Bar (in loco)

Recensioni per DoubleTree by Hilton Hotel London - Chelsea

4 out of 5
DoubleTree by Hilton Hotel London - Chelsea
Imperial Road Imperial Wharf, London, England

Recensioni

8,4

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 449 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 361 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 107 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 46 su 1001 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 38 su 1001 recensioni" "

8,4/10

Pulizia

8,6/10

Personale e servizio

8,2/10

Servizi

8,2/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Francesco

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Rafid, il giorno 20 mar 2024
Dear Francesco, Thank you very much for taking the time to provide us with your valuable feedback. I can see that you did enjoy your stay with us. I have shared your full rating with the team. We hope to welcome you back in our hotel in the near future. Kindest Regards, Rafid, Duty Manager.

10/10 Eccellente

Angela

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di bani, il giorno 9 dic 2023
Thankyou for your review.Hotel is glad that you enjoyed the stay,hope you come back soon. and have a pleasant stay with us. Thankyou for everything.

6/10 Soddisfacente

Paolo

Soggiorno di 4 notti a maggio 2023
Risposta di Anthony, il giorno 12 mag 2023
Dear PaoloThank you so much for taking the time to post on your rating of your recent stay with us. If there were some areas of your stay that you felt we could improve upon, please do not hesitate to share these with us and we would be happy to listen to these and incorporate these into our future plans and focus.We hope to see you back with us when you are next back in the area.Kindest regardsAnthony BarrettGeneral Manager

10/10 Eccellente

Michele

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2023
Risposta di Anthony, il giorno 23 gen 2023
Dear MicheleThank you for taking the time to post on your rating - wonderful to see that you have rated it the full 10 out of 10!We hope to see you back with us when you are next back in LondonKindest regardsAnthony BarrettGeneral Manager

2/10 Terribile

Marina Carla

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Dovevo fare 2 notti una l ho annullata pur avendo pagato. La camera era un buco che si affacciava su un enorme cassone di ferro. Neanche una bottiglia d acqua nel frigo bar . A un certo punto l acqua corrente è sparita e non so quando sia tornata perché me ne sono andata. Per quasi 300 euro a notte è un furto!!!!!
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022
Risposta di Anthony, il giorno 23 giu 2022
Dear Marina Thank you for taking the time to post on your review of your recent visit to us. I am really sorry to hear that there was the impact of your stay with the view from your room as well as the issue with water on the morning. There was an issue on that morning which did cause a failure of supply which we recitifed on the day, though of course I understand that this will have impacted on your stay and I am really truly sorry that this was the case. The team and I genuinely hope that we will have the opportunity to welcome you back to us here in Chelsea to be able to make up for this poor first impression. Kindest regards Anthony Barrett General Manager

2/10 Terribile

Marina Carla

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022

8/10 Buono

Alberto, Pavia

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Ottimo quartiere Residenziale Vicinissimo Alla fermata del bus e dell’overground Molto comodo da gAtwick (più economica la linea southern railway del Gatwick express)
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2020
Risposta di Anthony, il giorno 8 gen 2020
Dear Alberto, Thank you for taking the time to post on your review of your recent visit to us here in Chelsea. I am really happy to hear that you had such a nice stay and found our location also worked so well for you - having the train station around the corner does make travel into and around the city very easy as well as access in from Gatwick. Kindest regards Anthony Barrett General Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
DoubleTree by Hilton Hotel London - Chelsea Londra, Inghilterra, Regno Unito
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2019
Risposta di Alessandra, il giorno 18 ago 2019
Dear guest Thank you for taking the time to post on your ranking of your recent visit to us here in Chelsea - we are very happy to see that you enjoyed your overall experience and hope to see you back with us here in the very near future Kindest regards Alessandra Motisi Duty Manager

