Interni

Recensioni per New Orient Landmark Hotel

4.5 out of 5
New Orient Landmark Hotel
555 Avenida da Amizade, Macau

Recensioni

8,2

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 239 su 714 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 323 su 714 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 105 su 714 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 33 su 714 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 14 su 714 recensioni" "

8,2/10

Pulizia

8,2/10

Personale e servizio

7,6/10

Servizi

8,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

HSIA-CHING

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
很好
Soggiorno di 9 notti a febbraio 2024

6/10 Soddisfacente

Theodora

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Personale e servizio
禁煙房有濃烈煙味,枱上亦放了一個煙灰缸,看來不是禁煙樓層或禁煙房。
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

6/10 Soddisfacente

WOON LUN

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023

10/10 Eccellente

DALJINDER SINGH

Soggiorno di 1 notte a luglio 2023

4/10 Scarso

Zitao, Alameda

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Very bad experience for staying this hotel. Even it’s non smoking floor, it’s smoking smell everywhere. Bad smoking smell in the room and also the blanket and pillows. My kids kept complaining and do not want to stay there.
Soggiorno di 3 notti a luglio 2023
Risposta di Guest Service Team, il giorno 16 lug 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We value all forms of guest feedback as an opportunity to continually improve our services and facilities for our guests.We are of course very concerned to learn that your experience fell short of your expectations. Please accept our sincere apologies that you were left to feel disappointed with your hotel stay. We would like to assure you that we pay careful attention to feedback such as you have provided, taking immediate steps to correct any deficiencies. We would therefore hope that your experience on this visit would not dissuade you from staying with us again if your plans bring you to Macau.We hope to have the opportunity to restore your complete confidence in the Landmark Macau Hotel. Please do not hesitate to contact usSincerely,Guest Service Team

8/10 Buono

lai

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
good service
Soggiorno di 1 notte a giugno 2023
Risposta di Guest Relation Team, il giorno 16 lug 2023
Dear Guest,Thank you for sharing your experience with us. We are delighted that your stay sounded so perfect. Your kind words about our service and your great experience at the Landmark Macau will be shared with the team. We are sure this will inspire them to continue providing such excellent service to our guests! You can keep in touch with our latest offers and information on our website and please let us know when you are next visiting so that we can ensure you have another memorable visit. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay at The Landmark Macau soon. Yours sincerely,Best Wishes,Guest Relation Team

10/10 Eccellente

YUTA

Soggiorno di 1 notte a maggio 2023

10/10 Eccellente

Leo

Soggiorno di 2 notti ad aprile 2023
Risposta di GS team, il giorno 16 apr 2023
尊敬的客人: 感謝您與我們分享最近在新東方置地酒店的體驗。 能為您提供稱心滿意的設施和服務,是我們的榮幸。 非常感謝您與我們分享您的正面評價,我已將您的反饋轉達給相關同事。我們的服務宗旨是令每位賓客感到稱心滿意,獲得您的讚賞,是我們最大的鼓勵。 我們將精益求精,為您呈獻更完美的入住體驗,期待您的不日再訪。 客户服务部

2/10 Terribile

YAT MING

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di GS team, il giorno 16 apr 2023
尊敬的客人: 首先請收下我們最誠摯的歉意,非常遺憾此次入住過程產生的問題而使影響到閣下的入住體驗。非常感謝您在百忙之中抽空向我們提供寶貴的意見。得知閣下的入住經驗並沒有達到您所預期的,我們深感遺憾,我們已注意到閣下所提出並需要改進的服務領域,並期待在閣下下次入住新東方置地酒店時能為您提供更高質素的服務。 客户服务部

