Sulla spiaggia

Recensioni per Best Western Plus Hotel Brice Garden

4 out of 5
Best Western Plus Hotel Brice Garden
44 rue Maréchal Joffre, Nice, Alpes-Maritimes

Recensioni

8,4

Ottimo

Valutazione di 10 - Eccellente. 294 su 741 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 299 su 741 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 103 su 741 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 31 su 741 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 14 su 741 recensioni" "

8,4/10

Pulizia

8,8/10

Personale e servizio

8,0/10

Servizi

8,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Marco

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Capodanno a Nizza
Staff gentilissimo ed attento, ottima prima colazione, posizione hotel centralissima e silenziosa,semplicissimo muoversi anche a piedi
Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di GM, il giorno 17 gen 2024
Hello Marco,Thank you for sharing your feedback regarding your recent stay at our hotel. We greatly appreciate your comments and are delighted to hear that you found our staff very kind and attentive, enjoyed our excellent breakfast, and appreciated our very central and quiet hotel location.Ensuring the comfort and satisfaction of our guests is our top priority, and it's wonderful to know that our staff contributed positively to your stay.Our central and quiet location is indeed one of our strengths, and we're pleased that it made it easy for you to explore the area, even on foot.We hope to have the pleasure of hosting you again in the future. If you have any additional comments or suggestions to share, please feel free to let us know.Thank you for choosing our hotel, and we look forward to serving you again.Warm regards,Wim De Preter - General Manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di GM, il giorno 24 nov 2023
Hello,Thank you so much for your perfect score of 10/10 for your recent stay with us! While we wish we had more details to understand what specifically you enjoyed, we’re absolutely delighted to know that we met your expectations in every way.Your high rating is a great encouragement to our team who works tirelessly to ensure every guest has a memorable and comfortable experience. We’re thrilled to have been a part of your journey and hope to continue being your choice of stay in the future.If you have any further feedback or suggestions, or if there’s anything specific that stood out during your stay, we’d love to hear from you. Your insights help us to continue improving and providing exceptional service.Looking forward to welcoming you back soon!Warm regards,Wim De Preter - General Manager

10/10 Eccellente

Gabriella

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Ottima struttura personale gentilissimo camere pulite e silenziose. Da tornare
Soggiorno di 4 notti a giugno 2023
Risposta di GM, il giorno 26 lug 2023
Hello Gabriella,Thank you for your wonderful review and for choosing our hotel for your stay. We are thrilled to hear that you had an excellent experience with us.We greatly appreciate your comments about our well-structured hotel, clean and quiet rooms, and our kind staff. Our team is committed to providing high-quality customer service, and we're thrilled to receive such outstanding feedback.Your willingness to return is the highest compliment and greatly appreciated. We look forward to welcoming you back soon. Please don't hesitate to reach out if there's anything we can assist you with in planning your next stay.Thank you again for sharing your experience, and we can't wait to serve you in the future.Best Regards,Wim De Preter - General Manager

4/10 Scarso

Daniela De

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
La struttura si presenta molto bene e il personale è molto gentile. Purtroppo le camere non sono dello stesso livello. Nella stanza c’era un fastidioso odore di fogna che proveniva dalla doccia e la pulizia lasciava a desiderare. Inoltre la moquette era piena di macchie.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2023

