Reception

Recensioni per Grand Hotel Orlando at Universal Blvd

3.5 out of 5
Grand Hotel Orlando at Universal Blvd
7825 Universal Blvd, Orlando, FL

Recensioni

6,8
Valutazione di 10 - Eccellente. 264 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 257 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 191 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 131 su 1003 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 160 su 1003 recensioni" "

6,8/10

Pulizia

7,2/10

Personale e servizio

6,4/10

Servizi

6,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

6,8/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

MAURO, DOLO

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
la colazione un po' misera solo amburghe pane da tost macedonia succhi iofelisati in polvere l unica cosa buona erano i marfi ci vorrebbe qualche vaschetta di marmelata e cioccolata, qualche fettina di salumi per completare la colazione
Soggiorno di 5 notti a settembre 2023
Risposta di NOEL, il giorno 10 ott 2023
Dear Guest, We are very thankful to you for such a good score. Regarding your concerns, trust that we are continuously doing the needful to improve. We look forward to your next visit. Sincerely,The Hotel Management

8/10 Buono

Nicola Anne

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a settembre 2023
Risposta di NOEL, il giorno 4 ott 2023
Dear Guest, We are very thankful to you for such a good score, and you found our hotel to your liking. We look forward to welcoming you again. Sincerely,The Hotel Management

2/10 Terribile

Armani

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Dirty sheets loud neighbors
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di NOEL, il giorno 1 mag 2024
Dear Guest, We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.Sincerely,The Hotel Management

10/10 Eccellente

Andrea

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
excellent
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di NOEL, il giorno 22 apr 2024
Dear Guest, We are very thankful to you for such a good score, and you found our hotel to your liking. We look forward to welcoming you again. Sincerely,The Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Kellynes

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Mucha falta de limpieza.
Soggiorno di 3 notti ad aprile 2024
Risposta di NOEL, il giorno 16 apr 2024
Dear Guest, We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.Sincerely,The Hotel Management

8/10 Buono

Silvio

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I recommend, good hotel and room very cleaning.
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di NOEL, il giorno 8 apr 2024
Dear Guest, We are very thankful for your kind words and review of our hotel during your stay. We look forward to welcoming you again. Sincerely,The Hotel Management

4/10 Scarso

Heidi

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Terrible, nasty, breakfast, rooms run down
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di NOEL, il giorno 8 apr 2024
Dear Guest, We sincerely apologize if we were unable to meet your expectations during your stay. Please be assured that we take your comments very seriously and have shared them with our team to investigate and resolve. We hope to welcome you again. Sincerely,The Hotel Management

2/10 Terribile

Alain

Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di NOEL, il giorno 28 apr 2024
Dear Guest,Thank you for taking part in our satisfaction survey.I see you scored us 1/5 and I was hoping you could tell me a little bit more about your experience and whether anything had led you to give us this rating?I look forward to hearing from you soon.Sincerely,The Hotel Management

10/10 Eccellente

Claude

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di NOEL, il giorno 4 apr 2024
Dear Guest, We are very thankful to you for such a good score, and you found our hotel to your liking. We look forward to welcoming you again. Sincerely,The Hotel Management

10/10 Eccellente

Charlie

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia
Desayuno incluído
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di NOEL, il giorno 1 apr 2024
Dear Guest, We are very thankful to you for such a good score, and you found our hotel to your liking. We look forward to welcoming you again. Sincerely,The Hotel Management

8/10 Buono

Moomoo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di NOEL, il giorno 1 apr 2024
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback & look forward to welcoming you again.Sincerely,The Hotel Management

8/10 Buono

Rosemary

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di NOEL, il giorno 28 mar 2024
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback & look forward to welcoming you again.Sincerely,The Hotel Management

4/10 Scarso

STEVEN

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Lousy service dirty rooms
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di NOEL, il giorno 25 mar 2024
Dear Guest, We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.Sincerely,The Hotel Management

