Lotte World Tower 76F-101F, 300 Olympic-ro, Songpa-gu, Seoul
Recensioni
9,6
Eccezionale
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Valutazione di 2 - Terribile. 12 su 1001 recensioni" "
2 - Terribile
12
9,8/10
Pulizia
9,8/10
Personale e servizio
9,8/10
Servizi
9,8/10
Condizioni e dotazioni della struttura
9,4/10
Ecosostenibilità
Recensioni
10/10 Eccellente
Sonwoo
27 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Fantastic view and very clean room with meticulous cleaning services
Sonwoo
Soggiorno di 15 notti a maggio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 28 mag 2024
Dear Sonwoo, Thank you for staying with us! We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul. Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement. We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit. Thank you again for your opinion. Best Regards, Clara Bae General Manager SIGNIEL Seoul
10/10 Eccellente
Tsubasa
Viaggio con la famiglia
26 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
とても綺麗でした。
ラウンジ利用も最高でした
Tsubasa
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 27 mag 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
Dear IKUMI, Warm greetings from SIGNIEL Seoul! Thank you for sharing your experience with us. We really appreciate your kind grades on our image. On the other hand, concerning your opinion about our facilities and room, we deeply apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We will continuously try our best to improve our service skills and room condition to be able to make your next stay much more memorable. Once again, we deeply apologize for you unpleasant experience. Thank you again for your visit, and hope serve you with better service quality in the near future. Sincerely, Clara Bae General Manager SIGNIEL Seoul
10/10 Eccellente
AKIRA, ota-ku
19 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Dear Akira, Thank you for staying with us! We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.And we will send your opinion for smoking area to management and find a better way. We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable! We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL Seoul
10/10 Eccellente
dongik
13 mag 2024
Mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
good
dongik
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 14 mag 2024
Dear Dongik, Thank you for staying with us!We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL Seoul
10/10 Eccellente
Nick
Viaggio con la famiglia
5 mag 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This hotel it a little bit away from the main Myeongdong or Gangnam districts, but it is super quiet, and the views can’t be beat!
Nick
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 5 mag 2024
Dear Nick, Thank you for staying with us! We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul. Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement. We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit. Thank you again for your opinion. Best Regards, Clara Bae General Manager SIGNIEL Seoul
10/10 Eccellente
Anny
3 mag 2024
Anny
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 25 mag 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
6/10 Soddisfacente
YOSHIHISA
2 mag 2024
YOSHIHISA
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 23 mag 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Eccellente
Hyung Jin
30 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Hyung Jin
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 2 mag 2024
[한국어] 칭찬 글 답변고객님께,저희 시그니엘 서울을 이용해 주시고 귀중한 시간을 내어 고객님의 이용 경험을 공유해 주셔서 감사합니다.고객님께서 만족하실 수 있는 서비스를 제공해 드리는 것이 저희의 본분임에도 불구하고 이렇게 칭찬의 글로 격려해 주시어 호텔리어로서의 행복을 느낍니다.고객님의 칭찬 말씀은 전 직원이 공유해 서비스 수준 향상의 기회로 삼겠습니다.추후 방문해 주실 때에도 최상의 서비스를 제공해 드릴 수 있도록 끊임없이 노력하겠습니다.고객님의 의견에 다시 한 번 감사드리며 고객님의 가정에 행복이 가득하길 기원합니다.시그니엘서울총지배인배현미
10/10 Eccellente
Koichi
30 apr 2024
Koichi
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 20 mag 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Eccellente
Nick
Viaggio con la famiglia
30 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
What an amazing view! Staff are tripping over themselves to be helpful. You can tell it isn’t quite brand new, though. As the room is already starting to show some wear and tear… amazing facilities, otherwise!
Nick
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 30 apr 2024
Dear Nick, Thank you for staying with us!We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL Seoul
10/10 Eccellente
KIZUKU
27 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
KIZUKU
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 29 apr 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Eccellente
Yukichika
23 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Yukichika
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 25 apr 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Buono
Brock
Viaggio di coppia
17 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We loved our stay here in the Signiel. Highlights being the staff and room accommodations. Would highly recommend an in room tablet for ordering room service and more a la cart options. The view is stunning and food was great but would prefer to have options other than just the buffet. Would stay again!
Brock
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 17 apr 2024
Dear Brock, Thank you for staying with us!We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL Seoul
6/10 Soddisfacente
jiho
14 apr 2024
jiho
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 4 mag 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!