6/10 Soddisfacente

Pui Yan Maggie

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
一般般,房有點舊,有味
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di GS team, il giorno 16 apr 2023
尊敬的客人: 首先請收下我們最誠摯的歉意,非常遺憾此次入住過程產生的問題而使影響到閣下的入住體驗。非常感謝您在百忙之中抽空向我們提供寶貴的意見。得知閣下的入住經驗並沒有達到您所預期的,我們深感遺憾,我們已注意到閣下所提出並需要改進的服務領域,並期待在閣下下次入住新東方置地酒店時能為您提供更高質素的服務。 客户服务部

6/10 Soddisfacente

ka ming

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia
slow checkin, also being told to find mgr to jave sth special once we checkout later during checkin, however, nth special when we really find the mgr at the time to check out, waste my time
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2023
Risposta di GS team, il giorno 16 apr 2023
尊敬的客人: 首先請收下我們最誠摯的歉意,非常遺憾此次入住過程產生的問題而使影響到閣下的入住體驗。非常感謝您在百忙之中抽空向我們提供寶貴的意見。得知閣下的入住經驗並沒有達到您所預期的,我們深感遺憾,我們已注意到閣下所提出並需要改進的服務領域,並期待在閣下下次入住新東方置地酒店時能為您提供更高質素的服務。 客户服务部

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
好多煙氣味
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2023

8/10 Buono

Frank

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
地點方便、價格實惠,房間空間寬敞舒適。但枕頭偏軟,裝潢比較老式。
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2023

6/10 Soddisfacente

Fu Fong

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2023

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Value for Money
設計優雅,面積大,價格平,只是比較舊
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022

8/10 Buono

KEN

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
マカオの中心地にあり立地は最高です。2Fにサウナもあり。
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2019

2/10 Terribile

Sun

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
房間滿是菸味即便要求的是禁菸樓層,絕對不會再住了。。。房務人員清潔做的很好,但菸味破壞了一切出遊興致...
Soggiorno di 6 notti a gennaio 2020
Risposta di Guest Service Team, il giorno 18 feb 2020
尊敬的客人: 首先請收下我們最誠摯的歉意,非常遺憾此次入住過程產生的問題而使影響到閣下的入住體驗。非常感謝您在百忙之中抽空向我們提供寶貴的意見。得知閣下的入住經驗並沒有達到您所預期的,我們深感遺憾,我們已注意到閣下所提出並需要改進的服務領域,並期待在閣下下次入住新東方置地酒店(澳門)時能為您提供更高質素的服務。 客户服务部

6/10 Soddisfacente

ping chien

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020

6/10 Soddisfacente

YUSUN

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2020

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2020

8/10 Buono

Meow

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
房間冷氣風口位有點味,所以要把溫度調低才沒味道。 整體上房間大而舒適。員工服務也不錯。免費接駁巴士只有來往關閘,如可以在兩個碼頭有接送會更佳!
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di 客户服务部, il giorno 28 gen 2020
尊敬的客人: 首先請收下我們最誠摯的歉意,非常遺憾此次入住過程產生的問題而使影響到閣下的入住體驗。非常感謝您在百忙之中抽空向我們提供寶貴的意見。得知閣下的入住經驗並沒有達到您所預期的,我們深感遺憾,我們已注意到閣下所提出並需要改進的服務領域,並期待在閣下下次入住新東方置地酒店(澳門)時能為您提供更高質素的服務。 客户服务部

6/10 Soddisfacente

Tsz Tim Benaiah

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
洗手間洗水盆下滴水
洗手間洗水盆下滴水,没有同我換房只沫乾,但一用洗手盆之後又滴 , 滴到地下有水 , 下次不會再Book !
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di 客户服务部, il giorno 2 feb 2020
尊敬的客人: 首先請收下我們最誠摯的歉意,非常遺憾此次入住過程產生的問題而使影響到閣下的入住體驗。非常感謝您在百忙之中抽空向我們提供寶貴的意見。得知閣下的入住經驗並沒有達到您所預期的,我們深感遺憾,我們已注意到閣下所提出並需要改進的服務領域,並期待在閣下下次入住新東方置地酒店(澳門)時能為您提供更高質素的服務。 客户服务部

