Reception

Recensioni per Mercure Hotel Tilburg Centrum

4 out of 5

Recensioni

8,4

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 330 su 750 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 293 su 750 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 70 su 750 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 39 su 750 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 18 su 750 recensioni" "

8,8/10

Pulizia

8,6/10

Personale e servizio

8,4/10

Servizi

8,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo ma colazione un po' scarsa
Albergo in posizione ottima, camere pulite ed essenziali, questa volta la sala per la colazione era un po' ridotta ed altrettanto era il buffet in quanto al momento stanno ristrutturando la sala colazioni, comunque tutto il resto perfetto. Torneremo il prossimo anno quindi soggiorno positivo
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2023
Risposta di Bram Rekveld, Customer Service, il giorno 1 mag 2023
Gentile Ospite,Grazie per averci fatto conoscere la sua opinione.Siamo molto felici di aver contribuito positivamente al suo soggiorno.Ci dispiace che la zona in cui viene servito il buffet della colazione e le bevande calde non abbiano soddisfatto le sue esigenze. Terremo conto del suo commento per migliorare ulteriormente questi aspetti della nostra proposta.La ringraziamo per aver sottolineato la posizione strategica in cui si trova l'albergo.Cordiali Saluti,Bram Rekveld, Customer Service

8/10 Buono

Maria mercedes

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di Bram Rekveld, il giorno 30 mar 2023
Geachte Maria,Wij stellen uw opmerkingen over uw verblijf in Mercure Hotel Tilburg Centrum erg op prijs. Het is altijd prettig om positieve reacties te mogen ontvangen.Uw opmerkingen zullen wij overbrengen aan ons team. Wij zijn ervan overtuigd, dat uw reactie ons personeel zal stimuleren om voortdurend te blijven streven naar een hoge kwaliteit van onze dienstverlening.Nogmaals bedankt voor het delen van uw ervaringen en wij hopen dat uw volgende bezoek even prettig zal verlopen als het vorige.Hoogachtend,Met vriendelijke groet,Bram RekveldCustomerservice

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
La struttura è in posizione centrale. Ristoranti e pub adiacenti alla struttura. Posizione chiassosa nel fine settimana
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2020
Risposta di Katja Calten Houwing, il giorno 29 feb 2020
Dear Anonymous, Thank you very much for taking your time and efforts to write such a review about our hotel. We are sorry to read that you experienced discomfort from the noise outside. Even though we do our best to keep control on noise from third parties, as a city center hotel, this isn't always in our hands. We have a close collaboration with our neighbours in which we try to limit any inconvenience our guest may experience from the noise. Next time please do not hesitate to contact our Front Office, 24 hours a day someone is available to help you. We appreciate your feedback and it is our hope that we may welcome you again in the near future. With kind regards,

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Hotel ben ubicato nel centro di Tilburg
Hotel ben ubicato nel centro di Tilburg a breve distanza dalla stazione centrale raggingiubile a piedi. Si trova all'interno dell'area commerciale della città dove sono presenti negozi di tutti i generi anche di prima necessità. Il rapporto qualità prezzo mi è sembrato adeguato anche se il prezzo per la sosta dell'auto potrebbe essere un po piu' basso (circa dieci euro al giorno). Complessivamente buono il giudizio anche se non abbiamo fruito della colazione un po costosa.

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Comfort della camera

8/10 Buono

JUAN

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Hair dryer almost fried my scalp… iron was not working properly. Hotel surrounded by bars. Not the property’s fault, but just keep in mind.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024
Risposta di Ganna El Khatib, Customer Service, il giorno 23 mag 2024
Dear JuanThank you for taking the time to share your recent experience with us.We sincerely apologize for the inconvenience you encountered with the hair dryer and iron during your stay. The comfort and safety of our guests are of the utmost importance to us, and it is concerning to hear that these amenities did not meet your expectations. Please rest assured that we will address this issue promptly to ensure that it does not happen again in the future.Regarding the surrounding bars, we understand that the noise from the nearby establishments may have affected your experience.However, we also understand the importance of a good night's sleep during your stay. That's why we want to let you know that we have quiet rooms available on the side of the hotel that is further away from the pedestrian zone.For your next stay, or even during the booking process, feel free to indicate your preference for a quiet room. Our reception staff is always ready to assist you and ensure that your stay meets all your preferences.Once again, thank you for your valuable feedback. We sincerely hope to have the opportunity to welcome you back in the future and make your stay as enjoyable as possible.Best regards,Ganna El Khatib, Customer Service

