Esterni

Recensioni per Hotel Princesa Plaza Madrid

4 out of 5
Hotel Princesa Plaza Madrid
Calle de Serrano Jover 1, Madrid, Madrid

Recensioni

8,4

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 380 su 714 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 163 su 714 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 94 su 714 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 42 su 714 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 35 su 714 recensioni" "

8,8/10

Pulizia

8,6/10

Personale e servizio

8,0/10

Servizi

8,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Camilla

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
nice place near city center, bih rooms and very clean!
Soggiorno di 6 notti ad aprile 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 11 mag 2024
Dear Camilla,Thank you ever so much for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We are delighted to hear that you found our hotel to be a pleasant abode during your time in the city.Your kind words regarding the proximity to the city center, the spaciousness of our rooms, and the cleanliness of our establishment are greatly appreciated. We strive to provide an exceptional experience for all our guests, and it is truly rewarding to know that we have met your expectations.We look forward to welcoming you back on your next visit, and we trust that your future stays will be equally enjoyable.Warm regards,

6/10 Soddisfacente

Rosario

Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Lara de Pablo-Customer Care, il giorno 22 apr 2024
Estimada Rosario, Lamentamos saber que sus expectativas no se han cumplido en esta ocasión . Esperamos que nos brinde otra oportunidad en el futuro para mejorar su experiencia. Atentamente

6/10 Soddisfacente

Raffaella

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 7 apr 2024
Dear Raffaella, we appreciate your trust. We hope to have the chance to improve your experience in a future occasion.Best regards.

10/10 Eccellente

Enzo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 12 mar 2024
Estimado Enzo, gracias por confiar en nosotros y compartir su excelente valoración.¡Contamos con su confianza para futuras ocasiones!Un cordial saludo.

10/10 Eccellente

Andrea

Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 31 mar 2024
Estimada Andrea, gracias por confiar en nosotros y compartir su excelente valoración.¡Contamos con su confianza para futuras ocasiones! Un cordial saludo.

8/10 Buono

Francesco

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 13 gen 2024
Dear Francesco, we appreciate your trust and overall good evaluation. Counting on your trust for future trips to Madrid!Kind regards

10/10 Eccellente

Giuseppe Francesco

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di Lara de Pablo-Front desk, il giorno 22 nov 2023
Dear Giuseppe,We are more than glad to know your stay has been outstanding! Counting on your trust for future occasions.Kind regards.

10/10 Eccellente

Alessandro Renato, Trezzano sul Naviglio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Tutto perfetto, pulito e vicinissimo al centro
Soggiorno di 3 notti a novembre 2023
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 21 nov 2023
Dear Alessandro, Thank you so much for your kind words! We're delighted to hear that everything was perfect during your stay, and you found our location conveniently close to the center.Ensuring a clean and comfortable environment for our guests is a top priority, and it's great to know that we met your expectations. We hope to have the pleasure of hosting you again in the future. Best regards.

10/10 Eccellente

Bernadette

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
N/A
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 5 set 2023
Dear Bernadette, we are more than glad toknow your stay has been outstanding! Counting on your trust for future occasions.Kind regards.

8/10 Buono

Eugenio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a maggio 2023
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 30 mag 2023
Estimado Eugenio, gracias por haber confiado en nosotros y compartir su valoración. Quedamos a la espera de volver a recibirle pronto.Un cordial saludo.

4/10 Scarso

Lorenzo

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2023
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 3 mag 2023
Sentimos no haber cumplido con sus expectativas en esta ocasión.Esperemos contar con otra oportunidad en el futuro para mejorar su experiencia.Un cordial saludo.

8/10 Buono

luciano

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Centrale ,attaccato ai grandi magazzini Cortes Ingles e ad un passo dalle attrazioni
Soggiorno di 8 notti a marzo 2023
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 13 mar 2023
We are glad to know your stay has been pleasant and convenient!Kind regards.

10/10 Eccellente

Andrea

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Personale gentile, struttura pulita e accogliente. Altri punti a favore, metro vicina, molti negozi e piazze principali non distanti. Ottima
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 8 gen 2023
Dear Andrea, we are proud to know your stay has been excellent!We remain at your complete disposal for future occasions.Best regards.

6/10 Soddisfacente

Stefano

4/10 Scarso

ANDREA

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Personale impreparato. Disorganizzazione
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 5 gen 2023
Dear Andrea, we appreciate your trust.We regret to know this has been your experience, hopefully we can still count on your trust for future occasions.Best regards.

