Biancheria da letto di alta qualità, copriletto in piuma

Recensioni per Quality Inn Florissant - St Louis

2.5 out of 5
Quality Inn Florissant - St Louis
55 Dunn Rd, Florissant, MO

Recensioni

7,8

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 322 su 999 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 413 su 999 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 144 su 999 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 73 su 999 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 47 su 999 recensioni" "

8,2/10

Pulizia

8,2/10

Personale e servizio

7,0/10

Servizi

7,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

4,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a luglio 2018

2/10 Terribile

Ron

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The toilet lid was incorrect for the commode. The shower diverter did not work, so no showers for both of us. We checked out early around 7:00 am because while we were sitting at the Starbucks next door, a large police presence showed up. Apparently someone was shot either in the lobby or in front of the hotel.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Quality Inn Florissant - St. Louis, il giorno 15 apr 2024
We're sorry you were unhappy with your stay at the Quality Inn Florissant St. Louis. We hope you will consider staying with us in the future for a much better outcome.

4/10 Scarso

ANN

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
It's so old and not updated. I didn't want to walk on the room carpets barefoot because I felt they were old and dirty. Not a great breakfast. It was fine for a two star hotel.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Quality Inn Florissant - St. Louis, il giorno 10 apr 2024
We regret not meeting your expectations. Thank you for your review and we hope to see you return to us in the future.

10/10 Eccellente

Tracie

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Overal very nice and clean place,
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Quality Inn Florissant - St. Louis, il giorno 9 apr 2024
Thank you for sharing a review of your recent experience. Our team here at the Quality Inn Florissant St. Louis is committed to providing quality customer service, and we’re thrilled to hear that we made a good impression on you. We hope you’ll visit us again soon.

2/10 Terribile

Maria

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
😕
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023

10/10 Eccellente

Everett

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Clean, but could use some tender loving care with cleaning of carpet and repair of nicks and scuff marks on walls.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023

2/10 Terribile

Stacy

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The property was not clean and I felt very unsafe!
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023

4/10 Scarso

Kayla

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Customer service was nonexistent. I stayed for 3 nights. Room had only two towels and two wash cloths and half a roll of toilet paper. I asked the night clerk for towels, wash cloths, and toilet paper on the second night of our stay. He refused to give me fresh towels, wash cloths and told me to use the facial tissue for toilet paper. Being an assistant guest services manager at a hotel this was unacceptable. Unless they have extensive customer service training for their guest service representatives, I do not recommend staying at this hotel.
Soggiorno di 3 notti a giugno 2023
Risposta di BradF, il giorno 21 ago 2023
Hi So sorry to hear about your stay. We will talk with front desk and see what we can do. Thanks

6/10 Soddisfacente

Travis

The staff was friendly but not very welcoming i ended up uaving to switch rooms due to my first rooms (319) shower nozzle not working and being a no smoking hotel the hotel as a hole rooms included smelt like cigarettes and smoke
Soggiorno di 3 notti a giugno 2023
Risposta di BradF, il giorno 26 giu 2023
Hi Travis,Thanks for staying with us and doing a review. I will talk with front desk staff and see how we can improve.Thanks

4/10 Scarso

Sheryl

Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Area was safer than expected and close to hwy. Too much construction around facility poor breakfast options, indifferent staff.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2022

4/10 Scarso

Chuck

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Remote didn't work the TV. Had to rearrange furniture to plug in the TV. After I told front desk That I wanted the room serviced no one came to dump trash, change towels or come up with any answers. Because of this I had ants in my room by Monday.
Soggiorno di 3 notti a settembre 2021
Risposta di Quality Inn Florissant-St. Louis, il giorno 22 ott 2021
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Our hotel values your feedback and aims to provide our guests with a safe and comfortable stay. While COVID-19 has caused us to make amendments to our hotel’s services and offerings for your safety and wellbeing, our hotel continues to look for ways to improve our guests’ stay. We appreciate you providing insight on what we can do to better meet your needs going forward.

