Scivolo d'acqua

Recensioni per Wyndham Garden Lara

Wyndham Garden Lara
Kemeragzi Mah. Yasar Sobutay Bulvari, No- 331,07112, 332, Antalya, Antalya Region

Recensioni

8,2

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 100 su 250 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 96 su 250 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 30 su 250 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 14 su 250 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 10 su 250 recensioni" "

8,0/10

Pulizia

8,0/10

Personale e servizio

8,0/10

Servizi

8,2/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Simon

Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023
Risposta di Asiye GÖK Guest Relations Manager, il giorno 29 nov 2023
Dear Simon;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

8/10 Buono

Viola

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 8 notti a settembre 2023
Risposta di Asiye GÖK Guest Relations Manager, il giorno 29 nov 2023
Dear Viola;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

4/10 Scarso

El Maizi

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Aucun personnel ne parle français. J’ai eu une brûlure à l’avant-bras suite à un appareil défectueux à l’hôtel mais aucune prise en charge et difficile de communiquer avec eux..j’ai du tout acheté et me débrouiller tout seul.attention la consultation chez le médecin environ 120 euros.j’ai du appeler mon assurance en France pour qu’il y ai un suivi et l’hôtel n’a pas voulu me fournir une attestation d’incident. Attention à vos affaires dans dans votre chambre, fermé vos valises sous clés et vos papiers et documents dans le coffre.on ma pris mon iPhone, j’ai du allez 3 fois a l’accueil et comme par magie il réapparaît au bout de 3 jours. Je ne recommande vraiment pas.
Risposta di Asiye GÖK Guest Relations Manager, il giorno 29 ago 2023
Dear El Maizi;I read with much concern about the unpleasant experience that you have encountered during your previous stay with us. It is always disappointing to receive negative feedback I am sorry that certain aspects of your stay were below our usual high standards. We checked our records and found that after you told us that you burned the left hand at the Tost restaurant. The nurse immediately made an ice compress and put an ointment on it. We also have asked you if you desired a doctor. However, you did not want this. The CCTV recordingsI must draw your attention to the fact that the toast machine was definitely not defective! The CCTV records was checked and found that the lady opened the toast lid with her right hand and dropped it on her left arm. However, regarding the other allegations unfortunately, I could not find any records regarding the situation you have described to investigate and respond in detail. Please also note that we strive to provide excellent guest service and accommodation to each of our guests and I am sorry that we have failed you. I hope that you would consider giving us another chance to welcome you at our hotel in the future so that you can fully experience our exceptional service and characteristic hospitality.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 Eccellente

Kalkidan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Lovely staff good and clean hotel
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2023
Risposta di Asiye GÖK Guest Relations Manager, il giorno 23 ago 2023
Dear Guest;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 Eccellente

Annette

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Die Musik war dauerhaft an und dadurch war es zu laut
Soggiorno di 7 notti a maggio 2023
Risposta di Asiye GÖK Guest Relations Manager, il giorno 29 nov 2023
Dear Anette;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 Eccellente

Abobke Abdul Hassan

Soggiorno di 5 notti a maggio 2023
Risposta di Asiye GÖK Guest Relations Manager, il giorno 29 nov 2023
Dear Abobke Abdul;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 Eccellente

Irene

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Sehr gute Preis Leistung
Soggiorno di 8 notti ad aprile 2023
Risposta di Asiye GÖK Guest Relations Manager, il giorno 29 nov 2023
Sehr geehrte Irene,vielen herzlichen Dank für die gute Bewertung auf dieser Seite. Sehr gerne sind wir bei weiteren Aufenthalten wieder für Sie da. Fühlen Sie sich jederzeit herzlich willkommen. Mit freundlichen Grüßen,

8/10 Buono

Hedieh

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The front desk staff were very friendly and accommodating. We went in late October so the pool water was too cold to swim in. We happened to learn by chance that we can use the amenities at the Ramada across the street (indoor poor) and wish someone had told us at check in.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2022
Risposta di Asiye GÖK Guest Relations Manager, il giorno 29 nov 2023
Dear Hedieh;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 Eccellente

