Camera Club | Vista dalla camera

Recensioni per Leonardo Boutique Hotel Rehovot

Leonardo Boutique Hotel Rehovot
2 Oppenheimer Street, Rehovot

Recensioni

8,6

Eccellente

Valutazione di 10 - Eccellente. 84 su 196 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 85 su 196 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 19 su 196 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 5 su 196 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 3 su 196 recensioni" "

8,8/10

Pulizia

8,6/10

Personale e servizio

8,4/10

Servizi

8,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
Over rated
Needs maintenance and attention to details. Overall average and expensive.
Risposta di Natalie, il giorno 6 apr 2017
Dear Guest Thank you for your feedback All our rooms checked daily by our housekeeping and maintenance departments, if i knew your room number and the problem i could send them again to double check what was wrong. I hope that at least our breakfast and service were to your satisfaction Best regards Natalie Gelman Front desk manager

6/10 Soddisfacente

Fernando, Perugia

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Bel hotel ma in una zona pessima!
Hotel a 40 km da Tel Aviv, posto pessimo, quartiere di uffici, centro commerciale ridicolo, 4 ristoranti, un alimentari e un fai da te! Non andateci!

8/10 Buono

Mario, Milano

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
confortevole albergo vicino al weizmann institute
sono andato al leonardo boutique per quattro giorni, dovendo partecipare a una conferenza al vicino weizmann institute. L'albergo è vicinissimo alla stazione e all'istituto, che è l'unica cosa che c'è a rehovot purtroppo, comunque camere pulitissime e confortevoli, bagno comodo e spazioso, colazione deliziosa e lounge bar con vista aperto la sera. Un luogo piacevole per riposarsi dopo una giornata di lavoro.

8/10 Buono

J

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 7 notti a ottobre 2023
Risposta di OSHER PANKER | RECEPTION MANAGER, il giorno 15 ott 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to fill in your feedback .

10/10 Eccellente

Jorge

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Buenísimo y muy bien comunicado
Soggiorno di 5 notti a settembre 2023
Risposta di OSHER PANKER | RECEPTION MANAGER , il giorno 22 set 2023
Dear Jorge, Thank you for taking the time to fill out your feedback with a high score, we really appreciate it

10/10 Eccellente

Jorge

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Todo perfecto
Soggiorno di 2 notti a settembre 2023
Risposta di OSHER PANKER | Reception Manager , il giorno 13 set 2023
Dear JorgeThank you for taking the time to fill out your feedback with a high score, we appreciate it very much

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Great stay
The hotel was clean and very comfortable. They offer a huge breakfast. The staff was tremendously helpful, and the location was very effective for my visit to the Weizmann I statute.
Soggiorno di 2 notti a luglio 2023
Risposta di Osher Panker | Reception Manager, il giorno 18 lug 2023
Dear Guest, Thank you for taking the time to fill in your feedback with a high score .We are glad that we created a magical stay experience for you.

6/10 Soddisfacente

FABRICE

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Comfort della camera
moyen. pas pour des voyages d'affaires
Très bruyant. fenetre ouverte ou fermée, le bruit est quasiment le même. le premier matin le restaurant était enfumé et on sentait la friture en sortant du petit déjeuner. Après leur avoir fait remarqué, le lendemain les hottes fonctionnaient.
Soggiorno di 4 notti a luglio 2023
Risposta di Osher Panker | Reception Manager , il giorno 11 lug 2023
Dear guest, We apologise for having read your feelings while you were with us.We inquired about the matter with the service providers who worked on the days you stayed with us and we did not receive any inquiries on the matter from other guests.It is important for us to note that such specific cases are processed in real time in order not to damage the stay experience of our guests.We will be happy if you contact us again on your next stay so that we can match you with the type of room and the area that will suit your needs.

10/10 Eccellente

haedong

Soggiorno di 7 notti a giugno 2023
Risposta di Osher Panker | Reception Manager , il giorno 11 lug 2023
Thank you for taking the time to provide your feedback with a high score, we are very grateful for it

8/10 Buono

Simon

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Nice clean room. Not very friendly stuff
Soggiorno di 2 notti a giugno 2023
Risposta di Osher P., il giorno 23 giu 2023
Thank you for taking the time to fill out the feedback. We are sorry to read that you were not able to make friends with the hotel employees. The entire staff invests in their work according to the department's procedures, however, there are employees with difficulties in speaking English. During your next stay, we would be happy if you contact the reception team directly to give you the appropriate answer.

