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Recensioni per Leonardo Hotel Newcastle Quayside - formerly Jurys Inn

4 out of 5
Leonardo Hotel Newcastle Quayside - formerly Jurys Inn
South Shore Road, Gateshead, England

Recensioni

7,8

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 348 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 354 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 176 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 88 su 1000 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 34 su 1000 recensioni" "

8,0/10

Pulizia

8,2/10

Personale e servizio

7,6/10

Servizi

7,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Rahul

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good hotel, nearby the main attractions, budget prices
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

6/10 Soddisfacente

Matthew

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
A conveniently located hotel and modern facilities but our floor smelled musty, the parking is very limited and expensive and the breakfast was very average.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024

8/10 Buono

Kerry

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

6/10 Soddisfacente

Duncan

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Decent stay
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

8/10 Buono

Philippa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very convenient for the Glasshouse. Parking was also good value
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

6/10 Soddisfacente

Craig

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Very disappointed with the lack of parking options
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Maricel, Bradford

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
nice hotel noisy on weekends with other young drunk occupants
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024

10/10 Eccellente

Kyle

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Beautiful view of the river
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

8/10 Buono

Kevin

Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel uses old magnetic card keys for the rooms, which are very easily rendered unusable if they're held near a phone, contactless card etc. Despite best efforts to keep apart, I had to return to reception after every trip out to get a new card. It's 2024 guys - c'mon.
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024

8/10 Buono

Bryony

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

8/10 Buono

Joanne

Soggiorno di 2 notti a marzo 2024

8/10 Buono

Anthony

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Staff went out of their way to make my 5 year old daughter and I very welcome
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

8/10 Buono

Zeljka

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
Reasonable hotel for one night stay but plenty of room for improvement. Uneventful menu with high prices should be changed as there are no restaurants nearby. The staff could be more welcoming and informative.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

Mary

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Great view if Newcastle across the River Tyne, and its many bridges!
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

Sandrine

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Situé à Gateshead, il suffit de traverser le Millenium Bridge pour rejoindre Newcastle. Les chambres sont spacieuses et bien entretenues. L'hôtel propose un service de restauration et un bar au rapport qualité-prix correct. L'accueil est parfait. Suite à un problème technique dans ma chambre, j'ai été surclassée en chambre executive ce qui a ajouté un confort bien appréciable à mon séjour. Je recommande vivement cet hôtel et y retournerai sans hésiter. Encore merci !

6/10 Soddisfacente

Jacqueline

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
Check in was excellent.
Soggiorno di 4 notti a marzo 2024

8/10 Buono

Caroline

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The permanent staff are what made our brief stay. Positioned in a super spot near to Millennium bridge and Quays area, the hotel is warm and welcoming. Our second floor room overlooking the river was small but very comfortable with a fantastic mattress (important for a good night's sleep). Decor is a little dated but clean and fine. Our main issue was the kitchen; we'd ordered food in the evening but when my husband's lasagne came out, the top was lukewarm and when I poked my finger in it was still icy cold at the bottom, quite a health risk. I have to say the staff couldn't have been more apologetic and kind - the meal costs were fully refunded and we did not have to pay for our on site parking. We will return but it did put a dampener on our evening after we'd spent a lovely time watching and listening to Dark Side of the Moon at the Life Science Centre.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

4/10 Scarso

Susan

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
No housekeeping. Room was not cleaned during stay
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di Reception, il giorno 25 feb 2024
Thank you for taking the time to record your comments regarding your recent stay at the Leonardo Hotel Newcastle Quayside. I do apologise that on this occasion there were certain aspects of your stay that you were not satisfied with. Our housekeeping team are always around in the mornings and early afternoons and we do advise to put your rooms service card on the door to ensure this gets done. Our guest feedback is very important to the operation of our hotel and affords us the opportunity of reviewing and improving the hotel’s facilities. Sorry once again for the problems experienced. We do hope we can welcome you back to stay with us at Leonardo Hotel Newcastle Quayside.