10/10 Eccellente

nicolandrea

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Siamo stati in questa struttura dal 30/12 al 04/01 e lo abbiamo vissuto nel massimo splendore natalizio. L'hotel ha un giardino molto bello e ben curato che aveva addobbi e decorazioni natalizie deliziose, idem nella hall ed in tutti gli spazi comuni. L'accoglienza è stata ottima, alla reception abbiamo trovato Giuseppe che ci ha ben accolti e seguiti durante tutta la vacanza nelle nostre richieste e necessità, davvero sempre gentile e disponibile. La stanza era spaziosa ed il bagno pure, anche se il mobilio un po' antico per i nostri gusti. La colazione è stata ottima, sala grande ben organizzata e ampia possibilità di scelta di dolci e salati. Ho adorato la torta alle pere ed i macarons serviti a Capodanno. Anche panettone, champagne, foie gras e salmone non sono mancati, oltre a tutto il resto. Siamo rimasti piacevolmente stupiti dal clima di festa che si respirava in hotel il 31 dicembre e il 1 gennaio in particolare, lo staff dell'hotel è stato sempre gentile e premuroso e ci ha fatti sentire a nostro agio. Trattasi di vero hotel a 4 stelle, dotato di tutti i servizi necessari. È collocato in posizione centrale e ben collegato con i mezzi di trasporto (linea T2 per aeroporto, metro, bus etc..) Non abbiamo lamentele o segnalazioni da fare, e' un ottimo hotel che merita di essere visitato, soprattutto in una stagione in cui si possa stare all'aperto a godere del bel giardino esterno.
Risposta di Shift Leader, il giorno 18 feb 2023
Gentile Signora Iannacone Graziella,Inanzitutto teniamo a ringraziarla per aver speso parte del suo tempo prezioso per lasciare una recensione sul suo soggiorno al Best Western Plus Hotel Brice Garden.Siamo lieti di leggere quanto abbia apprezzato la qualità del servizio del nostro personale e l'atmosfera accogliente e raffinata che ci sforziamo di offrire ai nostri ospiti soprattutto nel periodo delle festività come il Capodanno. Poniamo infatti estrema attenzione al comfort dei nostri clienti e traiamo profonda soddisfazione dal far sentire tutti un po' "a casa". Ci fa piacere di apprendere che avete apprezzato la vostra camera per il suo spazio e il suo bagno. Siamo lieti di avervi potuto servire una colazione particolare per tale evento, che sia stata all'altezza delle vostre aspettative e che abbiate apprezzato la nostra selezione di dolci e salati.Per quanto riguarda la nostra posizione è una risorsa importante nel cuore di Nizza, dove tutto è facilmente accessibile a piedi con il tram che circola all'interno della città ed un altro che si dirige verso l'aeroporto e viceversa.Sapere che ci consigliereste è per noi la più grande ricompensa e ci incoraggia ancora di più nei nostri sforzi per rendere ogni soggiorno indimenticabile.Siamo tutti felici di aver potuto contribuire al successo del vostro soggiorno a Nizza e speriamo di rivedervi al più presto.Cordialmente,

6/10 Soddisfacente

Marco

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia
La struttura non è male ma in un letto era stato messo un lenzuolo macchiato di sangue. La cassaforte si è scaricata e non si apriva. Per il resto tutto bene e il personale è stato disponibile, cordiale ed educato.
Soggiorno di 3 notti a luglio 2022
Risposta di FOM, il giorno 3 ago 2022
Hi Marco, Thank you for your message. I appologize for the incident about the bed sheets. As soon as you notified us at the reception, we took immedeat action to change the sheets. I do hope that the rest of your stay was plaisant and that you had a good time staying with us. We hope to see you again in the future. Kind regards, Wim De Preter - General Manager

8/10 Buono

Roberto

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Accogliente e informale. Camera rumorosa per traffico.
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2021

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2020
Risposta di FOM, il giorno 15 ago 2020
Dear guest Thank you for rating your stay at the Hotel. We would like to know the reasons for your 3 star rating. Please don't hesitate to come back to us. Best regards

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di Daniel - Front Desk Manager, il giorno 2 mar 2020
Dear guest, Thank you for your score following your stay with us. We hope to do best next time. Best regards

10/10 Eccellente

Feras

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2020
Risposta di GM, il giorno 24 nov 2023
Hi Feras,Thank you so much for your perfect score of 10/10 for your recent stay with us! While we wish we had more details to understand what specifically you enjoyed, we’re absolutely delighted to know that we met your expectations in every way.Your high rating is a great encouragement to our team who works tirelessly to ensure every guest has a memorable and comfortable experience. We’re thrilled to have been a part of your journey and hope to continue being your choice of stay in the future.If you have any further feedback or suggestions, or if there’s anything specific that stood out during your stay, we’d love to hear from you. Your insights help us to continue improving and providing exceptional service.Looking forward to welcoming you back soon!Warm regards,Wim De Preter - General Manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2019

8/10 Buono

Vittorio

Mi è piaciuto: Comfort della camera
Confortevole e gradevole
Tutto sommato OK: la posizione è veramente eccellente. Essendo in Francia, quindi niente bidè e cappuccino a colazione senza espresso, ma siamo a Nizza e la bellezza della città vale quale sacrificio.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2019
Risposta di Daniel - Front Desk Manager, il giorno 9 nov 2019
Dear Vittorio, I want to thank you sincerely for this score. We are delighted to see that you enjoyed the central location of the hotel close to the sea and the city center. We hope to welcome you again very soon!