2/10 Terribile

Shahab

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very dated and smelly room...Notified the front desk upon checkin in...reluctantly was issued another room, but the key cards would not work...so got the first room back...Carpeting dirty and sticky...Had to put bath towels on the floor to walk on...smells musty...Ice machine not working, had to go to another floor to get ice...bathroom sink constantly dripping...Free breakfast is coffee and a muffin that you have to request at the desk...Will definitely deter others from staying here...An embarrassment to have family come and visit us in the hotel.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2021
Risposta di Quality Inn Florissant-St. Louis, il giorno 22 ott 2021
Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that we could not meet all of your expectations. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a marzo 2021

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
I know it a pandemic going on. But they should have some type of breakfast. I have stay here for times doing the pandemic & it’s 9 months later and still no breakfast.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2020
Risposta di Quality Inn Florissant- St. Louis, il giorno 5 gen 2021
On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Our hotel values your feedback and aims to provide our guests with a safe and comfortable stay. While COVID-19 has caused us to make amendments to our hotel’s services and offerings for your safety and wellbeing, our hotel continues to look for ways to improve our guests’ stay. We appreciate you providing insight on what we can do to better meet your needs going forward.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It wasn’t clean enough, no breakfast, and poor housekeeping. The bed linen had holes in it. The security locks on the door was loose. Old shower curtain and bathroom felt unclean.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2020
Risposta di Quality Inn Florissant-St. Louis, il giorno 21 dic 2020
We are sorry that we fell short in meeting your expectations. We hope to have another chance to welcome you back for a better outcome in the future.

10/10 Eccellente

Jeff

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2020
Risposta di Quality Inn Florissant-St. Louis, il giorno 9 dic 2020
Thank you for choosing the Quality Inn Florissant Saint Louis for your overnight stay. We look forward to another opportunity to serve you again!

10/10 Eccellente

Jeff

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Breast hotel for the money!
Fur the price you can't beat it! We looked at other places in the area and they were dirty and had cigarette butts burned in to the sheets
Soggiorno di 8 notti a novembre 2020
Risposta di Quality Inn Florissant-St. Louis, il giorno 9 dic 2020
Thanks, Jeff, for sharing the highlights of your stay at the Quality Inn Florissant Saint Louis! We look forward to your next visit with us.

6/10 Soddisfacente

ELLA

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
It was a clean hotel, friendly house keeping staff. Its near a freeway so some outside noise got through. Overall stay was good
Soggiorno di 3 notti a novembre 2020
Risposta di Elyse-Guest Relations, il giorno 1 dic 2020
Ella, thank you for being our guest. We are glad you enjoyed our clean accommodations and friendly staff. However, we regret the inconvenience you had due to the street noise. We hope to welcome you back again.

10/10 Eccellente

Larissa

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Worth the stay
I enjoyed my stay. Room was nice and so was the employees. I book here because they have smoking rooms, although I do wish they had King smoking rooms.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2020
Risposta di Elyse-Guest Relations, il giorno 24 nov 2020
Thank you, Larissa, for your recent stay. We are very pleased to know you enjoyed our accommodations and friendly staff. We hope to welcome you back again soon.

10/10 Eccellente

Kendrick

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Quality Inn Dunn Rd
Clean,quiet, convenient I will most definitely book my next reservation here.Thanks Tony for the recommendation.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2020
Risposta di Elyse-Guest Relations, il giorno 17 nov 2020
Thank you, Kendrick, for choosing to stay at our hotel. We appreciate your positive review! It is a pleasure to know you had an enjoyable experience with us. We enjoyed having you as our guest and look forward to welcoming you on your next visit.

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 6 notti a novembre 2020
Risposta di Elyse-Guest Relations, il giorno 14 nov 2020
Your feedback is very important to us, and I am saddened to know we could not meet all of your expectations. We hope you will give us the opportunity to better serve you in the future.

4/10 Scarso

Alexis

Non mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2020
Risposta di Elyse-Guest Relations, il giorno 10 nov 2020
Alexis, thank you for taking the time to review our establishment. On behalf of our entire team, I would like to apologize for failing to exceed your expectations. We hope you will give us another chance and visit us again.

10/10 Eccellente

Gregory

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Clean. Comfortable and less than $100
Decent mid priced hotel. Room was clean, furnishings were nice not worn out, 4 pillows on each bed and plenty of towels. We had a smoking room and it was fresh like when we walked in. I didn't use my Febreze (always have my febreze) Haven't had that experience very often with a smoking room. Staff was really nice. Nice shops close by too. 👍👍
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2020
Risposta di Quality Inn Florissant-St. Louis, il giorno 3 nov 2020
Thank you for making the Quality Inn Florissant-St. Louis a part of your travel plans. We're happy to know you found us to be a good value and that you were impressed with our comfortable accommodations. We appreciate you highlighting our location and look forward to your next visit.