10/10 Eccellente

Hussein

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great service very clean
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di J, il giorno 18 feb 2024
Thank you for sharing your feedback with us by way of a review. The team and I are delighted that you had a positive experience with us. We do hope to have the pleasure of welcoming you back to Leonardo Hotels Newcastle Gateshead Quayside in the near future! Yours sincerelyJanis KyleFront Office Manager

4/10 Scarso

Ian

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Reception, il giorno 20 feb 2024
Thank you for taking the time to share your invaluable feedback with us via a review. We are disappointed to learn of the poor experience you had in our hotel and must offer our sincere apologies. Our team are dedicated to ensuring that all of our guests feel cared for, valued and respected and we are very sorry that we failed to deliver that service. Your feedback has been shared with the management team at the hotel regarding your experience and they have asked that their apologies be linked with mine. Yours sincerely, Leonardo Newcastle-Quayside.

10/10 Eccellente

Vlad

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Just passing through, it’s my usual stop on the way to Scotland. Good value for the price.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di J, il giorno 18 feb 2024
Thank you for taking the time to complete our customer feedback survey, your high scoring is very much appreciated and we are glad that you enjoyed your stay with us!We do hope to welcome you back soonSincerelyJanis KyleFront Office Manager

6/10 Soddisfacente

Jon, Harrogate

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

kerry lee

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Breakfast facing the river. No dislikes.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di J, il giorno 13 feb 2024
Thank you for sharing your feedback with us by way of a review. The team and I are delighted that you had a positive experience with us. We do hope to have the pleasure of welcoming you back to Leonardo Hotels Newcastle Gateshead Quayside in the near future! Yours sincerelyJanis KyleFront Office Manager

10/10 Eccellente

LYNN, Wetherby

Viaggio di gruppo, Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great price and perfect location for a concert at the Glasshouse. Room clean and tidy. Good breakfast. Great price and easy parking at only £8.50 for 24 hours.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di J, il giorno 13 feb 2024
Thank you for having stayed with us and for having taken the time to review Leonardo Hotels Newcastle QuaysideIt is most pleasing to read your account of your recent experience at the hotel and I will ensure your feedback is communicated to the teamI do hope we have the pleasure in welcoming you back to the hotel in the near futureYours sincerelyJanis KyleFront Office Manager

10/10 Eccellente

Corrine

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di J, il giorno 31 gen 2024
Thank you for sharing your feedback with us by way of a review. The team and I are delighted that you had a positive experience with us. We do hope to have the pleasure of welcoming you back to Leonardo Hotels Newcastle Gateshead Quayside in the near future! Yours sincerelyJanis KyleFront Office Manager

4/10 Scarso

Denise

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Nothing
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di J, il giorno 31 gen 2024
Thank you for taking the time to complete the survey regarding your recent stay at the Leonardo Hotel Newcastle Quayside. I do apologise that on this occasion there were certain aspects of your stay that you were not satisfied with. Our guest feedback is very important to the operation of our hotel and affords us the opportunity of reviewing and improving the hotel’s facilitiesYours sincerelyJanis KyleFront Office Manager

10/10 Eccellente

Tracey

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Handy on the quayside
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di J, il giorno 31 gen 2024
Thank you for taking the time to complete our customer feedback survey, your high scoring is very much appreciated and we are glad that you enjoyed your stay with us!We do hope to welcome you back soonSincerelyJanis KyleFront Office Manager

8/10 Buono

daniel

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good
Very handy place for stop and go
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di J, il giorno 31 gen 2024
Thank you for taking the time to complete our customer feedback survey, your high scoring is very much appreciated and we are glad that you enjoyed your stay with us!We do hope to welcome you back soonSincerelyJanis KyleFront Office Manager

8/10 Buono

Jon

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Room had a window that wasn’t shut properly and it was a very windy night. Receptionist moved me straight away. Good service
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di J, il giorno 28 gen 2024
Thank you for sharing your feedback with us by way of a review. The team and I are delighted that you had a positive experience with us. We do hope to have the pleasure of welcoming you back to Leonardo Hotels Newcastle Gateshead Quayside in the near future! Yours sincerelyJanis KyleFront Office Manager

