Lounge executive

Recensioni per Mangrove Hotel

4 out of 5
Mangrove Hotel
Ras al Khaimah, P O Box 2035, Ras Al Khaimah

Recensioni

7,6

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 40 su 162 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 75 su 162 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 27 su 162 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 11 su 162 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 9 su 162 recensioni" "

7,6/10

Pulizia

7,8/10

Personale e servizio

6,8/10

Servizi

7,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,2/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

bruno, torino

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
xxx
perfetto

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Ottimo rapporto qualità prezzo
Posizione rispetto alla città molto buona, buone anche le condizione. La colazione è variegata e particolare. non possiede una piscina al suo interno, ma si affianca ad un'altra struttura con piscina e una bellissima spiaggia attrezzata. Ottimo rapporto qualità prezzo. Consigliato!

8/10 Buono

fabio

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

10/10 Eccellente

Muhammed

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
FANTASTIC STAY
Soggiorno di 1 notte a giugno 2022
Risposta di Meriem Bouzid, il giorno 30 giu 2022
Dear Mr. Muhammed, Thank you for your review on Expedia site. Our aim is to provide amazing experiences and everlasting memories to our guests. Based on your review, we have no doubt that your visit was truly a remarkable one. Once again, we thank you for your kind feedback. Best Regards Guest Relation

8/10 Buono

ALSHEHAB

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Was so good
Soggiorno di 10 notti a marzo 2022
Risposta di Meriem Bouzid, il giorno 21 mag 2022
Dear Mr. Alshehab, Thank you for your review on Expedia. Our aim is to provide amazing experiences and everlasting memories to our guests. Based on your review, we have no doubt that your visit was truly a remarkable one. Once again, we thank you for your kind feedback. Best Regards, Meriem Bouzid Guest Relation

8/10 Buono

Ahmed

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2022
Risposta di Meriem Bouzid, il giorno 21 mag 2022
Dear Mr. Ahmed, Thank you very much for taking the time to leave a review based on your stay at Mangrove Hotel. It would give us immense pleasure to welcome you back at some future point. Kind Regards, Meriem Bouzid Guest Relation

2/10 Terribile

Abdul

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Price is too high
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2021

10/10 Eccellente

Ali

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a ottobre 2021

10/10 Eccellente

Hasan

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2021

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Best lake view
The hotel is not newly built, but it still feels and looks new. Suit room was super spacious and best lake view ever. Tge only comment is their room is too dark in the evening, since most are only LED lights. Staff was polite and kind. Will definitely suggest for other to visit them too
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2021

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di gruppo, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2020
Risposta di Marietta, il giorno 9 set 2020
We are very thankful on your valuable review score. Thank you for staying with us and we definitely look forward on your next visit.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2020
Risposta di Marietta, il giorno 1 feb 2020
Dear Valued Guest, Thank you for staying with us and for taking the time to rate our hotel. We definitely look forward on your next visit.

10/10 Eccellente

Abdulaziz

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great location , Helpful staff , Amazing stay ♥️
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2019
Risposta di Reservations, il giorno 4 gen 2020
Dear Mr. Abdulaziz, greetings from Mangrove Hotel! Thank you for taking the time to review our property and sharing with us your feedback.We always wanted our guest to enjoy their hotel stay and your comments regarding the service you received at our hotel are very important to us. We are very thankful on your valuable feedback and perfect review score. Thank you for staying with us and sharing your comments. We definitely look forward on your next visit.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a novembre 2019
Risposta di Marietta, il giorno 19 nov 2019
Dear Valued Guest, Greetings from Mangrove Hotel! Thanks for staying with us and we look forward on your next visit.

