55 Yongxin, St. Jiefang Rd, Luohu-Dongmen, Shenzhen, Guangdong
Recensioni
7,2
Buono
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Valutazione di 10 - Eccellente. 70 su 530 recensioni" "
10 - Eccellente
70
Valutazione di 8 - Buono. 251 su 530 recensioni" "
8 - Buono
251
Valutazione di 6 - Soddisfacente. 136 su 530 recensioni" "
6 - Soddisfacente
136
Valutazione di 4 - Scarso. 43 su 530 recensioni" "
4 - Scarso
43
Valutazione di 2 - Terribile. 30 su 530 recensioni" "
2 - Terribile
30
7,0/10
Pulizia
7,2/10
Personale e servizio
6,4/10
Servizi
6,8/10
Condizioni e dotazioni della struttura
6,4/10
Ecosostenibilità
Recensioni
6/10 Soddisfacente
Christopher
27 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia
goods
Christopher
Soggiorno di 1 notte ad aprile 2024
8/10 Buono
Wai Nam
10 apr 2024
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
交通方便
Wai Nam
Soggiorno di 3 notti a marzo 2024
6/10 Soddisfacente
YIU HONG
Viaggio con famiglia e bambini piccoli
1 apr 2024
Non mi è piaciuto: Servizi e condizioni e dotazioni della struttura
訂了兩間豪華雙床房,不太乾淨,拉窗簾有蟑螂跑出來,冷氣不夠,全晚一直很悶只有風,叫了客服也搞不掂。
YIU HONG
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
4/10 Scarso
KAI CHEUNG
10 mar 2024
KAI CHEUNG
Soggiorno di 1 notte a marzo 2024
4/10 Scarso
Stella
4 gen 2024
Stella
Soggiorno di 1 notte a gennaio 2024
6/10 Soddisfacente
Sau Yuk Florence
26 ott 2023
Sau Yuk Florence
Soggiorno di 1 notte a ottobre 2023
6/10 Soddisfacente
Jasper Teck Leong
9 ago 2023
Mi è piaciuto: Personale e servizio
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Location is ideal otherwise hotel need a revamp
Hotel location was excellent as Dongmen street market is right beside and also the Lao Jie MRT Station (underground) is also on the left side of the hotel building. However hotel need a revamp or reworks (renovation) as most of the ceiling and walls are turning yellowish and strong smell in the toilet and room. Furniture are also very old and creeky.
Jasper Teck Leong
Soggiorno di 4 notti ad agosto 2023
10/10 Eccellente
mi
5 ago 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
mi
Soggiorno di 3 notti a luglio 2023
8/10 Buono
Sanit
Viaggio di coppia
2 ago 2023
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi e condizioni e dotazioni della struttura
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, servizi
The location is very good. Lots of shopping, eateries, resturants within walking distance. Even the MRT is within 5 minutes.
LT
Soggiorno di 7 notti a novembre 2019
10/10 Eccellente
Viaggiatore verificato
14 ott 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura
Nice location. clean room
This review is for a room with window. This hotel also has no window room.
The room is clean, comfortable. No mosquito(This is important in Shenzhen hotel)
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
Wong
hotel with amazing location, from hotel lobby to Laojie station only 50m! yes is only 50m! encourage for those who like shopping at Dongmen Street to book this hotel. Hotel overall still acceptable... receptionist & cleaner auntie very friendly.
Wong
Soggiorno di 14 notti a settembre 2019
10/10 Eccellente
YUNG HSING
17 set 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera
The location is fantastic, right in the middle of the Dongmen shopping district, and a stone throw from the MRT station (exit D next to H&M). However, the hotel is run down and worn out. And the staff are less than friendly. The breakfast menu is targeted at the local clientele only.
Viaggiatore verificato
Soggiorno di 3 notti ad agosto 2019
Risposta di Abby, il giorno 9 set 2019
Dear guests, thank you for your stay and your valuable time to comment on our service. I'm sorry that this stay did not meet your expectations. When you check in the hotel, you can call the reception desk for any questions. The staff will immediately assist you in dealing with the related problems, and once again express their deep concern to you. I'm sorry, but at the same time, we will continue to work hard to provide you with a more comfortable and hygienic rest environment, and take this opportunity to wish you and your family a happy life and smooth work.
hotel.com not give the correct information so bad.
Your site do not give correct information. On your site it said it is a room for 5 person. I think it is larger so I booked the room. But when I arrived, the front desk said it is a room for 2 person and they just add one bed. So the room had no more space. If I get the correct information. I would book another larger room.
Yee man winnie
Soggiorno di 1 notte a luglio 2019
Risposta di Abby, il giorno 25 lug 2019
Dear Guest Hello: Thank you for your stay, and provide valuable suggestions for our shortcomings. I'm sorry to trouble you with your accommodation. In terms of shortcomings, we will strengthen supervision, make timely improvements, continue to strive to create a better accommodation environment for you, and wish you a happy life!
6/10 Soddisfacente
Kar Yin, Hong Kong
21 lug 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, comfort della camera
Non mi è piaciuto: Condizioni e dotazioni della struttura
Non mi è piaciuto: Pulizia e condizioni e dotazioni della struttura
This hotel really need some renovation. There are wet stain all over . From 6th floor 1st time we stay. To 2nd floor 2nd time we stay.
There are little bugs at one of the room on 2nd floor.
Good thing is location. Walk across is the MTR station. Food and shopping is down stairs. Things are very cheap.
Mean reason stay is location and price is the only plus.
Lai
Soggiorno di 4 notti a luglio 2019
Risposta di Abby, il giorno 19 lug 2019
Honorable guests, hello! Thank you very much for your stay. Every week, the hotel has been sterilized, and the room items have been sterilized. I'm sorry to bring you a bad experience this time. We will continue to strive to improve the hardware facilities and service standards, and look forward to your visit again.
8/10 Buono
SIU MING
10 lug 2019
Mi è piaciuto: Pulizia, personale e servizio, condizioni e dotazioni della struttura e comfort della camera