10/10 Eccellente

Sebastian

Soggiorno di 2 notti a giugno 2023
Risposta di Leonardo Boutique team, il giorno 12 giu 2023
Dear Sebastian, Thank you for the high rating

10/10 Eccellente

Byounggi

Soggiorno di 3 notti a maggio 2023
Risposta di Leonardo Boutique Rehovot., il giorno 30 mag 2023
Dear guest,Thank you for the high score!We are happy to hear you had an A+ stay with us Hopefully to see you again,

10/10 Eccellente

Jost

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Best breakfast buffet ever. Good room coffee.
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2023
Risposta di Leonardo Boutique Rehovot., il giorno 18 mag 2023
Dear guest,Thank you for the high score and the compliments!We are happy to hear you had a wonderful stay with us We hope to see you again.

10/10 Eccellente

Pavel, Campbell

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Great breakfast. Very clean. Rooms cleaned daily, no exceptions. Friendly staff. Convenient location for people visiting central Israel for business or personal reasons. Next to railway station.
Soggiorno di 6 notti a marzo 2023
Risposta di Leonardo Boutique Rehovot, il giorno 3 apr 2023
Hello,Thank you for the response, we are glad to hear you enjoyed you stay with us!We hope to host you again.

8/10 Buono

joseph

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Had trouble with toilet flushing
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2023
Risposta di Leonardo Boutique Rehovot, il giorno 3 apr 2023
Hello,We are sorry to hear you had a trouble during you stay, but hope you still had a wonderful visit!We will be glad to host you again.

6/10 Soddisfacente

oded, missouri city

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Rooms were good, but staff not helpful, difficult check-in, inconvenient parking.
Risposta di leonardo, il giorno 29 gen 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to write your feedback,Regarding your comments, we will pass it on to the relevant administrators for improvement.you will find that we have improved from your comments for next time.

10/10 Eccellente

michael

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Great check in. Staff was extremely friendly and helpful. Rooms were much larger than expected.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2023
Risposta di leonardo, il giorno 29 gen 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to write your feedback

10/10 Eccellente

Nissim

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2023
Risposta di leonardo, il giorno 29 gen 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to write your feedback,

10/10 Eccellente

yerahmiel

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a novembre 2022
Risposta di leo-rehovot, il giorno 7 dic 2022
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 Buono

yerahmiel

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
comfort. friendly staff but not enthusiastic to solve problems. excellent breakfast. lacking reasonable parking arrangement. overall nice and enjoyable.
Soggiorno di 4 notti a novembre 2022
Risposta di leo-rehovot, il giorno 7 dic 2022
Dear Guest,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

8/10 Buono

Aaron

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2022

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
The breakfast buffet was very good, as was the 10th Floor Lounge. Room was utilitarian but comfortable and clean
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2020

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
great service and quality comfort in the hotel. launch with all needed and some more treats to get.
Soggiorno di 4 notti a gennaio 2020
Risposta di reut katz, il giorno 18 feb 2020
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, reut katz

8/10 Buono

Dina

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 9 notti a novembre 2019
Risposta di reut katz, il giorno 18 feb 2020
Dear Guest, Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon. Sincerely, reut katz

6/10 Soddisfacente

Katrina

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
3-4 stars at a decent rate
The Noise from the train station makes a solid night’s sleep impossible. Saturday night was pure heaven! The windows don’t block out any sound so you hear kids shouting in the plaza below, all the announcements from the station as well as those very loud trains. Your staff is definitely your asset... just lovely and helpful. The executive lounge is a lovely place to be during bad weather or downtime. The express shop across the road is soooo convenient! I am not a breakfast eater but can see the effort and thought that you put into a fantastic looking spread. Definitely a good, central place to be situated if visiting the sights. A good sized room at a rate much lower than other cities
Soggiorno di 8 notti a dicembre 2019
Risposta di reut katz, il giorno 18 feb 2020
Thank you for taking the time to give us feedback about your stay. Our goal is to provide the highest level of service to our guests, and make sure their stay here is comfortable and relaxing as possible. We sorry you were not totally satisfied with your service. We are committed to serving the needs of our guests and your comments offers valuable feedback. We are constantly looking to improve our service. We hope you enjoyed other aspects of our hotel . Sincerely yours, reutk katz Guest Relations Manager

