Ingresso interno

Recensioni per ASTON Pasteur Hotel

4 out of 5
ASTON Pasteur Hotel
Jl. Dr. Djunjunan 162, Bandung, West Java

Recensioni

8,4

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 68 su 195 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 93 su 195 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 26 su 195 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 5 su 195 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 3 su 195 recensioni" "

8,6/10

Pulizia

8,6/10

Personale e servizio

8,4/10

Servizi

8,2/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Giovanni

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
The first assigned room was uncomfortable because too noise from the roads (it was a corner room). But the hotel manager and staff were very professional and replaced this room with a more comfortable one. I also appreciated the hotel staff friendliness and continuous attention to the Customers' needs. I'll come back for sure in my next trip! Breakfast good and huge. Gym and sauna small and not so attractive.

6/10 Soddisfacente

Ai Khim

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Suite room is large, clean, modern and bright. Breakfast has many choices and delicious. But, the bed sheet a bit old - ripped and stained. Bathroom has very strong smoking smells. Other than that, this property is excellent.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Rennie Sandia - General Manager, il giorno 2 mag 2024
Dear Guest,Warm regards from ASTON Pasteur Hotel.Thank you for staying with us and taking the time to provide a review and feedback about our hotel. On behalf of the management, please allow us to apologize for any inconvenience you experienced. We are committed to ensuring the comfort of all our guests through regular maintenance of our facilities. We sincerely hope to address and improve this matter to enhance your satisfaction and that of your family on your next stay.If you have any further questions or feedback, please don't hesitate to contact us. Once again, thank you for your attention and input.Best regards,

10/10 Eccellente

Jonathan

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Room was spacious with great bathroom. Staff and security were awesome.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Marthen

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

10/10 Eccellente

TEXTILE

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
ASTON PASTEUR HOTEL IS GOOD
조식 맛있고 친절하고 깔끔합니다.
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Bondan

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a luglio 2023

8/10 Buono

Ippei

Soggiorno di 2 notti a luglio 2023

10/10 Eccellente

Yani

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I like the room, it’s so clean and spacious! I would like to go back there again!!
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023

8/10 Buono

Immanuela Asa

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Hotel is old but quite clean. Breakfast spread is good. Room’s washroom cleanliness and shower water pressure can be improved.
Soggiorno di 2 notti a giugno 2023

8/10 Buono

jasmine

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a giugno 2023

8/10 Buono

jasmine

Soggiorno di 3 notti a giugno 2023

10/10 Eccellente

inda

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Room was big n comfortable. 1king bed and 1 twin. Breakfast was really good. Location is Very convenient
Soggiorno di 1 notte a maggio 2023

8/10 Buono

Bonnie

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2023

8/10 Buono

Bimal

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Good location, clean room excellent staffs and breakfast. Internet connection - wifi in rooms were not stable and strong enough - i depend on data most of the time. , Executive deluxe room are facing to road and rooms are not sound proof, but on request they have immediately changed and upgraded room ' which solved sound issue.
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2023

8/10 Buono

Dong Nyeok

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
좋은 숙소이나 소음이 심함...
퀄리티 있는 숙소고, 직원들도 매우매우 친절합니다. 조식 퀄리티도 상당하구요~~ 다만 도로 바로 옆에 있다보니, 너무 시끄럽네요...소음이 ㅠ
Soggiorno di 1 notte a novembre 2022

6/10 Soddisfacente

Gaetano

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Lage: Hauptverkehrsstrasse Hotel von Einheimischen Gästen überlaufen Warteschlangen am Aufzug Überschaubarer Poolbereich ohne Liegen
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022

8/10 Buono

hakhee

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022

6/10 Soddisfacente

hakhee

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022

8/10 Buono

Sherwin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2022

10/10 Eccellente

kie ho

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a luglio 2022

10/10 Eccellente

Taufik

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good and clean
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022

10/10 Eccellente

Marthen

Soggiorno di 2 notti ad aprile 2022

10/10 Eccellente

Ida wininsih

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2022

2/10 Terribile

SUNG HOON

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Worst ever
Will never stay again
Soggiorno di 4 notti a novembre 2021