10/10 Eccellente

David

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2024
Risposta di J, il giorno 27 gen 2024
Thank you for sharing your feedback with us by way of a review. The team and I are delighted that you had a positive experience with us. We do hope to have the pleasure of welcoming you back to Leonardo Hotels Newcastle Gateshead Quayside in the near future! Yours sincerelyJanis KyleFront Office Manager

8/10 Buono

Roger

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di J, il giorno 27 gen 2024
Thank you for taking the time to complete our customer feedback survey, your high scoring is very much appreciated and we are glad that you enjoyed your stay with us!We do hope to welcome you back soonSincerelyJanis KyleFront Office Manager

8/10 Buono

James

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di J, il giorno 24 gen 2024
Thank you for your high scoringWe do hope you enjoyed your stay and look forward to welcoming you back somedayKind regards

8/10 Buono

Ian

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Third or so time I’ve stayed here, great location, rooms are a good size and if you get a river side room the views are amazing. This time round my room was freezing, mentioned it twice and nothing changed. Food seems to stop early the night I arrived and the next day the chef hadn’t turned up for lunch (ended up having to get Uber eats…). All that aside I’d stay there again as the location is perfect.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di J, il giorno 23 gen 2024
Thank you for the feedbackMay I just apologise for the issues you experienced during your stay, these were unforeseen circumstances and I do thank you for your understandingWe do hope to welcome you back in the not too distant futureSincerelyJanis KyleFront Office Manager

8/10 Buono

Chris

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di J, il giorno 23 gen 2024
Thank you for completing our guest surveyWe do hope to welcome you back again soon!

8/10 Buono

Daniel

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di J, il giorno 22 gen 2024
Thank you for taking the time to complete our customer feedback survey, your high scoring is very much appreciated and we are glad that you enjoyed your stay with us!We do hope to welcome you back soonSincerelyJanis KyleFront Office Manager

8/10 Buono

stacey

Risposta di J, il giorno 22 gen 2024
Thank you for taking the time to complete our customer feedback survey, your high scoring is very much appreciated and we are glad that you enjoyed your stay with us!We do hope to welcome you back soonSincerelyJanis KyleFront Office Manager

6/10 Soddisfacente

Kevin

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di J, il giorno 22 gen 2024
Thank you for taking the time to complete our customer feedback survey, your scoring is very much appreciated and we are glad that you enjoyed your stay with us!We do hope to welcome you back soonSincerelyJanis KyleFront Office Manager

6/10 Soddisfacente

Jonathan, Airdrie

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Really poor car park rubbish massive gap under door so light in all night and no VIP amenity
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di J, il giorno 22 gen 2024
Thank you for taking the time to review your recent stay at Leonardo Newcastle Quayside. I am disappointed to see you were unhappy with certain areas during your stay. I can assure you that our guest feedback is very important to the operation of our hotel and affords us the opportunity of reviewing and improving the hotels facilities and customer service. Please accept my sincere apologies and I can assure you we will take your comments on board in order to improve our guest experienceYours sincerelyJanis KyleFront Office Manager

8/10 Buono

Julie

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Really friendly and helpful and a fantastic location and easy parking. Public areas really nicely presented. Rooms (bathrooms) are very tired looking though
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di J, il giorno 16 gen 2024
Thank you for taking the time to record your comments regarding your recent stay at the Leonardo Hotels Newcastle Quayside. Our guest feedback is very important to the operation of our hotel and affords us the opportunity of reviewing and improving the hotel’s facilities and service, I assure you the appropriate actions are in place and your comments will be acted uponI do hope I have the pleasure in welcoming you back to the hotel in the not too distant futureYours sincerelyJanis KyleFront Office Manager

