차량 이동이 불편했습니다.
조식 메뉴는 무난한 편이긴하지만 맛있는 느낌은 아니었고, 다양한 편도 아니었습니다. 그래서 가성비는 평균 수준인 것 같습니다. 특히 커피 머신이 두대인데 작동도 원활하지 않아 대기줄이 너무 길어 불편했습니다.
Jina
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
6/10 Soddisfacente
Viaggiatore verificato
12 feb 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
호텔이 많이 낡았어요.. 샤워실이라도 따로 있었으면..
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
10/10 Eccellente
Bryan
5 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Incredible service and hospitality, definitely one of the best hotels I've stayed at!!
Bryan
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Jeanne Bessiere, Guest Experience Manager, il giorno 15 feb 2024
Dear Bryan,Thank you so much for your wonderful review about your stay at our Novotel Ambassador Seoul Gangnam! We are thrilled to hear that you had an incredible experience with our service and hospitality. It's truly rewarding to know that we could make your stay memorable and that you consider us one of the best hotels you've stayed at. Your kind words motivate us to continue delivering exceptional service to all our guests. We look forward to welcoming you back for another fantastic stay in the future.Warm regards,Jeanne BessiereGuest Experience Manager
8/10 Buono
Jin Ho
3 feb 2024
Jin Ho
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Jeanne Bessiere, Guest Experience Manager, il giorno 5 feb 2024
Jin Ho 고객님께,저희 노보텔 앰배서더 서울 강남에 대해 좋은 평가를 해주셔서 감사합니다. 머무시는 동안 즐거운 시간이 되셨다니 저희도 기쁘게 생각하며, 조만간 다시 뵐 수 있기를 바랍니다.감사합니다.Jeanne BessiereGuest Experience Manager
2/10 Terribile
Saki
Viaggio con la famiglia
1 feb 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Risposta di Jeanne Bessiere, Guest Experience Manager, il giorno 2 feb 2024
Dear Saki,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at Novotel Ambassador Seoul Gangnam. We sincerely apologize for any inconvenience you and your daughter experienced at the spa.We want to clarify that the sauna usage is restricted for guests under the age of 16 for safety reasons. We deeply regret any miscommunication that may have occurred during your visit. Rest assured that we have already informed both the front desk and health club employees about the situation to ensure better communication in the future.Also, to address this issue proactively, we have added information about the age restriction for sauna usage in the check-in welcome letter, hoping to provide clearer guidance to our guests.Once again, thank you for your feedback, it will help us to improve significantly our service.We appreciate your understanding and hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable stay.Best regards,Jeanne BessiereGuest Experience Manager
8/10 Buono
Hyejin
Viaggio di gruppo
1 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hyejin
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Jeanne Bessiere, Guest Experience Manager, il giorno 2 feb 2024
혜진 고객님께, 시간을 내어 긍정적인 평점을 남겨주셔서 진심으로 감사드립니다. 고객님으로부터 좋은 평가를 받는 것은 언제나 기분 좋은 일입니다.투숙하시는 동안 아쉬운 점이 분명히 있었을 터인데, 좋은 모습만 봐주셔서 감사합니다가까운 시일에 노보텔에서 고객님을 다시 만나 뵙겠습니다.감사합니다.Jeanne BessiereGuest Experience Manager
10/10 Eccellente
jinwook
Viaggio di lavoro
28 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
jinwook
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Jeanne Bessiere, Guest Experience Manager, il giorno 2 feb 2024
Dear Jinwook,Thank you for taking the time to share your feedback about your stay at our Novotel Ambassador Seoul Gangnam. We are glad to hear that you enjoy your stay with us! Your satisfaction is important to us, and we look forward to welcoming you again for another pleasant experience.Best regards,Jeanne BessiereGuest Experience Manager
4/10 Scarso
Mandy
27 gen 2024
Mandy
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Jeanne Bessiere, Guest Experience Manager, il giorno 29 gen 2024
Dear Mandy,Thank you for choosing Novotel Ambassador Seoul Gangnam for your recent stay. We appreciate your positive rating. We strive to provide exceptional experiences, and we're delighted to see that reflected in your score. If there's anything specific you enjoyed or any suggestions you have for improvement, we'd love to hear from you. Your feedback is valuable, and we look forward to welcoming you back for another memorable stay.Best regards,Jeanne BessiereGuest Experience Manager
10/10 Eccellente
Victor
25 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Victor
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Jeanne Bessiere, Guest Experience Manager, il giorno 29 gen 2024
고객님께,저희 노보텔 앰배서더 서울 강남에 대해 좋은 평가를 해주셔서 감사합니다. 머무시는 동안 즐거운 시간이 되셨다니 저희도 기쁘게 생각하며, 조만간 다시 뵐 수 있기를 바랍니다.감사합니다.Jeanne BessiereGuest Experience Manager
10/10 Eccellente
Myung
24 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The swimming pool, Sauna, and breakfast are fine.
