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Recensioni per Motel 6 Salt Lake City, UT - West - Airport

2 out of 5
Motel 6 Salt Lake City, UT - West - Airport
1990 W North Temple, Salt Lake City, UT

Recensioni

6,0
Valutazione di 10 - Eccellente. 219 su 1006 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 217 su 1006 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 165 su 1006 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 115 su 1006 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 290 su 1006 recensioni" "

6,2/10

Pulizia

7,2/10

Personale e servizio

5,8/10

Servizi

6,0/10

Condizioni e dotazioni della struttura

5,6/10

Ecosostenibilità

Recensioni

2/10 Terribile

Elkana

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Roaches everywhere,drugs, overpriced
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

2/10 Terribile

Douglas

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Looked like a crack motel. My wife would not leave the car. Never saw the room, just left to different hotel.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

2/10 Terribile

Latasha

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The room they gave us was dirty and a towel that was Left in the bathroom had blood on it the room was smelling bad also the staff in the office was very rude and threw my keys at me I will never go there again
Soggiorno di 2 notti a maggio 2024

2/10 Terribile

Latasha

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

2/10 Terribile

Shauna

Viaggio di gruppo, Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
I stayed here 1 night with my kids. We were driving back from Idaho and needed a inexpensive place to crash in the area. I know this is a budget motel and my expectations were already pretty low. We checked in around 10 and were out the next morning by 745 so we werent there for long.....thank god. I'm not a hotel/motel snob by any means but this is by far one of the worst places Ive ever stayed. Extremely dirty and the smokiest smelling non smoking room ive ever stayed in. Mold on the walls, yellow oozing stains of god knows what dripping on the bathroom ceiling, cigarette holes burned in the bedding and curtains, no lampshades, a tv that went wouldnt stay on for more than a minute before it shut off, black footprints in our shower that had obviously not been cleaned, and the security lock was broken so the door would barely stay closed. I asked about changing rooms possibly but was told that wasnt an option. Sadly this was not even the worst of it....we were approached by multiple people asking everything from wanting money, coming in our room to use our phone, and even asking to shower. There were people fighting nextdoor, people openly shooting up drugs and more. Random people knocked on the door all hours of the night. To top it off...my friend stayed in a room as well and her 4 year old found a baggie with a crackpipe in the bathroom. I wish I was exaggerating but sadly I'm not. I definitely don't recommend staying here especially with kids. Very sketchy area.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

2/10 Terribile

bong

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Very dirty,unsafety, no heating, no bulbs.
Soggiorno di 1 notte a maggio 2024

2/10 Terribile

Meriel

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The whole property was dirty and I felt very unsafe
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 6 mag 2024
Hi Meriel,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Shaun

Mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
It was great. Everyone was nice
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 6 mag 2024
Hi Shaun,Thank you for the amazing rating!! Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Shawn

Mi è piaciuto: Pulizia e personale e servizio
Great
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 30 apr 2024
Hi Shawn, Thank you for the 5-star rating!Natalie #Team6

2/10 Terribile

Shimuna

Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Advertise free wifi but wifi was not working!
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 30 apr 2024
Hi Shimuna, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6

2/10 Terribile

James

Viaggio con la famiglia
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Gross, loud, and questionable people in the area.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 30 apr 2024
Hi James, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

4/10 Scarso

Placida

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Servizi
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Lo que no me gusto esque el cuarto no estaba muy limpio y el baño donde se baña uno estaba refeo y queriamos ver canales en español y no avia nada aparte una luz no servia y pues no me gusto el cuarto
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 22 apr 2024
Hola Placida,Gracias por tomarse el tiempo de revisar su reciente estadía con nosotros. Nos gustaría disculparnos por cualquier inconveniente que haya experimentado como huésped. Por favor, danos la oportunidad de mejorar tu experiencia en tus futuras reservas.Maz K.#Team6

2/10 Terribile

jorge, Adelanto

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
The first the room I get was someone in the place is not a hotel is crazy
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 22 apr 2024
Hi Traveler,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Sarah

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 18 apr 2024
Hi Sarah, We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

4/10 Scarso

Bruno

Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 18 apr 2024
Hi Bruno, We appreciate you taking the time to rate your stay. Rest assured, we’ll do our best to give you a 5-star experience next time around.Until then, we’ll leave the light on. For you.Natalie #Team6

8/10 Buono

Mario

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 9 mag 2024
Hi Mario,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Valeria

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Ghetto
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 17 apr 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Mr

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Lots of tweakers in the area, mold in the restroom, shower did not function properly, no fridge, lights did not function properly, felt unsafe.
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 17 apr 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Susan