AMADOU

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Personnel super sympathique et accueillant. Grand hotel all inclusive Sympa pour la famille ou le solo Je recommande
Soggiorno di 7 notti a ottobre 2022
Risposta di Asiye GÖK Guest Relations Manager, il giorno 29 nov 2023
Cher invité;J'apprécie grandement votre incroyable critique! C'est un plaisir de savoir que vous avez pleinement apprécié vos récentes vacances avec nous, et j'espère sincèrement vous revoir à l'avenir.Meilleures salutations,Asiye GÖKGuest Relations Manager

8/10 Buono

YUVAL

Viaggio di gruppo, Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
all good😍😍
Soggiorno di 7 notti a luglio 2022
Risposta di Asiye GÖK Guest Relations Manager, il giorno 2 ago 2022
Dear Yuval; Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Sincerely, Asiye GÖK Guest Relations Manager

10/10 Eccellente

Liran

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Grat stuff,a lot of tasty food,very clean,kids activities. You dont need to get out from the hotel. Super super good loction. It was a very good family viction. Tnx!
Soggiorno di 7 notti a luglio 2022
Risposta di Asiye GÖK Guest Relations Manager, il giorno 2 ago 2022
Dear Liran; I greatly appreciate your amazing review! It's a pleasure to know you thoroughly enjoyed your recent holiday with us, and I sincerely hope to see you again in the future. Kindest regards, Asiye GÖK Guest Relations Manager

10/10 Eccellente

Nazim

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
All inclusive with lots of choice and quality. All halal. Mosque only 10-15 mins walk away!
Soggiorno di 4 notti a giugno 2022
Risposta di Asiye GÖK Guest Relations Manager, il giorno 27 lug 2022
Dear Nazim; I greatly appreciate your amazing review! It's a pleasure to know you thoroughly enjoyed your recent holiday with us, and I sincerely hope to see you again in the future. Kind regards, Asiye GÖK Guest Relations Manager

10/10 Eccellente

Elif

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Das hotel war sehr schön genau so wıe das essen und dıe essensauswahl war sehr groß das personal war auch sehr freundlıch und das hotel war allgemeın sehr sauber
Soggiorno di 10 notti a luglio 2022
Risposta di Asiye GÖK Guest Relations Manager, il giorno 22 lug 2022
Sehr geehrte Elif, für Ihre sehr gute Bewertung und die Mühe möchten wir uns herzlich bedanken. Wir würden uns sehr freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Asiye GÖK Guest Relations Manager

10/10 Eccellente

manmeet

Soggiorno di 5 notti a luglio 2022
Risposta di Asiye GÖK Guest Relations Manager, il giorno 29 nov 2023
Dear Manmeeet;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 Eccellente

SHAMAINE

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 6 notti a giugno 2022
Risposta di Asiye GÖK Guest Relations Manager, il giorno 29 nov 2023
Dear Shamaine;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

2/10 Terribile

Oman

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The riom was dirty,rhe food wasn't delicious vad customer service
Soggiorno di 7 notti a giugno 2022
Risposta di Asiye GÖK Guest Relations Manager, il giorno 22 lug 2022
Dear Guest, Thank you so much for staying with us and for your time. All feedbacks are so important for us and we always care our guests' opinions. We thank you again for the points and hope to see you back here in our house as soon as possible. Sincerely. Asiye GÖK Guest Relations Manager

10/10 Eccellente

ramiz

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
the environment shows was great, pool games, the staff are very respectful, lots of food options, nothing to complain about it
Soggiorno di 8 notti a giugno 2022
Risposta di Wyndham Garden Lara, il giorno 13 lug 2022
Dear Ramiz Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards,

10/10 Eccellente

Pantea

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti a giugno 2022
Risposta di Wyndham Garden Lara, il giorno 13 lug 2022
Dear Pantea, Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards,

8/10 Buono

Ariel

Viaggio di gruppo, Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very nice hotel, excellent for families with children
Soggiorno di 4 notti a maggio 2022
Risposta di Wyndham Garden Lara, il giorno 13 lug 2022
Dear Ariel, Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards,

10/10 Eccellente

Yasmine

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 11 notti a maggio 2022
Risposta di Asiye GÖK Guest Relations Manager, il giorno 29 nov 2023
Dear Yasmine;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

8/10 Buono

Peggy

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It's clean and staff are very friendly and welcoming. I enjoy my stay at this property and will go back again.
Soggiorno di 3 notti a maggio 2022
Risposta di Asiye GÖK Guest Relations Manager, il giorno 29 nov 2023
Dear Peggy;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

