Colazione continentale inclusa, servita tutte le mattine

Recensioni per La Quinta Inn by Wyndham Cincinnati North

2.5 out of 5
La Quinta Inn by Wyndham Cincinnati North
12150 Springfield Pike, Cincinnati, OH

Recensioni

6,6
Valutazione di 10 - Eccellente. 227 su 1006 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 288 su 1006 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 203 su 1006 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 135 su 1006 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 153 su 1006 recensioni" "

6,8/10

Pulizia

7,6/10

Personale e servizio

6,4/10

Servizi

6,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

6,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

6/10 Soddisfacente

Sandro, Milano

Tutto bene
Una sola notte per una tappa di trasferimento. Buona esperienza, personale cortese e stanza pulita
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2018
Risposta di Juanita (Jen) W, il giorno 1 set 2018
Gracias Sandro, te apreciamos! Esperamos su regreso.

10/10 Eccellente

Prabal

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nice stay
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

10/10 Eccellente

Jeanpeir

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The property was well kept!
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Allison

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Clean and good price
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di La Quinta Management , il giorno 30 apr 2024
we appreciate for positive feedback.

10/10 Eccellente

Allison

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Clean good price
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di La Quinta Management , il giorno 30 apr 2024
we appreciate for positive feedback.

10/10 Eccellente

Allison

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good price was clean
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di La Quinta Management , il giorno 30 apr 2024
Thank you for positive feedback.

2/10 Terribile

Allie

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Parking Lot is horrible, Hallway stinks, reserved a king and the bed is not a king.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di La Quinta Management , il giorno 1 mag 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Cincinnati North. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your stay was not comfortable. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

4/10 Scarso

Montse

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di La Quinta Management , il giorno 2 mag 2024
Please write your complain, why you have not liked your stay. We will work on it and better assist you better in future.

10/10 Eccellente

vijay narasimha

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
La Quinta staff were super helpful. The hotel rooms are very clean.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di La Quinta Management , il giorno 30 apr 2024
Thank you for positive feedback.

10/10 Eccellente

Ruth

Good
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di La Quinta Management , il giorno 30 apr 2024
Thank you for positive feedback.

10/10 Eccellente

lisa

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Front desk very nice .. elevator needs to be replaced
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di La Quinta Management , il giorno 30 apr 2024
Thank you for positive feedback.

10/10 Eccellente

Melany

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di La Quinta Management , il giorno 1 mag 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Cincinnati North. It is always a pleasure to receive positive feedback. I am particularly pleased that you found comfortable stay here. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations. Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

8/10 Buono

Blaise

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di La Quinta Management , il giorno 30 apr 2024
Thank you for positive feedback.

8/10 Buono

Victoria

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di La Quinta Management , il giorno 30 apr 2024
Thank you for positive feedback.

6/10 Soddisfacente

Michael

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Everything was okay the first night. Second night was awful. All night long, and up to atleast 4 in the morning you could hear people in the upstairs room above us walking/jumping around. I called the front desk to tell them, but it never stopped. I dont believe it was just the people, but the structure of the place and condition as to why you could hear so much. Day one okay, day two was awful, no sleep lol.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di La Quinta Management , il giorno 1 mag 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Cincinnati North. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your stay was not comfortable. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future

10/10 Eccellente

Gina

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
Staff was very friendly.Nice , clean room
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di La Quinta Management , il giorno 30 apr 2024
Thank you for positive feedback.

4/10 Scarso

Beth Anne

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Breakfast was unsatisfactory. Both the juice and milk tasted strange.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di La Quinta Management , il giorno 2 mag 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Cincinnati North. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your stay was not comfortable. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

4/10 Scarso

adam

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
This hotel has some very kind staff, but overall is poorly redone and is in an area with many vacant commercial buildings. To be fair, I walked in, saw the room, and walked out… But there are much better/safer options nearby that don’t cost much more.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di La Quinta Management , il giorno 1 mag 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Cincinnati North. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your stay was not comfortable. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future

4/10 Scarso

Vince

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
I don’t usually write reviews, Dirty, Rude Staff, and breakfast was a joke, there is a bucket of hard boiled eggs. The only plus side it’s a decent part of town.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di La Quinta Management , il giorno 1 mag 2024
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Cincinnati North. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your stay was not comfortable. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future

8/10 Buono

Allison

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di La Quinta Management , il giorno 3 mar 2024
Thank you for your stay!

4/10 Scarso

Timothy

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 6 notti a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Sayed Jawad

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Courteous staff. Clean rooms. Excellent room service.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

6/10 Soddisfacente

Annette

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di La Quinta Management , il giorno 3 mar 2024
Thank you for your stay at LaQuinta Cincinnati North

10/10 Eccellente

Michelle

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Diana

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Sonia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Carlos

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very god
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

2/10 Terribile

Phillip

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

2/10 Terribile

Mary

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
This was a terrible experience. The rooms were dirty and smelled like weed. There was a clump of hair in the bed. The sink would not drain. We left and did not stay.
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023

8/10 Buono

Donald

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

6/10 Soddisfacente

William

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Nothing stands out good or bad. It was just the average.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di La Quinta Management , il giorno 27 nov 2023
your feedback will help us to improve our service!

10/10 Eccellente

Kathryn Marie

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Clean quiet rooms, great water pressure In the shower! Staff was very nice and attentive.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di La Quinta Management , il giorno 17 nov 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Cincinnati North. It is always a pleasure to receive positive feedback.I am particularly pleased that you found comfortable stay here. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations.Thank you again for sharing your experience, and we look forward to serving you in the future.