8/10 Buono

claudio

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Posizione in un quartiere elegante e tranquillo. Ricco centro commerciale adiacente all'hotel. Camera spaziosa e silenziosa. Unica pecca: mancata possibilità di apertura delle finestre in camera per consentire il ricambio dall'aria.
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 8 gen 2023
Dear Claudio, thank you for trusting us.We are glad to know the stay has been comfortable and convenient!Please know that our windows are special security ones, they can be opened with a special key by notifying our Front Desk. Looking forward to welcoming you soon!Best regards.

8/10 Buono

Alessia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a settembre 2022

2/10 Terribile

Fabio

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 4 notti a giugno 2022

4/10 Scarso

Hugo

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
El Hotel está en remodelación, la 9 de la mañana comienzan los trabajadores a trabajar y los tienes en tu ventana, del 5 piso con taladro. Las habitaciones amplias y con todas las comodidades.
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024

10/10 Eccellente

Emanuel

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
The shower drain was not working at all, so when you take a shower you will have a pool instead. I did say something to front desk, they said we would take care and they never did it.
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 21 mag 2024
Dear Emanuel,Thank you for bringing this issue to our attention. I sincerely apologize for the inconvenience you experienced with the shower drain during your stay. This is not reflective of the standard of service we strive to provide.I am very sorry to hear that our front desk staff did not address the problem promptly as promised. Please rest assured that I will personally look into this matter to ensure it does not happen again.Your feedback is invaluable to us, and we are committed to improving our services based on your comments. If there is anything more we can do to make this right or if you have any further concerns, please do not hesitate to contact me directly.Thank you for your understanding and patience.Best regards,

10/10 Eccellente

Norma

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel is under remodeling, but this was not an inconvenience. Staff was friendly and welcoming.
Soggiorno di 5 notti a maggio 2024
Risposta di Lara de Pablo-Customer Care Dpto., il giorno 17 mag 2024
Dear Norma,Thank you for taking the time to share your feedback. We are pleased to hear that the ongoing remodeling did not cause any inconvenience during your stay. Your kind words about our friendly and welcoming staff are greatly appreciated.We look forward to welcoming you back in the future and providing you with an even better experience.Warm regards,

8/10 Buono

JOSE VICENTE

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Excelente ubicación y servicios. Personal muy amable. Lo único es que deberían informar que el hotel está en reparación.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Lara de Pablo-Customer Care Dpto., il giorno 16 mag 2024
Estimado Jose Vicente,Le agradecemos sinceramente sus amables palabras sobre nuestra ubicación, servicios y personal. Nos alegra saber que tuvo una estancia agradable con nosotros.Lamentamos profundamente que no haya sido informado adecuadamente sobre los trabajos de renovación que se están llevando a cabo.Gracias por su comprensión y por elegirnos. Esperamos tener el placer de recibirle nuevamente en el futuro para así poder disfrutar de nuestro hotel plenamente reformado.Atentamente

10/10 Eccellente

MONICA

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Repetiremos seguro, un hotel muy céntrico habitaciones súper cómodas y el personal súper amable, profesional y nos lo pusieron muy fácil todo. Cuando volvamos a Madrid será nuestro hotel de estancia seguro
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Lara de Pablo-Customer Care Dpto., il giorno 16 mag 2024
Estimada Monica,Muchas gracias por compartir su experiencia con nosotros. Nos complace enormemente saber que disfrutaron de una estancia agradable y que encontraron nuestras habitaciones cómodas y nuestro personal amable y profesional.Nos sentimos honrados de ser su opción preferida en Madrid y esperamos recibirles de nuevo en su próxima visita. Si hay algo más que podamos hacer para mejorar su estancia futura, no dude en comunicárnoslo.Agradecemos sinceramente su comentario y su confianza en nuestro hotel.Atentamente,

10/10 Eccellente

Harald, Ingolstadt

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Wir waren sehr zufrieden und kommen gerne wieder.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Lara de Pablo-Customer Care, il giorno 14 mag 2024
Dear Harald, we really appreciate your trust and excellent evaluation. Glad to know you had an overall pleasant and comfortable experience!We look forward to welcoming you soon. Kind regards.