2/10 Terribile

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia
There was blood flattened And the room what i was booked in the program was perfect and looks wow in the picture and what i say is unexpected 💔💔
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2019
Risposta di Marietta, il giorno 15 ott 2019
Dear Valued Guest, thank you for staying with us and for taking the time to share your valuable feedback. Our sincere apologies if we have shortcoming on meeting on some of your expectations and I do sincerely apologized for any inconveniences you have experienced during your last stay. We would appreciate if you can also provide us your booking confirmation with the room number so we can further checked it for you. Rest assured that your valuable comments will further reviewed so we can improve and exceed our guest satisfaction to avoid any such dissatisfaction in the future.

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
reasonable hotel
It's a reasonable hotel with good service. The room is clean and comfortable. But the swimming pool is not so big.
Soggiorno di 2 notti a giugno 2019
Risposta di Reservations, il giorno 8 giu 2019
Thank you for staying with us and we are very thankful for sharing with us your valuable feedback. We look forward on your upcoming stay to welcome and serve you again.

8/10 Buono

Jasem

Mi è piaciuto: Comfort della camera
السلام عليكم جميعاً بالنسبه لتقيمي عن الفندق بشكل عام جيد
Soggiorno di 2 notti a maggio 2019
Risposta di Reservations, il giorno 8 giu 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Buono

Mohamed Rizan

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
except parking, rest all good & real value for the money
Soggiorno di 1 notte a marzo 2019
Risposta di Management, il giorno 24 mar 2019
Dear Mr. Mohamed, Thank you for staying with us and for taking the time to share your valuable feedback. Our sincere apologies if we have shortcoming on meeting on some of your expectations and I do sincerely apologized for any inconveniences you have experienced during your last stay. Rest assured that your valuable comments will further reviewed so we can improve and exceed our guest satisfaction to avoid any such dissatisfaction in the future. We look forward for another chance to welcome and serve you again.

8/10 Buono

Easa

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a marzo 2019
Risposta di Management , il giorno 15 mar 2019
Dear Easa, Thank you for your review score and staying with us. We look forward on your upcoming stay to serve you. Best regards, Management Mangrove Hotel Ras Al Khaimah, UAE

8/10 Buono

Khawla

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2019
Risposta di Marietta , il giorno 12 gen 2019
Thank you very much for your valuable score. Rest assured that guest patronage is very important to us.

4/10 Scarso

Sandra, Lahti, fi

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Useat luvatut palvelut, kuten uima-allas, kuntosali ja spa puuttuivat, sekä huoneen siisteydessä olisi parantamisen varaa.
Soggiorno di 7 notti a dicembre 2018
Risposta di Marietta, il giorno 14 gen 2019
We sincerely apologized for the inconveniences caused. Please note that we do take our guest feedback very seriously and I assure you that corrective action has been taken to avoid any such incidence in the future.

4/10 Scarso

Loan, Geneva

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
I specifically booked this hotel for the pool. I was very disappointed to find that the pool is extremely small and unproper for use. No one watches it and when I went to check it out, there were pigeons playing in it... Needless to say I did not use it... Also, the first roon that I was assigned smell terribly of cigarette. Staff was quick to move me to another room that didn't smell.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2018
Risposta di Marietta, il giorno 14 gen 2019
We sincerely apologized for the disappointment and for the inconveniences caused. Please note that we do take our guest feedback very seriously and I assure you that corrective action has been taken to avoid any such incidence in the future.

2/10 Terribile

Nada

Very disappointed
The room was very dirty there is dust that was there for many months The dust bin already was filled before we received the room there are stains every where
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2018

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
En voi suositella
Hotellilla on hyvä sijainti, mutta asiakaspalvelu oli todella huonoa ja ainakin meidän huoneemme surkeassa kunnossa. Olimme iloisia, kun kahden hengen huoneemme korotettiin isoon perhesviittiin ilman lisämaksua, mutta todellisuudessa huone oli törkyisessä kunnossa ja epämiellyttävä jopa yhdeksi yöksi metelin ja sotkuisuuden vuoksi.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2018