4/10 Scarso

Sylvie

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The property could of been better
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di NOEL, il giorno 24 mar 2024
Dear Guest, We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.Sincerely,The Hotel Management

10/10 Eccellente

James

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very nice
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di NOEL, il giorno 21 mar 2024
Dear Guest, We are very thankful to you for such a good score, and you found our hotel to your liking. We look forward to welcoming you again. Sincerely,The Hotel Management

4/10 Scarso

David

Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di NOEL, il giorno 14 mar 2024
Dear Guest,Thank you for taking part in our satisfaction survey.I see you scored us 2 / 5 and I was hoping you could tell me a little bit more about your experience and whether anything had led you to give us this rating?I look forward to hearing from you soon.Sincerely,The Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Jeanette

Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We found this property to be rough around the edges. Not the cleanest and not very updated.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di NOEL, il giorno 16 mar 2024
Dear Guest, We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.Sincerely,The Hotel Management

8/10 Buono

Christian

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I enjoyed my stay, and am thankful to have found a last minute booking. The only con to my stay was the bed; it was hard as a rock.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di NOEL, il giorno 11 mar 2024
Dear Guest, We are delighted to receive your kind words and that you found our hotel to your liking. Regarding your concern, trust that we are continuously doing the needful to improve. We look forward to your next visit. Sincerely,The Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Wayne, Greenville

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Usually nice looking from the outside.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di NOEL, il giorno 10 mar 2024
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback & look forward to welcoming you again.Sincerely,The Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Wander

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Personale e servizio
buen hotel , solo tuvimos problemas de drenaje de agua en la bañera pero todo lo demás es bien.
Risposta di NOEL, il giorno 5 mar 2024
Dear Guest, We are delighted to receive your kind words and that you found our hotel to your liking. Regarding your concern, trust that we are continuously doing the needful to improve. We look forward to your next visit. Sincerely,The Hotel Management

8/10 Buono

maria fernanda

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Buen hotel solo para descansar fuimos por dos días a universal fue buena la atención la habitación estaba limpia
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di NOEL, il giorno 4 mar 2024
Dear Guest, We are very thankful for your kind words and review of our hotel during your stay. We look forward to welcoming you again. Sincerely,The Hotel Management

8/10 Buono

virginia

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Free breakfast was okay, bus to Disney, clean pool with towels but cold
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2024
Risposta di NOEL, il giorno 3 mar 2024
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback & look forward to welcoming you again.Sincerely,The Hotel Management

10/10 Eccellente

Donna

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Didnt like being charged extra for thing i didnt need. But others need theses services they offer. Quite there not to many people at this time. No problems , no people lingering around, pool nice, great place ,be back soon
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di NOEL, il giorno 2 mar 2024
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback & look forward to welcoming you again.Sincerely,The Hotel Management

10/10 Eccellente

PEVER

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Excellent
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di NOEL, il giorno 1 mar 2024
Dear Guest, We are very thankful to you for such a good score, and you found our hotel to your liking. We look forward to welcoming you again. Sincerely,The Hotel Management

2/10 Terribile

Dianna

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Servizi
If you’re a Floridian they charge you $200 deposit.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di NOEL, il giorno 25 feb 2024
Dear Guest, Thank you for staying with us. It the hotel policy to collect USD 200 as deposit for people who are not staying in Florida State. We look forward to welcoming you again.Sincerely,The Hotel Management

4/10 Scarso

Seth C

Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The location is nice. But that was the only nice thing about it. First off this is NOT A HOTEL. It is a motel. There is a major difference as access to rooms on a hotel are from the inside implying an extra measure of safety. The rooms at this facility are accessible from the outside. There were several signs of bugs here. I saw a book louse in the sink. I saw a spider on the dresser. The carpet was filthy. I wouldn't trust the sheets or pillows here. They had a big spread for the breakfast however the eggs and sausage were fake and disgusting. They have the potential to be the cause of several upset stomachs in guests.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di NOEL, il giorno 23 feb 2024
Dear Guest, On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. At Grand Hotel Orlando we strive every day to provide a superior customer experience. I am sorry we couldn’t do that for you. We will use the feedback you gave us to implement improvements to ensure we provide a better experience in the future. Sincerely,The Hotel Management