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Posizione buona. Il bagno non è all'altezza del resto.
Soggiorno di 3 notti a giugno 2019
Risposta di Anthony, il giorno 24 giu 2019
Dear guest, Thank you for taking the time to post on your review of your recent visit to us here in Chelsea. I am very happy to see that you found our location worked so well for you, though I am sorry to hear that you felt the bathroom did not meet with your expectations. The team and I hope that we would have the chance to see you back with us here in Chelsea when you are next back in the area. Kindest regards Anthony Barrett General Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Personale molto disponibile e carino. Terribile la doccia, non regolabile l’intensità dell’acqua (forte tipo idromassaggio) c’é solo il soffione fisso a muro
Soggiorno di 1 notte a marzo 2019
Risposta di Noelia , il giorno 3 mar 2019
Dear Guest, thank you for staying with us and making the time to give us your feedback. I am sorry to hear that you had problems with the shower during your stay. I hope this will not deter you from returning us in near future. Kind Regards, Noelia Ruiz Duty Manager

10/10 Eccellente

Alessandro

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Buon rapporto qualità/prezzo
Albergo in ottime condizioni, con un buon rapporto qualit/prezzo, a due passi dalla fermata della metro e da Chelsea Harbour
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2019
Risposta di Noelia, il giorno 14 feb 2019
Dear Alessandro, thank you for taking time to post on your review of your recent stay here with us in Chelsea. I am happy to hear that you found our hotel so outstanding. The team and I hope to see you back very soon. Warm Regards Noelia Ruiz Duty Manager.

10/10 Eccellente

ALBERTO

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Weekend a Londra
Ottimo hotel in termini di rapporto qualità/prezzo, in un'ottima location, tranquillo, ottima colazione, staff molto gentile. Assolutamente consigliato
Soggiorno di 1 notte a novembre 2018
Risposta di Anthony, il giorno 23 gen 2019
Dear Alberto, Thank you for taking the time to write your review - wonderful to see that you have ranked us 10 out of 10 and that the team were on hand to assist with anything you may have needed Hopefully see you back here with us very soon

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Ideale per chi adora quella zona di Londra, personale gentilissimo, camere graziose, ci tornerò!
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2019
Risposta di Noelia , il giorno 20 gen 2019
Dear Guest, thank you for staying with us and making time to give us your feedback. I am happy to see that you found the staff so helpful for you as well as the location worked for you. We hope to welcome you back to Chelsea in near future again. Warm Regards, Noelia Ruiz Duty Manager.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel di buon livello, ottima colazione e di buona qualità, personale gentile. Comodo per gli arrivi da aeroporto di Gatwich (25 min di treno+10 di overground) e buona posizione per girare Londra.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2019
Risposta di Noelia, il giorno 15 gen 2019
Dear Guest, thank you for taking time to post on your review of your recent stay here with us in Chelsea. I am happy to hear that you found the breakfast and the staff so outstanding and as well as the location. The team and I hope to see you back very soon. Warm Regards Noelia Ruiz Duty Manager.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Un po’ fuori dal centro ma comunque ben servito Consigliato
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2018
Risposta di Noelia, il giorno 4 gen 2019
Dear Guest, thank you for choosing with us and making time to give us your feedback scores. Warm Regards Noelia Ruiz Duty Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Rapporto qualità prezzo eccezionale, fermata treno a 100 metri!! Ottimo!!
Soggiorno di 2 notti a novembre 2018
Risposta di Noelia, il giorno 12 dic 2018
Dear Guest, Thank you for taking the time to post on your review of your recent stay with us here in Chelsea. I am happy to see that you found our location worked so well. The team and I hope to see you back with us here in Chelsea. Warm Regards Noelia Ruiz Duty Manager

10/10 Eccellente

ALBERTO

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Una notte a Londra
Ottimo hotel in un bellissimo quartiere di Londra; staff gentile e disponibile, colaizone super, camera confortevole.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2018
Risposta di Noelia, il giorno 14 dic 2018
Dear Alberto, Thank you for staying with us and making to give us your feedback. Thank you for all the compliments. We hope to welcome you back on your next trip again. arm Regards Noelia Ruiz Duty Manager.