6/10 Soddisfacente

Hischam

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Building site, noisy construction work
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Lara de Pablo-Customer Care Dpto., il giorno 14 mag 2024
Dear HischamWe sincerely regret to know your expectations have not been met in this occasion. We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Our hotel is currently undergoing a comprehensive renovation project aimed at enhancing our facilities and services. We appreciate your understanding and patience as we work to improve our establishment. We hope you will consider returning once the renovations are complete. Kind regards,

6/10 Soddisfacente

Boutros

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel is under renovation and we were never told that. It was like staying in a room, no access to lobby no where to sit and enjoy a 4 star hotel. Very disappointed
Soggiorno di 5 notti a maggio 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 11 mag 2024
Dear Boutros,Allow me to express my sincere apologies for the inconvenience you experienced during your recent stay with us. We deeply regret any dissatisfaction caused by the ongoing renovations.Please be assured that we take your feedback seriously, and we will strive to improve our communication practices to ensure that all our guests are well-informed about any ongoing renovations or disruptions.Your comfort and satisfaction are of paramount importance to us, and we deeply regret that we fell short of meeting your expectations on this occasion. We hope for the opportunity to restore your faith in our hotel during your future visits.Thank you for bringing this matter to our attention, and please do not hesitate to contact us directly if there is anything further we can assist you with.Yours sincerely,

2/10 Terribile

TERESQ

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The Princess Plaza was a disappointment. Hotel is under internal & external modifications. It is a mess- chaos! I was in room 4069. Great size room but the base boards were full of dust as if they have never been cleaned, bath tub / shower had black mold! Hall way smelled and it was dark! Hall Light only came on once you started walking (safety concern for me)! Currently check in area is very small & a chaos. For a 4 star hotel it felt like a one star. Additionally looking out the window from room you see METAL- STEEL bars! At 0900 you start hearing the loud drill,, hammer, & other construction equipment. At 0945 am - my last day at hotel, I hear a knock! I was schocked-suprised - it was house keeping! I reminded the lady check out is by 12;00 pm. PLEASE the stay was not free. I really deserve a refund!!! I HAVE PICTURES
Soggiorno di 5 notti a maggio 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 11 mag 2024
Dear Teresq,We extend our sincerest apologies for the disappointment and inconvenience you experienced during your recent stay at Princess Plaza. Your feedback is deeply concerning to us, as providing a comfortable and enjoyable experience for our guests is our utmost priority.We regret that the ongoing renovations detracted from your stay, and we understand your frustrations with the state of your room and the inconvenience caused by the construction noise. Please rest assured that your comments regarding cleanliness and maintenance have been forwarded to our housekeeping and maintenance teams for immediate attention and resolution.Regarding the check-out experience, we apologize for any misunderstanding or inconvenience caused by the housekeeping visit. Your feedback regarding this matter will be used to improve our procedures and ensure that such incidents do not reoccur in the future.We genuinely value your feedback and the opportunity to address your concerns. We would like to extend our apologies once again and assure you that your comments have been taken seriously.Thank you for bringing these matters to our attention, and we hope for the opportunity to restore your faith in Princess Plaza during your future visits.Yours sincerely,

6/10 Soddisfacente

andreas, Obertshsusen

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi
Hotel habt nicht meine essen . Jeine pool . Jeine service am room . Ist Sehr trier und in Renoviert
Soggiorno di 4 notti a maggio 2024
Risposta di Elisabeth - Assistant Front Desk Manager, il giorno 9 mag 2024
Dear Fabien, We sincerely regret to know your expectations have not been met in this occasion. We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Our hotel is currently undergoing a comprehensive renovation project aimed at enhancing our facilities and services. We appreciate your understanding and patience as we work to improve our establishment. We hope you will consider returning once the renovations are complete. Kind regards,

2/10 Terribile

PATRICIA

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Me parecen un abuso los precios con el estado del hotel
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 8 mag 2024
Estimada Patricia, Lamentamos saber que sus expectativas no se han cumplido en esta ocasión.Esperamos que nos brinde otra oportunidad en el futuro para mejorar su experiencia. Atentamente

