Una scrivania, postazione laptop, ferro/asse da stiro, Wi-Fi gratuito

Recensioni per Extended Stay America Suites - Norco

2.5 out of 5
Extended Stay America Suites - Norco
3265 Hamner Ave., Norco, CA

Recensioni

7,0

Buono

Valutazione di 10 - Eccellente. 214 su 556 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 107 su 556 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 66 su 556 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 70 su 556 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 99 su 556 recensioni" "

7,8/10

Pulizia

7,6/10

Personale e servizio

6,6/10

Servizi

7,6/10

Condizioni e dotazioni della struttura

7,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

James

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
Awesome
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024
Risposta di Hotel Management , il giorno 20 mag 2024
Dear James, Thank you for your positive feedback about your stay at Extended Stay America! On behalf of the hotel management, we're thrilled to hear that you had an awesome experience during your stay. Your satisfaction is our top priority, and we're delighted that we could meet your expectations. We look forward to providing you with another fantastic experience during your next visit. Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Jessica

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
👍
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

10/10 Eccellente

Eric

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

10/10 Eccellente

Silvia

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

10/10 Eccellente

Diana

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
Nothing
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 19 apr 2024
Dear Diana, Thank you for the review and comment. We are thrilled we met your expectations for a fantastic stay at Extended Stay America. We hope to have the pleasure of doing so again on your next visit to the area.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Diana, Las Vegas

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It’s nice just need more stuff for breakfast
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

2/10 Terribile

Martin

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Siempre cancelan mis reservaciones de último momento y es tan incomodo andar a esas horas buscando hotel, pésima experiencia con ustedes expedía.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 11 apr 2024
Dear Martin, Thank you for bringing this to our attention. We take these matters very seriously and will take the necessary actions to ensure this is properly addressed.Sincerely,Hotel Management

4/10 Scarso

Rebecca

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Servizi
The property is nice and all but they announce their breakfast as if it were a buffet. I have been to other extended stays and they have all kinds of breakfast. They only have muffins and coffee at this one, how is that a free breakfast? I hope they take off the “free breakfast” or at least upgrade it, I chose this place because of it too.
Risposta di Hotel Management, il giorno 8 apr 2024
Dear Rebecca, Thank you for choosing to stay with us. We appreciate your feedback regarding our breakfast offerings. While we strive to provide a satisfactory experience, we apologize if our current selection did not meet your expectations. Your comments are valuable, and we'll take them into consideration for future improvements. We hope you enjoyed your overall stay and look forward to having the opportunity to welcome you back in the future and provide a more satisfying visit. Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

Donna

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
It stunk,was dirty,homeless, noisy, loud,unclean
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 6 apr 2024
Dear Donna, Thank you for your review of our hotel. We promise to provide every guest with fresh, clean accommodations. Therefore, we are disappointed this did not occur during your stay. Please accept our apologies. We take our commitment to cleaning rooms seriously and will review your feedback. Thank you again for your feedback, and we wish you all the best with your travels. Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

walter, North Las Vegas

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Courteous service by Maria
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 4 apr 2024
Dear Walter, Thank you for sharing your excellent review of your visit to Extended Stay America. We aim to make your stay as comfortable as possible and assist you with whatever you need. Therefore, we especially appreciate your nice comments about Maria's service, and we will surely share your compliments with her! Thanks again, and we hope you will stay with us again. Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

Christina

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Didn’t feel safe. We felt like our car would be broken into with all the shady people in the parking lot. Also, seemed very sketch like maybe a bust would happen.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 25 mar 2024
Dear Christina, Thank you for sharing your concerns with us. We truly appreciate your feedback, as it helps us improve our guest experience moving forward. We want to assure you that the safety and security of our guests and employees are our top priorities. We work closely with local law enforcement authorities to ensure a safe environment for everyone. Please accept our sincere apologies for any discomfort or unease you experienced during your stay. We hope you will give us another chance to provide you with a more positive experience on your next visit.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Vanessa

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
I loved the stay
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024

2/10 Terribile

Christine

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
The first floor smelled so bad, the elevators were broken, no keys to the room. Maria was fantastic though!
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Hotel Management , il giorno 17 mar 2024
Dear Christine, Thank you for evaluating your recent stay with us. We are delighted you were pleased with our colleague Maria, and we will surely pass along your kind words. However, we apologize for the difficulties with the elevator and the room keys. We understand how crucial a fresh and welcoming atmosphere is to an enjoyable stay. We continuously aim to maintain our hotel's environment, and we appreciate you bringing your concerns about the smell on the first floor to our attention. We hope to make your next stay with us outstanding in every respect.Sincerely,Hotel Management

2/10 Terribile

Jasmine

Soggiorno di 2 notti a marzo 2024

4/10 Scarso

Rena

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024

10/10 Eccellente

Maria

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Staff was great
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 5 mar 2024
Dear Maria, We are flattered by your lovely review of Extended Stay America. It is very kind of you to recognize our devoted staff for their hospitable service, and we will share your compliments with them. It was our pleasure to host you during your time in Norco, and we look forward to your next visit.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Linda

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

2/10 Terribile

Jessica

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Anita

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
All was well.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

4/10 Scarso

Jesus

Nothing
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Hotel Management , il giorno 25 feb 2024
Dear Jesus, Thank you for sharing your review. We strive to offer quality service to our guests; therefore, we are disappointed if we do not meet your expectations. Please accept our apologies for any frustrations or inconveniences you may have had during your stay. We hope you will return and allow us to show you the hospitality we are known for providing.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Margarita

Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia e servizi
Clean
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Hotel Management , il giorno 24 feb 2024
Dear Margarita, We're delighted to hear that you found Extended Stay America to be clean during your stay! Providing a clean and comfortable environment is our priority, and we're pleased that you had a positive experience. Thank you for your feedback, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay!Sincerely,Hotel Management

