Esterni

Recensioni per Vivanta Chitwan Bharatpur

3.5 out of 5
Vivanta Chitwan Bharatpur
Bharatpur Height, Bharatpur

Recensioni

9,6

Eccezionale

Valutazione di 10 - Eccellente. 3 su 4 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 1 su 4 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 0 su 4 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 0 su 4 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 0 su 4 recensioni" "

10/10

Pulizia

9,6/10

Personale e servizio

6,0/10

Servizi

8,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

Recensioni

10/10 Eccellente

Emilie

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very nice, clean and comfortable hotel. Excellent service and facilities.
Soggiorno di 6 notti a febbraio 2020

10/10 Eccellente

Jenny

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very good value for money
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020

10/10 Eccellente

Jia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2019
Risposta di Suraj Thapa, il giorno 28 ott 2019
Dear Guest, Greetings! Thank you for your Excellent rating, we were pleased you enjoyed your stay & our services. Hope to serve you again.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio
When we arrived at the property,nobody was there to check us in,we waited there for a while and upon calling up the Hotel we told to come to the sixth floor since were not informed beforehand about the reception being located at the 6th floor . But overall the Hotel was good,a Hairdryer was missing in the bathroom.
Soggiorno di 2 notti a luglio 2019
Risposta di Suraj, il giorno 31 lug 2019
Dear Guest, Namaste, Thank you for having taken the time to give us your valuable feedback. It is with great concern that we received your comments sharing the problems you faced. I would like to personally apologies for the obvious inconvenience caused to you. At the Time of your stay , one of the Hotel representative have shown you the Hairdryer kept in the room which was somehow missed by you. We appreciate you bringing all this concern to light & we will be assuring you & all other Guest that these issue will be correctly taken care of. We appreciate giving a good overall feedback to the Hotel. Expecting your visit at the Hotel again so as to serve you again. Regards Suraj Thapa