6/10 Soddisfacente
??
9 apr 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio
생각보다 는 별루
??
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 9 apr 2024
저희 시그니엘 서울을 이용해 주시고 귀중한 시간을 내어 고객님의 이용 경험을 공유해 주셔서 감사합니다.귀중한 시간을 내어 방문해주셨음에도 불구하고 고객님께서 기대하시는 서비스를 제공해 드리지 못하여 진심으로 죄송합니다.고객님의 값진 의견 덕분에 더 나은 서비스를 제공 해 드릴 방법에 대해 한 번 더 생각해 보는 기회를 가졌습니다.다음에 다시 방문해주신다면 더욱 향상된 서비스를 제공 할 것을 약속드립니다.깊은 관심으로 저희 호텔의 서비스 발전에 도움 주신 점 다시 한 번 감사드리며, 고객님의 가정에 건강과 행복이 가득하길 기원합니다.시그니엘 서울총지배인배현미
10/10 Eccellente
Iain, Varese
Viaggio con la famiglia
8 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We had a wonderful stay and particularly helpful staff
Iain
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 9 apr 2024
Thank you for staying with us!We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL Seoul
10/10 Eccellente
Rowena
2 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Rowena
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di SIGNIEL Seoul, il giorno 3 apr 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
8/10 Buono
Makoto
30 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Makoto
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 31 mar 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Eccellente
Deborah, Dededo
25 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Deborah
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 27 mar 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Eccellente
Catalin
Viaggio di coppia
25 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Perfect service!!
Catalin
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 26 mar 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Eccellente
Byung
Viaggio di coppia
15 mar 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Loved the view
Byung
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 16 mar 2024
Byung 고객님께,저희 시그니엘 서울을 이용해 주시고 귀중한 시간을 내어 고객님의 이용 경험을 공유해 주셔서 감사합니다.고객님께서 만족하실 수 있는 서비스를 제공해 드리는 것이 저희의 본분임에도 불구하고 이렇게 칭찬의 글로 격려해 주시어 호텔리어로서의 행복을 느낍니다.고객님의 칭찬 말씀은 전 직원이 공유해 서비스 수준 향상의 기회로 삼겠습니다. 고객님의 의견에 다시 한 번 감사드리며 고객님의 가정에 행복이 가득하길 기원합니다.시그니엘서울 총지배인 배현미
8/10 Buono
Hyunjoon
Viaggio con la famiglia
28 feb 2024
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Hyunjoon
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 29 feb 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!
10/10 Eccellente
okki
24 feb 2024
okki
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
10/10 Eccellente
john
22 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
One of the best hotels on this planet!
Hotel is impeccable except the gym and pool is a bit on the small side and short staffed. Besides that the hotel is perfect! Best concierge team I’ve experienced and the staff all around was extremely helpful. They arranged every taxi to the hotel and arranged for pickup to return. That was a tremendous convenience considering how difficult it is to find a taxi in Korea without Kakao Taxi app (which you need a Korean bank account to use)
Highly recommend this hotel for the helpful staff and impeccable rooms. The breakfast also is top notch and one of the best I’ve ever had
john
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 22 feb 2024
Dear john, Thank you for staying with us!We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL SEOUL
10/10 Eccellente
Sanghyup
Viaggio con la famiglia
22 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Sanghyup
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
2/10 Terribile
Viaggiatore verificato
19 feb 2024
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 19 feb 2024
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.
10/10 Eccellente
Chul Seung
Viaggio con la famiglia
18 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
만족합니다!
뷰가 좋고 매우 친절합니다. 이 두가지가 특히 다른 호텔들을 압도 합니다.
Chul Seung
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 18 feb 2024
Chul Seung 고객님께,저희 시그니엘 서울을 이용해 주시고 귀중한 시간을 내어 고객님의 이용 경험을 공유해 주셔서 감사합니다.고객님께서 만족하실 수 있는 서비스를 제공해 드리는 것이 저희의 본분임에도 불구하고 이렇게 칭찬의 글로 격려해 주시어 호텔리어로서의 행복을 느낍니다.고객님의 칭찬 말씀은 전 직원이 공유해 서비스 수준 향상의 기회로 삼겠습니다.추후 방문해 주실 때에도 최상의 서비스를 제공해 드릴 수 있도록 끊임없이 노력하겠습니다.고객님의 의견에 다시 한 번 감사드리며 고객님의 가정에 행복이 가득하길 기원합니다.시그니엘서울 총지배인 배현미
10/10 Eccellente
Henry, Melbourne
Viaggio di coppia
15 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The best Hotel ever :) nothing like it
Henry
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 16 feb 2024
Dear Henry, Thank you for staying with us!We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL SEOUL
10/10 Eccellente
Mohamed
15 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff was some of the most courteous in the world. They care for customer satisfaction and comfort above anything else.