10/10 Eccellente

lee

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
gateshead
excellent hotel
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di J, il giorno 16 gen 2024
Thank you for sharing your feedback with us by way of a review. The team and I are delighted that you had a positive experience with us. We do hope to have the pleasure of welcoming you back to Leonardo Hotels Newcastle Gateshead Quayside in the near future! Yours sincerelyJanis KyleFront Office Manager

6/10 Soddisfacente

Steve

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di J, il giorno 16 gen 2024
Thank you for taking the time to complete our customer feedback survey, your scoring is very much appreciated and we are glad that you enjoyed your stay with us!We do hope to welcome you back soonSincerelyJanis KyleFront Office Manager

10/10 Eccellente

Andy

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di J, il giorno 16 gen 2024
Thank you for sharing your feedback with us by way of a review. The team and I are delighted that you had a positive experience with us. We do hope to have the pleasure of welcoming you back to Leonardo Hotels Newcastle Gateshead Quayside in the near future! Yours sincerelyJanis KyleFront Office Manager

8/10 Buono

Claire

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di J, il giorno 16 gen 2024
Thank you for taking the time to complete our customer feedback survey, your high scoring is very much appreciated and we are glad that you enjoyed your stay with us!We do hope to welcome you back soonSincerelyJanis KyleFront Office Manager

10/10 Eccellente

Chun Hung

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di J, il giorno 16 gen 2024
Thank you for sharing your feedback with us by way of a review. The team and I are delighted that you had a positive experience with us. We do hope to have the pleasure of welcoming you back to Leonardo Hotels Newcastle Gateshead Quayside in the near future! Yours sincerelyJanis KyleFront Office Manager

10/10 Eccellente

Leanne

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di J, il giorno 11 gen 2024
Thank you for sharing your feedback with us by way of a review. The team and I are delighted that you had a positive experience with us. We do hope to have the pleasure of welcoming you back to Leonardo Hotels Newcastle Gateshead Quayside in the near future! Yours sincerelyJanis KyleFront Office Manager

10/10 Eccellente

Fiona

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Room was lovely, beds so comfortable. Very clean. A bit more attention to detail in room needed. One of the curtains was hanging off at the end, stain on wall beside bed and bathroom quite dated. But this did not affect our stay.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di J, il giorno 16 gen 2024
Thank you for taking the time to record your comments regarding your recent stay at the Leonardo Hotel Newcastle Quayside. I do apologise that on this occasion there were certain aspects of your stay that you were not satisfied with. Our guest feedback is very important to the operation of our hotel and affords us the opportunity of reviewing and improving the hotel’s facilitiesYours sincerelyJanis KyleFront Office Manager

10/10 Eccellente

Charles

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di J, il giorno 11 gen 2024
Thank you for sharing your feedback with us by way of a review. The team and I are delighted that you had a positive experience with us. We do hope to have the pleasure of welcoming you back to Leonardo Hotels Newcastle Gateshead Quayside in the near future! Yours sincerelyJanis KyleFront Office Manager

6/10 Soddisfacente

Sam

Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di J, il giorno 11 gen 2024
Thank you for taking the time to complete our customer feedback survey, your scoring is very much appreciated and we are glad that you enjoyed your stay with us!We do hope to welcome you back soonSincerelyJanis KyleFront Office Manager

10/10 Eccellente

Paul Andrew

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great Stay
Had a very relaxed time in one of the Exec rooms overlooking the Tyne. Staff were fantastic and made the stay better.
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di J, il giorno 6 gen 2024
Thank you for having stayed with us and for having taken the time to review Leonardo Hotels Newcastle QuaysideIt is most pleasing to read your account of your recent experience at the hotel and I will ensure your feedback is communicated to the teamI do hope we have the pleasure in welcoming you back to the hotel in the near futureYours sincerelyJanis KyleFront Office Manager

10/10 Eccellente

George

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di J, il giorno 6 gen 2024
Thank you for taking the time to complete our customer feedback survey, your high scoring is very much appreciated and we are glad that you enjoyed your stay with us!We do hope to welcome you back soonSincerelyJanis KyleFront Office Manager