8/10 Buono

AHMED

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Nice hotel . And good stuff

8/10 Buono

Khalid

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera

8/10 Buono

Enas, Austria

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Swimming pool
The Swimmingpool was really small and there was some children with a trainer who was really loud teaching them swimming. No beach and shuttle to bublicbeach only 3 times. The staff were so friendly and the room was very comfortable. I liked it there cos Also the place
Soggiorno di 6 notti a marzo 2018

6/10 Soddisfacente

Carel

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
A 'tired' hotel.
The management is most likely doing their best to offer a reasonable stay for their clients making the most of what they have. However, it is time to revamp a bit: that is, to replace seriously stained carpets in common areas like in front of the lifts on the 10th floor; making sure each bathtub actually has a plug, and not to place torn sheets on any beds. Perhaps a word of advice to the cleaning crew to turn down the volume of their walkie talkies as not to disturb guests in their rooms.

8/10 Buono

Khadim

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
أقامه بسعر جيد
موقع الفندق ممتاز وأسعار جيده

8/10 Buono

Yehyeon

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Beautiful area. Cozy room.
I loved the area with a beautiful view outside from the hotel. Me and my friend we upgrade our standard room to suites with 130 dhs extra for 2night with tax. So we got huge space for our room and living room. The room as toilet was very clean. Just the cushion had some dirts but didn't bother us. The staffs were friendly and tried to help us. They were attentive in timely manner however it was hard to communicate with the staff especially with housekeeping team. Nevertheless, I would still recommend this hotel for couple and family or friends.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2018

6/10 Soddisfacente

David

Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Good location for RAK half marathon, average hotel
Good location for half marathon. Staff were a bit slow and incompetent at check in, they checked someone before us into an occupied room. We were with a 2 month old baby and arrived late at night 22:30, and still took over half an hour to check in. Also dont go for the half board option as it is not worth it as you do not get dinner included...
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2018

10/10 Eccellente

Mahir

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2017
Risposta di Bin Majid Guest Care Team, il giorno 9 gen 2018
Dear Valued Guest, Thank you for giving us a perfect rating. Rest ensured, that we will take your comments for further encouragement within the team to ensure personal service and warm welcome for your next visit. We look forward to welcoming you once again at Bin Majid Hotels & Resorts and will ensure that you have the most enjoyable stay. Warm Regards

10/10 Eccellente

dania, united arab emirates

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great value
Very good experience..i am a regular customer... n everytime i stay i hv something new to feel happy about the place..
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2017
Risposta di Bin Majid Guest Care Team, il giorno 9 gen 2018
Dear Mr. Thank you for giving us a perfect rating. Rest ensured, that we will take your comments for further encouragement within the team to ensure personal service and warm welcome for your next visit. We look forward to welcoming you once again at Bin Majid Hotels & Resorts and will ensure that you have the most enjoyable stay. Warm Regards

8/10 Buono

Ahmed

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
موضوع الفندق
الفندق من ناحية النظافة جيد جداً والاستقبال جيد و موقع الفندق ممتاز والمكان سهل وقريب من كل شي
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2017
Risposta di Bin Majid Guest Care Team, il giorno 9 gen 2018
Dear Mr. Ahmed, Thank you for giving us a perfect rating. Rest ensured, that we will take your comments for further encouragement within the team to ensure personal service and warm welcome for your next visit. We look forward to welcoming you once again at Bin Majid Hotels & Resorts and will ensure that you have the most enjoyable stay. Warm Regards

8/10 Buono

Martin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Good value for the money.
Nice and helpful staff. Got a free upgrade to the executive room which was very comfortable. Maintenance is a bit lacking. Mold in the bath tub corners, balcony door almost not possible to open, ac control unit not working properly, room always too cold by using the ac. And a bit smelly.
Soggiorno di 2 notti a ottobre 2017

8/10 Buono

Rashed

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
جيد
فندق جيد
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2017

4/10 Scarso

Mohammed

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Will not stay again.
Location and breakfast good. Housekeeping unsatisfactory. Staff unprofessional and unfriendly.
Soggiorno di 1 notte a settembre 2017