6/10 Soddisfacente

desire

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Het was heel warm in de kamer, geen airco. Was niet te doen!
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Ganna El Khatib, Customer Service, il giorno 13 mag 2024
Beste Desire,Dank u wel voor uw bericht en voor het delen van uw ervaring bij ons. Het spijt ons ten zeerste te horen dat u ongemak hebt ervaren vanwege de warmte in uw kamer en dat het ontbreken van een airconditioning uw verblijf heeft beïnvloed.We begrijpen hoe belangrijk comfort is tijdens uw verblijf en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat u hebt ervaren. We willen u graag laten weten dat we een 24/7 receptie hebben die altijd beschikbaar is om te helpen met eventuele vragen of verzoeken die u heeft. Ons team staat klaar om ervoor te zorgen dat uw verblijf zo comfortabel mogelijk verloopt, ongeacht het tijdstip van de dag.Nogmaals bedankt voor uw waardevolle opmerkingen. We hopen dat we u in de toekomst weer mogen verwelkomen en dat we uw volgende verblijf nog aangenamer kunnen maken.Met vriendelijke groet,Ganna El Khatib, Customer Service

8/10 Buono

Ben, Chicago

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Ganna El Khatib, Customer Service, il giorno 12 mag 2024
Beste Ben, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet,Ganna El Khatib, Customer Service

8/10 Buono

Chun Yin

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good location and nice hotel
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Ganna El Khatib, Customer Service, il giorno 5 mag 2024
Dear Chun Yin,Thank you for the wonderful review! We truly appreciate your kind words and are thrilled to hear that you had a positive experience during your stay with us. If there's anything we can assist you with in the future, please don't hesitate to reach out. We look forward to welcoming you back again and providing you with another fantastic experience.Kind regards,Ganna El Khatib, Customer Service

10/10 Eccellente

Nosizo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Ganna El Khatib, Customer Service, il giorno 10 mag 2024
Dear Nosizo,Thank you so much for your fantastic review! We are thrilled to hear that you enjoyed a spotlessly clean room, found our hotel conditions to your satisfaction, and were pleased with our service.Your positive feedback means a lot to our team, and it motivates us to continue delivering excellent service to all our guests.We look forward to welcoming you back for another fantastic stay in the future!Best regards,Ganna El Khatib, Customer Service

8/10 Buono

Minorika

Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Ganna El Khatib, Customer Service, il giorno 24 mar 2024
Dear Norika, Thank you very much for this kind review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.It would be a pleasure to welcome you again. Best regards,Ganna El Khatib, Customer Service

8/10 Buono

Remen

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Ganna El Khatib, Customer Service, il giorno 2 mar 2024
Beste gast,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Hartelijke groet,Ganna El Khatib, Customer Service

8/10 Buono

Marinus

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Ganna El Khatib, Customer Service, il giorno 2 mar 2024
Beste Marinus,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons dat u tevreden was over de netheid van uw kamer en dat uw verblijf bij ons naar wens was.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Mercure Hotel Tilburg Centrum.Ganna El Khatib, Customer Service

10/10 Eccellente

Natasja, Nieuwe Wetering

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Kregen en up grade ivm de kamer niet klaar was. Erg fijn
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Ganna El Khatib, Customer Service, il giorno 2 mar 2024
Beste Natasja,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.We zijn verheugd te horen dat de upgrade naar een andere kamer naar tevredenheid was en dat u de netheid van de kamer, de staat van het hotel en de kamerfaciliteiten met hoge cijfers waardeert. Hartelijke groeten en hopelijk tot ziens,Ganna El Khatib, Customer Service