4/10 Scarso

Anthony

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Disappointing return to the Show Me state!
The environment was uninteresting. The people were not friendly. It is close to the urban area and it’s a high crime area. Just letting visitors know I use to live in St. Louis and my family still does. Not a place for family travel.
Soggiorno di 7 notti a ottobre 2020
Risposta di Jerrey L Guest Relations, il giorno 26 ott 2020
Hi Anthony, Sorry to hear about your stay. These are difficult times. St Louis is a friendly place and look forward to your next stay

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Didn’t like the room it was very outdated and did not smell fresh.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2020
Risposta di Quality Inn Florissant- St. Louis, il giorno 23 ott 2020
By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon.

8/10 Buono

Yolanda

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2020
Risposta di Quality Inn Florissant- St. Louis, il giorno 20 ott 2020
Thank you, Yoland! Our team is committed to providing an exceptional experience, and we appreciate your feedback as a valued guest of ours.

8/10 Buono

David, South Carolina

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Servizi
It was an okay stay. The front desk personnel was good but the maid service was non existent thx to Covid.
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2020
Risposta di Quality Inn Florissant-St. Louis, il giorno 20 ott 2020
We appreciate your sharing your concerns, David. We are pleased that overall your stay was "okay" and we hope to have the pleasure of serving you again in the future.

10/10 Eccellente

Tiara

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2020
Risposta di Quality Inn Florissant-St. Louis, il giorno 15 ott 2020
We are delighted to hear that you value the efforts we have put toward creating an environment where everyone will enjoy their time spent with us. It was a pleasure having your company and we look forward to welcoming you back again soon!

8/10 Buono

James

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2020
Risposta di Quality Inn Florissant-St. Louis, il giorno 12 ott 2020
Thank you for staying with us and for providing feedback. We are glad you were able to take advantage of our hotel amenities and our location was convenient for you.

10/10 Eccellente

Joe

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2020
Risposta di Quality Inn Florissant-St. Louis, il giorno 12 ott 2020
We’re so glad you had a good experience, Joe. We look forward to welcoming you back again.

10/10 Eccellente

Justin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great
Here for only one night, just moved into town. Clean room, no smells, a damaged chair was all i noticed but i didnt use it. It looked soaked. Other than that, it was a great stay
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2020
Risposta di Quality Inn Florissant- St. Louis, il giorno 12 ott 2020
Thanks for leaving us such a wonderful review. We are thrilled that you loved your experience; our staff will definitely be happy to read what you wrote. Customer experience and satisfaction is our priority, and your review reaffirms the hard work we put in every day.

10/10 Eccellente

Sharnetta

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2020
Risposta di Quality Inn Florissant-St. Louis, il giorno 12 ott 2020
Thank you so much for taking the time to leave us this amazing review. We are so grateful for your wonderful rating. Thanks for sharing your review with us and the community.

10/10 Eccellente

Jason

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2020
Risposta di Quality Inn Florissant- St. Louis, il giorno 12 ott 2020
This review made our day! Thank you and we look forward to welcoming you back again the next time you are in our area.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2020
Risposta di Quality Inn Florissant- St. Louis, il giorno 12 ott 2020
Thank you for choosing the Quality Inn Florissant St Louis for your travel plans!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The front desk clerk was extremely nice Caucasian Lady
Soggiorno di 1 notte a settembre 2020
Risposta di Quality Inn Florissant-St. Louis, il giorno 29 set 2020
Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Quality Inn Florissant . We're happy to hear you enjoyed your time spent with us!

8/10 Buono

Shelley, Tulsa, Ok

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
The staff was super friendly. The first room we were in was not up to standard, broken tv, broken phone, broken lock on the door. We moved rooms and the TV was hit and miss with picture. The breakfast was closed due to covid, and we didn't see any substitution for that. The pool was closed due to covid. There were no warnings or advice on things that would be a unavailable due to covid. Overall just disappointed, but it was pretty clean and felt safe.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2020
Risposta di Quality Inn Florissant-St. Louis, il giorno 29 set 2020
Thank you for leaving your important feedback Shelley. We will be addressing the issues you mention. And when you checked in with us we did tell you about our breakfast offerings due to COVID-19. We're glad that your overall stay with us was clean and you felt safe.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
It was very nice and staff was very friendly.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2020
Risposta di Quality Inn Florissant- St. Louis, il giorno 26 set 2020
Thank you for staying with us and for providing feedback. We are glad that you enjoyed our staff and that you found them accommodating and helpful. We look forward to your next stay with us!

