Facciata della struttura

Recensioni per Ivy Apartments

Ivy Apartments
Ivy Exchange, Granby Row, Dublin

Recensioni

7,2

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 0 su 5 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 3 su 5 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 2 su 5 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 0 su 5 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 0 su 5 recensioni" "

6,4/10

Pulizia

7,6/10

Personale e servizio

6,4/10

Condizioni e dotazioni della struttura

Recensioni

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2018

8/10 Buono

José Manuel

Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti ad agosto 2018

8/10 Buono

laura, England

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good location!
Good location of apartment! Very clean! Comfy beds!
Soggiorno di 3 notti a luglio 2018

6/10 Soddisfacente

Ari, Zürich

Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
apartment is situated close to everything
spacious apartment perfect for citytrip! the apartment is in good conditions except for the bathroom, which was not clean and the flush did not work the best. Other than that it was very practical and big!! i would clean the curtains and the bathroom better and than it would be the perfect apartment. good price - performance ratio!!
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2018

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel is very central and convenient but we had no TV and tried to contact the staff who didn't answer us... And the bed sheets were filthy and we had no spares... They answered on arrival and the last day when I rang to see where I could leave the keys but refused to answer in between....
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2017
Risposta di Reservations Team, il giorno 10 set 2017
Thanks for the feedback. All of our cleaning staff will place fresh linen on the beds on arrival for our guests, we will only place spares for guests staying more than 7 nights. We appreciate your comments on phone related issues and will look into this. SMS, Whatsapp and Email are among other channels we use for calls which can go unanswered at particular times. We look forward to improving our offering