Esterni

Recensioni per Signiel Seoul

5 out of 5
Signiel Seoul
Lotte World Tower 76F-101F, 300 Olympic-ro, Songpa-gu, Seoul

Recensioni

9,6

Eccezionale

Valutazione di 10 - Eccellente. 845 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 102 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 30 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 12 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 12 su 1001 recensioni" "

9,8/10

Pulizia

9,8/10

Personale e servizio

9,8/10

Servizi

9,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

9,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Sonwoo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Fantastic view and very clean room with meticulous cleaning services
Soggiorno di 15 notti a maggio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 28 mag 2024
Dear Sonwoo, Thank you for staying with us! We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul. Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement. We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit. Thank you again for your opinion. Best Regards, Clara Bae General Manager SIGNIEL Seoul

10/10 Eccellente

Tsubasa

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
とても綺麗でした。 ラウンジ利用も最高でした
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 27 mag 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 Scarso

IKUMI

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
施設の環境は良かったのですが最終日に他の部屋の騒音、何か重低音の音がずっと夜中の0時過ぎまで続いて眠れなかったためホテルマンに連絡しました。すぐに駆けつけてくれたものの、その後もうるさかったです。
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 22 mag 2024
Dear IKUMI, Warm greetings from SIGNIEL Seoul! Thank you for sharing your experience with us. We really appreciate your kind grades on our image. On the other hand, concerning your opinion about our facilities and room, we deeply apologize for any inconvenience you experienced during your stay. We will continuously try our best to improve our service skills and room condition to be able to make your next stay much more memorable. Once again, we deeply apologize for you unpleasant experience. Thank you again for your visit, and hope serve you with better service quality in the near future. Sincerely, Clara Bae General Manager SIGNIEL Seoul

10/10 Eccellente

AKIRA, ota-ku

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
初めてのソウル滞在でしたが、コンシェルジュがレストランの予約や行き方、スケジュールのアドバイスなど丁寧にしてくれたため良い滞在になりました。ホテルの設備やインテリアも落ち着くデザインでゆったりとした滞在になり満足です。唯一気になるのがホテルというよりタバコが吸える場所が全く無い事があります…せめて1Fタクシー乗り場近くに灰皿でもあれば良いと感じます。
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 20 mag 2024
Dear Akira, Thank you for staying with us! We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.And we will send your opinion for smoking area to management and find a better way. We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable! We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL Seoul

10/10 Eccellente

dongik

Mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
good
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 14 mag 2024
Dear Dongik, Thank you for staying with us!We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL Seoul

10/10 Eccellente

Nick

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This hotel it a little bit away from the main Myeongdong or Gangnam districts, but it is super quiet, and the views can’t be beat!
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 5 mag 2024
Dear Nick, Thank you for staying with us! We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul. Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement. We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit. Thank you again for your opinion. Best Regards, Clara Bae General Manager SIGNIEL Seoul

10/10 Eccellente

Anny

Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 25 mag 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 Soddisfacente

YOSHIHISA

Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 23 mag 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Eccellente

Hyung Jin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 2 mag 2024
[한국어] 칭찬 글 답변고객님께,저희 시그니엘 서울을 이용해 주시고 귀중한 시간을 내어 고객님의 이용 경험을 공유해 주셔서 감사합니다.고객님께서 만족하실 수 있는 서비스를 제공해 드리는 것이 저희의 본분임에도 불구하고 이렇게 칭찬의 글로 격려해 주시어 호텔리어로서의 행복을 느낍니다.고객님의 칭찬 말씀은 전 직원이 공유해 서비스 수준 향상의 기회로 삼겠습니다.추후 방문해 주실 때에도 최상의 서비스를 제공해 드릴 수 있도록 끊임없이 노력하겠습니다.고객님의 의견에 다시 한 번 감사드리며 고객님의 가정에 행복이 가득하길 기원합니다.시그니엘서울총지배인배현미

10/10 Eccellente

Koichi

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 20 mag 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Eccellente

Nick

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
What an amazing view! Staff are tripping over themselves to be helpful. You can tell it isn’t quite brand new, though. As the room is already starting to show some wear and tear… amazing facilities, otherwise!
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 30 apr 2024
Dear Nick, Thank you for staying with us!We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL Seoul

