Servizio della struttura

Recensioni per Holiday Inn Express London Gatwick - Crawley, an IHG Hotel

3 out of 5
Holiday Inn Express London Gatwick - Crawley, an IHG Hotel
Haslett Avenue East, Three Bridges, Crawley, England

Recensioni

8,0

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 347 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 429 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 145 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 50 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 29 su 1000 recensioni" "

8,6/10

Pulizia

8,4/10

Personale e servizio

7,6/10

Servizi

8,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Sleepover near Gatwick Airport
The hotel is 10 minutes walk distance Three Bridges Train-station, ideal for early morning flights from Gatwick. Big comfy bed & good reasonable price.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Adam, il giorno 20 feb 2020
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

10/10 Eccellente

Valeria

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Siamo arrivati molto tardi. Abbiamo trovato una persona gentilissima ed efficiente al check-in. La camera era ottima e ben pulita
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2019
Risposta di Adam, il giorno 8 gen 2020
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

8/10 Buono

Paola

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Discreto
La struttura e il servizio potrebbero essere migliori, l'ascensore (omologato per 8) aveva un cartello che diceva di non usarlo in più di 4, senza bagagli (e, in effetti, sobbalzava parecchio). Avevamo prenotato una camera per 4 ma il divano letto non aveva le lenzuola il primo giorno, quasi ogni giorno abbiamo dovuto chiedere gli asciugamani (che non erano quasi mai per 4). La camera quadrupla era piccola ma pulita. La colazione a buffet era ottima, molto variata
Soggiorno di 5 notti a dicembre 2019
Risposta di Adam, il giorno 4 gen 2020
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. Our elevator is regularly serviced and inspected in accordance with UK legislation for safety and is currently operating safely and as expected. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

8/10 Buono

Giacomo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019
Risposta di Adam, il giorno 11 set 2019
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2019
Risposta di Adam, il giorno 19 mag 2019
Thank you so much for taking the time to share your feedback of your recent stay with us, we truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really look forward to welcoming you back again soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

10/10 Eccellente

Giovanna

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel consigliato
Per il tipo di soggiorno che cercavo è stato perfetto. Colazione buona e varia, personale gentile, pulizia ottima, posto tranquillo a 20min a piedi dalla stazione e quindi dal centro. Nulla da eccepire anche se caro ma in linea con i prezzi del luogo.
Soggiorno di 5 notti a settembre 2018

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Buona sistemazione a 15 minuti dall' aeroporto di Gatwick, vicino ad un Buon ristorante dove cenare.
Soggiorno di 1 notte a luglio 2018

10/10 Eccellente

mariaclaudia, roma

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Ottimo rapporto qualità prezzo
La prima notte ho avuto una camera vicino alla porta di sicurezza ogni volta che qualcuno la apriva tremavano le pareti ma il materasso era molto comodo. Per la seconda notte ho chiesto di cambiarla, ho avuto una camera familiare molto grande ma purtroppo il materasso era morbidissimo e ci si affondava. Risultato mi sono svegliata con dolori ovunque durati per tutto il giorno. Il mio giudizio complessivo però è ottimo perché c’è la colazione molto varia buona ed inclusa nel prezzo. Personale molto gentile ed efficiente Trasporti comodi
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2018

8/10 Buono

federica , crawley

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Stop notturno
Ci siamo fermati per una notte prima di ripartire per il viaggio, letto comodo camera un po' piccola ma confortevole con ogni comfort e pulita La colazione ci sarebbe da migliorarla un po' da cibo pronto e avrei preferito bevande calde al bar e non dispenser con caffè orribile
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2017

8/10 Buono

CLAUDIO

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo rapporto qualità prezzo

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Vicino l'aeroporto di Gatwick
Hotel carino e vicino l'aeroporto. Unica nota negativa: nella mia quadrupla non c'era lo soazio vitale per muoversi.

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Da evitare
Hotel vecchio, colazione deludente e letti scomodissimi

8/10 Buono

Denny, Modena , Italia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
pulito, personale gentile
Albergo bello e pulito, personale gentile. Per raggiungere Londra (48km), c'è il treno, meglio prenderlo a Three Bridges che è più vicino rispetto alla stazione di Crawley: 10 min a piedi per raggiungere la stazione e 30 di treno per raggiungere la stazione Vittoria. Conviene fare abbonamento giornaliero che comprenda anche uso della metro a Londra , costo in sterline 15.80 adulti, per i ragazzi fino ma 15 anni 2 sterline.C'è una fermata bus davanti all'Hotel ma l'uso dei bus di questa zona non è compreso nell'abbonamento.

6/10 Soddisfacente

giuseppe

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Albergo accogliente, ma lontano da Londra
Albergo accogliente, ma lontano da Londra! Per raggiungere london victoria è necessario prendere il treno, ciò comporta un viaggio di circa 50 minuti ed aggravio di spesa sul budget iniziale dell'itinerario! P.s.: alla reception c'è un ragazzo estremamente cordiale e disponibile I.!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo punto d'appoggio per girare Londra
A due passi dalla metro e a 5 minuti dal centro di Londra.

