Singola Tradizionale | Cassaforte in camera, una scrivania, postazione laptop, tende oscuranti

Recensioni per Bally's Atlantic City Hotel & Casino

3.5 out of 5
Bally's Atlantic City Hotel & Casino
1900 Pacific Avenue, Atlantic City, NJ

Recensioni

7,0

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 1662 su 4824 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 1039 su 4824 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 800 su 4824 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 649 su 4824 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 674 su 4824 recensioni" "

7,2/10

Pulizia

7,4/10

Personale e servizio

6,8/10

Servizi

6,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

4/10 Scarso

Kevin

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The room was like a motel. Didn't look like pictures.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

10/10 Eccellente

Tab

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Everything was great
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

luz, Philadelphia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great clean new rooms
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

6/10 Soddisfacente

Phanta

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Better cleaning rooms
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024

4/10 Scarso

Nataliia

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
We had a terrible experience during our stay at the hotel. We were there for a different event and not to visit the casino. We were given a room on the sixth floor. At about 12 am, when we were trying to sleep, we were disturbed by loud live music from the hotel bar outside, which continued until 2 am. When I called the reception to inquire about the noise issue, the lady at the front desk said that they couldn't change our room and that the live music would continue until 2 am. When I asked if we had to stay awake until 2 am, she replied in the affirmative. This was the worst sleep experience ever. The quality of sleep we got in the hotel was so bad that we could have slept in our car without paying a "luxury fee".
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

8/10 Buono

Teeza

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Well I see that you’re f your in a certain reservation you get put in an old room
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

10/10 Eccellente

Ruth

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
The staff was friendly when you needed help they didn’t make you feel like you was bothering them asking questions
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024

4/10 Scarso

Wanda

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
The room which my guest and I stay had ants in sink that cover the inside of the sink and the room had steal smell.. I reported the conditions to the staff and they removed us to another room with king size bed but not with my accommodation (2beds). Once in the new room.. we realized the phone and TV.. didnot work..we had to go to the front desk for services, also bell boy services was terrible..we had to carry our luggage down to the valet parking..Truly an inconvenience bc I am having problems with my left knee.. I am totally disappointed with the service.. specially on Mother's Day ..bc it was an gift..we survived the disappointment.. However we were accommodated with 50.00 credit toward the end of the stay. But overall it was the worst!!!! Experience period..
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024

6/10 Soddisfacente

Nesha

Viaggio di gruppo
Room was on the 11th floor but still could hear the YARD restaurant it was truly loud
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

10/10 Eccellente

Jessica

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

10/10 Eccellente

Juan

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024

6/10 Soddisfacente

Barb

Viaggio con la famiglia
There was only 3 staff members checking in, took way too long.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

10/10 Eccellente

Desiree

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

10/10 Eccellente

Maria

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nice room. Clean
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 11 mag 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

6/10 Soddisfacente

Zelin

Viaggio con la famiglia
The shower didn’t work
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 11 mag 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experiance with the shower, we have reported this to our facilities team.

10/10 Eccellente

Margarita

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Was okay
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 11 mag 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

6/10 Soddisfacente

Andrew

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Staff were helpful and attentive. Room was very old, dark, dinghy and in desperate need of remodeling. The bed was decent thankfully.
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 11 mag 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

2/10 Terribile

Bryan

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
By far the worst place we have ever stayed especially the attitudes of all hotel staff. The only two people who should keep their jobs there were the two valet men we had pleasant conversation and service from! We checked in late with only one person working plus a fantom person in the back room. Every question we asked she had to go ask someone in the back office. Took 45 minutes to check in with not one smile and very poor attitude. Every incounter with the front desk was the same ( don’t give a heck attitude. New owners should be considered. No wonder Caesars Entertainment dropped Bally’s. The place needs a miracle trainor ! After 50 yrs of using Bally’s, we are separating! Lucky we had no kids!
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 10 mag 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experience. If you would like to discuss in detail, please contact one of our 24hr managers on duty, they would be happy to assist you with any concerns you may have.

6/10 Soddisfacente

Wanda

Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Accessibility to Boardwalk.No pool use mid-week. Only Thursday to Sunday.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 10 mag 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

6/10 Soddisfacente

pavan

Other than Checking and check out none of the services working are available.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 10 mag 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

8/10 Buono

Serkan

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Quite big hotel but does not have enough dining option
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 9 mag 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 Eccellente

Sydney N.

