Monolocale Deluxe, 1 letto king con divano letto, non fumatori | Una scrivania, tende oscuranti, ferro/asse da stiro, Wi-Fi gratuito

Recensioni per Extended Stay America Suites Los Angeles LAX El Segundo

2.5 out of 5

Recensioni

6,8
Valutazione di 10 - Eccellente. 257 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 292 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 172 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 121 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 158 su 1000 recensioni" "

7,2/10

Pulizia

7,4/10

Personale e servizio

6,6/10

Servizi

6,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

6,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

2/10 Terribile

Amaris

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The bathroom and kitchen needs an overhaul. Rusty all over
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

6/10 Soddisfacente

Diego

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The property location is excellent. Next to a supermarket, gym, restaurants, the airport, etc. BUT the rooms need an urgent renovation!! The furniture is old and damaged. The room was not clean when I got it. I found a trash can full of dirty dippers in the bath room and I found dead spiders on each corner of the room. Also there’s a lot of noise between room so you can hear everything from the rooms next to you and above you.
Soggiorno di 7 notti a maggio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 19 mag 2024
Dear Diego, Thank you for your feedback. While we're glad you appreciated our convenient location, we sincerely apologize for the condition of your room. The cleanliness and maintenance issues you described are unacceptable and not reflective of our standards. We work hard to make every guest's stay a pleasant, seamless experience; therefore, we regret not meeting these expectations. Thank you for bringing this to our attention; we are very grateful for your patience. We hope you will consider giving us another chance in the future.Sincerely, Hotel Management

10/10 Eccellente

Celia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

Jackie, los angeles

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

10/10 Eccellente

Daniel

Clean
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024

6/10 Soddisfacente

Christopher

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Room smelt like black and milds
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Hotel Management , il giorno 25 apr 2024
Dear Christopher, We regret to hear about the smell you experienced in your room. Maintaining a fresh and comfortable environment for our guests is a top priority. We will address this matter with our housekeeping team to ensure thorough cleaning and odor elimination in the future. Your comfort is important to us, and we appreciate your understanding. If you encounter any issues during your stay, please don't hesitate to reach out to our staff so we can address them promptly. We hope you were still able to enjoy your time with us.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Victoria

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
A little outdated
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

2/10 Terribile

Maria

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Tasha

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

8/10 Buono

Sommer

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Convienient & peaceful
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 26 mar 2024
Dear Sommer, Thank you for choosing Extended Stay America. We're delighted you found your stay with us convenient and peaceful. Providing a tranquil and convenient environment for our guests is our top priority, and we're thrilled that we could meet your expectations. Thank you for choosing our hotel, and we look forward to welcoming you back again soon!Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Alana

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

2/10 Terribile

oscar

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

6/10 Soddisfacente

Cesar A

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
arrive at 11.15 pm I wait and call on a phone it have outside for 15 minutes to be attended. I left 7am and no one at the front desk.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Hotel Management , il giorno 17 mar 2024
Dear Cesar A, Thank you for your candid review. We apologize for the valet issues you experienced. Your total satisfaction has always been our top priority; therefore, we regret that this is not what we showed you during your time with us. We appreciate your constructive feedback and hope we have the chance to make it up to you on a future visit.Sincerely,Hotel Management

8/10 Buono

Ivan, Boca Raton

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Close to a supermarkt
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

Tasha

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great location
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Hotel Management , il giorno 23 feb 2024
Dear Tasha, We're delighted to hear that you enjoyed the location of Extended Stay America! Providing convenient accommodations for our guests is a priority. Thank you for choosing to stay with us, and we look forward to welcoming you back for another wonderful experience at our hotel.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Karl

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Good
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2024

6/10 Soddisfacente

Maribel

Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Monica

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Tasha

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great location
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 11 feb 2024
Dear Tasha, Thank you for the great review. We love knowing how pleased you were with our location. Thank you for choosing Extended Stay America! We hope you will make the same choice when your travels bring you back to the city.Sincerely,Hforel Management

2/10 Terribile

Jaime

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

4/10 Scarso

Kathleen

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Stayed in unit 321 with a kitchen for 4 days. Room was small, worn & shoddy. Lower wire shelf unit by door was falling off the wall. The hooks were not installed level so no way to keep it attached. Cabinets were all worn out. Microwave was very rusty. Sink was rusty. Stove was very old & looked unsafe to use. Bathroom had tub replaced or refinished & new surround but they put new counter & sink on the old ugly vanity
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 4 feb 2024
Dear Kathleen, Thank you for taking the time to share your feedback. We deeply regret the issues you encountered during your stay and sincerely apologize for the inconvenience caused. Your comments about the condition of your room have been duly noted, and we are committed to enhancing the overall guest experience by addressing these concerns. Your feedback is invaluable in helping us identify areas for future improvements, and we appreciate your patience and understanding. Thank you for choosing us, and we look forward to the chance to show you the visit you deserve.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Juda

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Juda

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

4/10 Scarso

Dawntesha

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The Rooms smelt bad we slept with the window opened because of the strong musty smell. The carpet was dirty and hair in the bathroom. We had to wipe everything down with lysol. The Door handle came off of the door snd no onsite maintenance. Couldn't sleep because of the loud airplanes, people outside hanging out and police sirens.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 1 feb 2024
Dear Dawntesha, Please accept our apologies for your allotted suite not meeting your expectations and for any inconvenience this undoubtedly caused. We strive to provide clean and well-maintained suites for all our guests, and we certainly understand how frustrating it can be when such issues arise. We have discussed your concerns with our housekeeping and maintenance team to ensure all rooms are thoroughly inspected before allocating to future guests. Moreover, we regret the noise disturbances that kept you from resting. While we know this stay did not meet your expectations, we hope for another opportunity to welcome you back for the flawless experience you deserve.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Fabian