10/10 Eccellente

KIZUKU

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 29 apr 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Eccellente

Yukichika

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 25 apr 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Buono

Brock

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We loved our stay here in the Signiel. Highlights being the staff and room accommodations. Would highly recommend an in room tablet for ordering room service and more a la cart options. The view is stunning and food was great but would prefer to have options other than just the buffet. Would stay again!
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 17 apr 2024
Dear Brock, Thank you for staying with us!We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL Seoul

6/10 Soddisfacente

jiho

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 4 mag 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!

6/10 Soddisfacente

??

Mi è piaciuto: Personale e servizio
생각보다 는 별루
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 9 apr 2024
저희 시그니엘 서울을 이용해 주시고 귀중한 시간을 내어 고객님의 이용 경험을 공유해 주셔서 감사합니다.귀중한 시간을 내어 방문해주셨음에도 불구하고 고객님께서 기대하시는 서비스를 제공해 드리지 못하여 진심으로 죄송합니다.고객님의 값진 의견 덕분에 더 나은 서비스를 제공 해 드릴 방법에 대해 한 번 더 생각해 보는 기회를 가졌습니다.다음에 다시 방문해주신다면 더욱 향상된 서비스를 제공 할 것을 약속드립니다.깊은 관심으로 저희 호텔의 서비스 발전에 도움 주신 점 다시 한 번 감사드리며, 고객님의 가정에 건강과 행복이 가득하길 기원합니다.시그니엘 서울총지배인배현미

10/10 Eccellente

Iain, Varese

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We had a wonderful stay and particularly helpful staff
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 9 apr 2024
Thank you for staying with us!We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL Seoul

10/10 Eccellente

Rowena

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di SIGNIEL Seoul, il giorno 3 apr 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Buono

Makoto

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 31 mar 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Eccellente

Deborah, Dededo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 27 mar 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Eccellente

Catalin

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Perfect service!!
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 26 mar 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Eccellente

Byung

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Loved the view
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 16 mar 2024
Byung 고객님께,저희 시그니엘 서울을 이용해 주시고 귀중한 시간을 내어 고객님의 이용 경험을 공유해 주셔서 감사합니다.고객님께서 만족하실 수 있는 서비스를 제공해 드리는 것이 저희의 본분임에도 불구하고 이렇게 칭찬의 글로 격려해 주시어 호텔리어로서의 행복을 느낍니다.고객님의 칭찬 말씀은 전 직원이 공유해 서비스 수준 향상의 기회로 삼겠습니다. 고객님의 의견에 다시 한 번 감사드리며 고객님의 가정에 행복이 가득하길 기원합니다.시그니엘서울 총지배인 배현미

8/10 Buono

Hyunjoon

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 29 feb 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!

10/10 Eccellente

okki

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

john

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
One of the best hotels on this planet!
Hotel is impeccable except the gym and pool is a bit on the small side and short staffed. Besides that the hotel is perfect! Best concierge team I’ve experienced and the staff all around was extremely helpful. They arranged every taxi to the hotel and arranged for pickup to return. That was a tremendous convenience considering how difficult it is to find a taxi in Korea without Kakao Taxi app (which you need a Korean bank account to use) Highly recommend this hotel for the helpful staff and impeccable rooms. The breakfast also is top notch and one of the best I’ve ever had
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 22 feb 2024
Dear john, Thank you for staying with us!We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL SEOUL

10/10 Eccellente

Sanghyup

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 19 feb 2024
Thank you for your feedback. We will be addressing your concerns.

