Solarium

Recensioni per Pullman Resort Al Marjan Island

5 out of 5
Pullman Resort Al Marjan Island
Marjan Island Blvd., Ras Al Khaimah

Recensioni

7,8

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 151 su 399 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 122 su 399 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 72 su 399 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 29 su 399 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 25 su 399 recensioni" "

8,4/10

Pulizia

7,8/10

Personale e servizio

9,0/10

Servizi

8,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

ROBERTO

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a novembre 2023
Risposta di Mari, il giorno 28 dic 2023
Dear Roberto,We sincerely appreciate your five-star review you sent us over. Thank you for placing your trust in us. Our entire team deeply appreciates it.With all our very best wishes,Laurent NouryGeneral Manager

10/10 Eccellente

paolo

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023

10/10 Eccellente

paolo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Bella tutta. Camere ampie con vista mare( upgrading),personale fantastico spiaggia privata mare bellissimo buona colazione. Adatto per riposarsi al sole con un mare stupendo. Pregio: la tranquillita' per chi esce dalla vivrante Dubai
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2023
Risposta di Manas, il giorno 13 feb 2023
Caro PaoloGrazie per aver condiviso la tua esperienza dal tuo recente soggiorno con noi.Siamo lieti di apprendere che hai trascorso una vacanza fantastica e che nel complesso sei rimasto soddisfatto dei servizi e delle strutture forniti dal resort.Non vediamo l'ora di darvi il benvenuto al vostro ritorno presto.Inviato con tutti i nostri migliori auguri,

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
LA STRUTTURA E' MOLTO BELLA , COMPLETA DI OGNI CONFORT, CON SPA, DA MIGLIORARE I COLLEGAMENTI - PACCHETTI CON DUBAI ED ALTRI EMIRATI -ABU DHABI- E CON LE VARIE ATTRATTIVE NELLE VICINANZE- RAK MALL, NAEEMA MALL, MUSEUM-
Soggiorno di 9 notti ad aprile 2019
Risposta di mm, il giorno 3 mag 2019
Signora / Signor, Desideriamo ringraziarla per gli apprezzamenti espressi a seguito del suo soggiorno presso Marjan Island Resort & Spa. E’ con grande piacere che riceviamo i suoi complimenti. Non mancheremo di condividere i suoi commenti con tutta la nostra equipe. La sua soddisfazione è la migliore ricompensa per il nostro personale che lavora giorno dopo giorno per offrire un servizio impeccabile. In attesa di accoglierla nuovamente, Signora/ Signor le porgiamo cordiali saluti. Team Marjan Island Resort and Spa

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Ottima struttura camere comodissime buon servizio spiaggia a 100 metri,l’unica cosa negativa che non si beve alcol.
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2019
Risposta di mm, il giorno 3 mag 2019
Signora / Signor, Desideriamo ringraziarla per gli apprezzamenti espressi a seguito del suo soggiorno presso Marjan Island Resort & Spa. E’ con grande piacere che riceviamo i suoi complimenti. Non mancheremo di condividere i suoi commenti con tutta la nostra equipe. La sua soddisfazione è la migliore ricompensa per il nostro personale che lavora giorno dopo giorno per offrire un servizio impeccabile. In attesa di accoglierla nuovamente, Signora/ Signor le porgiamo cordiali saluti. Team Marjan Island Resort and Spa

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Ottime stanze ,personale gentile ,discreta spiaggia privata,pochi programmi tv non c’e un canale italiano,ma tutto sommato ho passato una buona settimana
Soggiorno di 10 notti a febbraio 2019
Risposta di mm, il giorno 22 mar 2019
Signora / Signor, Desideriamo ringraziarla per gli apprezzamenti espressi a seguito del suo soggiorno presso Marjan Island Resort & Spa. E’ con grande piacere che riceviamo i suoi complimenti. Non mancheremo di condividere i suoi commenti con tutta la nostra equipe. La sua soddisfazione è la migliore ricompensa per il nostro personale che lavora giorno dopo giorno per offrire un servizio impeccabile. In attesa di accoglierla nuovamente, Signora/ Signor le porgiamo cordiali saluti. Team Marjan Island Resort and Spa