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff was extremely friendly! We really enjoyed our stay. The room was clean and really comfortable and we slept well because it was very quiet.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Loved the price! It was located in a nicer and safer area in town. Check in was easy. But I was bummed by the cleanliness and condition of the property. Room had a very strong old carpet odor. The floor/carpet did not feel clean. The shower curtain and the closet curtain were dirty. bathroom seemed very cheap and old.
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 31 gen 2024
Dear Guest, We appreciate your positive feedback on our pricing, location, and check-in process. However, we regret any inconvenience caused by cleanliness concerns. Your feedback is valuable, and we'll address these issues to enhance the overall guest experience. We hope you give us another opportunity to provide an improved stay in the future. Thank you for choosing us.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Joseph

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024

10/10 Eccellente

shulin

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

8/10 Buono

Randy

Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

8/10 Buono

angel

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Jennifer

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

10/10 Eccellente

Sebastian

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023

4/10 Scarso

Timmora

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

4/10 Scarso

Kimberly

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
There is a $15 fee to park your car which is not stated in any of the description information. Also, the grab-n-go breakfast was only coffee! Not as advertised. Rooms are old looking and run down. You can hear every conversation that occurs outside your door.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Hotel Management , il giorno 16 dic 2023
Dear Kimberly, Thank you for taking the time to share feedback about your recent stay. We are disappointed to learn of the issues you experienced, so we apologize for not meeting your expectations and also our high standards. Your comments have helped us identify areas where we may need additional attention, and we will share your concerns with the appropriate teams to ensure our guests receive the best experience they deserve. We hope to have the opportunity to regain your trust and confidence in us again.Sincerely,Hotel Management

8/10 Buono

Dave

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

8/10 Buono

Cindy

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The room needs to smell better. Had a bad odor smell
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 9 dic 2023
Dear Cindy, Thank you for taking the time to share your constructive feedback! We are glad you enjoyed most aspects of our hotel. However, we apologize for any inconvenience caused by the room odor. Our team is actively addressing this issue to ensure a more pleasant experience for our future guests. We value your input and look forward to providing you with an even more enjoyable stay next time.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Joseph

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023

10/10 Eccellente

Lisa

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023

6/10 Soddisfacente

Jose Francisco

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Personal finance presentation.
It was. Ok but expected something different Staff friendly. Price a little high. But overall ok.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Hotel Management , il giorno 9 nov 2023
Dear Jose Francisco, Thank you for staying with us and for taking the time to leave your comments. We want every guest who stays with us to have a fulfilling experience and to depart with a lasting favorable impression. We sincerely apologize that this was not your experience. Thank you for the candid review. We are grateful for the feedback and hope you will reconsider and stay with us again the next time you are in the area.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Brian

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Home Feeling
It was like being at home. I was able to cook meals everyday without spending a lot of money eating out everyday.
Soggiorno di 4 notti a novembre 2023

4/10 Scarso

Randy

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

6/10 Soddisfacente

claudio

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023

4/10 Scarso

Chin Wei

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

10/10 Eccellente

Elias

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023

8/10 Buono

MICHELLE

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
this property is in a great location and quiet. the staff were very friendly and accomidating
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 13 ott 2023
Dear Paul, All of us at Extended Stay America are thrilled to know you loved your time with us and enjoyed your room! Thank you for sharing your generous compliments about the staff. It was a pleasure having you as our guest, and we hope to see you again soon. Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

Joseph

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Management and staff are not efficient, my room was not ready when i came to check in at 5:30pm. The room smells horrible and is not clean im verry un happy with this hotel and wont. Stay again
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 8 ott 2023
Dear Joseph, We want to extend our apologies for not providing you with a room within an acceptable time frame and for the cleanliness concerns you experienced with your room. We completely understand your frustration and the inconvenience this caused you. Our priority is always to provide exceptional hospitality; therefore, we regret this was not your experience. We hope you will reconsider and return, as we welcome the opportunity to provide you with the seamless stay you deserve.Sincerely,Hotel Management

8/10 Buono

steven

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023

4/10 Scarso

Kade

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023

8/10 Buono

Lebrac A

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Muy buena opción!
Muy buena ubicación, hay supermercado y restaurantes a unos pasos, parada del autobús frente al hotel y estación del Metro a 10 minutos caminando. La habitación está amplia y muy bien equipada con todo en la cocina
Soggiorno di 4 notti a settembre 2023

2/10 Terribile

Miguel

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Pessimo
Pior hotel onde já fiquei - o cheiro dos quartos é horrivel
Soggiorno di 8 notti a settembre 2023
Risposta di Hotel Management , il giorno 24 set 2023
Dear Miguel, We want to thank you for your recent stay with us and for taking the time to post your review. Our promise to our guests includes a commitment to providing a clean, fresh environment. Therefore, we are very sorry that we did not meet these expectations. We will address this immediately and genuinely appreciate you bringing this to our attention. We hope that you will consider giving us another chance to host you in the future and that we will have the opportunity to welcome you back soon.Sincerely,Hotel Management