Myung
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Jeanne Bessiere, Guest Experience Manager, il giorno 2 feb 2024
Dear Mr. Myung,Thank you for taking the time to share your feedback. We're delighted to hear that you enjoyed the swimming pool, sauna, and breakfast of our Novotel Ambassador Seoul Gangnam! Your satisfaction is important to us, and we look forward to welcoming you again for another pleasant experience.Best regards,Jeanne BessiereGuest Experience Manager
10/10 Eccellente
CHEN-MING
23 gen 2024
CHEN-MING
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Jeanne Bessiere, Guest Experience Manager, il giorno 29 gen 2024
Dear Chen-Ming,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Jeanne BessiereGuest Experience Manager
8/10 Buono
Viaggiatore verificato
21 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
전체적으로 오래되었지만 관리를 잘 한 편
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Jeanne Bessiere, Guest Experience Manager, il giorno 29 gen 2024
고객님께,시간을 내어 긍정적인 평점을 남겨주셔서 진심으로 감사드립니다. 고객님으로부터 좋은 평가를 받는 것은 언제나 기분 좋은 일입니다.투숙하시는 동안 아쉬운 점이 분명히 있었을 터인데, 좋은 모습만 봐주셔서 감사합니다가까운 시일에 노보텔에서 고객님을 다시 만나 뵙겠습니다.감사합니다.Jeanne BessiereGuest Experience Manager
10/10 Eccellente
KOREA
Viaggio di lavoro
20 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
KOREA
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Guest Experience Manager, il giorno 29 gen 2024
Dear Korea,Please allow me to answer you in English.Thank you for the positive rate you gave to our Novotel Ambassador Seoul Gangnam! We are thrilled to see that you enjoyed your stay with us. We are looking forward to welcoming you again for another amazing experience! Sincerely,Jeanne Bessiere
10/10 Eccellente
Maricris, Colorado spring
15 gen 2024
Maricris
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Guest Experience Manager, il giorno 29 gen 2024
Dear Maricris,Thank you for the great feedback about your stay at our Novotel Ambassador Seoul Gangnam! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Jeanne Bessiere
10/10 Eccellente
WANN LING
15 gen 2024
WANN LING
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Jeanne Bessiere, Guest Experience Manager, il giorno 5 feb 2024
Dear Wann Ling,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Jeanne BessiereGuest Experience Manager
8/10 Buono
Masahiro
13 gen 2024
Masahiro
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Guest Experience Manager, il giorno 29 gen 2024
Dear Masahiro,Thank you for the great rate you gave to Novotel Ambassador Seoul Gangnam! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Jeanne Bessiere
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
12 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great location, close to everything walking distance from shops to restaurants. Very comfortable, spacious, quiet and clean. Will stay here again!
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Jeanne Bessiere, Guest Experience Manager, il giorno 29 gen 2024
Dear valued guest,Thank you for sharing your positive experience at Novotel Ambassador Seoul Gangnam! We're thrilled to hear that our location was convenient and that you enjoyed the comfort and cleanliness of our rooms. Thank you again for this nice review. We look forward to hosting you again on your next visit.Best regards,Jeanne BessiereGuest Experience Manager
10/10 Eccellente
Jung
11 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Jung
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2023
Risposta di Jeanne Bessiere, Guest Experience Manager, il giorno 16 gen 2024
정 고객님께,저희 호텔에 대해 좋은 평가를 해주셔서 감사합니다. 머무시는 동안 즐거운 시간이 되셨다니 저희도 기쁘게 생각하며, 조만간 다시 뵐 수 있기를 바랍니다.감사합니다.Jeanne BessiereGuest Experience Manager
8/10 Buono
REIRA
9 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
REIRA
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Jeanne Bessiere, Guest Experience Manager, il giorno 29 gen 2024
Dear Reira,Thank you for the great feedback you gave to our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,Jeanne BessiereGuest Experience Manager
10/10 Eccellente
Dawun
7 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Dawun
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Jeanne Bessiere, Guest Experience Manager, il giorno 15 gen 2024
Dawun 고객님께,고객님의 소중한 시간을 내어 저희 노보텔 앰배서더 서울 강남을 이용해주시고 좋은 평점과 리뷰를 남겨주셔서 대단히 감사합니다.편안한 휴식을 추구하시는 고객님의 기대치에 맞는 다행스럽게도 부응한 것 같아 진심으로 기쁘게 생각합니다. 앞으로도 항상 고객님을 위한 호텔로 기억될 수 있도록 객실 및 서비스 준비에 만전을 기하도록 하겠습니다.찾아주셔서 대단히 감사합니다.Jeanne BessiereGuest Experience Manager