10/10 Eccellente

Firmansyah

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a marzo 2020
Risposta di General Manager, il giorno 18 mar 2020
Dear Bapak Firmansyah, Terima kasih atas review yang sudah diberikan. Sampai bertemu kembali secepatnya. Salam, Rennie Sandia General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di General Manager, il giorno 27 feb 2020
Dear Anonymous, Thank you for your review. Looking forward to seeing you again soon. Regards, Rennie Sandia General Manager

10/10 Eccellente

YOSHIYUKI

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
ルームサービスを利用しましょう。
バンドンでの定宿。インドネシア人の家族が多く、朝からプールも盛況で、日本人がいないのが、外国に来たと感じます。ワインを冷やす為のアイスペールも巨大で氷もたっぷり。もちろん無料で、それだけをいつもルームサービスに持って来てもらいます。部屋はいつもスゥイートですが、1万円程度とお得。海外は、日本のようにシングルはありません。基本は、ダブルかツインで、通常の部屋でも日本のビジネスホテルよりベッドも部屋も広い。インドネシアでは4つ星でも3or4千円程度で安価てす。気を使わなくても良い綺麗なホテルですり
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di General Manager, il giorno 5 feb 2020
Dear Mr/ Ms. Yoshiyuki, We sincerely thank you for the time you have spent to give us a great review of your recent stay at the Aston Pasteur Hotel. Your highlight about our hotel facilities and services are much appreciated. We will try our best to give excellent service to our guests. One again thank you for your review and looking forward to seeing you again soon. Regards, Rennie Sandia General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
All the staff are genuinely kind & so helpfull expecially the milkshake, smoothies & foods OMG..UNFORGETABLE, me & my daughter keep talking about the foods we had at ASTON Pasteur .We will be back to Indonesia & stay at Our favorite hotel "Aston Pasteur". We love you ASTON !!😍😍😍😍
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2020
Risposta di General Manager, il giorno 5 feb 2020
Dear Anonymous, We sincerely thank you for the time you have spent to give us a great review of your recent stay at the Aston Pasteur Hotel. Your highlight about our hotel facilities and services are much appreciated. Looking forward to seeing you again soon. Regards, Rennie Sandia General Manager

8/10 Buono

Masahiro

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di General Manager, il giorno 3 feb 2020
Dear Mr/ Ms. Masahiro, Thank you for your review. Looking forward to seeing you again soon. Regards, Rennie Sandia General Manager

10/10 Eccellente

Po-Yang

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
The environment is pretty good.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2020
Risposta di General Manager, il giorno 23 gen 2020
Dear Mr/ Ms. Po-Yang, We sincerely thank you for the time you have spent to give us a great review of your recent stay at the Aston Pasteur Hotel. Your highlight about our hotel facilities and services are much appreciated. We will try our best to give excellent service to our guests. One again thank you for your review and looking forward to seeing you again soon. Regards, Rennie Sandia General Manager

6/10 Soddisfacente

Emily

Soggiorno di 3 notti a dicembre 2019
Risposta di General Manager, il giorno 4 gen 2020
Dear Anonymous, Thank you for your review. Looking forward to seeing you again soon. Regards, Rennie Sandia General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The room is very spacious n comfortable for my whole family,location also very strategic
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2019
Risposta di General Manager, il giorno 4 gen 2020
Dear Anonymous, Thank you for your review. Looking forward to seeing you again soon. Regards, Rennie Sandia General Manager

8/10 Buono

sangjun

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2019
Risposta di General Manager, il giorno 24 dic 2019
Dear Mr/ Ms. Sangjun, Thank you for your review. Looking forward to seeing you again soon. Regards, Rennie Sandia General Manager

8/10 Buono

KEN

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019
Risposta di General Manager, il giorno 20 dic 2019
Dear Ken, Thank you for the time you have spent to give us the review and feedback on your recent stay. We hope that we could see you again soon in the near future. Yours Sincerely, Rennie Sandia General Manager