2/10 Terribile

maria

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
HORRIBLE MUY SUCIO
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di NOEL, il giorno 21 feb 2024
Dear Guest, On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. At Grand Hotel Orlando we strive every day to provide a superior customer experience. I am sorry we couldn’t do that for you. We will use the feedback you gave us to implement improvements to ensure we provide a better experience in the future. Sincerely,The Hotel Management

10/10 Eccellente

Jonathan

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Better than expected for the price and previous reviews
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di NOEL, il giorno 21 feb 2024
Dear Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We are happy to hear that you enjoyed your stay with us, and we are looking forward to having you again in our hotel.Sincerely,The Hotel Management

8/10 Buono

Dalila

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di NOEL, il giorno 21 mar 2024
Dear Guest, We are very thankful to you for such a good score, and you found our hotel to your liking. We look forward to welcoming you again. Sincerely,The Hotel Management

4/10 Scarso

Edgar

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Dirty, cracked dry wall, housekeeping only came to service the room once during our 4 night stay. Stiff king sized mattress with multiple rock hard tiny pillows. Room keys stopped working halfway through our stay. Way too many cons to this stay to every consider going back.
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2024
Risposta di NOEL, il giorno 12 feb 2024
Dear Guest, We sincerely apologize if we were unable to meet your expectations during your stay. Please be assured that we take your comments very seriously and have shared them with our team to investigate and resolve. We hope to welcome you again. Sincerely,The Hotel Management

8/10 Buono

Narciso, Maitland

Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di NOEL, il giorno 8 feb 2024
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback & look forward to welcoming you again.Sincerely,The Hotel Management

10/10 Eccellente

Narciso, Maitland

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024
Risposta di NOEL, il giorno 5 feb 2024
Dear Guest, We are very thankful to you for such a good score, and you found our hotel to your liking. We look forward to welcoming you again. Sincerely,The Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Vanessa

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Custo benefício
O Hotel tem um bom custo benefício. Me hospedei em outra ocasião e o serviço era melhor. Não há mais cafeteira no quarto (o que adiantava bastante na parte da noite para tomar um chá) e o café da manhã é bem básico. No entanto, o preço condiz com o que é oferecido.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di NOEL, il giorno 4 feb 2024
Dear Guest, We are delighted to receive your kind words and that you found our hotel to your liking. Regarding your concerns, trust that we are continuously doing the needful to improve. We look forward to your next visit. Sincerely,The Hotel Management

2/10 Terribile

Travis

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The room smelled the floor was greasy. TV was limited and did not work. Bugs in the room. I checked out after one night and was supposed to stay for two. They would not refund my second night. Not happy. Please contact me as I would like to get second night refund.
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di NOEL, il giorno 30 gen 2024
Dear Guest, On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. At Grand Hotel Orlando we strive every day to provide a superior customer experience. I am sorry we couldn’t do that for you. We will use the feedback you gave us to implement improvements to ensure we provide a better experience in the future. Sincerely,The Hotel Management

10/10 Eccellente

Linda

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Linda
Great customer service. Very clean and comfortable. Recommend this hotel.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di NOEL, il giorno 24 gen 2024
Dear Guest, We are very thankful to you for such a good score, and you found our hotel to your liking. We look forward to welcoming you again. Sincerely,The Hotel Management

2/10 Terribile

Stephanie

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
I stayed here in 2019 when this hotel was called Baymont inn and suites and I loved it….. but now??!! Let me tell you, first the sink was broken so it kept getting filled up with water, the bathtub was the same so when you showered the tub got full of water and took forever to go down, and lastly my husband went and asked for extra towels and was told it would be up in a few minutes… an hour later nothing, so he calls to the front desk and the lady hangs up on him after telling him to come back to the front desk and pick the towels up. Terrible…so not stay here.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di NOEL, il giorno 24 gen 2024
Dear Guest, On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. At Grand Hotel Orlando we strive every day to provide a superior customer experience. I am sorry we couldn’t do that for you. We will use the feedback you gave us to implement improvements to ensure we provide a better experience in the future. Sincerely,The Hotel Management