10/10 Eccellente

D

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
albergo molto elegante. Spiaggia dall'altra parte della strada. Mare pulito ma freddo. Il bar sulla spiaggia è troppo caro. Colazione abbondante e con molta scelta ma per noi, forse perché italiani, il cibo non è stato il punto forte. Il personale dell'albergo è gentilissimo e sempre con il sorriso sulle labbra. Hanno risposto prontamente a qualsiasi nostra richiesta. Questo albergo è a circa un'ora e mezza da Dubai ma è possibile usufruire della navetta gratuita dell'albergo che porta al Dubai Mall o organizzare vari tour.
Soggiorno di 8 notti a dicembre 2018
Risposta di Bassem Gabrallah, il giorno 6 gen 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Eccellente

Kellen Nolan

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Overall a great stay 👍
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Mari, il giorno 23 apr 2024
Dear Kellen, Thank you for the excellent feedback. Your appreciation of our hotel and services make our day brighter, and we’re always delighted to serve happy guests like you.We’re overjoyed to have given you a wonderful experience at Pullman Resort Al Marjan Island.With all our very best wishes,Laurent NouryGeneral Manager

10/10 Eccellente

Nidal

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Rooms are spacious, balcony is beautiful the only problem was the WiFi is very weak. Restaurant highly recommended especially Zaytouna.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Mari, il giorno 15 apr 2024
Dear Nidal, We appreciate sharing your feedback. Your appreciation of our hotel and services make our day brighter, and we’re always delighted to serve happy guests like you.We will look into your concerns with the WiFi which has been already shared to our IT head. Our apologies for the inconveniences caused. Thank you for your recommendation. We’re overjoyed to have given you a wonderful experience at Pullman Resort Al Marjan Island.With all our very best wishes,Laurent NouryGeneral Manager

10/10 Eccellente

Hani

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It a nice hotel located in Al Marjan Island in Ras Al Khimah, it is quite hotel to spend a few days, the staff in the reception are friendly and they welcome everyone with a smile , thanks to Said and Rahima, the room was excellent and located in the center facing the sea, we loved to have a nice relaxing time in this hotel.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Laurent Noury, il giorno 19 mar 2024
Dear Hani,Thank you for sharing your experience from your recent stay with us at Pullman Resort Al Marjan Island. We gratefully appreciate your feedback. We are delighted that you have enjoyed your stay with us. We always strive to provide quality service and satisfaction to all our guests. Thank you for commending Said and Rahima.We look forward to having you back with us. With all our very best wishes, Laurent Noury General Manager

6/10 Soddisfacente

Mohamed

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Location is good, however the staff need more training. I felt like they are treating me as a one visit client. I would voluntarily come back to hotel unless there is a motivation from the hotel ( offer, good price…etc.)
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Mari, il giorno 19 feb 2024
Dear Mr. Mohamed,Thank you for sharing your feedback.It is a regret to hear that your experience with us fell short of expectations. Rest assured that your concerns will be taken seriously for improvements to be made. We sincerely apologize for the inconveniences caused.Your satisfaction is of utmost importance to us, and we hope to regain your trust on a future visit to Pullman Resort Al Marjan Island.With all our very best wishes,Laurent NouryGeneral Manager

10/10 Eccellente

Aladdin

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
There should be more cleaning efforts. My room window is not cleaned at all finger prints all over it. Other than that everything is perfect. Thank you
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Mari, il giorno 12 feb 2024
Dear Aladdin,Thank you for sharing your experience from your recent stay with us at Pullman Resort Al Marjan Island. Your concerns had been highlighted and will definitely share to our team. Rest assured this will be taken seriously for improvements to be made. We sincerely apologize for the inconveniences caused.We always strive to provide quality service and satisfaction to all our guests. Thank you for your patronage. We look forward to having you back with us.With all our very best wishes,Laurent NouryGeneral Manager