10/10 Eccellente

Abulfazl

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di La Quinta Management , il giorno 14 nov 2023
Thank you for positive feedback.

8/10 Buono

Suzanne

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Stayed here for 1 night on our way to Nashville. Basically just slept there. There was a breakfast included but we missed it. Bed was comfortable.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di La Quinta Management , il giorno 30 ott 2023
Thank you for positive feedback

8/10 Buono

Gerri

They were having key problems which was annoying. Other than that everything was great.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di La Quinta Management , il giorno 30 ott 2023
Thank you for taking the time to tell us about your experience at La Quinta Inn by Wyndham Cincinnati North. The battery was bad for that lock we have replaced it. It is always a pleasure to receive positive feedback. I am particularly pleased that you found comfortable stay. I will share your comments with our team, who I am certain will be encouraged by your remarks. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to exceed your expectations.

4/10 Scarso

Lena

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
The pillows were hard; the tissue box was empty; the television was complicated to use.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di La Quinta Management , il giorno 30 ott 2023
Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your stay was not comfortable. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations. we appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

10/10 Eccellente

ana, imlay city

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great service, and clean room.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di La Quinta Management , il giorno 30 ott 2023
We appreciate for compliment

4/10 Scarso

Colby

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Police were present when we arrived. The first room smelled like smoke Asked to change. Got a room where the bathroom ceiling was covered in water marks, looked gross. The bathroom fan had a broken bearing and sounded like it was screaming at me when it was turned on. Right outside my door was a fire alarm whose battery was dying and it chirped every five minutes all night long for two nights straight.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di La Quinta Management , il giorno 30 ott 2023
Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your stay was not comfortable. we are renovating our bathrooms, we will have walking showers with glass door. We have changed the battery fir alarm. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations. we appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

8/10 Buono

Tammy

Mi è piaciuto: Pulizia
There was a bit of construction
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di La Quinta Management , il giorno 30 ott 2023
yes, we are renovating our bathrooms, We will have walking shower with glass door soon!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di La Quinta Management , il giorno 30 ott 2023
Thank you!

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
It was ok.
The fridge wasnt cold and wouldnt keep our fridge items cold. Then we heard how someone went into another persons room at night so we decide not to stay another night. It was hard to sleep as well.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di La Quinta Management , il giorno 30 ott 2023
Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your stay was not comfortable. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations. we appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

8/10 Buono

Charlotte

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Positive
Great place for the cost. Location is good - felt very safe, close to food and shopping. Staff here is excellent - very positive experiences with everyone!! Breakfast was good, but they were out of things toward the end of the breakfast time.
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023
Risposta di La Quinta Management , il giorno 21 set 2023
Thank you for positive feedback

10/10 Eccellente

Robert

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di La Quinta Management , il giorno 30 ott 2023
Thank you for feedback

8/10 Buono

Gabriel De

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Pues estuvo bien todo el check in , desayuno , lo único que no me gusto fue el olor de la habitación nosotros trismos una mascota y entiendo que tienen habitaciones designadas para mascotas , pero todo el tiempo el cuarto olía a PERRO WUACALA
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di La Quinta Management , il giorno 4 set 2023
Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your stay was not comfortable. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations. we appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

8/10 Buono

Rafael

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di La Quinta Management , il giorno 4 set 2023
Thank you for positive feedback

6/10 Soddisfacente

Andrew

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Fridge made noise. Advertise is a non-smoking establishment however you can tell that it had smoked in before as you can smell the of it. Reported to the front desk that I believe there was a smoker on my floor and said unless the fire alarm goes off is nothing to do about it. Can hear loud music and talking by the rear exit. The rare exit door is unlocked. We requested two boxes of Kleenex and the only brought one. The bathtub itself looked like a grinder got to it with scratch spots all over it. Terrible caulking job around the tub. There is only one switch for the light and fan for the bathroom. The fan is extremely noisy. The refrigerator extremely efficient however the Wi-Fi is not strong. The beds are comfortable in the air conditioning system was accurate and efficient. Continental breakfast was very good but there were no milk cartons.
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2023
Risposta di La Quinta Management , il giorno 4 set 2023
Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your stay was not comfortable. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

10/10 Eccellente

Marizel

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di La Quinta Management , il giorno 20 set 2023
Thank you for Five star review

2/10 Terribile

William

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Crappy visit
Well when we arrived at the hotel, we pulled the comforter out of the way and the top sheet had spots on it. Then the next morning we found what was left of a marijuana joint. Tired to talk with the manager of the hotel, no luck. Tried to talk to reps at hotels.com to get a refund and no luck. Will never use the service again.
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di La Quinta Management , il giorno 4 set 2023
Your feedback is very important to us, and I am saddened to hear that your stay was not comfortable. Please rest assured that we are taking the appropriate measures to address the problem and prevent any future occurrences. Here at La Quinta Inns & Suites, we continuously strive to meet your needs and expectations.We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.

8/10 Buono

Kristy

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The room was clean
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di La Quinta Management , il giorno 4 set 2023
Thank you for positive feedback

10/10 Eccellente

Douglas

Soggiorno di 1 notte ad agosto 2023
Risposta di La Quinta Management , il giorno 4 set 2023
Thank you for positive feedback