Soggiorno di 2 notti a marzo 2024

4/10 Scarso

Ashley

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Good location as it’s right at the train stop which offers free rides to downtown and the airport…but the facility is dirty and has bad plumbing. Definitely served the purposes but leaves a lot to be desired.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 17 apr 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Miguel

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024

6/10 Soddisfacente

Sittipong

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
A bit noisy
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 11 apr 2024
Hi Sittipong,Thanks for your rating, please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Lilith#Team6

4/10 Scarso

Laura

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
We did not enjoy our stay. Trash around the parking lot was blocking drains. No shades on any of the lamps, just bare compact fluorescent bulbs glaring at you. Both beds sagged on the side so any second person would feel like they were falling out. Cars revving their engines in the lot till midnight were far more annoying than the few planes we noticed. Freeway noise was also quite loud on one side of the building. In the morning someone was yelling about calling the police if people didn't leave the property NOW. Trash still littered the lot. We cut our stay short and found another place to sleep.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024

4/10 Scarso

Brandy

Viaggio con animali domestici, Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Dirty, smells like fentanyl and broken bathroom doors.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 1 apr 2024
Hi Brandy, Thank you for providing feedback. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Natalie #Team6

10/10 Eccellente

Michael

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
staff
Soggiorno di 7 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 1 apr 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We appreciate your support.Natalie #Team6

6/10 Soddisfacente

Cory

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Very rough neighborhood. Homeless people in the parking lot all night. Yelling, whistling, at all hours. Not much sleep at all, but is a very convenient location to get to the airport quickly.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 1 apr 2024
Hi Cory, Although we appreciate the wonderful rating we do apologize that your stay wasn't as comfortable as anticipated. Providing a top-notch guest experience is always our goal, and we’re committed to improving.We hope to see you back soon!Natalie#Team6

2/10 Terribile

pushkar

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Lot of homeless people around the property . The room is also equally terrible with dirty pillows qnd sheets
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 26 mar 2024
Hi Traveler,We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconveniences you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Jeffery

Non mi è piaciuto: Servizi
It was good
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 26 mar 2024
Hi Jeffery,Thank you for the perfect rating!! Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Masato

Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 29 mar 2024
Hi Masato,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

2/10 Terribile

David

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Worst place ever. Should have checked it with a blue light.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 26 mar 2024
Hi David,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Allyn

Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 29 mar 2024
Hi Allyn, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Lilith #Team6

10/10 Eccellente

Manu

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Servizi
It was ok kind a scary but it was good cause my brother was there til Thursday night,
Soggiorno di 7 notti a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 19 mar 2024
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

Juan carlos

Mi è piaciuto: Servizi
Muy buena compañía 👍
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 19 mar 2024
Thank you for the perfect rating!!Nancy Y.#Team6

2/10 Terribile

Tara

Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 21 mar 2024
Hi Tara, We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again.Natalie #Team6

2/10 Terribile

Kara, Starkville

Non mi è piaciuto: Pulizia, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
First off: this review is about the hotel, staff at check-in desk were friendly and helpful. Waited around till checkin and got my key, went to my room to drop my bags off and the room hadn’t been cleaned after last person (this was at 3). Went back to desk and apparently, there was a language barrier that caused the issue. I can understand that but I don’t understand how it took almost 1.5 hours to clean the room. I was stuck waiting there having arrived by Uber. The bathroom floor still wasn’t super clean so I made sure to wear shoes when going in there. I didn’t even look at the tub, I was afraid. The light in the room had no cover, just bare bulbs hanging on the wall. There was no tv in the room but the equipment to mount it on the wall were there as was the remote control (very sus!). A lot of air freshener (or something) had been sprayed in there to make it smell clean. Nearly caused a problem with this asthmatic! This particular hotel was very rundown! Yes, it was also noisy but you can’t expect it to be quiet situated by the front runner or interstate. I won’t stay here again but as I stated up front, the front desk staff was very good and friendly!
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 19 mar 2024
Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We hold ourselves to a high standard and plan to give this issue the attention it deserves. It’s valued guests like you who are always driving us to be better, and we appreciate you bringing this to our attention. Nancy Y.#Team6

6/10 Soddisfacente

Aida

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Shower and all walls in general were stained and dirty. Building in general could use a revamp and there are scuff marks and signs of degradation.
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 19 mar 2024
Thank you for providing feedback. Your experience is important to us, and we appreciate you bringing your concerns to our attention.Nancy Y.#Team6

10/10 Eccellente

maria

Viaggio con animali domestici, Viaggio di gruppo, Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Love the stay could walk to get food nice place to say
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 12 mar 2024
Hi Traveler, Thank you for sharing your review. We are glad you enjoyed your stay! Until the next time, We’ll Leave the Light on For You!Maz K.#Team6