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Access to the beach via boardwalk & The flagship Caesars Casino is quaint And...calming.in addition...one block away your Out door's mall is fantastic!
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 9 mag 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 Eccellente

Vatsal

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was good stay
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 9 mag 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 Eccellente

Jenaya

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 9 mag 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 Eccellente

David

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 9 mag 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

6/10 Soddisfacente

Claudiamedina970@yahoo.com

Viaggio con la famiglia
The bathroom too old
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 7 mag 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

8/10 Buono

Madisa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
It was clean
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 7 mag 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

4/10 Scarso

Angelo, Coral Gables

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I can surely understand that the property is aging but have some pride in at least cleaning the premises. The worst part was the staff..they do not smaile and are quite rude! Security is very lapse.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 7 mag 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experiance.

8/10 Buono

Miguel

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
😉
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 9 mag 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

2/10 Terribile

Lucia

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The room we got seemed like a Motel. The entire hotel feels very old. There is nothing to do. There are no shops.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 7 mag 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experiance.

8/10 Buono

Linda

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 7 mag 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 Eccellente

Andrea

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The beds were very comfortable and the bathroom was excellent.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 7 mag 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 Eccellente

Lennox E

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
My stay here was very satisfying!
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 7 mag 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

2/10 Terribile

Walter

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 7 mag 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experiance.

6/10 Soddisfacente

Patricia

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Servizi
Bed was not made up from someone laying on it. Called several times for housekeeping no one came until 2 Hours later. Advertisment says breakfast in bed, called a was sent to the 6 floor for breakfast. We thought we were getting a Continental breakfast on the hotel as advertised. We spent $80 for breakfast that's ridiculous. Room had a view of the outside walls closed in. No microwave and a not to clean refrigerator. Not at all pleased 😕
Soggiorno di 3 notti a maggio 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 7 mag 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experiance.

10/10 Eccellente

ANTONIO

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Shower rod was broken
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 7 mag 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

8/10 Buono

MICHEL

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
La faculté pour se garer. Il est regrettable que les ados de 18 ans n aient pas accès à la piscine
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 4 mag 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

2/10 Terribile

Marcela

Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 7 notti ad aprile 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 7 mag 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experiance.

2/10 Terribile

Marcela

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Realmente nada me gustó Perdieron paquetes De 9 días 5 no limpiaron Nadie resuelve Llame front desk dure 1 hora línea y nadie contestó Muchas zonas hotel deshabilitadas Parece hotel fantasma Cuarto muchas cosas rotas y viejas De terror
Soggiorno di 8 notti ad aprile 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 4 mag 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experiance.

8/10 Buono

NICOLE

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 4 mag 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

4/10 Scarso

Julie

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 4 mag 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

6/10 Soddisfacente

Yadira

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 4 mag 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

4/10 Scarso

Raquel

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The rooms were incredibly dirty. Sticky dresser, handle in the bathroom had white sticky substance on it (old soap or toothpaste), crumbs on the floor, the overhead light in the bathroom had dead bugs and rust. It was incredibly disappointing.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 2 mag 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experiance with your room.

2/10 Terribile

Daima

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The property was fine the problem was the room ! Horrible
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 2 mag 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experiance.

6/10 Soddisfacente

Carlos, Coventry

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Front desk staff at check in was probably among the top 3 worst customer service experiences I've ever had. She was apparently on her cell phone via airpods and became very annoyed with me when I thought she was talking to me during my check-in, kind of funny now that i think of it. Entire hotel smelled like an ashtray, my room was boarder line disgusting, bathroom was scary, rugs looked like instant disease if you touched it without protection. I didn't even go in the casino because the hotel made me feel like I had already lost every last penny.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 1 mag 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experience. If you would like to discuss in detail, please contact one of our 24hr managers on duty, they would be happy to assist you with any concerns you may have.

6/10 Soddisfacente

Jason

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 2 mag 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

2/10 Terribile

Tray

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I didn’t like it
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 2 mag 2024
Thank you for staying at Bally’s, we appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experiance.

2/10 Terribile

Vilela

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It was so dirty and nasty. I would never go back there
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 1 mag 2024
We appreciate your feedback. We would like to apologize for your unsatisfactory experience. If you would like to discuss in detail, please contact one of our 24hr managers on duty, they would be happy to assist you with any concerns you may have.

10/10 Eccellente

Shyam

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Everything was just great , had a blast at the Yard
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 30 apr 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.

10/10 Eccellente

Alex

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Extremely convenient when I booked at the last possible moment!
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Hotel Operations , il giorno 30 apr 2024
Thank you for staying at Bally's, we appreciate your feedback.