Mohamed
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 16 feb 2024
Dear Mohamed, Thank you for staying with us!We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL SEOUL
2/10 Terribile
Byungjun
Viaggio con la famiglia
12 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Byungjun
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 14 feb 2024
Byungjun 고객님께, 저희 시그니엘 서울을 이용해 주시고 귀중한 시간을 내어 고객님의 이용 경험을 공유해 주셔서 감사합니다. 하지만 고객님께서 기대하시는 서비스를 제공해 드리지 못하여 진심으로 죄송합니다. 다음에 다시 방문해 주신다면 더욱 향상된 서비스를 제공할 것을 약속 드립니다. 깊은 관심으로 저희 호텔의 서비스 발전에 도움 주신 점 다시 한 번 감사드리며 고객님의 가정에 건강과 행복이 가득하길 기원합니다. 시그니엘 서울 총지배인 배현미
10/10 Eccellente
Seoung Hyun
12 feb 2024
Seoung Hyun
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
6/10 Soddisfacente
Yundeok
11 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
호텔 상태나 서비스는 좋았으나 룸서비스등 음식 가격이 너무 비싸고 음식상태에 비해서도 높게 책정된것같음
Yundeok
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 11 feb 2024
Yundeok 고객님께,저희 시그니엘 서울을 이용해 주시고 귀중한 시간을 내어 고객님의 이용 경험을 공유해 주셔서 감사합니다.귀중한 시간을 내어 방문해주셨음에도 불구하고 고객님께서 기대하시는 서비스를 제공해 드리지 못하여 진심으로 죄송합니다.말씀해 주신 부분은 유관부서에 반드시 전달하여 음식의 퀄리티를 향상시킬 수 있도록 노력하겠습니다.고객님의 값진 의견 덕분에 더 나은 서비스를 제공 해 드릴 방법에 대해 한 번 더 생각해 보는 기회를 가졌습니다.다음에 다시 방문해주신다면 더욱 향상된 서비스를 제공 할 것을 약속드립니다.깊은 관심으로 저희 호텔의 서비스 발전에 도움 주신 점 다시 한 번 감사드리며, 고객님의 가정에 건강과 행복이 가득하길 기원합니다.시그니엘 서울총지배인배현미
8/10 Buono
Jaewook
Viaggio con la famiglia
9 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Jaewook
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
6 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 6 feb 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Eccellente
SEUNG JUN
4 feb 2024
SEUNG JUN
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
10/10 Eccellente
Ian
3 feb 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ian
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 5 feb 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Eccellente
Hyung Cheol
30 gen 2024
Hyung Cheol
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 1 feb 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
29 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 1 feb 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!
10/10 Eccellente
Watanabe
Viaggio di lavoro
27 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
全てが素晴らしい
Watanabe
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 27 gen 2024
当宿泊施設をご利用いただきありがとうございます.ご意見ありがとうございます!
10/10 Eccellente
Jesus
Viaggio con la famiglia
26 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excellent
Jesus
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 27 gen 2024
Thank you for staying with us!We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL SEOUL
10/10 Eccellente
hanhee
21 gen 2024
hanhee
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 22 gen 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!
10/10 Eccellente
ILHWAN
20 gen 2024
ILHWAN
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 21 gen 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!
10/10 Eccellente
seajun
20 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
seajun
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 21 gen 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!
10/10 Eccellente
JUYOUNG
Viaggio con la famiglia
19 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
JUYOUNG
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 21 gen 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!
10/10 Eccellente
YONGJIN
15 gen 2024
YONGJIN
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 21 gen 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!
10/10 Eccellente
ohseung
Viaggio di gruppo
14 gen 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
ohseung
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 21 gen 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!
10/10 Eccellente
JAEGON
11 gen 2024
JAEGON
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL Seoul, il giorno 12 gen 2024
Dear JAEGON, Thank you for staying with us!We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL SEOUL
10/10 Eccellente
DAIKI
8 gen 2024
DAIKI
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 10 gen 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!