2/10 Terribile

salam

Soggiorno di 4 notti ad aprile 2022
Risposta di Asiye GÖK Guest Relations Manager, il giorno 29 nov 2023
Dear Salam;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 Eccellente

Mohammad

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Beste Erlebnis, freundliches Personal, sehr leckeres Essen, Menü Vielfalt ca. 40 wechselhafte verschiedene Menüauswahl. Immer wieder gern.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2022
Risposta di Asiye GÖK Guest Relations Manager, il giorno 29 nov 2023
Sehr geehrter Mohammad, vielen herzlichen Dank für die gute Bewertung auf dieser Seite. Sehr gerne sind wir bei weiteren Aufenthalten wieder für Sie da. Fühlen Sie sich jederzeit herzlich willkommen. Mit freundlichen Grüßen,

10/10 Eccellente

Abed elrahman

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2022
Risposta di Asiye GÖK Guest Relations Manager, il giorno 29 nov 2023
Dear Abed;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 Eccellente

Eddie

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Grymt bra hotell maten helt suverän trevlig personal rent fräscht men ett lite minus för ganska hårda sängar o stenhårda kuddar !!
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2022
Risposta di Asiye GÖK Guest Relations Manager, il giorno 29 nov 2023
Dear Eddie;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 Eccellente

Bradley

Soggiorno di 4 notti ad aprile 2022
Risposta di Asiye GÖK Guest Relations Manager, il giorno 29 nov 2023
Dear Bradley;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

8/10 Buono

OSAMA

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
الموقع ممتاز والسعر مقابل الخدمات رائع
Soggiorno di 4 notti a marzo 2022
Risposta di Asiye GÖK Guest Relations Manager, il giorno 29 nov 2023
Dear Osama;Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future.Sincerely,Asiye GÖKGuest Relations Manager

10/10 Eccellente

Meryem

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
alles was goed
Soggiorno di 8 notti a ottobre 2021
Risposta di Asiye GÖK, Guest Relations Manager, il giorno 22 nov 2021
Beste Meryem, Bedankt dat je de tijd hebt genomen om jouw feedback te geven. We hopen je snel weer te verwelkomen in ons hotel. Met vriendelijke groet, Asiye GÖK Guest Relations Manager

6/10 Soddisfacente

Hisham

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
1st time in Antalya, the experience was okay. The room sizes were good, children's entertainment was good my daughter loved it. The staff were lovely and always helped. Breakfast and lunch were decent but dinner was not good at all, on my last day I had a few kebabs and I was throwing up all night. Lara needs to change their menu the food is the same every day. The swimming pool water was really cold.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2021
Risposta di Asiye GÖK, Guest Relations Manager, il giorno 5 nov 2021
Dear Hisham; I read with much concern about the unpleasant experience that you have encountered during your previous stay with us. It is always disappointing to receive negative feedback I am sorry that certain aspects of your stay were below our usual high standards. Unfortunately, I could not find any records regarding the situation you have described to investigate and respond in detail. It would have been more helpful for us, as well as for you, if you had informed us of your dissatisfaction and wishes, so that we can rectify them immediately and spend a carefree holiday. Nevertheless, you can be assured that your advice will be taken very seriously, because we see ourselves as hosts from the bottom of our hearts and it is our highest concern to our guests.Your suggestion has been forwarded to the relevant departments and we hope that you can satisfy your next visit. I hope that you would consider giving us another chance to welcome you at our hotel in the future so that you can fully experience our exceptional service and characteristic hospitality. Best Regards, Lara Family Club

8/10 Buono

Richard

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good hotel and good value
Good all inclusive hotel with decent food and facilities. Not the best time of year and not very busy due to covid so not all facilities were open.
Soggiorno di 2 notti a giugno 2021
Risposta di Lara Family Club, il giorno 5 nov 2021
Dear Richard Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards,

6/10 Soddisfacente

El-Hadi

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2021
Risposta di Lara Family Club, il giorno 5 nov 2021
Thank you so much for taking your time to leave a review. It is really important for us to hear your experience and impressions. That's the only way how we can improve our service every day a little bit more. Hope to see your again. Kind regards,