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Bella posizione a 5 minuti dal centro e dalla spiaggia in zona tranquilla. Camera familiare molto carina e letto comodo
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2019

8/10 Buono

Salvatore, Napoli

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Albergo centrale, a dimensione d'uomo. Ritornerò
Efficiente organizzazione alberghiera.ottima colazione
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2018
Risposta di Daniel - Front Desk Manager, il giorno 8 mar 2018
Dear Salvatore Thank you very much for you comment following your stay at the Hotel Brice Garden. We are pleased to read that every aspect of your stay has pleased you: the decoration of our house and your room, the breakfast buffet, as well as the welcome and the personalized service we work with daily. We are delighted to see that you enjoyed the central location of the hotel close to the sea and the city center. We hope to welcome you again very soon, Best regards

8/10 Buono

Anna, Pavia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Buon rapporto qualità/prezzo
Ci siamo fermati una sola notte. Hotel pulito, buon rapporto qualità prezzo.personle gentile. A due passi dal mare, dal centro e dalla zona pedonale. Consigliato.

10/10 Eccellente

Antonio, Massa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
servizio eccellente
Personale disponibile, camere confortevoli, forse l'unica cosa da sanare sono le scale sicuramente sotto la moquette ( che emana cattivo odore) si nascondono buchi esorbitanti. Comunque ci ritornerei.

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Comfort della camera
Purtroppo non da consigliare
Purtroppo la camera non corrispondeva alle esigenze richieste ,il soffitto era tutto rotto,il letto semidistrutto e traballante.

6/10 Soddisfacente

Paolo, Cremona, Italia

Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Hotel Nice Brice
Hotel carino, in buona posizione, tranquillo, vicino a Place Massena a pochi minuti a piedi, molto vicino alla Promenade des Anglais. Personale cortese. Quasi impossibile parcheggiare nei pressi dell'hotel, anche davanti per scaricare i bagagli è talvolta impossibile fermarsi (anche in doppia fila); il garage è vicino ma a pagamento, anche se nelle caratteristiche dell'albergo non viene specificato. La camera all'arrivo aveva il WC otturato e ci è stata cambiata camera solo dopo aver insistito perché qualcuno venisse a constatare; la maniglia interna della porta si staccava, la cassaforte non funzionava...insomma condizioni generali un po' scarse; per il resto confortevole e comodo; colazione a pagamento a buffet (discreta ma completa); considerare quindi nella tariffa il garage (ineludibile), la tassa di soggiorno e l'eventuale colazione.

10/10 Eccellente

Francois

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great stay and well located. Easy access to the beach and centre. Breakfast was plenty and great for a good start to the day. Rooms fitting to the age of the building. Really friendly and polite reception staff. Particularly Dave on checkin. Would stay again.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

8/10 Buono

Andrew

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
The location is not bad - 10 10-minute walk to most popular areas. The street noise at night is very loud and the windows are old and not soundproof. Our air conditioning did not work and it was so hot we had to open the windows making the noise unbearable - I complained in the morning and had to remind them in the afternoon but the did have maintenance fix it. Breakfast is average and pricy for the quality
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024

10/10 Eccellente

Paula

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The hotel and staff were great! Breakfast too
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di RDM, il giorno 16 mar 2024
Dear Paula,Thank you for sharing your positive experience with us! We're delighted to hear that you enjoyed your stay and that our staff and breakfast met your expectations. We look forward to welcoming you back in the future! If there's anything else we can do to enhance your next visit, please don't hesitate to let us know. Safe travels!Kind regards,

10/10 Eccellente

JEONGSOO

Mi è piaciuto: Servizi
친절하고 훌륭한 호텔이고 조식도 좋았음
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di GM, il giorno 19 feb 2024
Hi JEONGSOO,Thank you for your review! We're delighted to hear that you had a pleasant experience at our hotel and enjoyed our friendly atmosphere and delicious breakfast. Your feedback is greatly appreciated, and we hope to have the pleasure of welcoming you back for another enjoyable stay in the future. If there's anything else we can do to make your next visit even better, please don't hesitate to let us know.Best regards,Wim De Preter - General Manager

10/10 Eccellente

Eeva

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Had a really good stay at this clean and comfortable hotel with superb location only 5mins from the beach. Staff were lovely and breakfast delicious. Only minus points were that there were some roadworks or construction going on nearby which made it a little noisy.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di GM, il giorno 19 feb 2024
Hello Eeva,Thank you for your review! We're thrilled to hear that you had a really good stay at our hotel and found it clean, comfortable, and conveniently located near the beach. We're also glad you enjoyed our delicious breakfast and found our staff to be lovely. We apologize for any inconvenience caused by the nearby roadworks or construction, and we appreciate your understanding. We'll do our best to minimize any disruptions for our guests in the future. Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back again soon for another enjoyable stay!Kind regards,Wim De Preter - General Manager