10/10 Eccellente

Schaxfamily, Singapore

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Stayed at Aston Pasteur for 4 nights. Hotel lobby looks astounding! The restroom at the lobby is very clean. Check in was swift, there were welcome drinks when we arrived. Not sure why many people commented on having to wait a long time for the lifts.Thankfully, We had no problem whatsoever. Hotel is super clean. our family suite is beautiful!! Super comfy with great bedding. Toilet is rather small for a Family Suite room, but fixtures are high end. Kids enjoyed the jacuzzi as swimming pool was too cold. Generous and delicious buffet breakfast spread! Most of our requested were fulfilled swiftly, no delays. Housekeeping did a great job daily, which is appreciated. Aston should really look into providing closet for the rooms. Safe in the room is a plus! Wifi is available throughout the hotel, no charge! Awesome! Unfortunately, i got food poisioning from a room service order and was out sick for the rest of our trip to Bandung. Room service should double check quality of the food. Prawns were off. Also, because location of the hotel is near a toll gate, anticipate jams during peak periods and plan your trip accordingly. Aside from some of the issues faced, our stay at first stay Aston Pasteur was awesome! All employees we interacted with were polite and helpful.
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2019
Risposta di General Manager, il giorno 24 dic 2019
Dear Schaxfamily, We sincerely thank you for the time you have spent to give us a review in your recent stay at Aston Pasteur Hotel. On behalf of the management, please accept our apology for your unpleasant experience at our hotel. We regret not acting faster to sort things out for the room service that you have ordered. We will take note of the freshness of our ingredients at our restaurant. However, we have conveyed your feedback to our team for better improvement. We hope you will see the improvement and enjoy your time with us on your next visit. We were looking forward to welcoming you in the near future. Yours Sincerely, Rennie Sandia General Manager

8/10 Buono

Hsiao-tzung

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019
Risposta di General Manager, il giorno 16 dic 2019
Dear Hsiao-Tzung, Thank you for your review. Looking forward to seeing you again soon. Regards, Rennie Sandia General Manager

8/10 Buono

Suk Young

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2019
Risposta di General Manager, il giorno 20 dic 2019
Dear Suk Young, Thank you for the time you have spent to give us the review and feedback on your recent stay. We hope that we could see you again soon in the near future. Yours Sincerely, Rennie Sandia General Manager

8/10 Buono

Rossli

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2019
Risposta di General Manager, il giorno 6 nov 2019
Dear Mr/ Ms. Rossli, Thank you for your review. Looking forward to seeing you again soon. Regards, Rennie Sandia General Manager

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a settembre 2019
Risposta di General Manager, il giorno 2 ott 2019
Dear Anonymous, Thank you for your review. Looking forward to seeing you again soon. Regards, Rennie Sandia General Manager

8/10 Buono

robin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2019
Risposta di General Manager, il giorno 2 ott 2019
Dear Mr. Robin, Thank you for your review. Looking forward to seeing you again soon. Regards, Rennie Sandia General Manager

6/10 Soddisfacente

Julia, Singapore

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Well-renovated lobby, good spread of breakfast and convenient location and just 15 mins to airport.
Soggiorno di 3 notti a settembre 2019
Risposta di General Manager, il giorno 17 set 2019
Dear Ms. Julia, Thank you for your review. Too bad that you gave us 3 stars only. Is there any unpleasant experience that you felt during your stay with us? We are happy to listen to your story. Thank you. Regards, Rennie Sandia General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2019
Risposta di General Manager, il giorno 17 set 2019
Dear Anonymous, We sincerely thank you for the time you have spent to give us a review, your highlight about our services & products are much appreciated. Please do come back and stay with us when you are in Bandung. See you soonest. Best Regards, Rennie Sandia General Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The elevators were abit slow. Had to wsit close to 10 mins when elevator traffic was high
Soggiorno di 3 notti a settembre 2019
Risposta di General Manager, il giorno 12 set 2019
Dear Anonymous, We sincerely thank you for the time you have spent to give us a great review on your recent stay at Aston Pasteur Hotel. Your highlight about our hotel facilities and services are much appreciated. We will certainly share your positive feedback with our team. Looking forward to welcoming you back on your next trip to Bandung. Regards, Rennie Sandia General Manager