10/10 Eccellente

Martial

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Accueil très bon , bien sur il faut aussi communiquer un minimum avec le personnel et ne pas les considérer comme des serviteurs, si vous les respectez ils sont charmants. Les repas sont très variés, pour un Français, le vin est bas de gamme... Comme l'alcool servi en général. Le soir si on est exposé côté scène, c'est mal insonorisé. Beaucoup d'enfants.... Je ne m'attendais pas à ce qu'il y ait autant d'enfants... A côté il y a l'hôtel Ramada dans lequel vous pouvez vous détendre également. La plage est top. Le sable est fin.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2021
Risposta di Asiye GÖK, Guest Relations Manager, il giorno 5 nov 2021
Cher Martinal; Merci beaucoup de rester avec nous et pour votre temps. Tous les commentaires sont si importants pour nous et nous nous soucions toujours de l'opinion de nos clients.Nous vous remercions encore pour les points et espérons vous revoir ici dans notre maison dès que possible. Meilleures salutations, Lara Family Club

8/10 Buono

Mahmoud hamdan

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2021
Risposta di Asiye GÖK, Guest Relations Manager, il giorno 30 ott 2021
Dear Mahmoud Hamdan; Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Best regards, Asiye GÖK Guest Relations Manager

8/10 Buono

Marcus

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Bra mat välstädade rum och bra service. Minus för att barnområdet låg i skugga hela dagen och långt från alla bekvämligheter men annars så var vi nöjda.
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2021
Risposta di Asiye GÖK, Guest Relations Manager, il giorno 29 ott 2021
Cher invité; Merci beaucoup d'avoir pris le temps de laisser un avis. Il est vraiment important pour nous d'entendre votre expérience et vos impressions. C'est la seule façon d'améliorer un peu plus notre service chaque jour. J'espère vous revoir. Meilleures salutations, Lara Family Club

8/10 Buono

Abed elrahman

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2021
Risposta di Lara Family Club, il giorno 27 ott 2021
Dear Abed, Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards,

8/10 Buono

Ljubomir

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Bolji nego sto sam ocekivao
Hotel je bolji nego što smo očekivali. Ima dobar odnos kvaliteta i cene. Hrana je odlična i bolja nego u dosta skupljim hotelima. Sobe nisu loše. Jedina mana je udaljenost od plaže, loš ambijemt na plaži i što se nalazi u njivama.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2021
Risposta di Lara Family Club, il giorno 27 ott 2021
Dear Ljubmir, Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards,

4/10 Scarso

Abed elrahman

Soggiorno di 1 notte a ottobre 2021
Risposta di Lara Family Club, il giorno 23 ott 2021
Dear Abed, Thank you for taking the time to tell us about your experience at Lara Family Club. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Here at Lara Family Club, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future. Best Regards, Lara Family Club

10/10 Eccellente

Peter Armin

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Alles Freundlich und gut
Soggiorno di 8 notti a ottobre 2021
Risposta di Asiye GÖK, Guest Relations Manager, il giorno 18 ott 2021
Sehr geehrter Peter, für Ihre sehr gute Bewertung und die Mühe möchten wir uns herzlich bedanken. Wir würden uns sehr freuen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Asiye GÖK Guest Relations Manager

10/10 Eccellente

Peter, Istanbul

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great for families
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2021
Risposta di Asiye GÖK, Guest Relations Manager, il giorno 12 ott 2021
Dear Peter; Thank you for your glowing review! I'm pleased to hear that you fully enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you again to our sunny Ramada Resort Lara! Kind regards, Asiye GÖK Guest Relations Manager

10/10 Eccellente

Emrah

Soggiorno di 2 notti a settembre 2021
Risposta di Lara Family Club, il giorno 8 ott 2021
Sayın Emrah Bey; Tatilinizin ardından otelimiz hakkındaki deneyim ve güzel görüşlerinizi paylaşmaya ayırdığınız değerli vaktiniz için çok teşekkür ederiz. Tesisimiz ve hizmetlerinden memnun kaldığınızı belirten övgü dolu sözleriniz bizleri çok mutlu etmiş, ekibimiz için büyük motivasyon kaynağı olmuştur. Sizleri tekrar otelimizde ağırlamayı kalpten ümit eder, sevdiklerinizle sağlıklı ve huzurlu günler dileriz. Saygılarımızla,