6/10 Soddisfacente

Jeffrey

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Property undergoing renovations, using alternate check in location. Staff were great, room was nice although lacking in convenient electrical outlets. Bathroom lacking - weak toilet flush, glass panel not secured to bathtub so serious leakage onto floor during shower, bathroom door damaged and could not be closed, paint peeling over tub, rough patches where things used to be secured to the wall. Breakfast was ok, but hot food only warm at best. Maybe because in temporary location due to construction. Good location for walking to most tourist areas in 5 to 15 minutes and in good proximity to bus and metro stations. Good shopping in area. Reasonably quiet at night.
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 6 mag 2024
Dear Jeffrey,Thank you for taking the time to provide feedback on your recent stay with us. We sincerely apologize for any inconvenience caused by the ongoing renovations at our property and appreciate your understanding as we work to enhance our facilities.We are delighted to hear that you found our staff to be great and enjoyed your room, despite the inconvenience of the limited electrical outlets.It's pleasing to hear that you found our location convenient for exploring the city's tourist attractions and accessing transportation options. Once again, we apologize for any inconvenience experienced during your stay and thank you for bringing these matters to our attention. Your feedback is invaluable as we strive to provide exceptional experiences for all our guests. Should your travels bring you back to the area, we hope for the opportunity to exceed your expectations.Warm regards,

10/10 Eccellente

Rebekka

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Wir fühlten uns sehr wohl. Das Personal sehr freundlich. Zudem ist es sehr gut gelegen, man ist schnell im Zentrum. Wir kommen wieder.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Elisabeth - Assistant Front Desk Manager, il giorno 5 mag 2024
Dear Schafroth, thank you for sharing your feedback. We appreciate your kind words about our location and staff. Best regards

6/10 Soddisfacente

Fabien

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Hôtel bien situé mais en rénovation !! Ça aurait été correct de le préciser avant. Pas de restaurant sauf une minuscule salle pour le petit déjeuner. Piscine mais en fait celle de la salle de sport mitoyenne pas pour la baignade.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Elisabeth - Assistant Front Desk Manager, il giorno 3 mag 2024
Dear Fabien, We sincerely regret to know your expectations have not been met in this occasion. We apologize for any inconvenience you experienced during your stay. Our hotel is currently undergoing a comprehensive renovation project aimed at enhancing our facilities and services. We appreciate your understanding and patience as we work to improve our establishment. We hope you will consider returning once the renovations are complete. Kind regards,

6/10 Soddisfacente

Pedro Jose

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
El hotel estaba en obras y eso dificulto mucho la estancia. Además el dia de salida una averia del ascensor nos hizó bajar 3 plantas de sotano con las maletas en la mano, sin que ningún de los operarios del hotel bos diera otra opción que si nos dio, tras las quejas la recepcionista.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 29 apr 2024
Estimado Pedro,Agradecemos sinceramente su tiempo para compartir su experiencia con nosotros. Lamentamos profundamente los inconvenientes que experimentó durante su estancia en nuestro hotel.Nos gustaría ofrecerle nuestras más sinceras disculpas por las molestias ocasionadas debido a las obras en curso en nuestras instalaciones, nos esforzamos a diario para minimizar el impacto en los clientes.Además, lamentamos mucho el incidente con el ascensor el día de su partida. Entendemos que esta situación fue incómoda y lejos de cumplir con los estándares de calidad y servicio que nos esforzamos por ofrecer.Tomamos muy en serio sus comentarios y le aseguramos que estamos tomando medidas inmediatas para abordar estas preocupaciones y evitar que ocurran nuevamente en el futuro. La satisfacción de nuestros huéspedes es nuestra prioridad, y lamentamos no haber cumplido con sus expectativas en esta ocasión.Agradecemos sus comentarios, ya que nos brindan la oportunidad de mejorar nuestros servicios. Esperamos tener la oportunidad de recibirlo nuevamente en el futuro y brindarle una experiencia mucho más satisfactoria.Atentamente,

10/10 Eccellente

Linda Irene

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel was very good The staff were very friendly and helpful The room was very big and comfortable The hotel was easily situated for the metro All in all a lovely stay thank you
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 26 apr 2024
Dear Linda Irene, we really appreciate your trust and excellent evaluation. Glad to know you had an overall pleasant and comfortable experience!We look forward to welcoming you soon. Kind regards.

6/10 Soddisfacente

Gayland A

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The property was under exterior renovation and it seemed that the lobby was makeshift. The breakfast was free to some, but not included in our stay, I wish that had been explained prior
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 24 apr 2024
Dear Gayland A, thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for any inconvenience caused by the ongoing renovation and the temporary state of our lobby. Please know that information regarding the renovation is available on our website.We understand your concerns about the breakfast inclusion and regret any oversight in communication. Your comments are valuable to us as we work to improve our services and provide a better experience for all guests. We hope to enhance your experience in the future once the renovation is complete.Kind regards.