8/10 Buono

Amir

Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a settembre 2017

8/10 Buono

KHALED

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a settembre 2017

10/10 Eccellente

Ismail

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
ممتازة
Soggiorno di 2 notti ad agosto 2017

4/10 Scarso

Carsten

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Für eine Übernachtung ist ok. AC sehr laut, Gitter der AC Anlage sehr verstaubt. Teppichboden nicht sehr vertrauenserweckend. Sauberkeit und Zustand in einem nicht so guten Zustand. Badeschuhe empfehlenswert (keine im Zimmer). Plus ist der freundliche Empfang und das Cafe in der Lobby
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2017

8/10 Buono

TOMASZ

Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte ad agosto 2017

8/10 Buono

Rashid

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
رحلة مناسبة
الإقامة كانت جيدة ، ولم أتمكن من المكوث طويلاً في الفندق ، لم اجرب الفطور رغم الحجز مع الفطور ، خدمة الاستقبال لا باس ، وكنت انتظر منهم ترقية للغرفة لكن هذا لم يحدث! رغم طلبي ! على العموم غرفتي كانت مناسبة ، ما ازعجني إضافة رسوم رغم دفعي كافة الضرائب والرسوم اثناء الحجز ! صحيح مبلغ بسيط لكن لماذا ؟ لا تتوفر مواقف كافية امام الفندق ، و تضطر ان تتصرف ، تدبر نفسك ! وعندما جاء عامل الفندق الي اخبرني بفرض رسوم خدمة صف السيارة ( وهذه اول مرة اسمعها في فندق محترم ) ! المهم اني تركته وتدبرت امري بنفسي ! الفندق قديم نوعا ماء لكنه يحتفظ بشيء من الخصوصية ويتميز بموقعه الجميل وقربة من أماكن الزيارة ! وقد اعود له في المستقبل ان لم تكن لدي خيارات افضل ! وقربة من المسجد ، يعني ما يحتاج تركب سيارتك ، بعد خطوتين ، والمسجد زين ! قنوات التلفزيون للأسف سيئة ، فقد بحثت عن قنوات ترفيهية او قنوات رياضية او ثقافية فلم اجد ، حتى الإخبارية تعبانة ! وين قناة راك ( راس الخيمة ) كيف ما تضيفون قناة الامارة ! وقناة القران الحرم ، غير موجوده ! والصورة غير واضحه بعد ! ارجو الاهتمام بهذه الأمور التفصيلية فهي مهمة للنزيل والا انا شو جايبني عندكم ( انغص على نفسي يعني ) !
Soggiorno di 1 notte a giugno 2017

4/10 Scarso

Awadh

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
فندق تعبان
سيئ جدا غير نظيف وخاصة فرش الأرضية
Soggiorno di 1 notte a luglio 2017

8/10 Buono

eiman

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
العاملين في الفندق لطيفين ويحاولون المساعده الجيك ان مش سريع الغايه ولا بطيء وسط واعتبره جيد ومناسب الغرفة نظيفه جدا ولكن الاثاث مش جديد ولكن نظيف سخان الماي كان فيه صدأ وما ازعجني ان أتصلو علي الساعة 10 يذكروني بالجيك أوت وعطوني سلعه اضافيه مجانيه وهاتف الغرفة كان خربان تقييمي له اقل من ممتاز يعني جيد ويفي بالغرض
Soggiorno di 1 notte a giugno 2017

8/10 Buono

Mohamed

Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia
I stay this hotel many times during years ago But never give Me upgrade unless I asked them ,, also one more them was nottice towels was not there when I check inn And some garbage was there at cupboard was not clean or taken by x guest ..
Soggiorno di 2 notti a giugno 2017

10/10 Eccellente

mohamed

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Good hotel
Good and many restaurants near by

8/10 Buono

Fares

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Amaizing

8/10 Buono

Anil

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Enjoyed with Family