10/10 Eccellente

Alina

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a settembre 2021
Risposta di Asiye GÖK, Guest Relations Manager, il giorno 25 set 2021
Dear Alina; Thank you for your glowing review! I'm pleased to hear that you fully enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you again to our sunny Family Club soon! Kind regards,

8/10 Buono

SEYED KHASHAYAR

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a settembre 2021
Risposta di Asiye GÖK, Guest Relations Manager, il giorno 16 set 2021
Dear Seyed KHASHAYAR; Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Lara Family Club

8/10 Buono

Yasar

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2021
Risposta di Asiye GÖK, Guest Relations Manager, il giorno 7 set 2021
Dear Yasar; Thank you so much for staying with us and for your time. I look forward to welcoming you back in the near future. Kind regards, Lara Family Club

10/10 Eccellente

Daniela

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Zimmer bisschen klein. Aber Dusche super. Sehr nettes Personal. Vor allem Volkan und Ufuk
Soggiorno di 10 notti ad agosto 2021
Risposta di Lara Family Club, il giorno 13 set 2021
Wir danken Ihnen für Ihre Interresse an unser Lara Family Club Hotel. Es freut uns dass Ihr einen gemütlichen Unterkunft erlebt habt. Hoffentlich sehen wir uns in kurzer Zeit wieder. Es würde uns sehr freuen Sie in unserem Hotel wieder zu sehen. Liebe Grüße

8/10 Buono

ZIDEn

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Après une après après midi à la piscine mes trois enfants ont eu des vomissements, et de la fièvre , le lendemain je m'aperçois que les autres enfants qui avait nagé la bas étaient aussi malade .. Le seul hic Tout le reste Nikel
Soggiorno di 9 notti ad agosto 2021
Risposta di Asiye GÖK, Guest Relations Manager, il giorno 3 set 2021
Cher invité; Merci beaucoup de rester avec nous et pour votre temps. Tous les commentaires sont si importants pour nous et nous nous soucions toujours de l'opinion de nos clients. Nous vous remercions encore pour vos opinions et espérons vous revoir bientôt dans notre maison dès que possible. Meilleures salutations, Lara Family Club

10/10 Eccellente

Cigdem

Soggiorno di 8 notti ad agosto 2021
Risposta di Asiye GÖK Guest Relations Manager, il giorno 29 nov 2023
Sayın Çiğdem Hanım;Tesisimiz hakkında yapmış olduğunuz 5* puanlamanız için çok teşekkür ederiz. Sizleri tekrar aramızda görebilmeyi diler, saygılarımızı sunarız.Asiye GÖKMisafir İlişkileri Müdürü

10/10 Eccellente

Balal

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Oppholdet var fantastisk :)
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2021
Risposta di Asiye GÖK, Guest Relations Manager, il giorno 3 set 2021
Kjære gjest Balal, Vi vil takke deg veldig mye for din veldig gode vurdering og innsatsen. Vi gleder oss til å se deg snart igjen. Med vennlig hilsen, Lara Family Club

2/10 Terribile

Zuhal

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Not clean at all and food was awful
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2021
Risposta di Asiye GÖK, Guest Relations Manager, il giorno 30 ago 2021
Dear Zuhal; Thank you for taking the time to tell us about your experience at Lara Family Club. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Here at Lara Family Club, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future. Best Regards, Lara Family Club

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Sejour agréable a lara family club, l'hotel est propre, le personnel accueillant, le buffet est genereux avec beaucoup de choix pour les adultes et les enfants. La piscine , la plage les animations..toute est génial.
Soggiorno di 8 notti ad agosto 2021
Risposta di Asiye GÖK, Guest Relations Manager, il giorno 30 ago 2021
Dear Silhem; Thank you for your glowing review! I'm pleased to hear that you fully enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you again to our sunny Family Club soon! Kindest regards, Lara Family Club

10/10 Eccellente

Artem

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Sehr schönes Hotel!
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2021
Risposta di Lara Family Club, il giorno 27 ago 2021
Wir danken Ihnen für Ihre Interresse an unser Lara Family Club Hotel. Es freut uns dass Ihr einen gemütlichen Unterkunft erlebt habt. Hoffentlich sehen wir uns in kurzer Zeit wieder. Es würde uns sehr freuen Sie in unserem Hotel wieder zu sehen. Liebe Grüße