10/10 Eccellente

Cesar

Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di Lara de Pablo-Customer Care Dpto., il giorno 14 mag 2024
Estimado Cesar,gracias por haber confiado en nosotros. ¡Nos enorgullece saber que la estancia ha sido perfecta!Quedamos a la espera de volver a recibirla pronto.Un cordial saludo

6/10 Soddisfacente

Wendy

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 25 apr 2024
Dear Wendy, we appreciate your trust. Hopefully we can count on another chance to regain your trust and improve your experience in the future.Kind regards.

6/10 Soddisfacente

Gabriel

Mi è piaciuto: Pulizia
Hotel pictures show a very nice and cozy hotel area. However, they do not mention the hotel is currently being remodeled. We could hear the construction noise in the morning and there is nothing to do in the lobby, since it’s under construction.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Lara de Pablo-Customer Care, il giorno 22 apr 2024
Dear Carlos, We sincerely apologize for any inconvenience caused by the ongoing renovation work during your stay. Please be assured that we are working diligently to complete the renovation as quickly as possible. We truly appreciate your patience and understanding during this process. Your feedback will be shared with our team to ensure that we minimize any disruptions to our guests in the future.Once again, we apologize for the inconvenience and hope to have the opportunity to welcome you back to our fully renovated hotel in the near future.Warm regards

10/10 Eccellente

JOSE

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Muy bien ubicada pero solo funciona un elevador
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 17 apr 2024
Estimado Jose, gracias por haber confiado en nosotros. ¡Nos enorgullece saber que la estancia ha sido perfecta!Quedamos a la espera de volver a recibirle pronto.Un cordial saludo.

8/10 Buono

Jose, Guayaquil

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Las habitaciones muy buenas, 3 líneas de metro en la esquina. Zona de almacenes y restaurantes en la zona. Desafortunadamente el hotel está en remodelación en su totalidad y no estaban disponibles todos los salones, y los ascensores que estaban disponibles no daban abasto. Regresaré a este hotel la próxima ocasión en Madrid.
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 14 apr 2024
Estimado Jose,Agradecemos sinceramente su amable reseña sobre su reciente estancia en nuestro hotel. Nos complace saber que disfrutó de la calidad de nuestras habitaciones y de la conveniente ubicación.Lamentamos profundamente los inconvenientes experimentados debido a las obras de remodelación en curso. Reconocemos la importancia de proporcionar un ambiente tranquilo y funcional para todos nuestros huéspedes, nos esforzamos para minimizar el impacto sobre nuestros clientes durante estos meses de trabajos de mejora. Esperamos sinceramente tener la oportunidad de recibirlo nuevamente en el futuro y demostrarle la excelencia en servicio que nos esforzamos por ofrecer. Si decide regresar a Madrid, estaremos encantados de atenderle y asegurarle una experiencia memorable y sin contratiempos.Agradecemos nuevamente su tiempo y su preferencia.Atentamente,

4/10 Scarso

Elke

Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 30 apr 2024
Dear Elke, we regret to know your expectations have not been met in this occasion. We hope to receive you in a future occason to offer you an exceptional experience and regain your trust.Best regards.

8/10 Buono

Orlando

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
This hotel is currently undergoing construction, but once complete, it promises a five-star experience. The staff is friendly and helpful.
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 9 apr 2024
Dear Orlando,Thank you very much for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We truly appreciate your kind words regarding our friendly and helpful staff.We understand that our ongoing construction may have inconvenienced you during your visit, and we sincerely apologize for any disruption this may have caused. Your satisfaction is of the utmost importance to us, and we are committed to ensuring that your future stays with us exceed your expectations.Thank you once again for your valuable feedback, and we look forward to welcoming you back to our fully renovated hotel in the near future.Warm regards,