10/10 Eccellente

ALBERTO

Ero già stato in un altro hotel della stessa catena, ma in un altro quartiere di Londra. Non posso che confermare l'ottima impressione della volta precedente: staff alla reception molto disponibile e amichevole, camera accogliente e pulita, colazione super, prezzo ok. Assolutamente consigliato!
Soggiorno di 1 notte a novembre 2018
Risposta di Suleyman, il giorno 3 dic 2018
Dear Alberto, Thank you for all the compliments as well as being a loyal Hilton customer. We hope to welcome you back on your next trip again. Warm Regards Suleyman Ozal Deputy General Manager

8/10 Buono

Carmela

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel molto bello, con fermata della overground comodissima. Molto silenzioso, pulito, colazione abbondante, personale gentile e disponibile.
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2018
Risposta di Suleyman , il giorno 27 ott 2018
Dear Carmela, Thank you for choosing to stay with us and giving us your great feedback. We hope to see you soon again. Warm regards Suleyman Ozal Deputy General Manager

8/10 Buono

Alessia

Hotel spazioso e confortevole, staff disponibile e accogliente, colazione internazionale abbondante e varia. La struttura si trova a pochi passi dalla stazione di Imperial Wharf, ben collegata con il resto della città e con i luoghi di maggiore interesse turistico. Lo consiglio volentieri.
Soggiorno di 6 notti ad agosto 2018
Risposta di Andreea, il giorno 8 set 2018
Dear Alessia, Thanks for staying with us. We work hard to make our guests happy and appreciate your feedback! Regards, Andreea Dragu Assistant Manager

8/10 Buono

Paolo, Corridonia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Buona posizione, Tesco e Overground vicini.
Buona posizione, buona colazione, Tesco a 50mt aperto fino alle 23, Overground vicina.
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2018
Risposta di Andreea, il giorno 18 ago 2018
Dear Paolo, I greatly appreciate your kind words ! We’re looking forward to having you again as our guest! Regards, Andreea Dragu Assistant Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2018
Risposta di Suleyman, il giorno 8 mag 2018
Dear guest, Thank you for your feedback and staying with us. We hope to welcome you back in near future again. Warm regards Suleyman Ozal Deputy General Manager

8/10 Buono

angelo, torino

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo jotel
EccEzio nale in tutti i sensi come qualità e vicinanza alla metro in zona tranquilla.
Soggiorno di 3 notti a novembre 2017
Risposta di Andreea, il giorno 30 nov 2017
Dear Angelo, Thank you ever so much for taking the time to review your last stay with us! The team and I look forward to welcome you back here, in Chelsea. Regards, Andreea Dragu Assistant Manager

6/10 Soddisfacente

Roberto

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Un pò deluso
La moquette non è stata aspirata per due giorni. I lavandino del bagno, già al mio arrivo, era intasato. In entrambi i casi ho dovuto riportare il problema alla reception. Inoltre il flusso di scarico del lavandino è rimasto molto rumoroso. Ritengo che il management dell'hotel debba effettuare più verifiche su come vengono effettuate le pulizie e la manutenzione delle stanze. Mai potuto utilizzare lo WiFi. La doccia dovrebbe essere dotata di un tubo flessibile.
Soggiorno di 5 notti a ottobre 2017
Dear Roberto, Thank you for choosing us on your recent visit to town. I am really sorry to hear that your experience was not up to the standard you expected on number of areas. I hope your recent visit will not deter you from returning us in near future as i would be more than happy to personally make sure we do our up-most to delivery your expectations. Please do contact me directly for any future assistance you may need. Warm regards Andreea Dragu

8/10 Buono

ANTONELLA

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
personale gentile
esperienza positiva perfetto per un week end per gli amanti del calcio attenzione alla misura del letto matrimoniale (molto piccolo)
Dear Antonella, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback! Sincerely, Andreea Dragu Assistant Manager