4/10 Scarso

HAYDEN

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Very thin walls so it’s noisy during the night. Keycards get deactivated easily. Lobby is locked and there’s rarely anyone at the window to help. Vending machine stole my money. Definitely not worth $65 a night.
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 12 mar 2024
Hi Traveler,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Darrin

First room they checked me in had no TV and the fire alarm is going off at 35 seconds. The second room was better yet it still had a towel rack sitting on the counter, bugs on the floor in the bathroom in the morning and overall not a clean room or a comfortable stay. I’ve stayed in many Motel 6’s over the years, and this would rank at the very bottom.
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 7 mar 2024
We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback. Nancy Y.#Team6

4/10 Scarso

Kenry

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Personale e servizio e servizi
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Not an ideal place to stay. Too many homeless hanging around
Soggiorno di 5 notti a febbraio 2024
Risposta di Nancy Y., il giorno 7 mar 2024
We're sorry to hear that we fell short of your expectations during your recent stay. We apologize for any aggravation you had and appreciate you sharing your experience with us. We hope you’ll give us another chance in the future to make it a great stay for you.Nancy Y.#Team6

6/10 Soddisfacente

Regina, Houston

Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Personale e servizio, servizi, condizioni e dotazioni della struttura
Trash was everywhere around the property and trash bags from the guess. A lot of homeless people roam the property and are outside literally begging. The hotel needs to be renovated asap! The water pressure was terribly LOW !!! pillows and blankets super thin !!! The office works are too comfortable walking around no shoes in the office texting on there phones while helping you sleeping etc
Soggiorno di 6 notti a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 29 feb 2024
Hi Regina,We’re sorry you had a bad experience recently at one of our properties. We take your input seriously and apologize for the inconvenience. As our Guest, you’re very important to us, and our top priority is your satisfaction. Thank you for taking the time to provide this valuable feedback.Lilith#Team6

2/10 Terribile

Oguzhan Berk

Viaggio di gruppo, Viaggio di lavoro
Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Beds are dirty pillows dirty they didn’t clean it
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 21 feb 2024
We're sorry to hear that you didn't enjoy your stay with us, and we apologize for any inconvenience you may have experienced. We hope for the opportunity to improve your experience with us. Please visit again. Kaur J. #team6

4/10 Scarso

Randy

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Close to home
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 7 feb 2024
Hi Randy,We apologize that your recent stay wasn’t a great one. We hope you’ll give us another chance in the future.Lilith#Team6

4/10 Scarso

David

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024

2/10 Terribile

Raul

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia e comfort della camera
Non mi è piaciuto: Personale e servizio e condizioni e dotazioni della struttura
Mal check inn
Había pagado dos habitaciones para tres personas y al momento de hacer el check inn la recepcionista solo me dio una, comentando que el sistema no le daba acceso para hacerme entrega de la otra habitación, por lo cual tuve que pagar otra habitación pues no tuve solución por parte de la recepción.
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 30 gen 2024
Hi Raul,Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. Please give us the opportunity to improve your experience on your future bookings.Maz K.#Team6

10/10 Eccellente

Laniqua

Viaggio con animali domestici, Viaggio con famiglia e bambini piccoli, Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Me and my family have been homeless for some time now. I have never stayed in a motel however This motel been nice to use since we been here i have never saw a motel with clean room and clean sheets I feel liek it’s all how you clean your room and make it. I have not seen no roaches or nothin of that. So that’s a1 with me. They’d always ask if need any help. Good staff💯
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 30 gen 2024
Hi Laniqua, We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing your future lodging needs. Maz K.#Team6

2/10 Terribile

Oscar

Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Pulizia, condizioni e dotazioni della struttura, comfort della camera
Roaches in my room!! I packed my stuff and left! Heater also not working
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team, il giorno 30 gen 2024
Hi Oscar,We are disappointed to learn that we fell short of your expectations. We take reports of pest control very seriously. On our behalf, we would like to apologize that your stay was less than satisfactory. We are committed to guest satisfaction and appreciate you taking time to review your experience.Maz K.#Team6

8/10 Buono

Martha

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Evening receptionist her name is Alex she's very friendly and helpful
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 23 gen 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

8/10 Buono

Martha

Viaggio di coppia, Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
I like the evening receptionist
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 16 gen 2024
Hey friend, thanks for taking time to share your review. We're thrilled to hear you had a great stay and can’t wait to tell our staff. Until next time, safe travels. Kaur J.#Team6

2/10 Terribile

Rebekah

Non mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Horrible. Stay literally anywhere else!!!
Risposta di Brand Experience Team , il giorno 16 gen 2024
Hi Rebekah, Thanks for taking the time to review your recent stay with us. We’d like to apologize for any inconvenience you experienced as a guest. We appreciate you bringing this to our attention. Kaur J. #team6