6/10 Soddisfacente

Natalie

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Kaoutar Happel, Customer Service, il giorno 21 feb 2024
Beste Natalie,Bedankt voor uw review.Het spijt ons dat de hygiëne van de kamer niet aan uw verwachtingen voldeed, dit is absoluut niet onze standaard. We zullen dit zeker met ons onderhoudsteam bespreken en hopen dat u verder een aangenaam verblijf had.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Kaoutar Happel, Customer Service

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Ilona

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Ik ben helemaal tevreden over mijn verblijf in het hotel. Alles was netjes en schoon.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Ganna El Khatib, Customer Service, il giorno 21 feb 2024
Beste Ilona,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.Wat fijn dat je genoten hebt van je verblijf bij ons in Tilburg en dat je hierbij helemaal tevreden was met de netheid van ons hotel. Ons team dankt je voor het compliment.Met vriendelijke groet,Ganna El Khatib, Customer Service

10/10 Eccellente

Felix

Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Jarno

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

8/10 Buono

Russell

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

8/10 Buono

Erik

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Zeer centraal gelegen in de stad. Mocht je absolute rust zoeken dan kun je beter ergens anders een hotelkamer boeken. De muziek van nabij gelegen uitgaansgelegenheden is namelijk wel goed waarneembaar.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Kaoutar Happel, Customer Service, il giorno 1 feb 2024
Beste Erik,Bedankt voor uw feedback.Wij zijn blij te horen dat onze centrale locatie in de stad u goed is bevallen. Onze locatie is inderdaad perfect voor gasten die de stad willen verkennen en dicht bij het openbaar vervoer willen zijn. Wat betreft de door u ervaren overlast van de nabijgelegen uitgaansgelegenheden, onze excuses dat dit uw rust heeft verstoord. Ondanks onze inspanningen om een comfortabel verblijf te bieden, inclusief dubbele beglazing, begrijpen wij dat de levendigheid van de stad soms tot in de kamers waarneembaar kan zijn. Voor een toekomstig verblijf raden we u aan om een kamer aan de hogere verdieping te vragen, aangezien deze als rustiger worden ervaren.We verwelkomen u in de toekomst graag opnieuw. Met vriendelijke groet,Kaoutar Happel, Customer Service

8/10 Buono

Wibo

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Jochen

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
City Hotel mit perfekten Frühstück
Alles besten , Frühstücksbuffet war perfekt
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

8/10 Buono

Marcel, Raalte

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Kaoutar Happel, Customer Service, il giorno 21 gen 2024
Beste Marcel,Bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Mercure Hotel Tilburg Centrum.Kaoutar Happel, Customer Service

10/10 Eccellente

Hester

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Ik heb een heel fijn verblijf gehad bij dit hotel! De service was erg goed, de locatie is top en we hadden een mooie hotelkamer. Zeker aan te raden!
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Kaoutar Happel, Customer Service, il giorno 21 gen 2024
Beste Hester,Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling.Het doet ons deugd te horen dat u de locatie als top heeft ervaren en dat onze moderne hotelkamers naar wens waren. Ons team zet zich dagelijks in om een uitstekende service te bieden en we zijn blij dat dit bij u in de smaak is gevallen.Tot weerziens.Kaoutar Happel, Customer Service

8/10 Buono

Matthew

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Kaoutar Happel, Customer Service, il giorno 8 gen 2024
Dear Matthew,Thank you for taking the time to share your feedback.We are pleased that our hotel met your expectations and that your stay with us was a comfortable one. This will encourage the team to continue upholding our high standards.Kaoutar Happel, Customer Service

8/10 Buono

Ina

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Het hotel is perfect in het centrum! Je loopt zo vanuit de parkeergarage het hotel in wat heel fijn is. Prima bed, personeel en service. Voor herhaling vatbaar!
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Kaoutar Happel, Customer Service, il giorno 21 gen 2024
Beste Ina,Hartelijk dank voor uw positieve beoordeling.We zijn blij te horen dat onze centrale locatie en de directe toegang vanuit de parkeergarage naar het hotel u goed zijn bevallen. Het doet ons ook goed dat het comfort van onze bedden, evenals de service van ons personeel, aan uw verwachtingen hebben voldaan. We streven ernaar om elke gastervaring onvergetelijk te maken en het is fijn om te horen dat u overweegt om ons opnieuw te bezoeken.Met vriendelijke groet,Kaoutar Happel, Customer Service