10/10 Eccellente

YIFEN

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2020

8/10 Buono

CHORONG

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
세나도 광장 인군 가
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2019
Risposta di 客户服务部, il giorno 2 feb 2020
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. We are delighted that your stay sounded so perfect. Your kind words about our service and your great experience at the Landmark Macau will be shared with the team. We are sure this will inspire them to continue providing such excellent service to our guests! You can keep in touch with our latest offers and information on our website and please let us know when you are next visiting so that we can ensure you have another memorable visit. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay at The New Orient Landmark Hotel soon. Yours sincerely, Best Wishes, Guest Relation Team

6/10 Soddisfacente

Yuka

匂いが臭かった
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019
Risposta di 客户服务部, il giorno 2 feb 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We value all forms of guest feedback as an opportunity to continually improve our services and facilities for our guests. We are of course very concerned to learn that your experience fell short of your expectations. Please accept our sincere apologies that you were left to feel disappointed with your hotel stay. We would like to assure you that we pay careful attention to feedback such as you have provided, taking immediate steps to correct any deficiencies. We would therefore hope that your experience on this visit would not dissuade you from staying with us again if your plans bring you to Macau. We hope to have the opportunity to restore your complete confidence in New Orient Landmark Hotel. Sincerely, Guest Service Team

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019

6/10 Soddisfacente

Tao

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Mediocre at best
Before I get into the downers, some good aspects include the friendly staff and its close proximity to the old town landmarks. Now the downers, to get to residential level you’ll have to switch elevators which is kinda inconvenient; the room while basically clean, has weird smells of smoke and mold; the casino is not appealing, especially when compared to nearby Grand Libosa or the Venetian casino. Overall, I only stayed one night despite having booked two, and switched to Venetian Macau right away.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2019
Risposta di Guest Service Team, il giorno 1 gen 2020
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We value all forms of guest feedback as an opportunity to continually improve our services and facilities for our guests. We are of course very concerned to learn that your experience fell short of your expectations. Please accept our sincere apologies that you were left to feel disappointed with your hotel stay. We would like to assure you that we pay careful attention to feedback such as you have provided, taking immediate steps to correct any deficiencies. We would therefore hope that your experience on this visit would not dissuade you from staying with us again if your plans bring you to Macau. We hope to have the opportunity to restore your complete confidence in New Orient Landmark Hotel. Sincerely, Guest Service Team

8/10 Buono

WAI HUNG

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019

8/10 Buono

woo yick r

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019

4/10 Scarso

Matthew

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a novembre 2019

8/10 Buono

dai, tokyo

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
老舗って感じの雰囲気です。個人的には雰囲気はとても好きな感じでした。各所行くのに便利な位置です。ホテルから直接シャトルバスは出てませんが、目の前にあるスターワールドホテルに各所行けるシャトルバスがあるので問題なしです。 3階にあるカジノは賭博場って雰囲気ぷんぷん! でも入り口にものすごくでかいツタンカーメンの顔があっておもしろいですw アメニティのシャンプー類はロクシタンですよ(^^)
Soggiorno di 1 notte a novembre 2019
Risposta di Guest Service Team, il giorno 8 dic 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. We are delighted that your stay sounded so perfect. Your kind words about our service and your great experience at the Landmark Macau will be shared with the team. We are sure this will inspire them to continue providing such excellent service to our guests! You can keep in touch with our latest offers and information on our website and please let us know when you are next visiting so that we can ensure you have another memorable visit. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay at The New Orient Landmark Hotel soon. Yours sincerely, Best Wishes, Guest Relation Team

