Reception

Recensioni per Hostal Marbella

2.5 out of 5
Hostal Marbella
Jirón Washington 1266, Lima

Recensioni

6,8
Valutazione di 10 - Eccellente. 1 su 5 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 2 su 5 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 1 su 5 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 0 su 5 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 1 su 5 recensioni" "

9,0/10

Pulizia

8,0/10

Personale e servizio

9,0/10

Servizi

8,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

Recensioni

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The beds are really hard, it's like sleeping on hard wood floors and it was waaayy too noisy. Especially you can hear almost everything from your room because of how the building is made.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2020

8/10 Buono

Vinicius

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
O atendimento da dona é ótimo e ela e o pessoal são muito amáveis. A estrutura é simples, de Hostel mesmo
Soggiorno di 3 notti a novembre 2019

8/10 Buono

Expedia Relocations

Soggiorno di 4 notti a novembre 2019

2/10 Terribile

Paul

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Hotel locked me inside demanding money
Although I had pre-paid and checked in without question, after I checked out and just after I called an Uber to go to the airport, staff accused me of not paying for my stay and locked me in the hotel, demanding payment, while my Uber waited outside. I showed the staff the payment page on the Hotels.com app and they continued to demand payment. When I got out of the hotel and got in my Uber, the staff chased me out onto the street, stopped the car and tried to get me out of the car, telling the driver I hadn't paid. Fortunately, the Uber driver took my side and we left. I believe this hotel was trying to extort money out of me, hoping I would give them cash so I wouldn't miss my ride and my flight. They had a whole day to check that they had received payment (in a call after the episode, Hotels.com confirmed they did receive payment). I would warn all travellers against staying at this hotel. This was a dangerous and scary situation. I have informed Hotels.com of what happened and I have asked them to remove this property from their listings or risk liability for future travellers who are locked in the hotel and harassed for money. This was a frightening and horrible experience.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2019

10/10 Eccellente

Rolo, Córdoba

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Me encantó el trato de la señora encargada,me sentí seguro y descansé muy bien
Soggiorno di 1 notte a luglio 2019
Risposta di Hostal Marbella, il giorno 26 ago 2019
Un placer atenderte. Te esperamos