8/10 Buono

Chris

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2020
Risposta di Quality Inn Florissant-St. Louis, il giorno 24 set 2020
Chris, always a pleasure serving you! We look forward to your return.

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a settembre 2020
Risposta di Quality Inn Florissant- St. Louis, il giorno 16 set 2020
Thank you for your feedback. We appreciate your support!

4/10 Scarso

Matthew, Florissant, MO

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Room had ants in it, dirty towels, dirty bathtub, a broken light fixture and only partially shuttable curtains.
Soggiorno di 3 notti a settembre 2020
Risposta di Quality Inn Florissant-St. Louis, il giorno 18 set 2020
Your feedback is very important to us. We will address the issues you mention immediately with our housekeeping staff. And it is our hope that you will consider giving us another chance in the future to show you the hospitality you deserve and should expect from our brand.

10/10 Eccellente

Lakeisha

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
My stay was great and the staff were very friendly. The only problem that i had was the used cup that someone looked to drink coffee out of and placed it back with the unused cups. It had me thinking if housecleaning thoroughly cleaned the room.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2020
Risposta di Quality Inn Florissant-St. Louis, il giorno 11 set 2020
Comfortable accommodations are what we want to deliver to our guests. Hopefully, you will enjoy your next stay with us even more.

8/10 Buono

Elusa, St lious

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
The only problem of that I really seen my ears but there's a problem there's a plumbing problem here and they've had one of the boilers has been out one of the borders has gone out and the water is not getting warm enough to really the hot temperature
Soggiorno di 1 notte a settembre 2020
Risposta di Quality Inn Florissant-St. Louis, il giorno 8 set 2020
Thank you for your recent stay with us! We're sorry you were unhappy and we do hope that you would reconsider us in the future.

8/10 Buono

Luke

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Will stay again!
The stay was great. Good customer service, good comfortable bed and room. The WiFi could have been alittle stronger but other than that everything was great. Also was very clean!
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2020
Risposta di Quality Inn Florissant- St. Louis, il giorno 8 set 2020
We are thrilled that you enjoyed your room as well as our customer service. On behalf of everyone here, we would love to have you stay with us again the next time you visit our area.

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
not happy
strong oders no courtesy ..was approach by staff with no mask three days no house keeping carpet soaked due to wall leaking not being sanitized no security a door is always open
Soggiorno di 1 notte a settembre 2020
Risposta di Quality Inn Florissant- St. Louis, il giorno 3 set 2020
Your feedback is very important to us and all of your concerns have been sent to the General Manager for their review and correction is deemed necessary. We're sorry for any inconvenience you experienced during your stay. If you have further concerns please reach out to us. Thank you.

2/10 Terribile

Kainen

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2020
Risposta di Quality Inn Florissant-St Louis, il giorno 1 set 2020
All of us at the Quality Inn Florissant-St. Louis Airport hotel wants to apologize for not meeting all of your expectations. We look forward to another chance to welcome you back for a better experience with us.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2020
Risposta di Quality Inn Florissant-St. Louis, il giorno 29 ago 2020
Comfortable accommodations are what we want to deliver to our guests. We're glad you enjoyed your stay with us.

8/10 Buono

Michael

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2020
Risposta di Quality Inn Florissant- St. Louis, il giorno 29 ago 2020
Thank you for choosing our hotel for your travel plans! We look forward to welcoming you back again soon, Michael.

10/10 Eccellente

Kathleen

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2020
Risposta di Quality Inn Florissant- St. Louis, il giorno 28 ago 2020
Thank you, Kathleen, for choosing the Quality Inn Florissant-St. Louis for your travel plans!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2020
Risposta di Quality Inn Florissant- St. Louis, il giorno 24 ago 2020
Thank you for choosing the Quality Inn Florissant-St. Louis for your travel plans!

10/10 Eccellente

Satisfied, Missouri

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Everything was clean and sanitized, I felt very comfortable walking in the lobby and to my room, the elevator smell disinfected. Mask must be worn until you get to your room so that's 2👍👍up for me.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2020
Risposta di Quality Inn Florissant-St. Louis, il giorno 24 ago 2020
We're very pleased to hear that you found your stay clean, comfortable, and safe! And we look forward to your next visit with us.