4/10 Scarso

Matthieu

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
4 Etoiles?! Non. 2.5 étoiles Maximum.
Chambre (suite familiale pour 4) non disponible une fois arrivés sur place. Remplacement par 2 chambres minuscules. Lit « king size » = 2 lits simples collés. Salle de bain et mobilier ont vraiment besoin d’être rénovés au gout du jour. Baignoire minuscule (autant juste mettre une douche!), sans rideau de douche ou paroi en verre = éclaboussures partout. Pommeau de douche ne tient pas (il tombe et arrose le mur). Murs très fins (on entend les voisins parler). Pas de machine à café (juste une bouilloire) Vue sur une cour arrière avec des poubelles. Pas de stationnement sur place. Un parking payant de la ville est disponible à 500m. Des box minuscules sont aussi disponibles à 250m pour $25/nuit. 4 étoiles?! Au grand max 2.5!
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di RHBG, il giorno 1 gen 2024
Cher Matthieu,Merci d'avoir pris le temps de nous laisser ce commentaire suite à votre séjour au Best Western Plus Hôtel Brice Garden.Tout d'abord toutes nos excuses pour le désagrément occasionné. En effet une erreur informatique a fait que vous puissiez réserver une chambre pour 3 personnes alors que nous n'avions plus de disponibilité pour cette catégorie de chambre.Au lieu de vous déloger dans un autre établissement nous avons décider de vous proposer 2 chambres à la place sans aucun frais supplémentaire c'est a dire au tarif d'une seule chambre. Etant donné qu'il s'agissait d'une réservation pour le jour même nous vous avons attribué les chambres qui étaient disponibles puisqu'il s'agit d'une réservation de dernier minute avec un hôtel qui était complet. Nous avons réussi a trouver 2 chambres au même étage pour plus de confort et nous regrettons que ces chambres n'aie satisfait vos attentes.Pour information dans les chambres Prestige (catégorie réserve initialement) il n'y a pas de machine Nespresso, seulement des bouilloires comme dans la Supérieur et Classique que vous avez occupé. Notre bar est néanmoins ouvert jusqu'à 23h et la réception 24h/24h.Nous sommes heureux de pouvoir proposer un parking privé aux alentours de l'hôtel au tarif similaire des parkings publiques en centre ville de Nice avec bien entendu un limite de taille pour les voitures les plus volumineuses. En espérant pouvoir vous accueillir encore une fois pour une meilleure expérience client je vous souhaite une excellente journée.Bien cordialement

2/10 Terribile

Marc

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di RDM, il giorno 21 dic 2023
Cher Marc,Nous sommes désolés de ne pas avoir pleinement répondu à vos attentes. Votre avis est important pour nous, et nous prendrons en compte vos retours pour nous améliorer. Nous espérons avoir l'occasion de regagner votre confiance lors d'une prochaine visite.

10/10 Eccellente

Nicola

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
A great nights sleep
What a lovely haven, 5 mins walk from the front. A charming old building, great service and breakfast. Had a lovely drink in the bar area.
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di RDM, il giorno 21 dic 2023
Dear Nicola,Thank you for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that you found our hotel to be a lovely haven with its charming old building, great service, and delicious breakfast. It's fantastic that you enjoyed a lovely drink in our bar area. We appreciate your positive comments and hope to welcome you back soon for another delightful stay!Best regards

8/10 Buono

aurelie

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia e servizi
hôtel vieillissant. salle de bain à refaire couette de pacotille
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di RHB, il giorno 21 dic 2023
Cher Aurelie,Nous sommes désolés d'apprendre que votre expérience n'a pas été à la hauteur de vos attentes. Votre feedback est important pour nous, et nous prenons note de vos commentaires sur l'état de notre hôtel. Nous nous efforçons constamment d'améliorer nos installations et services, et nous prenons en considération vos remarques pour effectuer des ajustements nécessaires. N'hésitez pas à nous contacter directement si vous avez des préoccupations spécifiques que nous pouvons aborder pour rendre votre séjour plus agréable. Merci de partager vos impressions avec nous.Bien cordialement