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
4 notti a Londra
Volendo trascorrere 4 giorni a Londra con la famiglia abbiamo scelto questo albergo pur non proprio centrale perchè ad un prezzo ragionevole nel periodo di Pasqua.Con la overground e la metro in circa 25 minuti si può essere in centro e con la oyster card i costi di trasferimento sono contenuti.Di fronte alla struttura c'è un supermercato aperto dalle 7 alle 23 utile per tutti gli acquisti del caso.Veniamo ora all'albergo.Ottima la ricezione con personale all'altezza (grazie particolare ad Ana).Purtroppo noi avevamo la camera al primo piano, rumorosa per via della strada anche se di notte si riesce a dormire essendo la zona tranquilla.La pulizia è discreta anche se con la moquette è difficile dare un vero giudizio obiettivo.Per 3 persone la camera è risultata un pò piccola ma essendoci noi solo per dormire è stata comunque adeguata.Visto il costo della colazione abbiamo optato sempre per soluzioni alternative.Buon wifi.In conclusione quando pensi Hilton hai in mente una soluzione di alto livello ma in questo caso il tempo ha lasciato il segno.Mobili,suppellettili e lo stile del bagno ne fanno un 4 stelle un poco datato.A mio avviso con un buon prezzo ne vale comunque la pena senza sognare però di essere ...all'Hilton.
Risposta di Andreea, il giorno 10 nov 2017
Dear Anonymous, Thank you so much for taking the time to review your recent stay at the DoubleTree by Hilton London Chelsea ! While I am happy to see that overall you had a great experience and really glad to hear that Ana delivered a great customer service; I am also really sorry for the issues highlighted on your comments ! I do hope that you will give us the opportunitie to make it right for you on your next stay with us ! The team and I are looking forward to welcome you back here, in Chelsea. Sincerely, Andreea Dragu Assistant Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Letto matrimoniale molto piccolo,bagno un po' datato e scadente,asciugacapelli non funzionante e non veloce la sostituzione. Staff italiano gentilissimo alla reception ed alla colazione. Per essere Londra ha quasi un buon rapporto qualità/prezzo. Consigliato.
I am very sorry to hear that your stay was compromised by the issues you highlight on your comments! I hope you will accept our apologies for shortfalls. Sincerely, Andreea Dragu Assistant Manager

8/10 Buono

Herman

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The property was within 2 minute walking distance to the train
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Riccardo Meloni - Duty Manager, il giorno 11 apr 2024
Dear Herman,Thank you ever so much for taking the time to leave your review - fantastic to see you had such a lovely stay and found our location so convenient!The team and I hope to welcome you back when you are next in the area.Kind Regards,Riccardo Meloni

10/10 Eccellente

Roy, Reichenbach

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Sehr sauberes Hotel in gehobener Umgebung, gute Metro-Anbindung.
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di GG, il giorno 6 apr 2024
Lieber Gast,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen und uns ein positives Feedback zu Ihrem Aufenthalt bei uns gegeben haben.Es sieht so aus, als hätten Sie eine wundervolle Zeit bei uns gehabt.Wir danken Ihnen noch einmal, dass Sie sich für uns entschieden haben und sehen uns bald wieder, wenn Ihre Geschäfts- oder Freizeitreise Sie wieder nach London führt.Danke schön. Team DT Chelsea

8/10 Buono

Weng-keong

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Rafid, il giorno 23 apr 2024
Dear Weng, Thank you very much for taking the time to provide us with your valuable feedback. I can see that you did enjoy your stay with us. I have shared your full rating with the team. We hope to welcome you back in our hotel in the near future. Kindest Regards, Rafid, Duty Manager.

10/10 Eccellente

Christie

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff was incredible,, and the buffet breakfast was delicious!
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di GG, il giorno 23 mar 2024
Dear Guest,Thank you for taking your precious time and providing us a positive feedback on your stay with us.Looks like you had a wonderful time with us.We thank you once again for choosing us and see you soon back again when ever your business or leisure brings you back to London.Thank you.Front Office team

4/10 Scarso

joanna

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
The front desk staff were great, friendly and attentive to solving issues, but unfortunately the sound travel between rooms was awful and the key card entry system to the rooms seemed generally faulty resulting in having to change rooms and even the second room had the same issue. The sound issue would be a deal breaker against booking again for an otherwise reasonable hotel.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di RR, il giorno 17 mar 2024
Dear Joanna, Thank you very much for taking the time to provide us with your valuable feedback. I can see that you did not enjoy your stay with us . I have shared your comments with the team. We hope to welcome you back in our hotel in the near future. Kindest Regards, Revanth, Duty Manager.