4/10 Scarso

Hao

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
无烟房非常浓的烟味
无烟房里面浓浓的烟味,床品,沙发上都是烟味,根本没法休息。硬件设施极其陈旧
Soggiorno di 1 notte a novembre 2019
Risposta di 客户服务部, il giorno 8 dic 2019
尊敬的客人: 首先請收下我們最誠摯的歉意,非常遺憾此次入住過程產生的問題而使影響到閣下的入住體驗。非常感謝您在百忙之中抽空向我們提供寶貴的意見。得知閣下的入住經驗並沒有達到您所預期的,我們深感遺憾,我們已注意到閣下所提出並需要改進的服務領域,並期待在閣下下次入住新東方置地酒店(澳門)時能為您提供更高質素的服務。 客户服务部

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
前台服務不錯 地點方便
Soggiorno di 1 notte a novembre 2019
Risposta di 客户服务部, il giorno 8 dic 2019
尊敬的客人: 感謝您與我們分享最近在新東方置地酒店的體驗。 能為您提供稱心滿意的設施和服務,是我們的榮幸。 非常感謝您與我們分享您的正面評價,我已將您的反饋轉達給相關同事。我們的服務宗旨是令每位賓客感到稱心滿意,獲得您的讚賞,是我們最大的鼓勵。 我們將精益求精,為您呈獻更完美的入住體驗,期待您的不日再訪。 客户服务部

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
お部屋のタイプがとても広くて、満足出来ました。
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2019
Risposta di Guest Service Team, il giorno 8 dic 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. We are delighted that your stay sounded so perfect. Your kind words about our service and your great experience at the Landmark Macau will be shared with the team. We are sure this will inspire them to continue providing such excellent service to our guests! You can keep in touch with our latest offers and information on our website and please let us know when you are next visiting so that we can ensure you have another memorable visit. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay at The New Orient Landmark Hotel soon. Yours sincerely, Best Wishes, Guest Relation Team

8/10 Buono

Shiu Kwong

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2019
Risposta di Guest Service Team, il giorno 2 nov 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. We are delighted that your stay sounded so perfect. Your kind words about our service and your great experience at the Landmark Macau will be shared with the team. We are sure this will inspire them to continue providing such excellent service to our guests! You can keep in touch with our latest offers and information on our website and please let us know when you are next visiting so that we can ensure you have another memorable visit. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay at The New Orient Landmark Hotel soon. Yours sincerely, Best Wishes, Guest Relation Team

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

エレベーターを6階で乗り換えるのが不便、また改装中なのかホテル内の施設の表記が少なく分かりにくい。
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2019
Risposta di Guest Service Team, il giorno 2 nov 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We value all forms of guest feedback as an opportunity to continually improve our services and facilities for our guests. We are of course very concerned to learn that your experience fell short of your expectations. Please accept our sincere apologies that you were left to feel disappointed with your hotel stay. We would like to assure you that we pay careful attention to feedback such as you have provided, taking immediate steps to correct any deficiencies. We would therefore hope that your experience on this visit would not dissuade you from staying with us again if your plans bring you to Macau. We hope to have the opportunity to restore your complete confidence in New Orient Landmark Hotel. Sincerely, Guest Service Team

10/10 Eccellente

SEOK, Sejong

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2019

10/10 Eccellente

Sheung hoi

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2019

8/10 Buono

Ki Fung

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2019
Risposta di 客户服务部, il giorno 8 ott 2019
尊敬的客人: 感謝您與我們分享最近在新東方置地酒店的體驗。 能為您提供稱心滿意的設施和服務,是我們的榮幸。 非常感謝您與我們分享您的正面評價,我已將您的反饋轉達給相關同事。我們的服務宗旨是令每位賓客感到稱心滿意,獲得您的讚賞,是我們最大的鼓勵。 我們將精益求精,為您呈獻更完美的入住體驗,期待您的不日再訪。 客户服务部