4/10 Scarso

Nancy

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi
No volvería a su hotel, no sirve el aire acondicionado, no se puede usar el bar, ni el restaurante es una de las peores experiencias de hoteles que podido vivir en mi vida.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2024
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 7 apr 2024
Estimada Nancy, Agradecemos sinceramente que haya tomado el tiempo para compartir su experiencia reciente en nuestro hotel. Lamentamos profundamente escuchar que su estancia no cumplió con sus expectativas y que enfrentó inconvenientes significativos relacionados con el funcionamiento del aire acondicionado, la disponibilidad del bar y el restaurante.Nos gustaría informarle que actualmente estamos inmersos en un proyecto de renovación integral destinado a mejorar y actualizar nuestras instalaciones para ofrecer a nuestros huéspedes una experiencia excepcional. Reconocemos la importancia de mantener nuestros estándares de calidad y su retroalimentación es invaluable en este proceso.Entendemos que los problemas que experimentó afectaron su experiencia y lamentamos sinceramente cualquier inconveniente causado. Su satisfacción es nuestra máxima prioridad y trabajaremos diligentemente para abordar y rectificar las deficiencias señaladas.Esperamos sinceramente tener la oportunidad de recibirle nuevamente en el futuro para brindarle una experiencia verdaderamente placentera y memorable en nuestro hotel renovado.Atentamente.

6/10 Soddisfacente

Günther

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Das Hotel wird gerade umgebaut. Weder Pool noch Fitness waren verfügbar. Eine Frechheit von Expedia, das Hotel ohne Hinweis auf die Bauarbeiten anzubieten.
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 3 apr 2024
Dear Günter,Thank you for sharing your experience with us.We sincerely apologize for any inconvenience caused by the ongoing renovations at our hotel.Please rest assured that despite the renovations, our pool and fitness center are both operating according to an established timeline.We want to assure you that these renovations are being conducted with meticulous care and efficiency to elevate the quality of your future stays with us.We hope you will grant us the opportunity to host you again in the future, allowing you to experience firsthand the enhancements we are implementing. Warm regards.

10/10 Eccellente

Ana Sylvia

Soggiorno di 4 notti a marzo 2024
Risposta di Lara de Pablo-Customer Care, il giorno 22 apr 2024
Estimada Ana Sylvia,gracias por haber confiado en nosotros. ¡Nos enorgullece saber que la estancia ha sido perfecta!Quedamos a la espera de volver a recibirla pronto.Un cordial saludo

10/10 Eccellente

Barbara

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Great location. Rooms are very spacious . Walkable to Gran Via and Plaza de España. Hotel is under renovation.
Soggiorno di 6 notti a marzo 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 1 apr 2024
Dear Barbara,Thank you very much for taking the time to share your positive feedback regarding your recent stay with us. We are delighted to hear that you found our location to be great and that you enjoyed the spaciousness of our rooms. It's wonderful to know that our proximity to Gran Via and Plaza de España added convenience to your visit.Regarding your mention of the renovation, we sincerely appreciate your understanding and patience during this period of improvement. We strive to enhance our facilities to provide an even better experience for our guests in the future.Once again, we appreciate your kind words and recommendation. It would be our pleasure to welcome you back for another enjoyable stay whenever your travels bring you to the area.Warm regards,

8/10 Buono

xiaolu

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Overall the hotel is nice especially the staffs, they are very helpful.
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 1 apr 2024
Dear Xiaolu,Thank you for sharing your positive feedback about your recent experience at our hotel. We are delighted to hear that you found our hotel to be nice overall, and we greatly appreciate your kind words about our staff. Providing excellent service and assistance to our guests is always our top priority, and it's wonderful to know that our team's efforts were recognized and appreciated during your stay.We hope to have the pleasure of welcoming you back in the future for another enjoyable experience.Best regards,

10/10 Eccellente

Marina

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel has a good location near Gran Via and the room was spacious. I loved the Rituals amenities and free mineral water in the room
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 1 apr 2024
Dear Marina,Thank you for taking the time to share your positive feedback regarding your recent stay at our hotel. We are delighted to hear that you enjoyed our convenient location near Gran Via and that you found our rooms spacious. It's wonderful to know that you appreciated the Rituals amenities and complimentary mineral water provided in the room.We strive to provide our guests with a comfortable and enjoyable experience, and we are pleased to hear that we met your expectations. We would be honored to welcome you back for another pleasant stay.Warm regards,

10/10 Eccellente

Liany

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Lara de Pablo- Customer Care, il giorno 18 apr 2024
Estimado Liany, gracias por haber confiado en nosotros. ¡Nos enorgullece saber que la estancia ha sido perfecta!Quedamos a la espera de volver a recibirla pronto.Un cordial saludo.

10/10 Eccellente

LAURA

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di Christian Martin - Duty Manager, il giorno 29 mar 2024
Estimada Laura, gracias por haber confiado en nosotros. ¡Nos enorgullece saber que la estancia ha sido perfecta!Quedamos a la espera de volver a recibirla pronto.Un cordial saludo.