10/10 Eccellente

Gwladys

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di GM, il giorno 24 nov 2023
Hi Gwladys,Thank you so much for your perfect score of 10/10 for your recent stay with us! While we wish we had more details to understand what specifically you enjoyed, we’re absolutely delighted to know that we met your expectations in every way.Your high rating is a great encouragement to our team who works tirelessly to ensure every guest has a memorable and comfortable experience. We’re thrilled to have been a part of your journey and hope to continue being your choice of stay in the future.If you have any further feedback or suggestions, or if there’s anything specific that stood out during your stay, we’d love to hear from you. Your insights help us to continue improving and providing exceptional service.Looking forward to welcoming you back soon!Warm regards,Wim De Preter - General Manager

10/10 Eccellente

Aurélien

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di GM, il giorno 24 nov 2023
Bonjour Aurélien,Un immense merci pour votre évaluation parfaite de 10/10 pour votre récent séjour dans notre hôtel ! Bien que vous n'ayez pas laissé de commentaire spécifique, nous sommes absolument ravis de savoir que nous avons répondu à toutes vos attentes.Votre note élevée est un grand encouragement pour notre équipe qui travaille sans relâche pour garantir à chaque client une expérience mémorable et confortable. Nous sommes enchantés d'avoir fait partie de votre voyage et espérons rester votre choix d’hébergement pour vos futures visites.Si vous avez d'autres retours ou suggestions, ou s'il y a quelque chose en particulier qui vous a marqué durant votre séjour, nous serions ravis de vous entendre. Vos insights sont précieux pour nous permettre de continuer à nous améliorer et à offrir un service exceptionnel.Dans l'attente du plaisir de vous accueillir à nouveau bientôt !Cordialement,Wim De Preter - General Manager

10/10 Eccellente

Hesam

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Very Good Experience
We stayed in this hotel for two nights. Everything was perfect and the personnel were very professional and friendly. I highly recommend this hotel
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2023
Risposta di GM, il giorno 1 nov 2023
Hello Hesam,Thank you for your glowing review and recommendation. We're delighted to know that you had a wonderful experience during your two-night stay with us. It's heartening to hear that our team's professionalism and friendliness made a lasting impression on you.We look forward to the opportunity of welcoming you back in the near future and continuing to meet your expectations.Warm regards,Wim De Preter - General Manager

8/10 Buono

Aliya

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
……
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di GM, il giorno 1 nov 2023
Dear Aliya,Thank you for taking the time to rate your stay at the Best Western Plus Hotel Brice Garden in Nice. We appreciate your positive score of 4/5. As we continuously strive for excellence, we would love to hear any feedback or suggestions that could help us make your next visit a perfect 5/5.Looking forward to welcoming you back on your next visit to Nice.Warm regards,Wim De Preter - General Manager

10/10 Eccellente

Lars

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Go there
Great stay, great lication, nice and helpfull staff
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2023
Risposta di GM, il giorno 25 ott 2023
Hello Lars,Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We are thrilled to hear about your fantastic experience during your recent stay at our hotel.It's wonderful to know that you enjoyed our great location, as well as the attentive and helpful staff. Our team takes great pride in providing exceptional service, and your kind words are a true testament to their dedication.We appreciate your recommendation, and we look forward to welcoming you back on your next visit. If there's anything more we can do to enhance your stay, please don't hesitate to let us know.Warm regards,Wim De Preter - General Manager

10/10 Eccellente

Marko

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Rauhallinen alue suht lähellä kaikkea
Soggiorno di 4 notti a ottobre 2023
Risposta di GM, il giorno 25 ott 2023
Hello Marko,Thank you for taking the time to share your thoughts on your recent stay with us. We're delighted to hear that you found our hotel to be in a quiet area yet conveniently close to everything you needed.Providing a peaceful environment for our guests is important to us, and we're glad you were able to enjoy that during your stay. Being located near various amenities and attractions adds to the convenience of our property.We appreciate your feedback and hope to have the pleasure of welcoming you back in the future. If you have any specific suggestions or requests for your next visit, please feel free to share them with us.Warm regards,Wim De Preter - General Manager

8/10 Buono

Dennis

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Hotel is in a great location- close to the tram stop and central Nice. Beach, bars and restaurants close by. Bright and pleasant room and comfortable bed. The only disappointment was that the hotel advertised a ‘bar and snacks ‘ . On arrival we were a little peckish so asked for the snack menu at reception to be told that they didn’t do snacks! Disappointing!
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di GM, il giorno 25 ott 2023
Hello Denis,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay at our hotel. We are pleased to hear that you found our location convenient and enjoyed your bright and comfortable room, as well as the proximity to the beach, bars, and restaurants in central Nice.However, we sincerely apologize for the disappointment you experienced regarding our advertised "bar and snacks." Your feedback is invaluable to us, and we will certainly address this issue with our team to ensure accurate information is provided to our guests. We understand that this inconsistency can be frustrating, and we are committed to improving our services.On your next visit, we hope to have the opportunity to make it up to you and provide a more seamless and enjoyable experience. Please feel free to reach out to us directly if you have any specific requests or if there's anything else we can do to enhance your stay.Once again, we appreciate your feedback, and we look forward to welcoming you back in the future.Warm regards,Wim De Preter - General Manager