10/10 Eccellente

Birna Ósk

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a marzo 2022
Risposta di Adam, il giorno 17 apr 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

8/10 Buono

Brian

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2022
Risposta di Adam, il giorno 17 apr 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

10/10 Eccellente

Stacey

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Really good
Really good place to stay, clean and friendly, some other guests where loud at early hours in the morning and slamming doors, the hotel close to theatre and harvester,
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2022
Risposta di Adam, il giorno 17 apr 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

10/10 Eccellente

A

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2022
Risposta di Adam, il giorno 11 apr 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

4/10 Scarso

Jonathan

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2022
Risposta di Adam, il giorno 11 apr 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

8/10 Buono

arthur

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Soggiorno di 1 notte a marzo 2022

6/10 Soddisfacente

Norma

Soggiorno di 1 notte a marzo 2022

6/10 Soddisfacente

Lawrence

Soggiorno di 1 notte a marzo 2022
Risposta di Adam, il giorno 11 apr 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

8/10 Buono

Chris

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Located close to airport
Soggiorno di 1 notte a marzo 2022
Risposta di Adam, il giorno 28 mar 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

10/10 Eccellente

Ingrid

Soggiorno di 3 notti a marzo 2022
Risposta di Adam, il giorno 11 apr 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

8/10 Buono

Hanne

Soggiorno di 1 notte a marzo 2022
Risposta di Adam, il giorno 28 mar 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

8/10 Buono

Rune

Soggiorno di 1 notte a marzo 2022
Risposta di Adam, il giorno 11 apr 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

10/10 Eccellente

Janet

Soggiorno di 1 notte a marzo 2022
Risposta di Adam, il giorno 28 mar 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

8/10 Buono

Rodney

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Holiday Inn Express, Crawley.
Just an overnight so my wife could fly out of Gatwick, but the hotel exceeded expectations. Very welcoming check in, a room that was more than adequate, nice drink in the evening before bed and a great breakfast set-up.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2022
Risposta di Adam, il giorno 8 mar 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

8/10 Buono

Denise

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excellent value!
Excellent value for money. Room was perfect and the breakfast was delicious, would definitely return.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2022
Risposta di Adam, il giorno 7 mar 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

8/10 Buono

Timothy J

Soggiorno di 4 notti a febbraio 2022
Risposta di Adam, il giorno 7 mar 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

10/10 Eccellente

Chi Kwong

Soggiorno di 28 notti a gennaio 2022
Risposta di Adam, il giorno 7 mar 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

8/10 Buono

Dids

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel and room were excellent for what my family needed for one night. The breakfast was very good and I thought there was a lot to choose from, we left with full bellies. 🙂
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2022
Risposta di Adam, il giorno 7 mar 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

10/10 Eccellente

David

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff are very helpful, rooms are nice and tidy, downstairs lobby area and breakfast area is very modern and comfortable, the breakfast is handy. Supermarket nearby if you need to grab anything and a close walk to the gatwick shopping areas as well as public transport/train station.
Soggiorno di 21 notti a febbraio 2022
Risposta di Adam, il giorno 7 mar 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

10/10 Eccellente

Dean

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2022
Risposta di Adam, il giorno 7 mar 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

10/10 Eccellente

William, Killybegs

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very good customer service. Good location excellent food.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2022
Risposta di Adam, il giorno 7 mar 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

10/10 Eccellente

Michael

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
clean tidy and a great night sleep
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2022
Risposta di Adam, il giorno 7 mar 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

10/10 Eccellente

Sue

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
A very pleasant stay, clean, quiet with very friendly staff
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2022
Risposta di Adam, il giorno 7 mar 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

10/10 Eccellente

David

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2022
Risposta di Adam, il giorno 7 mar 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

10/10 Eccellente

Rajiv

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
No eating places around.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2022
Risposta di Adam, il giorno 7 mar 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

8/10 Buono

Mr John

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Friendly staff members Always willing to answer any questions Good local knowledge (shops etc )
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2022
Risposta di Adam, il giorno 27 gen 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

2/10 Terribile

Jason

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2022
Risposta di Adam, il giorno 25 gen 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. I am sorry to see that it looks like you didn’t enjoy your stay with us and I do hope you raised any concerns with our team so we could have put things right for you. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

10/10 Eccellente

A

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2022
Risposta di Adam, il giorno 25 gen 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

8/10 Buono

Sharon

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2022
Risposta di Adam, il giorno 24 gen 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

6/10 Soddisfacente

Jason

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2022
Risposta di Adam, il giorno 17 gen 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

10/10 Eccellente

Graham

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2022
Risposta di Adam, il giorno 17 gen 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

10/10 Eccellente

Darren

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2022
Risposta di Adam, il giorno 17 gen 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

10/10 Eccellente

Staceykay

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2021

2/10 Terribile

milly

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
the hotel was nice and clean and there were no issues there but on check in the room was under as my name and my card (im 17 turned 18 today, day we was meant to checkout) so the guy at the reception asks us both for id as im with my boyfriend who is 19 so he shows his but when i said i am 17 he told us we were unable to checkin as the room is under my name and i said cant we just change the name of the room or book another room under his name instead and they said no, i think 18 is the age to be to book a hotel room which is fair enough was just dissapointed that i didnt get to spend my birthday the way i wanted too.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2022
Risposta di Adam, il giorno 9 gen 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. It is a legal requirement as a licensed establishment to ensure guest are of legal age - as you booked this reservation it would have been made clear during the booking process that you would have to be 18+ and present ID. This is a legal requirement and therefore we have zero flexibility, the same as purchase of alcohol etc. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager

8/10 Buono

C

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Pet friendly hotel.
Happy to leave £100 security for our dog, but it was unexpected. Cant recall being advised of the charge when online booking. Will remember for next time. Great stay never the less.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2022
Risposta di Adam, il giorno 12 gen 2022
Thank you so much for taking the time to share your review of your recent stay with us. We truly appreciate all feedback left and use this on a regular basis to review our service and improve the guest experience. Our pet fees and security deposit requirements are advertised prior to booking. We really hope you will choose to stay with us again and look forward to welcoming you back soon. With Best Regards, Adam Quay-Ross General Manager