4/10 Scarso

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 7 notti a dicembre 2019
Risposta di Timmi, il giorno 29 dic 2019
-Dear guest, Thank you for your feedback regarding your recent visit at our hotel and please accept our sincerest apologies any inconvenience you have experienced during your stay Feel free to contact us and explain us why did you choose this score. Sincerely Timmi Pavis Guests relations manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Convenient, right next to train station. Very good breakfast - has a lot of options. Friendly staff.
Soggiorno di 2 notti a novembre 2019
Risposta di Timmi, il giorno 29 dic 2019
-Dear guest, Thank you for taking the time sharing your review regarding your recent stay. I'm delighted that you find the breakfast, the service and the location as most enjoyable . We hope to welcome you back to our hotel once again Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Soggiorno di 3 notti a settembre 2019
Risposta di Timmi Pavis, il giorno 29 ott 2019
-Dear guest, Thank you for your feedback. Hope to see you soon! Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

8/10 Buono

christopher

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Good hotel in Rehovot
Hotel is very convenient to several research and medical facilities. Train station is across the street which is really good. Staff was very pleasant and helpful. Breakfast was very good and had a wide variety of prepared items and they will cook you an omelet if you want one. We used the 10 floor business center quite a bit for quick get together to discuss the days actives. The gym was on par with what I see at other hotels Hotel was quiet and comfy we were there for a week. The negative: carpet in my room was old and need replacing and the hallways are very dark and depressing. hey
Soggiorno di 5 notti ad agosto 2019
Risposta di Timmi Pavis. Guest relations manager, il giorno 18 set 2019
Dear Simon, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel once again! Sincerely,

10/10 Eccellente

Nermine

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a luglio 2019
Risposta di Timmi Pavis, il giorno 28 set 2019
Dear Nermine, Thank you for the high score Regards Best Timmi Pavis Guest relations manager

10/10 Eccellente

Alex, Portland, OR

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good rooms, economical pricing, friendly/ helpful staff even though I couldn't speak Hebrew.
Soggiorno di 1 notte a giugno 2019
Risposta di Timmi, il giorno 31 lug 2019
-Dear Alex, Thank you for taking the time sharing your review regarding your recent stay. I'm delighted that you find the service and the room as most enjoyable . We hope to welcome you back to our hotel once again Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a giugno 2019
Risposta di Timmi Pavis, il giorno 29 giu 2019
Dear Guest Thank you for the high score Regards Best Timmi Pavis Guest relations manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia
最終日の朝に突然水道が出なくなるトラブルがあり大変困りました。
Soggiorno di 6 notti a maggio 2019
Risposta di Timmi Pavis, il giorno 29 giu 2019
Dear Guests, Thank you so much for sharing your feedback regarding the hotel experience. On behalf of our, I would like to sincerely apologize for the inconvenience caused by the water shortage. There was a regional water shortage and unfortunately this is not something we could expect and prevent. A lot of efforts were made to return the water as soon as possible Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

8/10 Buono

MIN-TSUN

Mi è piaciuto: Personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 18 notti ad aprile 2019
Risposta di Timmi Pavis, il giorno 29 giu 2019
Dear Mr. Min-TSUN, Thank you so much for sharing your feedback regarding the hotel experience. Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

6/10 Soddisfacente

John

Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2019
Risposta di Timmi, il giorno 24 apr 2019
Dear John, Thank you so much for sharing your feedback regarding the hotel experience. Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

2/10 Terribile

Sean

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Unfair cancellation policy
Unfair cancellation policy. Cancelled on day of Check in but charged for entire stay. No receipt provided by hotel. Receipt removed by Hotels.com
Soggiorno di 7 notti a marzo 2019