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Older Rooms than you'd expect-odd.
Was surprising to find it a very old feeling hotel in its room accommodations. Lacked plugs by the bed, little things like that...Found the wifi a bit "iffy" my 1st room, bed was awkward, phone didn't work, sink leaked. Front desk was gracious enough to change my room and 2nd room still had a non-functional phone but a nicer view and I appreciated they're willingness to move me with no hassle. Still, rooms feel very "old school" and not so much in the cute or quaint way.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Mari, il giorno 28 dic 2023
Dear valued guest,We appreciate sharing your feedback during your recent stay with us at Marjan Island Resort. We are truly sorry to hear that we did not deliver the service you have come to expect from us. These concerns have been highlighted and will be shared to the team members. Rest assured that your feedback has been taken very seriously to rectify these issues. Nonetheless, we still hope you will give us the opportunity to redeem ourselves and welcome you back very soon.With all our very best wishes this Festive Season,Laurent NouryGeneral Manager

10/10 Eccellente

Ambili

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
It was an amazing stay
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Mari, il giorno 28 dic 2023
Dear Ambili,Your words have brightened our day!We put a lot of effort into providing comfortable accommodations and excellent customer care. Appreciate you taking the time to notice our efforts and for letting us know you really had an amazing stay. We value your feedback and look forward to seeing you again at Marjan Island Resort.With all our very best wishes this Festive Season,Laurent NouryGeneral Manager

10/10 Eccellente

Mrs Sarabjit

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excellent
Soggiorno di 7 notti a novembre 2023
Risposta di Mari, il giorno 28 dic 2023
Dear Mrs. Sarabjit,We sincerely appreciate your excellent feedback. Thank you for placing your trust in us. Our entire team deeply appreciates it.We look forward to welcoming you again to Marjan Island Resort.With all our very best wishes,Laurent NouryGeneral Manager

8/10 Buono

Iyas

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Mari, il giorno 28 dic 2023
Dear Iyas,We sincerely appreciate sharing your feedback. Thank you for placing your trust in us. Our entire team deeply appreciates it.We look forward to welcoming you again to Marjan Island Resort.With all our very best wishes,Laurent NouryGeneral Manager

4/10 Scarso

Theresa

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023

2/10 Terribile

Farah

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Disgusting Hotel
Awful, dirty room poop in the toilet from previous guests.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di Manas, il giorno 29 set 2023
Dear FarahThank you for sharing your experience from your recent stay with us at Marjan Island Resort & Spa. The concerns that you have highlighted about the overall level of service has been shared with the team. Rest assured that your feedback has been taken very seriously for improvements to be made.Nonetheless, we still hope you will give us the opportunity to redeem ourselves and welcome you back very soon.With all our very best wishes,

6/10 Soddisfacente

Darrell, Wirral

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent staff and service. I didn't like the fact that the resort is "dry" (no alcohol) and don't think this was made clear to me enough when booking. Available TV channels were very poor. For a 5 Star Resort, I would have expected much better choice, including much more live sport and movies.
Soggiorno di 6 notti a settembre 2023
Risposta di Manas, il giorno 27 set 2023
Dear DarrellThank you for your valuable time and feedback. We have taken note of your comments for future improvements to be made and we sincerely look forward to welcome you back in near future. With best wishes

10/10 Eccellente

Omowunmi, Fort McMurray

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Loved our stay. The staff is friendly and helpful, we had the buffet breakfast and it was great! There are limited dining options on the resort, besides the buffet, so we just ordered take out. My understanding was that there is a private beach but it’s not easily accessible. We didn’t see it when we walked around.
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di Manas, il giorno 27 set 2023
Dear OmowunmiThank you for your constructive comments and positive feedback. We value your feedback and it motivates us to keep improving. We sincerely look forward to welcome you soon at our Resort. With best wishes

6/10 Soddisfacente

Jean Christophe, North Miami Beach

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia e servizi
No beach Terrible dinning
Risposta di Manas Lal , il giorno 30 lug 2023
Dear Jean Christophe Thank you for your constructive and valuable feedback. We have taken note of it and will share with our team to ensure we improve on our services and facilities. We hope to welcome you back in near future.

10/10 Eccellente

Burnett

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Beautiful
Soggiorno di 2 notti a maggio 2023
Risposta di Manas Lal , il giorno 15 mag 2023
Dear BurnettThank you for staying with us and we are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back. Sincerely

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di Manas, il giorno 4 mag 2023
Dear Valued Guest Thank you for your valuable time and feedback. We are delighted to learn that you had a good time and enjoyed your stay. We look forward to welcome you back soon. Sincerely

2/10 Terribile

khawla Al

Soggiorno di 1 notte a marzo 2023
Risposta di Manas, il giorno 23 mar 2023
Dear khawla AlThank you for your valuable time and constructive feedback. We accept your feedback for future improvements to be made and look forward to welcome you back. Sincerely

8/10 Buono

R.