10/10 Eccellente

Grace

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Would recommend this hotel, clean, comfortable, very polite staff and excellent English. When we return to Nice we will be booking this hotel again.
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di GM, il giorno 25 ott 2023
Hi Grace,Thank you for taking the time to share your wonderful feedback about your recent stay at our hotel. We are thrilled to hear that you had such a positive experience and that you would recommend us.Our team takes great pride in providing a clean and comfortable environment for our guests, and it's heartening to know that you found our staff polite and our English communication excellent.We look forward to welcoming you back to our hotel when you return to Nice. If there are any special requests or preferences you have for your next stay, please do not hesitate to let us know. Your satisfaction is our priority.Once again, thank you for choosing to stay with us and for sharing your kind words. We can't wait to have you as our guest again in the future.Warm regards,Wim De Preter - General Manager

8/10 Buono

Sidsel Marie

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Anbefales!
Hyggelig og fint hotell sentralt beliggende. Super frokost. God service.
Soggiorno di 5 notti a settembre 2023
Risposta di GM, il giorno 1 nov 2023
Dear Sidsel Marie,Thank you for sharing your positive feedback regarding your stay with us. We're delighted to hear that you found our hotel pleasant and appreciated its central location, our breakfast offerings, and the service provided. Your kind words mean a lot to us, and we're thrilled to have met your expectations.We hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another memorable experience.Warm regards,Wim De Preter - General Manager

6/10 Soddisfacente

Patrick

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
L’hôtel est très bien situé, c’est son point fort. Mais l’offre de service ne correspond absolument pas à un 4 étoiles. Pas de restauration le soir et encore moins de room service. La chambre est plutôt quelconque et très petite, c’est vieillot et pas très bien entretenu. La propreté est limite. Bref ça ne vaut pas le prix élevé de la chambre. Heureusement le personnel était très attentionné.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di FOM, il giorno 25 set 2023
Cher Patrick,Merci d'avoir pris le temps de nous laisser ce commentaire site a votre séjour au Best Western Plus Hôtel Brice Garden. Notre établissement correspond parfaitement aux exigences d'un établissement 4 étoiles, nous avons d'ailleurs repassé ce classement avec succès cette année. Aucune obligation existe d'avoir un restaurant et un room service pour être un hôtel 4 étoiles. Notre localisation central fait que vous avez une large offre de restauration au tour de notre établissement. Sachez que notre hôtel se compose de 59 chambres divisées en différentes catégories dont certaines sont plus spacieuses que d'autres. Pour votre prochain séjour, n'hésitez pas à nous contacter afin que nous puissions vous proposer une chambre en adéquation avec vos besoins. Finalement le prix élevé de la chambre est directement justifié par les évènements sur la Ville de Nice notamment le championnat mondial de rugby avec des matchs à Nice.Au plaisir de vous accueillir une nouvelle fois.Bien à vous

10/10 Eccellente

Sven

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We loved the hotel. It was a trip to celebrate my 60year birthday and we were automatically upgraded to a junior suite since the room was not ready at checkin. They also offered us champagne when we were waiting for the room. The room was very nice with a private terrace. The staff was very kind and serviceminded and helped us a lot. Breakfast was very good, a lot to choose from. for example freshlly squeezed orange juice. The hotel is located very near the promenade and a short walk from massena and old town. We will be back!
Soggiorno di 3 notti a settembre 2023
Risposta di GM, il giorno 25 ott 2023
Hello Sven,Thank you for choosing to celebrate your 60th birthday with us, and for taking the time to share your exceptional experience at our hotel. We are thrilled to hear that your stay was such a memorable and enjoyable one.It's wonderful to know that you were pleasantly surprised by the upgrade to a junior suite and the complimentary champagne - we love to make our guests feel special on such important occasions. Your private terrace sounds like the perfect place to relax and take in the surroundings.We're also delighted that you found our staff to be kind, service-minded, and helpful throughout your stay. Your positive feedback is a testament to their dedication to guest satisfaction.It's great to hear that you enjoyed our breakfast selection, including the freshly squeezed orange juice, and that our central location near the promenade, Massena, and the old town added to your overall experience.We can't wait to welcome you back for another memorable stay in the future. If there's anything specific you'd like for your next visit, please feel free to let us know. We'll be eagerly awaiting your return.Warm regards,Wim De Preter - General Manager