10/10 Eccellente

I., Toronto, ON

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
4 stars hotel with 5 stars quality! Highly recommended!
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019
Risposta di General Manager, il giorno 12 set 2019
Dear Mr/ Ms. I, We sincerely thank you for the time you have spent to give us a great review on your recent stay at Aston Pasteur Hotel. Looking forward to welcoming you back on your next trip to Bandung. Regards, Rennie Sandia General Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Great price, great room, great staff, great facilities especially for kids Lousy lift (elevator), lousy breakfast menu, lousy spa (end up not using it)
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2019
Risposta di General Manager, il giorno 6 set 2019
Dear Anonymous, Thank you for the time you have spent to give us the review and feedback on your stay at Aston Pasteur Hotel. On behalf of management, please accept our apology for your unpleasant experience that you felt during your visit to our Hotel. Thank you for letting us your experience regarding the lousy elevator, breakfast menu and spa. We have already forwarded to department concern to follow it up immediately. Yours Sincerely, Rennie Sandia General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Service and cleanliness
The service superb...breakfast heaven. Cleanliness is the best. The location startegic.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019
Risposta di General Manager, il giorno 3 set 2019
Dear Anonymous, Thank you for your kind review. Glad that you enjoy your stay with us. Please do come back and looking forward to seeing you again soon. Regards, Rennie Sandia General Manager

10/10 Eccellente

AinNadzirah, Kuala Lumpur, Malaysia

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hotel was super and clean. Just that the area stuck with macet! Haha. Breakfast buffet spread was the bomb! Thanks a lot for 4 days 3 nights, Aston Pasteur Hotel. From room 931 on 28th Aug - 31st Sep'19!
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2019

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
It was nice and comfortable hotel. At high occupancy at the hotel the lifts were fully loaded and took more than 10 minutes to enable us to get our turn.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019
Risposta di General Manager, il giorno 31 ago 2019
Dear Anonymous , We sincerely thank you for the time you have spent to give us a review, your highlight about our services & products are much appreciated. Please visit us again and looking forward to seeing you again soon. Best Regards, Rennie Sandia General Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2019
Risposta di General Manager, il giorno 28 ago 2019
Dear Anonymous, Thank you for your review. Looking forward to seeing you again soon. Regards, Rennie Sandia General Manager

2/10 Terribile

Jen

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
服務非常不佳,早餐品質待改善
透過hotel.com預訂aston的是無煙行政房,且在預訂時早已全額預付房費。到飯店checkin時,飯店前台卻說只剩一間且是吸煙房,不給換房/沒有任何補償方案/也不給取消。態度蠻橫,服務態度真是糟透了!而飯店最後說這是agent(hotel.com)的問題! 這間三樓臨路房間,晚上還被來往車輛吵到失眠。 身為喜歡hotel.com而累積到gold會員,卻是得受到飯店及hotel.com這樣的差勁服務,感受真的很非常差! 早餐湯裡竟然有塑膠片,真的是很糟糕!
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019
Risposta di General Manager, il giorno 26 ago 2019
Dear Ms. Jen, First of all, let me apologize for the unpleasant experience that you feel during your stay at Aston Pasteur. We sincerely thank you for the time you have spent to give us a review, your highlight about our services & products are much appreciated. I try to translate your review, please understand if there is any miss perception from my side. Regarding your review, please find below for our explanation: 1. You are booking no smoking room, but when you check-in, we cannot give the room as you wish. At all of our booking channel, we have already put term & conditions. All the special request is not guaranteed, it is based on availability during check-in. 2. Bad attitude/ respond from our Front Office staffs; we will re-train our staffs about the procedure of service and I will make sure this kind of matter will never happen again. 3. Plastic at breakfast soup; we have already forwarded to the kitchen department and we will make sure everything was clear and hygiene before served to the guests. Once again I do apology for your inconvenience and disappointment. Thank you for your kind attention. Best Regards, Rennie Sandia General Manager