8/10 Buono

Ming Chee

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2019
Risposta di Guest Service Team, il giorno 4 ott 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. We are delighted that your stay sounded so perfect. Your kind words about our service and your great experience at the Landmark Macau will be shared with the team. We are sure this will inspire them to continue providing such excellent service to our guests! You can keep in touch with our latest offers and information on our website and please let us know when you are next visiting so that we can ensure you have another memorable visit. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay at The New Orient Landmark Hotel soon. Yours sincerely, Best Wishes, Guest Relation Team

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a settembre 2019
Risposta di Guest Service Team, il giorno 4 ott 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. We are delighted that your stay sounded so perfect. Your kind words about our service and your great experience at the Landmark Macau will be shared with the team. We are sure this will inspire them to continue providing such excellent service to our guests! You can keep in touch with our latest offers and information on our website and please let us know when you are next visiting so that we can ensure you have another memorable visit. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay at The New Orient Landmark Hotel soon. Yours sincerely, Best Wishes, Guest Relation Team

4/10 Scarso

Ip

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
房間噪音利害,無法好好休息
Soggiorno di 1 notte a settembre 2019
Risposta di 客户服务部, il giorno 6 ott 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your experience with us. We value all forms of guest feedback as an opportunity to continually improve our services and facilities for our guests. We are of course very concerned to learn that your experience fell short of your expectations. Please accept our sincere apologies that you were left to feel disappointed with your hotel stay. We would like to assure you that we pay careful attention to feedback such as you have provided, taking immediate steps to correct any deficiencies. We would therefore hope that your experience on this visit would not dissuade you from staying with us again if your plans bring you to Macau. We hope to have the opportunity to restore your complete confidence in New Orient Landmark Hotel. Sincerely, Guest Service Team

10/10 Eccellente

KA MAN

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2019
Risposta di Guest Service Team, il giorno 17 set 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. We are delighted that your stay sounded so perfect. Your kind words about our service and your great experience at the Landmark Macau will be shared with the team. We are sure this will inspire them to continue providing such excellent service to our guests! You can keep in touch with our latest offers and information on our website and please let us know when you are next visiting so that we can ensure you have another memorable visit. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay at The New Orient Landmark Hotel soon. Yours sincerely, Best Wishes, Guest Relation Team

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 7 notti a settembre 2019
Risposta di Guest Service Team, il giorno 13 set 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. We are delighted that your stay sounded so perfect. Your kind words about our service and your great experience at the Landmark Macau will be shared with the team. We are sure this will inspire them to continue providing such excellent service to our guests! You can keep in touch with our latest offers and information on our website and please let us know when you are next visiting so that we can ensure you have another memorable visit. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay at The New Orient Landmark Hotel soon. Yours sincerely, Best Wishes, Guest Relation Team

10/10 Eccellente

Ashley

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great environment and service! The price is cost effective. Will come again.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2019
Risposta di Guest Service Team, il giorno 12 set 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. We are delighted that your stay sounded so perfect. Your kind words about our service and your great experience at the Landmark Macau will be shared with the team. We are sure this will inspire them to continue providing such excellent service to our guests! You can keep in touch with our latest offers and information on our website and please let us know when you are next visiting so that we can ensure you have another memorable visit. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay at The New Orient Landmark Hotel soon. Yours sincerely, Best Wishes, Guest Relation Team

8/10 Buono

ka man

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a giugno 2019
Risposta di Guest Service Team, il giorno 12 set 2019
Dear Guest, Thank you for sharing your experience with us. We are delighted that your stay sounded so perfect. Your kind words about our service and your great experience at the Landmark Macau will be shared with the team. We are sure this will inspire them to continue providing such excellent service to our guests! You can keep in touch with our latest offers and information on our website and please let us know when you are next visiting so that we can ensure you have another memorable visit. We look forward to welcoming you back for another wonderful stay at The New Orient Landmark Hotel soon. Yours sincerely, Best Wishes, Guest Relation Team

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
住完一身烟臭味!衫衭都有烟味、可能系中央冷氣出問題,洗手間又漏水,今次真系乃野,不過員工好幫到手。請好好反影!
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2019