Esterni

Recensioni per Signiel Seoul

5 out of 5
Signiel Seoul
Lotte World Tower 76F-101F, 300 Olympic-ro, Songpa-gu, Seoul

Recensioni

9,6

Eccezionale

Valutazione di 10 - Eccellente. 841 su 1004 recensioni" "
Valutazione di 8 - Buono. 107 su 1004 recensioni" "
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 32 su 1004 recensioni" "
Valutazione di 4 - Scarso. 11 su 1004 recensioni" "
Valutazione di 2 - Terribile. 13 su 1004 recensioni" "

9,6/10

Pulizia

9,6/10

Personale e servizio

9,8/10

Servizi

9,8/10

Condizioni e dotazioni della struttura

9,4/10

Ecosostenibilità

Recensioni

10/10 Eccellente

Nick

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
This hotel it a little bit away from the main Myeongdong or Gangnam districts, but it is super quiet, and the views can’t be beat!
Soggiorno di 5 notti ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 5 mag 2024
Dear Nick, Thank you for staying with us! We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul. Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement. We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit. Thank you again for your opinion. Best Regards, Clara Bae General Manager SIGNIEL Seoul

10/10 Eccellente

Hyung Jin

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 2 mag 2024
[한국어] 칭찬 글 답변고객님께,저희 시그니엘 서울을 이용해 주시고 귀중한 시간을 내어 고객님의 이용 경험을 공유해 주셔서 감사합니다.고객님께서 만족하실 수 있는 서비스를 제공해 드리는 것이 저희의 본분임에도 불구하고 이렇게 칭찬의 글로 격려해 주시어 호텔리어로서의 행복을 느낍니다.고객님의 칭찬 말씀은 전 직원이 공유해 서비스 수준 향상의 기회로 삼겠습니다.추후 방문해 주실 때에도 최상의 서비스를 제공해 드릴 수 있도록 끊임없이 노력하겠습니다.고객님의 의견에 다시 한 번 감사드리며 고객님의 가정에 행복이 가득하길 기원합니다.시그니엘서울총지배인배현미

10/10 Eccellente

Nick

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
What an amazing view! Staff are tripping over themselves to be helpful. You can tell it isn’t quite brand new, though. As the room is already starting to show some wear and tear… amazing facilities, otherwise!
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 30 apr 2024
Dear Nick, Thank you for staying with us!We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL Seoul

10/10 Eccellente

KIZUKU

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 29 apr 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Eccellente

Yukichika

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 25 apr 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Buono

Brock

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We loved our stay here in the Signiel. Highlights being the staff and room accommodations. Would highly recommend an in room tablet for ordering room service and more a la cart options. The view is stunning and food was great but would prefer to have options other than just the buffet. Would stay again!
Soggiorno di 2 notti ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 17 apr 2024
Dear Brock, Thank you for staying with us!We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL Seoul

6/10 Soddisfacente

jiho

Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 4 mag 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!

6/10 Soddisfacente

??

Mi è piaciuto: Personale e servizio
생각보다 는 별루
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 9 apr 2024
저희 시그니엘 서울을 이용해 주시고 귀중한 시간을 내어 고객님의 이용 경험을 공유해 주셔서 감사합니다.귀중한 시간을 내어 방문해주셨음에도 불구하고 고객님께서 기대하시는 서비스를 제공해 드리지 못하여 진심으로 죄송합니다.고객님의 값진 의견 덕분에 더 나은 서비스를 제공 해 드릴 방법에 대해 한 번 더 생각해 보는 기회를 가졌습니다.다음에 다시 방문해주신다면 더욱 향상된 서비스를 제공 할 것을 약속드립니다.깊은 관심으로 저희 호텔의 서비스 발전에 도움 주신 점 다시 한 번 감사드리며, 고객님의 가정에 건강과 행복이 가득하길 기원합니다.시그니엘 서울총지배인배현미