10/10 Eccellente

Kourtney

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I loved this hotel stay.
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2024
Risposta di Riccardo Meloni - Duty Manager, il giorno 7 mar 2024
Dear Kourtney,Thank you ever so much for taking the time to post on your review - fantastic to see you had such a lovely stay and gave us such high votes!We hope to welcome you back when you are next in the area.Kind Regards,Riccardo MeloniDuty Manager

8/10 Buono

blenard

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice hotel
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2024
Risposta di Riccardo Meloni - Duty Manager, il giorno 3 mar 2024
Dear Blenard,Thank you for taking the time to leave your review - it's great to see you had a lovely stay with us!The team and I hope to welcome you back when you are next in the area.Kind Regards,Riccardo Meloni

4/10 Scarso

Devonte

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Rafid, il giorno 20 mar 2024
Dear Devonte, Thank you very much for taking the time to provide us with your valuable feedback. I can see that you did not enjoy your stay with us. I have shared your full rating with the team. We hope to welcome you back in our hotel in the near future. Kindest Regards, Rafid, Duty Manager.

6/10 Soddisfacente

Kenneth

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Servizi
Non mi è piaciuto: Pulizia
Property in lovely area. Room was great, lovely view. Room smelled of cigarette smoke, bin wasn’t emptied, tissues not monitored. Couldn’t print receipt because printer faulty
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Rafid, il giorno 16 feb 2024
Dear Kenneth, Thank you very much for taking the time to provide us with your valuable feedback. I can see that you did not enjoy your stay with us . I have shared your comments with the team. We hope to welcome you back in our hotel in the near future. Kindest Regards, Rafid, Duty Manager.

2/10 Terribile

Laura

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
During the first night a male member of staff woke us up in the middle by letting himself into our room at midnight and waking us up. We literally screamed and so he shut the door and left. He then mumbled something about ice, but I’m not sure why he was looking for an excuse when the fact is he should be knocking anyway. Did the ordeal end there? No. After bolting the door and having to manually ensure our own safety, we finally got back to sleep, or my friend did at least, I was less receptive to sleeping in an area where any male member of staff can apparently walk in to to young girls rooms. lol and behold a phone call from reception. A bit late I thought, but perhaps a misguided attempt from someone on reception to apologise. Oh no, someone now giving me the third degree wondering why we were in the room we had paid for. Eventually they hung up only to once again call back demanding to know my name and basically implying we had done something wrong. Next morning we go down after a sleepless and horrible night. The MAN (for we had only encountered male members of staff thus far) barely apologise deferring accountability to the booking system and claiming their had been a mistake and the system had said the room was empty. Doesn’t answer why a random male member of staff was entering the room after midnight or why he then lied about ice; it must have been a lie if this new truth is to be believed. The situation worsened but Hilton won’t allow me to write more.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Craig McNair, Hotel Manager, il giorno 16 feb 2024
Dear Laura, I am very sorry to understand about your experience at our hotel which is not acceptable, or in line with our standards. Please kindly be advised that I have messaged you directly with my contact information. Please feel free to contact me and I will do my utmost to help resolve this matter for you. Best wishes

6/10 Soddisfacente

Vinay

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia
Too costly for size of room, location and facilities
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di GG, il giorno 12 feb 2024
Dear Guest,We sincerely apologize for the inconvenience caused to you during your stay with us.Providing the best possible customer service has always been our No. 1 priority.We have forwarded your concern to the hotel leadership team to ensure guidelines have been in place to avoid such inconveniences to our Guests,Thank you for choosing us.Front Office team

8/10 Buono

Leah

Good stay
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di GG, il giorno 11 feb 2024
Dear Guest,Thank you for taking your precious time and providing us a positive feedback on your stay with us.Looks like you had a wonderful time with us.We thank you once again for choosing us and see you soon back again when ever your business or leisure brings you back to London.Thank you.Front Office team