8/10 Buono

Joep

Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Kaoutar Happel, Customer Service, il giorno 21 gen 2024
Beste Joep, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Mercure Hotel Tilburg Centrum.Kaoutar Happel, Customer Service

10/10 Eccellente

Steven

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023

4/10 Scarso

Daniel

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Patrick

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Zeer nette en luxe kamers. Goed en uitgebreid ontbijt.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Esther

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Fijn verblijf gehad na een concert in 013, in het midden van de stad. Vriendelijk personeel en goede voorzieningen.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Jeroen

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

8/10 Buono

Wout

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

8/10 Buono

Svandis

Soggiorno di 3 notti a novembre 2023

8/10 Buono

Machteld

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023

6/10 Soddisfacente

Dick

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
There was some mold in the room next to the windows
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Kaoutar Happel, Customer Service, il giorno 16 nov 2023
Dear Dick,Please accept our thanks for taking the time to review your visit.We are very sorry our high standards were not upheld, and as the health and safety of our guests is a top priority, we will be checking this immediately. We would have been eager to change your room had we been notified while you were on-site.We hope to have the opportunity to welcome you back in the future for an even better experience.Kind regards,Kaoutar Happel, Customer Service

8/10 Buono

Inti

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Kaoutar Happel, Customer Service, il giorno 14 nov 2023
Dear Inti,Thank you for such a positive review of your stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We hope to welcome you back in the future.Best wishes,Kaoutar Happel, Customer Service

10/10 Eccellente

Johan, Sint-Truiden

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Proper hotel. Propere en ruime kamers. Gezellige bar. Heel vriendelijk personeel. Ideaal gelegen in het centrum. Dichtbij de winkels, de horecazaken en poppodium 013. Parkeergelegenheid op wandelafstand.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Kaoutar Happel, Customer Service, il giorno 6 nov 2023
Beste Johan, Hartelijke dank voor deze enthousiaste beoordeling.We zijn blij te horen dat u tevreden was met de netheid en ruimte van onze kamers en dat u genoten heeft van onze gezellige bar. Ons personeel streeft ernaar om een uitstekende service te bieden, dus het is fijn om te weten dat u hun vriendelijkheid waardeerde. Onze centrale locatie is inderdaad ideaal voor het bezoeken van winkels, horecazaken en poppodium 013, en we zijn blij dat u dit als een pluspunt heeft ervaren.Het is goed om te horen dat u de parkeergelegenheid op loopafstand prettig vond. We hopen dat u tijdens uw verblijf ook de gelegenheid heeft gehad om enkele van de nabijgelegen toeristische attracties te bezoeken, zoals De Efteling, De Beekse Bergen en bierbrouwerij La Trappe.We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Mercure Hotel Tilburg Centrum.Kaoutar Happel, Customer Service

8/10 Buono

Giantonio

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Kaoutar Happel, Customer Service, il giorno 6 nov 2023
Dear Antonio,Thank you for your positive review.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.We look forward to welcoming you again soon.Best wishes,Kaoutar Happel, Customer Service

10/10 Eccellente

Richard

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Prima
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Kaoutar Happel, Customer Service, il giorno 23 ott 2023
Beste Richard,Bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel. Mocht u feedback hebben over punten die verbeterd zouden kunnen worden voor een optimaal verblijf horen wij dit graag. Wij waarderen deze feedback namelijk enorm!We hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Mercure Hotel Tilburg Centrum.Kaoutar Happel, Customer Service