10/10 Eccellente

Denise, New York

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Nice garden where we enjoyed our complimentary VIP benefit drink. Quiet room. We requested twin beds which they said they’d give us but didn’t. Too bad but the stay was good.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di GM, il giorno 25 ott 2023
Hello Denise,Thank you for taking the time to share your feedback regarding your recent stay with us. We appreciate your comments and are pleased to hear that you enjoyed our beautiful garden area and the complimentary VIP benefit drink. It's great to know that you found your room to be quiet and that your overall stay was good.However, we apologize for the oversight regarding your bed preference. We understand that having twin beds is important for some guests, and we regret any inconvenience this may have caused. Your feedback is invaluable, and we will use it as an opportunity to improve our communication and ensure we meet our guests' requests more accurately in the future.We hope that this isolated issue does not deter you from staying with us again in the future. If you do decide to return, please feel free to reach out to us directly to ensure that your preferences are met. We look forward to the possibility of serving you better on your next visit.Warm regards,Wim De Preter - General Manager

10/10 Eccellente

CYRILLE

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Très bon rapport qualité prix
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di GM, il giorno 25 ott 2023
Bonjour Cyrille,Nous tenons à exprimer notre plus profonde gratitude pour votre note parfaite de 10/10 dans votre commentaire sur notre hôtel. Votre satisfaction est notre priorité absolue, et c'est un immense honneur de savoir que nous avons réussi à répondre à toutes vos attentes.Votre avis positif est une source d'inspiration pour toute notre équipe. Nous travaillons continuellement pour offrir des expériences exceptionnelles à nos clients, et votre feedback est une récompense précieuse pour nos efforts.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau lors de votre prochain séjour. Si vous avez des besoins particuliers ou des préférences pour votre prochaine visite, n'hésitez pas à nous les faire savoir. Nous sommes là pour rendre votre séjour encore plus mémorable.Encore une fois, merci infiniment pour votre note parfaite et pour avoir choisi notre hôtel. Nous avons hâte de vous revoir.Cordialement,Wim De Preter - Directeur Général

10/10 Eccellente

Ruby Anne

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We didn’t speak any French and the staff was very helpful assisting us with booking the next day tour we wanted to take to nearby areas. Clean and elegantly decorated hotel.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di GM, il giorno 25 ott 2023
Hi Ruby Anne,Thank you for sharing your experience of your recent stay at our hotel. We truly appreciate your feedback.We're delighted to hear that our staff provided you with excellent assistance in booking your tour, even though you didn't speak French. Our team takes pride in being accommodating and ensuring our guests have a smooth experience during their stay.It's also wonderful to know that you found our hotel clean and elegantly decorated. We believe in providing a comfortable and inviting atmosphere for our guests, and your kind words are a great validation of our efforts.We hope you had a fantastic tour to the nearby areas, and we would be thrilled to welcome you back to our hotel should your travels bring you to the area again. If you have any specific preferences or needs for your next visit, please feel free to let us know.Once again, thank you for choosing to stay with us and for sharing your positive experience.Warm regards,Wim De Preter - General Manager

2/10 Terribile

Michael, Fair Oaks

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Smell awful. Rooms tiny. Parking garage is a joke and not even in the same building. If you park in there make sure to ask for a show horn. Great if you like to play Tetris. Breakfast was abysmal and overpriced. Avoid if possible.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di GM, il giorno 25 ott 2023
Hi Michael,Thank you for taking the time to provide feedback about your recent stay at our hotel. We deeply regret that your experience did not meet your expectations, and we sincerely apologize for any inconvenience you encountered.We take your comments seriously and will be reviewing your feedback with our team to identify areas for improvement. We are sorry to hear about the unpleasant smell, and we will investigate and address this issue promptly.Regarding the room size, we understand that preferences can vary, and we are committed to ensuring our guests' comfort. We apologize if the size of the room did not meet your expectations.We acknowledge the challenges with the parking garage and are actively looking into ways to improve the situation. Your feedback about the breakfast is also noted, and we will work on enhancing the quality and value of our offerings.We appreciate your honesty and regret that we did not meet your expectations on this occasion. If your future travels bring you back to the area, we hope you might consider giving us another chance to provide you with a better experience.Thank you for sharing your concerns with us.Sincerely,Wim De Preter - General Manager