Soggiorno di 4 notti a marzo 2023
Risposta di Manas, il giorno 23 mar 2023
Dear R.Thank you for your valuable time and feedback. We are pleased to know that you had a good time and we look forward to welcome you back. Sincerely

10/10 Eccellente

Mom

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a marzo 2023
Risposta di Manas, il giorno 14 mar 2023
Dear MomThank you for your valuable time and feedback. We are delighted to learn that you had a good time and enjoyed your stay with us. We look forward to welcome you back in near future. Sincerely

10/10 Eccellente

Muhammad

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Stayed there the 3rd time and each time is better. The room cleaning guys are amazing. Everyone around is amazing. They wont hassel you for tips or anything. Always smile. Always eager to help. Abs love the way the staff makes everyone welcome. Got a good upgrade. So that was good. Food was ok. Wont rate it the best but the rest of the hotel is just amazing
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2023
Risposta di Manas, il giorno 1 mar 2023
Dear Muhammad Thank you for positive and wonderful comments. We have shared it with entire team and it inspires us to keep improving. We have taken note of your constructive comments for future improvements also. We look forward to welcome you back in near future. Sincerely

6/10 Soddisfacente

Mohammed

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Nice Facilities but medium Service Level.
Hotel rooms were good with nice balconies, TV should allow for connecting external inputs easily. We booked the hotel for availability of indoor pool since outdoor water is cold now, however children were not allowed in indoor pools and no mention of this online at booking. Published times for Gym, Pirates Club etc are not right they open later and close earlier. Room Service was extremely unprofessional calling us 3 times to correct their offers and then advising lack of availability after 30min. Hotel does not check the requests made at booking, totally unaware. Check-in is slow but they did give us an upgrade for one room with a little extra space. Beach is a shuttle ride or 5-10min walk outside the hotel. Generally, nice rooms and combination of facilities but lack of management attention to details and quality of services.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2023
Risposta di Manas, il giorno 23 feb 2023
Dear MohammedThank you for sharing your experience from your recent stay with us at Marjan Island Resort & Spa. The concerns that you have highlighted about the overall level of service has been shared with the team. Rest assured that your feedback has been taken very seriously for improvements to be made.Nonetheless, we still hope you will give us the opportunity to redeem ourselves and welcome you back very soon.With all our very best wishes,

8/10 Buono

Janine

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023
Risposta di Manas, il giorno 16 feb 2023
Dear JanineThank you for your valuable time and positive feedback. We are delighted to learn that you had a great time and enjoyed your stay. We look forward to welcome you back soon. With best wishes

10/10 Eccellente

sulaiman

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I like almost every thinks except the Gym
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2023

10/10 Eccellente

sulaiman

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2023

2/10 Terribile

Anuj

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2022
Risposta di Manas Lal , il giorno 23 dic 2022
Dear AnujThank you for your valuable time and feedback. We clearly did not meet your expectations during your stay and accept our sincere apologies for the inconvenience. We hope to have an opportunity to welcome you in future and be at your service.

8/10 Buono

Mohamed

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
So good , but expensive
So good, but expensive
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2022
Risposta di Manas Lal , il giorno 31 ott 2022
Dear MohamedThank for your valuable time and feedback. We are delighted that you had a pleasant stay and have taken note of your constructive comment. We look forward to welcome you back in near future. Sincerely

8/10 Buono

Muhammet Hanifi

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Güzel geçti
Soggiorno di 2 notti a settembre 2022
Risposta di Manas Lal , il giorno 8 set 2022
Dear Muhammet HanifiThank you for your valuable time and feedback. We are delighted to learn that you enjoyed your time and had a memorable stay with us. We look forward to welcome you back in near future. Sincerely

6/10 Soddisfacente

PANKAJ

Soggiorno di 2 notti ad agosto 2022
Risposta di Manas Lal , il giorno 27 ago 2022
Dear Pankaj Thank you for your valuable time and feedback. It is disappointing to know that we did not meet your expectations during your last stay with us. Please share additional comments as it will help us to improve on our services. We sincerely hope we will have the opportunity to welcome you back in near future. Sincerely