4/10 Scarso

Claudia

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
This hotel smells like animal urine from the minute you walk in to take the elevator. The beds are awful my back and body were hurting so bad from not getting a good nights rest. There’s no free Wi-Fi and the muffins that are given in the morning taste old. There’s homeless people that hang out by the trash cans, I didn’t feel safe walking back to get into the hotel from the back side. Pick another place especially if you don’t have animals with you. Awful experience.
Soggiorno di 3 notti a febbraio 2024
Risposta di Hotel Management , il giorno 21 feb 2024
Dear Claudia, We're truly sorry to hear about your disappointing experience at our hotel. Your feedback regarding the odor, bedding comfort, breakfast quality, and safety concerns is deeply concerning, and we apologize for falling short of your expectations. Providing a comfortable and secure environment for our guests is our top priority, and we regret that we did not meet this standard during your stay. We take your comments seriously and will address these issues promptly to ensure improvements are made. Your satisfaction is important to us, and we hope you will consider giving us another chance to provide you with the excellent experience you deserve.Sincerely,Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Monica

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Jakayla

Soggiorno di 4 notti a febbraio 2024

6/10 Soddisfacente

Matthew

Mi è piaciuto: Personale e servizio e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Andrea

Non mi è piaciuto: Pulizia
The rooms wasn’t clean and fresh. The bathroom smelled of urine. The blanket had one Thor of stain on it
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

2/10 Terribile

Elizabeth

Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Cristina

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

2/10 Terribile

Jeremy

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Mia

Mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

2/10 Terribile

Matthew

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Disgusting and low quality
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 4 feb 2024
Dear Matthew, Thank you for choosing our hotel for your recent stay. On behalf of our entire team, we sincerely apologize for not meeting your expectations. We always want to make every effort to provide a flawless stay; therefore, we regret that this was not your experience. We hope you will consider giving us a second chance so we can provide you with the superior hospitality you should always expect from us.Sincerely,Hotel Management

4/10 Scarso

Michelle

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Personale e servizio
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

4/10 Scarso

Chris

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Hotel Management , il giorno 31 gen 2024
Dear Chris, Thank you for sharing your review. We strive to offer quality service to our guests; therefore, we are disappointed if we did not meet your expectations. Please accept our apologies for any frustrations or inconveniences you may have had during your visit. We hope you will return and allow us to show you the hospitality we are known for providing.Sincerely,Hotel Management

4/10 Scarso

Monica

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

4/10 Scarso

Janet

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di coppia, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Linens had hairs, dirty and dusty all around the beds and furniture. Room smelled like cigarettes.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 29 gen 2024
Dear Janet, We appreciate your feedback and apologize for the inconvenience you experienced during your stay. Cleanliness is a top priority, and we regret that your room did not meet our standards. Your comments will be shared with our housekeeping team for improvement. We strive to provide a comfortable environment for all our guests and hope to have the opportunity to better serve you in the future.Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Kelly

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Leonor

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

4/10 Scarso

James

Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Clean for what it was but you can hear your neighbors through every wall. Wry polite staff, but I don’t pay for a room to have to take my own trash out of my room out to the back dumpster next to a homeless guy routing through the same dumpsters at 10pm. Very clean on the inside, functional, just the little things. Like the place will probably stay again given not other choice.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di Hotel Management, il giorno 26 gen 2024
Dear James, Thank you for your feedback. We're glad to hear you found our hotel clean and the staff courteous. However, we apologize for any inconvenience regarding noise and trash disposal. Your insights are valuable, and we'll work to address these aspects for an improved experience. We hope to welcome you back, ensuring a more seamless stay and meeting your expectations.Sincerely,Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Michelle

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

8/10 Buono

Gerardo

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024

6/10 Soddisfacente

Josie

Soggiorno di 4 notti a gennaio 2024

4/10 Scarso

alexandre

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

8/10 Buono

Leonard

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Julio

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Mayra

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Was a great stay over all
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 15 gen 2024
Dear Mayra, Thank you for your positive feedback about your stay at Extended Stay America! We're delighted to hear that you had a great experience. Your satisfaction is our priority, and we look forward to welcoming you back for another enjoyable stay in the future. Sincerely,Hotel Management

10/10 Eccellente

Joshua

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

10/10 Eccellente

Eduardo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
👌
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Douglas

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Miserable nights rest!
Beds are horrible. No shampoo or conditioner, soap only. People living in hotel so upper floors you could hear stomping around at 1:00 in the morning. Miserable experience. Never again will we stay in a hotel like this. Only positive, front staff was extremely friendly.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Hotel Management, il giorno 9 gen 2024
Dear Douglas, Thank you for reviewing your recent stay with us. While we are pleased you loved the hospitable service provided by our associates, we apologize for not meeting your expectations regarding the issues you mentioned. The lack of amenities and the noise disturbance from inconsiderate guests is unacceptable and not representative of our standards. We also regret your disappointment with the discomfort of our beds. Please be assured that we have taken note of all the concerns you raised to address them adequately, and we hope you will stay with us again for a much-improved experience the next time your travels bring you this way.Sincerely,Hotel Management

6/10 Soddisfacente

Viaggiatore verificato

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023

4/10 Scarso

Christopher

Non mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Not great for the price
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Hotel Management , il giorno 3 gen 2024
Dear Christopher, Thank you for sharing your review. We would like to apologize for the experience you had during your stay at our hotel. We aim to provide every guest with exceptional hospitality, and we regret that we were not able to meet your expectations. We appreciate your feedback and hope you will give us another chance to make it right. We will do everything in our power to ensure that your next stay with us is memorable.Sincerely,Hotel Management