10/10 Eccellente

kenneth fai man

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di GM, il giorno 25 ott 2023
Hello Kenneth fai man,We are absolutely thrilled to receive a perfect score of 10/10 from you for your recent stay at our hotel. Your feedback means the world to us, and it's an honor to know that we were able to exceed your expectations.Our team is dedicated to ensuring every guest has a memorable and enjoyable experience, and your rating is a fantastic testament to their hard work and commitment.If your travels bring you back to our area, we would be delighted to welcome you again. Please feel free to let us know if there's anything specific you'd like for your next visit, as we're here to make your stay as perfect as possible.Once again, thank you for choosing our hotel, and we can't wait to have the pleasure of serving you in the future.Warm regards,Wim De Preter - General Manager

6/10 Soddisfacente

HOK YEE

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
I am not sure if it is a room upgrade but am given a 3 bed room. Its a large room but not very spacious after 3 beds. The floor of the main bed is slightly elevated and empty below so quite noisy by just walking. The hotel is practical but not a very vacation kind.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di GM, il giorno 25 ott 2023
hi HOK YEE,Thank you for taking the time to share your feedback about your recent stay at our hotel. We appreciate your honest comments, as they help us identify areas for improvement.We apologize for any confusion regarding your room type. It appears that you were provided with a 3-bed room, which may not have been what you were expecting. We understand that the room size and layout may not have been ideal for your needs, and we appreciate your understanding.We will certainly take your comments about the noise issue into consideration and look into ways to mitigate such inconveniences for our guests in the future.We understand that our hotel may have a more practical than vacation-oriented ambiance, and we appreciate your insights on this matter. We continually strive to improve our services and offerings to cater to a wide range of guest preferences.If your future travels bring you back to the area, we hope you might consider giving us another opportunity to provide you with a more enjoyable experience. Please feel free to reach out to us directly if you have any specific requests or preferences for your next visit.Once again, thank you for your feedback, and we hope to have the chance to serve you better in the future.Sincerely,Wim De Preter - General Manager

10/10 Eccellente

Ward

Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di GM, il giorno 1 nov 2023
Dear Ward,Thank you for gracing us with a perfect score of 10/10! We're elated to know that your experience with us was excellent. Your high rating motivates our team to continually provide exceptional service and memorable experiences for our guests.We look forward to the pleasure of welcoming you back in the near future.Warm regards,Wim De Preter - General Manager

6/10 Soddisfacente

Roberto

Viaggio di coppia
Non mi è piaciuto: Pulizia
i got bitten by bedbugs! thank goodness i only stayed for 2 nights , hotel need to find a way need to check their beds for bed bugs
Risposta di Room Division Manager, il giorno 1 set 2023
Dear Roberto,Thank you for your feedback following your stay in the Best Western Plus Hotel Brice Garden. Our establishment doesn't have any bed bugs in any room. Controls are made regularly and the hotel is completely clean of bugs. Occupation is of 99% in summer times and we don't have any complaints Maybe you are referring to another establishment by mistake. Looking forward to welcome you for your next stay. Best regards

10/10 Eccellente

Theresia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2023

8/10 Buono

Chandar

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
King bed with 2 singles was not a real king bed. It kept moving apart into 2 beds. The ceiling height is low on level 4.
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2023
Risposta di GM, il giorno 18 ago 2023
Hi Chandar,Thank you for taking the time to leave a positive rating. While we wish we had more details to better understand your experience, we are pleased to know that you had a satisfying stay with us. We hope to have the opportunity to serve you again in the future. Please do share any detailed feedback or suggestions, as we continually aim to improve our guests' experiences.Warm regards,Wim De Preter - General Manager

10/10 Eccellente

Anders

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Godt og centralt hotel
Fint hotel, med god lokation, tæt på restauranter og strand. Meget venligt personale. Lidt små værelser, men det er et gammelt hotel - dog virker airconditionanlægget godt! Vi fik værelse med en skøn tagterrasse, det var virkelig værdsat.
Værelse
Badeværelse
Tagterrasse
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2023
Risposta di GM, il giorno 18 ago 2023
Hello Anders,Thank you for sharing your experience with us. We're delighted to hear that you appreciated our prime location, proximity to the beach, and our dedicated staff. It's wonderful that you enjoyed the beautiful roof terrace – it's indeed one of the features we're very proud of!We understand that the room size might be a bit snug, especially given the historic nature of our property, but we're glad to hear the air conditioning provided comfort during your stay.Your feedback is invaluable to us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon for another memorable stay.Warm regards,Wim De Preter - General Manager