2/10 Terribile

Zakariya

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
AC is not cooling, reception have 60%
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022
Risposta di Manas Lal , il giorno 17 ago 2022
Dear Zakariya Thank you for your valuable time and constructive feedback. We have taken note of your comments and shared with our team to make future improvements. We apologize for the inconvenience and sincerely hope to have the opportunity to welcome you in near future. Sincerely

4/10 Scarso

Sheikh Amjad

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Lack of variety in breakfast Smelly toilet We were told banana finished They shouldn't say this.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2022
Risposta di Manas Lal , il giorno 30 lug 2022
Dear Sheikh Amjad Thank you for your valuable time and constructive feedback. We have taken note of your comments and shared with our team as we strive for continuous improvement. Please accept my apologies for any inconvenience and we sincerely look forward to welcome you back. Best regards

6/10 Soddisfacente

Sherif

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Check in was absolutely horrible
I do recommend to hire more friendly staff for the reception indeed with at least smiley faces
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022

4/10 Scarso

Mohamed

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
اول غرفة استلمتها كان التكيف عطلان ولكن تم تغير الغرفة بعد ساعه رائحة الاثاث كريهة جدا والاثاث قديم ومتهالك تسجيل الوصول استغرق وقت المسبح الخارجي غير نظيف البحر خارج الفندق يحتاج مشي 5دقايق للسباحة
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022

8/10 Buono

Emma-Jane

Soggiorno di 2 notti ad aprile 2022
Risposta di Kaval Siddhu, il giorno 21 giu 2022
Dear Guest, Thank you so much for your perfect rating and kind review. We will convey your feedback to our team. We hope you will give us a chance to serve you again.

10/10 Eccellente

Imaobong

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great stay
Very good experience, A guy named Ismail was amazing during breakfast and dinner.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2022
Risposta di Manas Lal , il giorno 20 apr 2022
Dear Iamobong Thank you for your valuable feedback and we are delighted to learn that you enjoyed your stay with us. We will share your comments with Ismail and the entire team. We look forward to welcome you back soon.

6/10 Soddisfacente

Laney

Mi è piaciuto: Pulizia
I’m honestly disappointed with this stay. I had high hopes but feel as if I were deliberately misled. When I arrived to check in, it was so busy. I parked myself as there was no valet service. Parking in the garage was a nightmare. When I arrive at the lobby, I’m helped quickly to get checked in. I’m offered an “upgrade” to a class of room underneath the one I paid for. Eventually the guy found me a room with a balcony. The room was spacious with a separate living area and bedroom. However, the AC in the bedroom didn’t work. I called the maintenance and he came to fix it. When he fixed the bedroom one, the living room AC stopped working. It was registering more than 24C even though it was set on 20C. The man was condescending, telling me it’s working and it just needs time. The air would change to cool eventually. They left. Next I went to put my belongings in the safe to find it not working either. By now, I’m frustrated. I’m tired from traveling to this hotel and things not working as they should. I go to the front desk and ask for a different room. A different man comes to help and tells me that there are no rooms. That I’m American and love the heat. So the AC not working shouldn’t be a big deal. He tells me he doesn’t have any room available. When I ask for a refund, he magically finds another room in my category. Why make me argue? Now let’s talk the beach. It claims it’s beachfront. In fact, the beach is really across a 6 lane road behind a fence.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2022
Risposta di Manas Lal , il giorno 29 apr 2022
Dear Laney Thank you for sharing your feedback following your recent stay with us. The experience you described is not characteristic of the level of service our colleagues strive to deliver. Providing the highest level of hospitality is our number one priority, we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations and for the inconvenience that you experienced. Please be fully assured that we take all feedback very seriously. As a teachable moment, we have shared your feedback with the entire team to ensure the necessary guidelines are in place to prevent the issues from occurring in the future. While we realize that we cannot undo the experience that you had during your stay, we truly hope that you will allow us another chance to welcome you back to turn your impression around.