10/10 Eccellente

Iain, Varese

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We had a wonderful stay and particularly helpful staff
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 9 apr 2024
Thank you for staying with us!We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL Seoul

10/10 Eccellente

Rowena

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di SIGNIEL Seoul, il giorno 3 apr 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Buono

Makoto

Mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 31 mar 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Eccellente

Deborah, Dededo

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 5 notti a marzo 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 27 mar 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Eccellente

Catalin

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Perfect service!!
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 26 mar 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Eccellente

Byung

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Loved the view
Soggiorno di 2 notti a marzo 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 16 mar 2024
Byung 고객님께,저희 시그니엘 서울을 이용해 주시고 귀중한 시간을 내어 고객님의 이용 경험을 공유해 주셔서 감사합니다.고객님께서 만족하실 수 있는 서비스를 제공해 드리는 것이 저희의 본분임에도 불구하고 이렇게 칭찬의 글로 격려해 주시어 호텔리어로서의 행복을 느낍니다.고객님의 칭찬 말씀은 전 직원이 공유해 서비스 수준 향상의 기회로 삼겠습니다. 고객님의 의견에 다시 한 번 감사드리며 고객님의 가정에 행복이 가득하길 기원합니다.시그니엘서울 총지배인 배현미

10/10 Eccellente

Henry, Melbourne

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The best Hotel ever :) nothing like it
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 16 feb 2024
Dear Henry, Thank you for staying with us!We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL SEOUL

10/10 Eccellente

Mohamed

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
The staff was some of the most courteous in the world. They care for customer satisfaction and comfort above anything else.
Soggiorno di 2 notti a febbraio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 16 feb 2024
Dear Mohamed, Thank you for staying with us!We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL SEOUL

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 6 feb 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Eccellente

SEUNG JUN

Soggiorno di 1 notte a febbraio 2024

10/10 Eccellente

Ian

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 5 feb 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Eccellente

Hyung Cheol

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 1 feb 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!

10/10 Eccellente

Viaggiatore verificato

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 1 feb 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Eccellente

Watanabe

Viaggio di lavoro
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
全てが素晴らしい
Soggiorno di 2 notti a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 27 gen 2024
当宿泊施設をご利用いただきありがとうございます.ご意見ありがとうございます!

10/10 Eccellente

Jesus

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Excellent
Soggiorno di 3 notti a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 27 gen 2024
Thank you for staying with us!We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL SEOUL

10/10 Eccellente

hanhee

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 22 gen 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!

10/10 Eccellente

ILHWAN

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 21 gen 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!

10/10 Eccellente

seajun

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 21 gen 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!

10/10 Eccellente

JUYOUNG

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 21 gen 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!

10/10 Eccellente

YONGJIN

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 21 gen 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!

10/10 Eccellente

ohseung

Viaggio di gruppo
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 21 gen 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!

10/10 Eccellente

JAEGON

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL Seoul, il giorno 12 gen 2024
Dear JAEGON, Thank you for staying with us!We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL SEOUL

10/10 Eccellente

DAIKI

Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 10 gen 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 Scarso

Tea-suk

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 10 gen 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!

10/10 Eccellente

Yeongdu

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 10 gen 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!

10/10 Eccellente

SOOEUY

Soggiorno di 3 notti a dicembre 2023
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 27 gen 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Eccellente

Yoon Soo

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 10 gen 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!

10/10 Eccellente

Karen Li Shien

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
We stayed for New Year’s count down, very nice experience and nice neighborhood. Very friendly staff and super good room service.
Soggiorno di 2 notti a dicembre 2023
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 6 gen 2024
Dear Karen Li Shien, Thank you for staying with us!We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL SEOUL

10/10 Eccellente

TAEJUN

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 6 gen 2024
저희 숙박 시설을 이용해 주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!

8/10 Buono

sung mi

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 5 gen 2024
저희 숙박 시설을 이용해주셔서 감사합니다. 의견을 주셔서 감사합니다!

