Vista dalla camera

Recensioni per Grand Mercure Qingdao Airlines

4 out of 5
Grand Mercure Qingdao Airlines
No 46 Wenquan Rd Binhai Rd, Wen Quan Town - Ji Mo, Qingdao

Recensioni

7,0

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 3 su 12 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 3 su 12 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 4 su 12 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 0 su 12 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 2 su 12 recensioni" "

8,4/10

Pulizia

7,2/10

Personale e servizio

8,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

8,0/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

LEE

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Thanks it was good except no hot spring inside the room. Can you recommend a place that has it for our next booking
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
false advertising
The room and view of the sea were lovely, but the claim that the property is "on the beach" is not accurate. There is a private lagoon (no swimming) and the actual beach is down the street. The staff were very unhelpful about minor things like lending us a charging cable or bottle opener. The breakfast is not good and the location is quite far from everything.
Soggiorno di 4 notti ad aprile 2021
Risposta di Rita, il giorno 24 mag 2021
Dear guests, thank you for choosing Grand Mercure Qingdao Airlines. It's a pity that we didn't get your satisfaction . Thanks for your valuable opinions, we have improved rental process, organize staff training to avoid the recurrence of such incidents, sincerely look forward to your coming again, witness our growth and progress, wish you a happy life!

6/10 Soddisfacente

SOONBOON

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
2달전 결제완료, 투숙시 숙박료 재요구
숙박 2달전에 호텔스닷컴에서 결제완료했는데 숙박요금이 입금되지 않았다며 숙박보증금 이외에 당일 숙박료 입금이 확인될때까지 또 숙박료를 또 내라고 해서 밤중에 1시간 넘게 로비에서 항의했음!
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di Rita, il giorno 15 gen 2020
Dear guest, thank you for staying in Grand Merle Qingdao Nanshan Resort.Generally guest will charge part of the deposit when checking in,thank you for your understanding and cooperation. We sincerely look forward to seeing you again.

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2019
Risposta di Rita, il giorno 16 dic 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us . We sincerely apologize for the unpleasant experience during the stay,.We will do a communication with the relevant departments for further improvement in future. We do apologize again and looking forward to welcoming your back for serve you again soon.

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Breakfast and dinner was poor. Shower had mould on the walls.
Soggiorno di 2 notti a settembre 2019
Risposta di Rita, il giorno 26 set 2019
Dear Guest, Thank you for staying with us and taking your time to post valuable comments to us. We sincerely apologize for the unpleasant experience you encounter about the buffet and shower during the stay, your opinion is very important to us for further improvement. We will do a communication with the relevant departments for further improvement in future. We do apologize again and looking forward to welcoming your back for serve you again soon.

8/10 Buono

Ang

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great Value
Well kept and Nicest hotel in that area.
Soggiorno di 3 notti a settembre 2018
Risposta di Grand Mercure Qingdao Nanshan Resort, il giorno 9 ott 2018
Dear guests, thank you for your praise. I'm glad you had a wonderful and an enjoyable day in the hotel, thank you for your support and give us the power of keeping improving and pursuing of excellence. Look forward to your next visit!

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
職員不夠,要找職員查詢很困難。 交通不方便,離地鐵站太遠。 房間價錢頗貴。.................
Soggiorno di 2 notti a luglio 2018

10/10 Eccellente

Lars

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

8/10 Buono

Timothy

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2017

10/10 Eccellente

jaebeom

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a settembre 2017

6/10 Soddisfacente

Chih-Hung

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Mercury還是不錯的在Accor系列中,不過此地點太偏僻,服務人員也沒針對金卡會員給予Welcome drink與房間升級服務,算住過Mercury中服務不合格的
Soggiorno di 2 notti a giugno 2017

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Todella ihana hotelli
Suosittelen. Erittäin mukava ja viihtyisä hotelli. Vain hotellin kauppa saa miinuspisteitä, ei ollut avoinna ilmoittamiensa aikojen mukaan.