8/10 Buono

Josue

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di NOEL, il giorno 24 gen 2024
Dear Guest, We are very thankful to you for such a good score, and you found our hotel to your liking. We look forward to welcoming you again. Sincerely,The Hotel Management

8/10 Buono

Abdiel

Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di NOEL, il giorno 10 gen 2024
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback & look forward to welcoming you again.Sincerely,The Hotel Management

4/10 Scarso

Rachel

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di NOEL, il giorno 9 gen 2024
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback & look forward to welcoming you again.Sincerely,The Hotel Management

10/10 Eccellente

Jeffrey, PARKLAND

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Don't take a room facing the road. The city is working on the road and it will wake you early in the morning.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di NOEL, il giorno 9 gen 2024
Dear Guest, We are very thankful to you for such a good score, and you found our hotel to your liking. We look forward to welcoming you again. Sincerely,The Hotel Management

8/10 Buono

Roberto

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di NOEL, il giorno 9 gen 2024
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback & look forward to welcoming you again.Sincerely,The Hotel Management

10/10 Eccellente

Sailyn, cape coral

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di NOEL, il giorno 8 gen 2024
Dear Guest, We are very thankful to you for such a good score, and you found our hotel to your liking. We look forward to welcoming you again. Sincerely,The Hotel Management

8/10 Buono

Juliette

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di NOEL, il giorno 1 gen 2024
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback & look forward to welcoming you again.Sincerely,The Hotel Management

4/10 Scarso

Chen

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Very dirty, ants all over
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di NOEL, il giorno 31 gen 2024
Dear Guest, We're sorry you were unhappy - we'll work hard to fix the issue you experienced. Thanks for letting us know.Sincerely,The Hotel Management

10/10 Eccellente

EDUARDO

Viaggio con famiglia e bambini piccoli
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
todo muy bien
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di NOEL, il giorno 26 dic 2023
Dear Guest, We are very thankful to you for such a good score, and you found our hotel to your liking. We look forward to welcoming you again. Sincerely,The Hotel Management

10/10 Eccellente

Sarahi Gomez

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di NOEL, il giorno 21 dic 2023
Dear Guest, We are very thankful to you for such a good score, and you found our hotel to your liking. We look forward to welcoming you again. Sincerely,The Hotel Management

8/10 Buono

Kelly

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Nice staff, sheets in the room felt clean, good water pressure. The exterior could use some remodeling but overall a good place for the price.
Risposta di NOEL, il giorno 5 feb 2024
Dear Guest, We are delighted to receive your kind words and that you found our hotel to your liking. Regarding your concern, trust that we are continuously doing the needful to improve. We look forward to your next visit. Sincerely,The Hotel Management

6/10 Soddisfacente

esther

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di NOEL, il giorno 5 dic 2023
Dear Guest, Thanks for staying with us. We appreciate your feedback & look forward to welcoming you again.Sincerely,The Hotel Management

10/10 Eccellente

Freddie Leon

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Excelente trato!!!
Soggiorno di 4 notti a novembre 2023
Risposta di NOEL, il giorno 5 dic 2023
Dear Guest, We are very thankful to you for such a good score, and you found our hotel to your liking. We look forward to welcoming you again. Sincerely,The Hotel Management

8/10 Buono

Teresa

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Front staff was nice. The Breakfast was better than average.The pool was clean.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di NOEL, il giorno 28 nov 2023
Dear Guest, We are extremely pleased to have you write such a wonderful review for us. Thank you so much and we sincerely appreciate your time and effort. I have personally shared your kind words of appreciation with my colleagues who will feel more motivated. We look forward to welcoming you again. Sincerely,The Hotel Management