10/10 Eccellente

John

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very professional
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Riccardo Meloni - Duty Manager, il giorno 8 feb 2024
Dear John,Thank you ever so much for taking the time to post on your review - fantastic to see you have such a great stay!The team and I hope to welcome you back when you are next in the area.Kind Regards,Riccardo Meloni

6/10 Soddisfacente

Nnenna

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Risposta di Revanth , il giorno 5 feb 2024
Thank you very much for taking the time to provide us with your valuable feedback. I can see that you did not enjoy your stay with us . I have shared your comments with the team. We hope to welcome you back in our hotel in the near future. Kindest Regards, Revanth, Duty Manager.

8/10 Buono

CH

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Riccardo Meloni - Duty Manager, il giorno 26 gen 2024
Dear CH,Thank you ever so much for taking the time to post on your review - great to see you had such a lovely stay overall!The team and I hope to welcome you back when you are back in the area.Kind Regards,Riccardo Meloni

10/10 Eccellente

Maggie Guanqun

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
A great one week stay in London with excellent staff, clean rooms, and convenient location.
Soggiorno di 7 notti a gennaio 2024
Risposta di GG, il giorno 23 gen 2024
Dear Guest,Thank you for taking your precious time and providing us a positive feedback on your stay with us.Looks like you had a wonderful time with us.We thank you once again for choosing us and see you soon back again when ever your business or leisure brings you back to London.Thank you.Front Office team

10/10 Eccellente

Alexandra

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Close to work
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di GG, il giorno 23 gen 2024
Dear Guest,Thank you for taking your precious time and providing us a positive feedback on your stay with us.Looks like you had a wonderful time with us.We thank you once again for choosing us and see you soon back again when ever your business or leisure brings you back to London.Thank you.Front Office team

10/10 Eccellente

Ilayda

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di GG, il giorno 21 gen 2024
Dear Guest,Thank you for taking your precious time and providing us a positive feedback on your stay with us.Looks like you had a wonderful time with us .We thank you once again for choosing us and see you soon back again when ever your business or leisure brings you back to London.Thank you .Front Office team

10/10 Eccellente

Marleen

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Fast check in Great rooms Staff friendly
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di GG, il giorno 20 gen 2024
Dear Guest,Thank you every much for taking your precious time to provide us with your feedback.We very much appreciate your positive comments for our staff . Hope to see you once again soon.Thank you for choosing us.

8/10 Buono

CESAR ARMAND

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Riccardo Meloni - Duty Manager, il giorno 21 gen 2024
Dear Cesar,Thank you ever so much for taking the time to post on your review - amazing to see you had such a nice stay overall!The team and I hope to welcome you back when you are next in the area.Kind Regards,Riccardo Meloni

10/10 Eccellente

Amber

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great experience
Wonderful experience. Super nice and helpful staff. Very clean. Would definitely stay there again!!!
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Riccardo Meloni - Duty Manager, il giorno 20 gen 2024
Dear Amber,Thank you ever so much for taking the time to leave your review - fantastic to hear you had such a lovely stay and happy to hear the staff was so great!We can't wait to welcome you back in the future!Kind Regards,Riccardo Meloni

8/10 Buono

Trevor

Everything as expected, room comfortable and staff polite and attentive.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Riccardo Meloni - Duty Manager, il giorno 20 gen 2024
Dear Trevor,Thank you so much for taking the time to post on your review - great to hear you had an overall nice stay, found our rooms comfortable and the team so helpful!We look forward to welcoming you back when you are next in the area.Kind Regards,Riccardo Meloni

10/10 Eccellente

Barth

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Was very nice and clean
Risposta di Riccardo Meloni - Duty Manager, il giorno 20 gen 2024
Dear Barth,Thank you ever so much for taking the time to leave your review - lovely to see you had such a great stay!The team and I hope to welcome you back when you are next in the area.Kind Regards,Riccardo Meloni