10/10 Eccellente

SungJun, Seoul

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 28 dic 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Eccellente

Jaewon

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 28 dic 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

4/10 Scarso

KUN TAT

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Disappointment Experience
The rates include lounge access which is always full and you have no chance to use it at all. Breakfast is the same thing. The restaurant is always full. They make you wait 30-45 minutes just to get a breakfast.
Soggiorno di 4 notti a dicembre 2023
Risposta di SIGNIEL Seoul, il giorno 21 dic 2023
Dear KUN TAT,Warm greetings from SIGNIEL Seoul!Thank you for sharing your experience with us.we deeply apologize for any inconvenience you experienced during your stayWe will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable. Once again, we deeply apologize for you unpleasant experience.Thank you again for your visit, and hope serve you with better service quality in the near future. Sincerely,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL Seoul

10/10 Eccellente

Hyunggi

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
good
Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 9 dic 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Eccellente

Minji

Soggiorno di 1 notte a dicembre 2023
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 6 dic 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Eccellente

JinWon

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 21 dic 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Eccellente

chae soon

Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 21 dic 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Eccellente

JAEMYUNG

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 21 dic 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

10/10 Eccellente

Siu Chun

Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Awesome view and nice decoration and amenities. Only downside is that grooming products like razors and toothpaste are not provided for free...because if their eco friendly program. I think there are others ways to be evo friendly ..... this is below the standard of top 5 stars hotel brand like F season and Mandarin.....so bring your own
Soggiorno di 2 notti a novembre 2023
Risposta di SIGNIEL Seoul, il giorno 24 nov 2023
Dear Siu Chun,Warm greetings from SIGNIEL Seoul!Thank you for sharing your experience with us.We are very pleased to hear that you had a wonderful stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.Concerning your opinion about amenities(like razors and toothbrush and toothpaste),we deeply apologize for inconvenience you experienced during your stay.For environmental protection, We ask for your kind understanding. We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable. Thank you again for your visit, and We look forward to your next visitSincerely, Clara Bae General Manager SIGNIEL Seoul

10/10 Eccellente

Sheikh

Mi è piaciuto: Pulizia
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di SIGNIEL SEOUL, il giorno 26 nov 2023
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 Buono

SoJung

Viaggio con la famiglia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
청결유지가 처음 오픈만큼 이루어지지 않는것 같아요. 세 번째 방문인데.. 또 가고 싶지 않네요.
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di SIGNIEL Seoul, il giorno 24 nov 2023
SoJung 고객님께,저희 시그니엘 서울을 이용해 주시고 귀중한 시간을 내어주셔서 감사합니다.재 방문을 해주셨음에도 불구하고 청결도 미흡으로 인하여 불편함과 아쉬움을 드려 대단히 죄송합니다.해당 부분은 유관 부서에 전달하여 점검과 더불어 앞으로 불편함이 없도록 유지 관리에 최선을 다하겠습니다.추후 다시 방문해 주신다면 최상의 조건과 서비스를 제공해 드릴 수 있도록 노력하겠습니다.고객님의 의견에 다시 한 번 감사드리며 고객님의 가정에 행복이 가득하길 기원합니다.시그니엘 서울총지배인배현미

10/10 Eccellente

SE UN

Viaggio di coppia
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Good
Soggiorno di 1 notte a novembre 2023
Risposta di SIGNIEL Seoul, il giorno 24 nov 2023
Dear SE UN, Thank you for staying with us!We are very pleased to hear that you had a comfortable stay at SIGNIEL Seoul.Providing high quality of service is our responsibility, still it feels great to be noticed for our efforts.Thank you very much for your encouragement.We will continuously try our best to improve our service skills to be able to make your next stay much more memorable!We look forward to your next visit.Thank you again for your opinion.Best Regards,Clara BaeGeneral ManagerSIGNIEL SEOUL