6/10 Soddisfacente

Majed

Viaggio con la famiglia
اقامة جيدة .
Soggiorno di 1 notte a marzo 2022
Risposta di Manas Lal , il giorno 22 mar 2022
عزيزي ماجد نشكرك على ملاحظاتك ويسعدنا أن نعرف أن إقامتك كانت مريحة. نتطلع إلى الترحيب بك مرة أخرى في منتجع وسبا جزيرة المرجان. بإخلاص

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2022
Risposta di Manas Lal , il giorno 22 feb 2022
Dear Valued Guest Thank you for sharing your experience from your recent stay. We are delighted to learn that you had an amazing holiday and were overall happy with the services and facilities provided at the resort. We look forward to welcoming you back. Sent with all our best wishes,

8/10 Buono

Henrik

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2022
Risposta di Manas Lal , il giorno 22 feb 2022
Dear Henrik Thank you for sharing your experience from your recent stay with us. We are delighted to learn that you had an amazing time with us. We look forward to welcoming you back on your return to Marjan Island Resort & Spa With all our very best wishes,

6/10 Soddisfacente

MURAT

Viaggio di gruppo
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2022
Risposta di Manas Lal , il giorno 20 gen 2022
Dear Murat Thank you for sharing your experience from your recent stay. It is our constant goal is to provide an excellent vacation experience to each and every one of our valued guests, hence it deeply saddened us, when we read that for you, we have not achieved our objective. We look forward to welcome you back. With all our very best wishes,

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Very ordinary place
Check in staff were non professional and non courteous . Our one bedroom suite sofa bed was in very bad condition and hotel amenities are lacking with external pool having cold water and no sandy beach breakfast is reasonable but dinner buffet was very ordinary
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2022
Risposta di Manas Lal , il giorno 13 gen 2022
Dear Valued Guest Thank you for sharing your experience from your recent stay with us. We sincerely apologize for the shortfalls you experienced during your stay, especially with your experience with our colleagues at the reception. The concerns that you have highlighted has been shared with the relevant team members. Rest assured that your feedback has been taken very seriously for improvements to be made. Nonetheless, we still hope you will give us the opportunity to redeem ourselves and welcome you back very soon. With all our very best wishes,

6/10 Soddisfacente

Ziad

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2021
Risposta di Manas Lal , il giorno 2 gen 2022
Dear Ziad Thank you for sharing your experience from your recent stay with us. We look forward to welcoming you back on your return to Marjan Island Resort & Spa. With all our very best wishes,

4/10 Scarso

John

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
A Bad Stay
The whole experience was not good for a 5* hotel , Tv was not working took 5 calls and going to reception to sort out an easy thing as a broken HDMI cable, because the cable was broken we also had no internet for hours. No lock on the door for the balcony, with two young children this was a big problem trying to keep an eye on the kids. The hot water became cold then hot then cold. The rooms were very dark not enough lighting. The transport to the beach was very slow and had to wait a long time for the buggy to arrive. The food a turtle beach, well the oven broke so half the order had to come from the hotel, so the food was cold and over cooked the burger rolls were like concrete. I have stayed at a few hotels at RAK, this is by far the worst, and would never go back, a total waste of money
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2021
Risposta di Manas Lal , il giorno 2 gen 2022
Dear John Thank you for sharing your feedback following your recent stay with us. The experience you described is not characteristic of the level of service our colleagues strive to deliver. Providing the highest level of hospitality is our number one priority, we sincerely apologize for falling short of meeting your expectations and for the inconvenience that you experienced. Please be fully assured that we take all feedback very seriously. As a teachable moment, we have shared your feedback with the entire team to ensure the necessary guidelines are in place to prevent the issues from occurring in the future. While we realize that we cannot undo the experience that you had during your stay, we truly hope that you will allow us another chance to welcome you back to Marjan Island Resort & Spa and turn your impression around. Sincerely

10/10 Eccellente

Hardik

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Amazing stay with little disappointments at lack of shower and changing facilities at swimming pool area
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2021
Risposta di Manas Lal , il giorno 31 dic 2021
Dear Hardik Thank you for sharing your experience from your recent stay with us. We are delighted to learn that you had an amazing time with us. We have also taken note of your constructive feedback for improvements to be made. We look forward to welcoming you back on your return to Marjan Island Resort & Spa With all our very best wishes,