4/10 Scarso

Simon

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Sale
Grosse déception. Sol chambre et sdb très sale en arrivant. Cheveux, miettes, traces de chaussures..Moquette tâchée et vieille. Avons demandé de changer de chambre, ce qui a été fait, mais le sol de sdb de la 2e chambre est toujours avec des traces chaussures et mal lavé. On nous promet de nettoyer pour notre retour. Au retour rien n a été fait et à notre remarque le ton a changé - d'abord la dame de la réception nous dit que ce n est pas vrai, qu'elle a checké elle-même et c'était propre. On lui montre la photo, sa réponse est : "C était propre quand je suis montée, peut-être se sont vos traces de chaussures et cheveux parterre." Son collègue vient à son secours en disant que le sol est en carlage noir donc "forcement on voit tout et c'est difficile à nettoyer". C'est bien la 1e fois dans ma vie que j'ai une telle discussion à la réception d'un hôtel. Désolant.
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023

10/10 Eccellente

Berna

Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di Kaoutar Happel, Customer Service, il giorno 23 ott 2023
Dear Berna,Thank you for taking the time to let us know your opinion of your recent stay.We appreciate that you chose to stay with us and are glad to know your experience was enjoyable.Please let us know if we can do anything to inprove the stay even more.We hope that you will return on another occasion. Best wishes,Kaoutar Happel, Customer Service

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice stay
We were a little early and our room was not ready but we were able to leave our cases to go for a walk. Had a slightly strange shaped room with a long "hall" and a small seating area but it did us ok. More luggage or bigger people might struggle a bit! Bed was comfy but second pillow was missing a case and there was a dead insect on the bed when we arrived. Overall, a good stay, quiet in the room and very close to the venue that we were going to.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Kaoutar Happel, Customer Service, il giorno 17 ott 2023
Dear Guest, Thank you so much for your positive feedback.We are glad to hear that you found our location convenient and enjoyed the quietness of your room. Our hotel is indeed situated close to various attractions and transportation options, making it an ideal choice for travelers.We apologize for the missing pillowcase and the dead insect you encountered upon arrival. We take cleanliness very seriously and have intensified our hygiene and safety protocols to ensure our guests' safety. We will address this issue with our housekeeping team to prevent such incidents in the future. We appreciate your feedback as it helps us improve our services.We hope that we have the opportunity to see you again soon. Kind regards,Kaoutar Happel, Customer Service

2/10 Terribile

Roel

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Kaoutar Happel, Customer Service, il giorno 6 nov 2023
Dag Roel,Bedankt voor uw beoordeling.Spijtig dat uw verblijf niet naar tevredenheid was. We hadden graag geweten wat we kunnen verbeteren om u een betere ervaring te bieden.Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer,Kaoutar Happel, Customer Service

8/10 Buono

victor

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Nice location, friendly staff but overpriced
Hotel is clean, great location, friendly front desk staff, but personnel who cleans rooms didnt know how to do beds and how to clean rooms, as they were not done correctly and found them dirty and disordered. Value for money seems to be not equivalent as should be cheaper for quality/rooms/services given and charging for breakfast is a minus, as should be free as other same quality and nearby hotels
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Kaoutar Happel, Customer Service, il giorno 3 ott 2023
Dear Victor,Thank you for reviewing your recent stay.We are delighted to hear that you appreciated our central location and friendly front desk staff. Our team is dedicated to providing excellent service to our guests. However, we are concerned to learn about the cleanliness issues you encountered in your room. We take hygiene very seriously and have intensified our protocols to ensure the safety and comfort of our guests. We apologize for any inconvenience this may have caused during your stay.Regarding the value for money and breakfast charges, we strive to offer competitive rates and amenities in comparison to other hotels in the area. We understand that every guest has different expectations, and we will take your feedback into consideration for future improvements.We hope to have the opportunity to welcome you back again on a future occasion.Best wishes,Kaoutar Happel, Customer Service

8/10 Buono

m

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Kaoutar Happel, Customer Service, il giorno 3 ott 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to review your stay.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back.Best wishes,Kaoutar Happel, Customer Service

10/10 Eccellente

Jan Ove

Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Kaoutar Happel, Customer Service, il giorno 28 set 2023
Dear Ove,Thank you for this kind review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you for another pleasant stay. Best wishes,Kaoutar Happel, Customer Service