6/10 Soddisfacente

Daan

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Ontbijt niet optijd klaar en niet compleet
Soggiorno di 5 notti a marzo 2019
Risposta di Timmi, il giorno 24 apr 2019
Dear Daan, Thank you for choosing to stay with us. Your feedback will be forwarded to the relevant departments. Delays at breakfast are not according to our standards, and meals are serat 6:30. Hope to see you again to show the improvment. Best regards' Timmi Pavis

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia
Convenient for the train station and shops and museums
Soggiorno di 2 notti a marzo 2019
Risposta di Timmi, il giorno 24 apr 2019
Dear guest, Thank you for choosing to stay at Leonardo Boutique Rehovot and for your kind review. We were very pleased you were happy with our location. We hope to have the privilege of hosting you again soon. Sincerely yours, Timmi Pavis, Guest Relations Manager

8/10 Buono

Joy

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
. Lighting in room could’ve been brighter and we had to chase shower gel for the bathroom but the executive floor was great and all the staff were polite and helpful.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2019
Risposta di Timmi, il giorno 24 apr 2019
Dear Joy, Thank you so much for sharing your feedback regarding the hotel experience. I'm delighted that you find the serviceas most enjoyable! Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

10/10 Eccellente

Jun Hyung

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
nice place to stay
It is always nice place to stay a Rehovot
Soggiorno di 3 notti a marzo 2019
Risposta di Timmi, il giorno 24 apr 2019
Dear Mr. Hyung, Thank you for your feedback. It is always a pleasure to have you here Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

10/10 Eccellente

Michael

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a marzo 2019
Risposta di Timmi, il giorno 25 mar 2019
-Dear Michael, Thank you for taking the time sharing your review regarding your recent stay. I'm delighted that you enjoyed your stay. We hope to welcome you back to our hotel once again. Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2019
Risposta di Timmi, il giorno 24 apr 2019
Dear Guest, Thank you for the high score Regards Best Timmi Pavis Guest relations manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2019
Risposta di Timmi Pavis, il giorno 24 apr 2019
Dear Guest, Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel once again! Sincerely, Timmi Pavis. Guest relations manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2019
Risposta di Timmi Pavis, il giorno 28 feb 2019
Dear Guest Thank you for your feedback. It was our pleasure to host you here Best Regards, Timmi Pavis Guest relation manager

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2019
Risposta di Timmi Pavis, il giorno 21 feb 2019
Dear Guest, Thank you for the high score! Hope to see you soon! Timmi Pavis Guest relations manager

10/10 Eccellente

Arq. Jorge

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excelente en relación costo/beneficio
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2019
Risposta di Timmi, il giorno 20 feb 2019
Thank you for taking the time to rate us. We hope to welcome you back to our hotel once again! Sincerely, Timmi Pavis. Guests relations manager ‏

10/10 Eccellente

Arq. Jorge

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excelente hotel en relación costo/beneficio
Soggiorno di 4 notti a febbraio 2019
Risposta di Timmi, il giorno 20 feb 2019
Dear Mr. Jorge Thank you for the high score Regards Best Timmi Pavis Guest relations manager

8/10 Buono

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2019
Risposta di Timmi Pavis, il giorno 20 feb 2019
Dear Guest, Thank you for choosing to stay at Leonardo Boutique Rehovot and for your kind review. We hope to have the privilege of hosting you again soon. Sincerely yours, Timmi Pavis, Guest Relations Manager

8/10 Buono

Andreas

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia
it would be nice to put a little more focus on the cleanliness of the room
Soggiorno di 5 notti a gennaio 2019
Risposta di Timmi Pavis, il giorno 20 feb 2019
Dear Guests, Thank you so much for sharing your feedback regarding the hotel experience. We value your comments regarding the cleaniness and it has been shared with the appropriate team to ensure this is prevented in the future. Best Regards, Timmi Pavis Guest relations manager

8/10 Buono

Marc

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2019
Risposta di Timmi Pavis, il giorno 20 feb 2019
Dear Marc Thank you for your feedback. It is always a pleasure to have you here Best Regards, Timmi Pavis Guests relations manager