10/10 Eccellente

Chul Seung

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
만족합니다!
뷰가 좋고 매우 친절합니다. 이 두가지가 특히 다른 호텔들을 압도 합니다.
룸서비스를 먹을 때 특히 좋습니다.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 18 feb 2024
Chul Seung 고객님께,저희 시그니엘 서울을 이용해 주시고 귀중한 시간을 내어 고객님의 이용 경험을 공유해 주셔서 감사합니다.고객님께서 만족하실 수 있는 서비스를 제공해 드리는 것이 저희의 본분임에도 불구하고 이렇게 칭찬의 글로 격려해 주시어 호텔리어로서의 행복을 느낍니다.고객님의 칭찬 말씀은 전 직원이 공유해 서비스 수준 향상의 기회로 삼겠습니다.추후 방문해 주실 때에도 최상의 서비스를 제공해 드릴 수 있도록 끊임없이 노력하겠습니다.고객님의 의견에 다시 한 번 감사드리며 고객님의 가정에 행복이 가득하길 기원합니다.시그니엘서울 총지배인 배현미

10/10 Eccellente

Henry, Melbourne

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The best Hotel ever :) nothing like it
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 16 feb 2024
Dear Henry, Thank you for staying with us!We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL SEOUL

10/10 Eccellente

Mohamed

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff was some of the most courteous in the world. They care for customer satisfaction and comfort above anything else.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 16 feb 2024
Dear Mohamed, Thank you for staying with us!We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL SEOUL

2/10 Terribile

Byungjun

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 14 feb 2024
Byungjun 고객님께, 저희 시그니엘 서울을 이용해 주시고 귀중한 시간을 내어 고객님의 이용 경험을 공유해 주셔서 감사합니다. 하지만 고객님께서 기대하시는 서비스를 제공해 드리지 못하여 진심으로 죄송합니다. 다음에 다시 방문해 주신다면 더욱 향상된 서비스를 제공할 것을 약속 드립니다. 깊은 관심으로 저희 호텔의 서비스 발전에 도움 주신 점 다시 한 번 감사드리며 고객님의 가정에 건강과 행복이 가득하길 기원합니다. 시그니엘 서울 총지배인 배현미

10/10 Eccellente

Seoung Hyun

Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024

6/10 Soddisfacente

Yundeok

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
호텔 상태나 서비스는 좋았으나 룸서비스등 음식 가격이 너무 비싸고 음식상태에 비해서도 높게 책정된것같음
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 11 feb 2024
Yundeok 고객님께,저희 시그니엘 서울을 이용해 주시고 귀중한 시간을 내어 고객님의 이용 경험을 공유해 주셔서 감사합니다.귀중한 시간을 내어 방문해주셨음에도 불구하고 고객님께서 기대하시는 서비스를 제공해 드리지 못하여 진심으로 죄송합니다.말씀해 주신 부분은 유관부서에 반드시 전달하여 음식의 퀄리티를 향상시킬 수 있도록 노력하겠습니다.고객님의 값진 의견 덕분에 더 나은 서비스를 제공 해 드릴 방법에 대해 한 번 더 생각해 보는 기회를 가졌습니다.다음에 다시 방문해주신다면 더욱 향상된 서비스를 제공 할 것을 약속드립니다.깊은 관심으로 저희 호텔의 서비스 발전에 도움 주신 점 다시 한 번 감사드리며, 고객님의 가정에 건강과 행복이 가득하길 기원합니다.시그니엘 서울총지배인배현미

8/10 Buono

Jaewook

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 6 feb 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Eccellente

SEUNG JUN

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Ian

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 5 feb 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Eccellente

Hyung Cheol

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 1 feb 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 1 feb 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Eccellente

Watanabe

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
全てが素晴らしい
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 27 gen 2024
当宿泊施設をご利用いただきありがとうございます.ご意見ありがとうございます!

10/10 Eccellente

Jesus

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excellent
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 27 gen 2024
Thank you for staying with us!We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL SEOUL

10/10 Eccellente

hanhee

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 22 gen 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!

10/10 Eccellente

ILHWAN

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 21 gen 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!

10/10 Eccellente

seajun

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 21 gen 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!

10/10 Eccellente

JUYOUNG

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 21 gen 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!

10/10 Eccellente

YONGJIN

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 21 gen 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!

10/10 Eccellente

ohseung

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 21 gen 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!

10/10 Eccellente

JAEGON

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL Seoul, il giorno 12 gen 2024
Dear JAEGON, Thank you for staying with us!We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL SEOUL

10/10 Eccellente

DAIKI

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 10 gen 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 Scarso

Tea-suk

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 10 gen 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!